تام هنکس به جدید ترین فیلم پل گرینگرس پیوست

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “تام هنکس” (Tom Hanks) قرار است در جدید ترین فیلم “پل گرینگرس” (Paul Greengrass) به نام “اخبار دنیا” (News of the World)، به ایفای نقش بپردازد.

آخرین همکاری “پل گرینگرس” ، کارگردان 63 ساله ی بریتانیایی، با “تام هنکس” مربوط به فیلم “کاپیتان فیلیپس” (Captain Phillips) است که در سال 2013 با بودجه ای 55 میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد به فروشی 218 میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم جدید “اخبار دنیا” بر اساس کتابی به همین نام، نوشته ی “پائولت جیلز” (Paulette Jiles)، ساخته خواهد شد و “لاک دیویس” (Luke Davies)، نویسنده ی فیلم “شیر ” (Lion)،  وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی این فیلم را بر عهده خواهد شد.

داستان فیلم “اخبار دنیا” در سال 1870 میلادی جریان دارد و “تام هنکس” در این فیلم نقش کاپیتان “کایل کید” را بازی می کند که در بحبوحه جنگ داخلی آمریکا به شهر های مختلف سفر می کند و اخبار کشور را برای ساکنان بیسواد شهر ها می خواند. اما کاپیتان “کید” بعد از رخ دادن اتفاقاتی، مجبور به کنار گذاشتن این سفر ها می شود و ماموریتی برای رساندن یک فرد ربوده شده از تگزاس به خانواده اش در سن آنتونیو را قبول می کند.

تاریخ دقیق اکران این فیلم تا کنون اعلام نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم