آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال محبوب Westworld از ماه آینده

بعد از تایید ساخت فصل سوم سریال “وست ورلد” (Westworld) توسط شبکه ی پر مخاطب HBO، این شبکه به تازگی اعلام کرد که فیلمبرداری و مراحل تولید فصل سوم این سریال از ماه مارس 2019 (اسفند 1397 و فروردین 1398) آغاز خواهد شد.

با این حال، به نظر می رسد که تولید فصل سوم سریال “وست ورلد” تا پایان سال 2019 ادامه داشته باشد و فصل جدید این سریال سال 2020 بر روی آنتن شبکه ی HBO برود.

فصل اول سریال “وست ورلد” پاییز سال 2016 در ده قسمت از شبکه ی HBO منتشر شد و به واسطه ی داستان متفاوتش، خیلی زود مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت. “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) دو سازنده ی موفق این سریال هستند.

فصل دوم سریال “وست ورلد” نیز بهار سال 2018 منتشر شد و با ادامه ی طرفداری مخاطبان از آن، ساخت این سریال برای فصل سوم  نیز تمدید شد.

“ایوان ریچل وود”، “تندی نیوتون”، “جفری رایت” و “اد هریس”  از جمله بازیگرانی هستند که به نقش آفرینی در این سریال پرداخته اند. علاوه بر این، “آرون پال” (Aaron Paul)، بازیگر سریال “برکینگ بد” (Breaking Bad)، قرار است در فصل سوم این سریال حضور داشته باشد.

تا کنون لیست نهایی بازیگران فصل سوم سریال “وست ورلد” اعلام نشده است اما انتظار می رود که بازیگران اصلی این سریال، از جمله “ایوان ریچل وود”، “جفری رایت” و “تسا تامپسون” در فصل جدید این سریال هم حضور داشته باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم