آغار فیلمبرداری اسپین آف سریال Game of Thrones از تابستان 2019

بعد از معرفی کارگردان و تایید شدن لیست نهایی بازیگران اولین اسپین آف سریال “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) از طرف شبکه HBO، این شبکه به تازگی اعلام کرده است که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از تابستان امسال آغاز خواهد شد و با این حساب، باید منتظر اکران این فیلم در سال های 2020 و یا حتی 2021 باشیم.

گفتنی است که شبکه ی HBO قصد دارد پنج اسپین آف از سریال محبوب و مشهور “بازی تاج و تخت” را تولید کند و “شب بلند” (The Long Night)، عنوانی است که برای اولین اسپین آف این سریال انتخاب شده است. اما این عنوان به صورت غیر رسمی است و هنوز از طرف شبکه ی HBO تایید نشده است.

داستان این فیلم، هزاران سال پیش از اتفاقات اصلی سریال “بازی تاج و تخت” در جریان خواهد بود و به گفته ی سازندگان آن، نمای متفاوتی از وستروس را به نمایش می گذارد.

“اس جی کلارکسون” (S.J. Clarkson) کارگردانی فیلم “شب بلند” را بر عهده خواهد داشت و “جین گولدمن” (Jane Goldman) قرار است فیلمنامه ی این فیلم را نگارش کند.

“اس جی کلارکسون” سابقه ی کارگردانی سریال هایی مثل “دکستر” (Dexter) و “قهرمانان” ( Heroes) را دارد و فیلم هایی مثل “مردان ایکس: کلاس اول” (X-Men: First Class)، “خانه ی دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب” (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children) و “زن سیاه پوش” (The Woman in Black) از جمله فیلم هایی هستند که “جین گولدمن” نویسندگی آن ها را بر عهده داشته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم