ساخت سریال جدید The Devil in the White City با همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، شبکه ی Hulu قرار است سریال جدیدی به نام “شیطان در شهر سفید” (The Devil in the White City) را با همکاری “مارتین اسکورسیزی” (Martin Scorsese) و “لئوناردو دی کاپریو” (Leonardo DiCaprio) تولید کند.

این شبکه پیش از این، “مارتین اسکورسیزی” را به عنوان کارگردان و “لئوناردو دی کاپریو” را به عنوان بازیگر نقش اول فیلم “شیطان در شهر سفید” معرفی کرده بود. اما در ادامه قرار شد که این فیلم در قالب یک سریال بر روی آنتن شبکه ی  Hulu برود و این دو نفر نیز به عنوان تهیه کننده با این پروژه همکاری کنند.

با این حال هنوز مشخص نیست که “لئوناردو دی کاپریو”، ستاره ی سرشناس آمریکایی، به نقش آفرینی در این سریال خواهد پرداخت یا خیر. اما برخی منابع خبری معتقدند که “مارتین اسکوسیزی” چند قسمت از سریال جدید “شیطان در شهر سفید” را کارگردانی خواهد کرد.

سریال “شیطان در شهر سفید”، بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “اریک لارسون” (Erik Larson)، ساخته خواهد شد که داستان یک قاتل و اتفاقات زندگی وی را روایت می کند.

همانطور که می دانید، “مارتین اسکورسیزی”، کارگردان مطرح سینمای هالیوود، در حال حاضر مشغول ساخت فیلم “مرد ایرلندی” (The Irishman) می باشد که قرار است ماه اکتبر از شبکه ی نتفلیکس منتشر شود.

“لئوناردو دی کاپریو” نیز در فیلم مورد انتظار “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood)، به کارگردانی “کوئنتین تارانتینو” (Quentin Tarantino)، به ایفای نقش پرداخته است که تابستان امسال راهی پرده ی سینما می شود.

تا کنون اطلاعات بیشتری درباره ی سریال جدید “شیطان در شهر سفید” از طرف شبکه ی Hulu منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم