کمپانی برادران وارنر نویسنده ی فیلم Aquaman 2 را معرفی کرد

بر اساس جدید ترین اطلاعات منتشر شده از فیلم “آکوامن 2” (Aquaman 2)، کمپانی برادران وارنر “دیوید لزلی جانسون” (David Leslie Johnson) را به عنوان نویسنده ی این فیلم جدید معرفی کرده است.

“دیوید لزلی جانسون” پیش از این به همراه “ویل بیل” (Will Beall) و “جف جانز” (Geoff Johns) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی قسمت اول فیلم “آکوامن” را بر عهده داشته اند.

فیلم های دیگری مثل “احضار 2” (The Conjuring 2)، “خشم تایتان ها” (Wrath of the Titans) و “شنل قرمزی” (Red Riding Hood) از جمله فیلم هایی هستند که “دیوید لزلی جانسون” نویسندگی آنها را بر عهده داشته است و همگی با ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده اند.

تا کنون بازگشت “جیمز وان” (James Wan) برای کارگردانی دنباله ی فیلم “آکوامن” از طرف کمپانی برادران وارنر اعلام نشده و این کمپانی هنوز اطلاعات بیشتری از قسمت جدید فیلم “آکوامن” را منتشر نکرده است اما انتظار می رود که این فیلم تا پایان سال 2021 به اکران در آید.

در هر صورت همچنان باید منتظر شنیدن اخبار جدید تری از فیلم “آکوامن 2” در چند ماه آینده باشیم.

گفتنی است که علاوه بر ساخت دنباله ی فیلم مشهور “آکوامن”، ساخت اسپین آف این فیلم با محوریت شخصیت The Trench، نیز تایید شده است و “جیمز وان” (James Wan) قرار است به عنوان تهیه کننده، با این پروژه ی جدید همکاری داشته باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم