دو قسمت دیگر از انیمیشن Zootopia در راه است

در ادامه ی تصمیم کمپانی والت دیزنی برای ساخت دنباله ی انیمیشن های محبوب و پر طرفدار خود، این بار نوبت به انیمیشن “زوتوپیا” (Zootopia) رسیده و این کمپانی از ساخت دو قسمت جدید این انیمیشن جذاب خبر داده است.

پیش از این انیمیشن “رالف اینترنت را خراب می کند” (Ralph Breaks The Internet) در پاییز 2018، به عنوان دنباله ی انیمیشن “رالف خرابکار” (Wreck-It Ralph) محصول سال 2012، اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی 486 میلیون دلاری دست پیدا کند.

علاوه بر این، قسمت دوم انیمیشن “منجمد” (Frozen) قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) اکران شود. قسمت اول این انیمیشن در سال 2013 به کارگردانی “کریس باک” (Chris Buck) و “جنیفر لی” (Jennifer Lee) ساخته شد و در مجموع موفق شد به فروشی یک میلیارد و دویست میلیون دلاری دست پیدا کند. همچنین انیمیشن “منجمد 1″، موفق به دریافت دو جایزه ی اسکار و یک جایزه ی گلدن گلوب نیز شد.

انیمیشن “زوتوپیا” نیز در سال 2016 به کارگردانی “بایرون هاوارد” (Byron Howard) و “ریچ مور” (Rich Moore) و با بودجه ای 150 میلیون دلاری ساخته شد. این انیمیشن هم بسیار موفق ظاهر شد و فروش جهانی آن به یک میلیارد دلار رسید. “جنیفر گودوین”، “جیسون بیتمن”، “ادریس البا” و “شکیرا” از جمله صداپیشگان شخصیت های انیمیشن “زوتوپیا” بودند.

کمپانی والت دیزنی تا کنون جزئیات بیشتری از جمله تاریخ اکران، کارگردان و صداپیشگان قسمت های جدید این انیمیشن را هنوز اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم