ساخت اسپین آف فیلم Aquaman با محوریت شخصیت The Trench

فیلم “آکوامن” (Aquaman) در چند ماه گذشته یکی از موفق ترین فیلم های اکران شده در سال 2018 بوده است. این فیلم که در پاییز 2018 اکران شد، توانست طی یک ماه به پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی DC تبدیل شود و با یک میلیارد دلار فروش جهانی، در لیست پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار گیرد.

بعد از مورد توجه قرار گرفتن این فیلم، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که دنباله ی فیلم “آکوامن” ساخته خواهد شد و تا کنون بازگشت “جیسون موموآ” (Jason Momoa) برای بازی در قسمت بعدی این فیلم و “جیمز وان” (James Wan) برای کارگردانی دنباله ی فیلم “آکوامن” از طرف این کمپانی تایید نشده است.

اکنون کمپانی برادران وارنر از ساخت اسپین آف فیلم “آکوامن” خبر داده است و “پیتر سفرن” (Peter Safran) و “جیمز وان” (James Wan) را به عنوان تهیه کنندگان این فیلم جدید معرفی کرده است.”نوآ گاردنر” (Noah Gardner) و “آیدان فیتزجرالد” (Aidan Fitzgerald) نیز وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی اسپین آف فیلم “آکوامن” را بر عهده خواهند داشت.

عنوان این فیلم “ترنچ” (The Trench) انتخاب شده است و اتفاقات این فیلم نیز در محدوده ی تحت حکومت شخصیت ” The Trench” در جریان خواهد بود. گفته می شود که فیلم “ترنچ” با ژانر هیجان انگیز و ترسناک ساخته خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم