افراد موفق برای صبحانه چه چیزی می‌خورند؟

مریلین مونرو برای صبحانه دو تخم‌مرغ خام مخلوط شده در شیر سرد می‌خورد.

محمدعلی 2 استیک بزرگ به همراه 12 تخم‌مرغ می‌خورد و گاهی اوقات هم بعدازآن بستنی می‌خورد!

فرانکلین روزولت هرروز صبح یک دونات بزرگ گرم می‌خورد.

در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که 10 فرد موفق برای صبحانه چه می‌خورند (و یا چه نمی‌خورند) تا انرژی بیشتری داشته باشند.

1. انرژی‌رسانی

من صبحانه موردعلاقه خودم را درست می‌کنم: عسل، جو دو سر کامل، دارچین، انجیر، 10 کشمش، 10 آلبالو خشک، نصف موز، زغال‌اخته خشک‌شده، 10 زغال‌اخته تازه، آجیل برزیلی، گردو، شیرین‌بیان و آب تصفیه‌شده. همچنین نوشیدن آب‌میوه را هم دوست دارم زیرا باعث می‌شود انرژی بیشتری داشته باشم.

نوشیدن یک لیوان آب‌میوه در هرروز باعث می‌شود که در کار و حرفه خود موفق‌تر باشید. با رعایت این نکات انرژی‌تان افزایش‌یافته و به خودتان کمک می‌کنید.

  • گرانت کاردون، فروشنده برتر که در زمینه املاک 500 میلیون دلار سرمایه اندوخته است.

2. یک برنامه روتین

من در برنامه صبحگاهی‌ام مقدار زیادی پروتئین گنجانده‌ام. ازآنجایی‌که همیشه مشغول کار هستم بنابراین روزم را با یک صبحانه پروتئین دار شروع می‌کنیم: میلک شیک وانیلی، روغن ماهی سرشار از امگا 3، آمینواسید و گلوکوزامین. سپس یک اسپرسو دوبل نوشیده و آماده کار می‌شوم.

  • کوین هارینگتون، متخصص در زمینه تبلیغات تلویزیونی، و با سرمایه خالص 45- میلیون دلاری.

3. رژیم همیشگی

بهترین صبحانه صبحانه‌ای است که بدن شما به آن عادت دارد. من رژیم‌های مختلفی را امتحان کرده‌ام و اخیراً از رژیم گریسی پیروی می‌کنم که غذاهای مختلف را باهم ترکیب می‌کند. همه این غذاها قابل‌هضم هستند و انرژی و سلامت بدنتان را افزایش می‌دهند.

من هرماه آزمایش خون می‌دهم و میزان پروتئین و ویتامین‌های بدنم را بررسی می‌کنم. سپس اگر بدنم در زمینه خاصی کمبود داشته باشد، سعی می‌کنم با تغذیه مناسب آن را جبران کنم. پس به‌جای غذاهای ناسالم بیرون غذای خانگی مصرف کنید.

  • تای لوپز، مشاور و سرمایه‌گذار تجاری که تابه‌حال 8 تجارت آنلاین راه‌اندازی کرده است.

4. وعده یکجا

من تقریباً هیچ‌وقت صبحانه نمی‌خورم زیرا عادت دارم به‌یک‌باره از ساعت 1 تا عصر غذا بخورم و همه کالری لازم را یکجا دریافت کنم.

من به‌جای صبحانه در هنگام صبح آن را در هنگام نهار می‌خورم. این وعده غذایی من بسیار بزرگ و شامل سبزیجات تازه، مواد پروتئین دار، غلات و آجیل، آووکادو و سس آووکادو است.

  • مارک سیسن، یک نویسنده و ناشر موفق که در زمینه سلامتی هم دارای یک وبلاگ است.

5. وعده غذایی سنگین

من تقریباً 5 روز هفته را صبحانه نمی‌خورم. بنابراین در هنگام کار یک وعده غذای سنگین می‌خورم تا بتوانم ساعت‌ها کار کنم، متابولیسم سریع‌تری داشته باشم، چربی بیشتری بسوزانم و انرژی بیشتری داشته باشم. اولین وعده غذایی خود را در ساعت 1 می‌خورم. گاهی اوقات یک فنجان قهوه هم می‌خورم و همیشه آب زیاد می‌نوشم.

اگر بخواهم صبحانه بخورم صبحانه‌ام شامل این موارد است: گوشت، سبزیجات و یا تخم‌مرغ نیم رو و آووکادو، که مخلوط چربی و پروتئین است. از خوردن غلات، نان، آب‌پرتقال و آب سیب خودداری می‌کنم زیرا ترشح انسولین را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند که دو ساعت بعد احساس ضعف کنم. و این برای یک کارآفرین بدترین اتفاق ممکن است زیرا باعث می‌شود تمرکزتان را از دست داده و هزاران دلار ضرر کنید.

  • جیمز سوانویک، نویسنده و کارآفرین موفق.

6. مواد انرژی زای طبیعی

من دوست ندارم به موادی مانند کافئین معتاد شوم و ترجیح می‌دهم به‌طور طبیعی انرژی بدنم را افزایش دهم. بنابراین از 4 ماده استفاده می‌کنم: آب قلیایی؛ یک نوشیدنی سبز؛ چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان برای جذب کمی کافئین؛ و غذاهای حاوی پروتئین در هنگام صبح.

این غذاهای حاوی پروتئین از این مواد تشکیل می‌شوند: موز، نارگیل یا شیر نارگیل، پودر پروتئین شکلات، دانه‌های چیا، کاکائوی خام، دارچین، روغن‌زیتون یا روغن نارگیل، کره بادام خام، گرده زنبورعسل، پودر Acai، ریشه ماکارو، استویا، و کمی فلفل قرمز ادویه شده.

– مایک زلر، یک تاجر موفق با بیش از 100 میلیون دلار سرمایه.

7. افزایش متابولیسم

من ترجیح می‌دهم با کمی کافئین یا آدرنالین روزم را آغاز کنم. یک فنجان قهوه با کره و مغز اکتان دقیقاً همان چیزی است که همیشه استفاده می‌کنم. این نوشیدنی با تجزیه چربی به‌جای قند به‌سرعت انرژی بدنم را افزایش می‌دهد. و یا اینکه پودر پروتئین را با مخلوط بلوبری و موز مصرف می‌کنم.

این ماده غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین و املاح معدنی است که هرروز صبح انرژی بدنم را افزایش می‌دهد و به‌سرعت هضم می‌شود. درنتیجه بدنم دیرتر خسته می‌شود.

  • کریگ لاک، یک مدیرعامل و کارآفرین موفق.

8. افزایش انرژی

من هرروز با هیجان و انرژی روزم را آغاز می‌کنم. برای اینکه این انرژی را حفظ کنم یک میلک شیک پروتئین دار و سه فنجان اسپرسو می‌خورم. این مواد تا ساعت 1 یا 2 بدنم را سرپا نگه می‌دارند. اغلب فراموش می‌کنم نهار بخورم، مگر اینکه همسرم به من یادآوری کند. اهداف مثبت باعث می‌شوند انرژی ام افزایش پیدا کند.

– جیم مترز، یک مدیرعامل موفق.

9. افزایش انرژی بدن

من پس از مطالعه یک کتاب به اهمیت صبحانه پی بردم و ازآن‌پس برای صبحانه یک تخم‌مرغ نیم رو، مافین انگلیسی و کره بادام‌زمینی می‌خورم، تا انرژی بدنم افزایش پیدا کند. اما یک فنجان قهوه هم برای هر کارآفرین ضروری است و انرژی بدنش را افزایش می‌دهد.

– یولی زیو، یک مدیرعامل، کارآفرین و نویسنده موفق.

10. حفظ برنامه روتین

من و همسرم هرروز صبح ساعت 7 تا کافه موردعلاقه‌مان پیاده‌روی می‌کنیم. من بیشتر وقت‌ها یک فنجان قهوه غلیظ به همراه به همراه کیک موز و جو دوسر، سفارش می‌دهم. فنجان قهوه انرژی‌ام را بیشتر می‌کند و کیک هم باعث می‌شود گرسنگی‌ام از بین برود زیرا معمولاً از ساعت 4 صبح بیدار هستم و به کارهایم رسیدگی می‌کنم.

من معمولاً همان صبحانه ساده همیشگی را می‌خورم زیرا باعث می‌شود راحت‌تر بتوانم تصمیم بگیرم. علاوه برآن، در زمان رفتن به کافه برای صبحانه زمان خوبی را با همسرم سپری می‌کنم.

  • آج ریورا، کارآفرین، مشاور و سخنران.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم