فیل لورد و کریستوفر میلر فیلم جدیدی به نام The Last Human را خواهند ساخت

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “فیل لورد” (Phil Lord) و “کریستوفر میلر” (Christopher Miller) قرار است فیلم جدیدی با ژانر علمی- تخیلی به نام “آخرین انسان” (The Last Human) را تولید کنند.

در تهیه ی این فیلم چندین کمپانی در حال همکاری اند که دو کمپانی معروف سونی پیکچرز و برادران وارنر از جمله این کمپانی ها هستند. “فیل لورد” و “کریستوفر میلر” پیش از این، انیمیشن “فیلم لگو” (The Lego Movie) را با همکاری این دو کمپانی ساخته اند.

انیمیشن هایی مثل “فیلم لگو بتمن” (The Lego Batman Movie) و “مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی” (Spider-Man: Into the Spider-Verse) از جمله انیمیشن هایی هستند که به تهیه کنندگی “لورد” و “میلر” ساخته شده اند. علاوه بر این، کارگردانی فیلم کمدی “خیابان جامپ شماره بیست و یک” (21 Jump Street) هم بر عهده ی این دو نفر بوده است.

“هنری گایدن” (Henry Gayden)، نویسنده ی فیلم “شزم!” (!Shazam)، نیز وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “آخرین انسان” را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم درباره ی ربات دوازده ساله ایست که با دختری 12  ساله به نام “اما” که تمام زندگی اش را در انباری گذرانده، آشنا می شود. این دو نفر با یکدیگر دوست شده و در سفر پرخطری با یکدیگر همراه می شوند.

گفتنی است که فیلم جدید “آخرین انسان” با اقتباس از کتابی به همین نام، نوشته ی “لی بیکن” (Lee Bacon)، ساخته خواهد شد.

تا کنون اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران و تاریخ اکران فیلم “آخرین انسان” اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم