بهترین فیلم های زک افران که باید ببینید

زک افران (Zac Efron)، پسر شکلاتی و عضو جذاب دیزنی یکی از بازیگران پرطرفدار است. او که در ابتدا در نقش مهمان ظاهر شد، با چندگانه “موزیکال دبیرستان” (High School Musical) به شهرت رسید. او که در فیلم های کمدی و رمانتیک نوجوانان بازی می کرد نقش های جالبی داشت. به تدریج با حضور در فیلم هایی چون “خوش شانس” (The Lucky One)، “اون لحظه عجیب” (That Awkward Moment)، گارد ساحلی (Baywatch) و “برترین شومن” (The Greatest Showman) به نقش های جدی روی آورد.

در حال حاضر آینده این ستاره کالیفرنیایی به انتخاب فیلم هایش بستگی دارد. در حال حاضر می خواهیم فیلم های برتر زک افراد در کارنامه محدود او را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. پسر روزنامه فروش – The Paperboy – 2012

وارد جنسن (متیو مک کانهی) خبرنگار ستاره میامی تایکز است که به هراه دوستش یاردلی به زادگاهش بازگشته تا برروی یک پرونده قتل تحقیق کند. برادرش جک که از کالج اخراج شده (زک افران) که بیکار است نیز به آنان ملحق می شود. با این حال زمانی که وارد و یاردلی یک پرونده خشن و تبعیض نژادی را باز می کنند همه چیز ترسناک می شود. زمانی که جک عاشق نامزد مجرم احتمالی می شود داستان پیچیده خواهد شد. قاتل حقیقی کیست؟

همچنین بخوانید: 8 فیلم برتر ایمی آدامز که باید تماشا کنید


9. همسایه ها – Neighbours – 2014

مک (سث روگن) و کلی (رز بیرن) یک زوج تازه ازدواج کرده هستند که به همراه دختر تازه متولد شده شان به یک محله جدید می روند. آن ها زندگی آرامی دارند تا اینکه تدی (زک افران) و پت (دیو فرانکو) به همسایگی شان می آیند. گرچه در ابتدا همه چیز جالب است اما پسرها همیشه مهمانی گرفته و مک و کلی باید مقابل شان بایستند. با وجود مشغله کاری زوج و سروصدای پسرها، آیا این همسایه ها می توانند از قلمروشان محافظت کنند؟

همچنین بخوانید: نگاهی به بهترین فیلم های مارک والبرگ (بازیگر)


8. چارلی سنت کلاود – Charlie St. Cloud – 2010

چارلی مردی است که برادرش سام را بسیار دوست دارد. او که به تازگی او را در یک تصادف از دست داده زندگی اش را رها کرده و در گورستان کار می کند تا به روح او دسترسی داشته باشد. به نظر می رسد او نمی تواند گذشته را رها کند. تا اینکه تس به زندگی او وارد می شود. زمانی که تس قلب او را لمس می کند چه رخ می دهد؟ آیا در گذشته اش باقی مانده و اجازه می دهد روحش نابود شود یا اینکه زندگی خود را ادامه می دهد؟

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های راسل کرو


7. دوباره 17 –  Again – 2009

مایک که از روزمرگی خسته شده دوست دارد به 17 سالگی بازگشته و تصمیماتی بگیرد که زندگی اش را تغییر دهد. معجزه ای رخ داده و باید میان عشق و رویایش یکی را انتخاب کند. اکنون که باید میان عشقش بکستبال و اسکارلت یکی را انتخاب کند، نمی داند اگر اسکارلت را انتخاب کند زندگی اش چگونه خواهد بود. یک کمدی رمانتیک درباره مردی که زندگی اش را قربانی می کند و یکی از بهترین اجراهای زک افران را ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کریس همسورث که باید تماشا کنید


6. پدربزرگ کثیف – Dirty Grandpa – 2016

جیسون، یک وکیل محافظه کار (زک افران) قرار است با دختر رئیسش (جولیان هاف) ازدواج کند. با این حال زمانی که مادربزرگش می میرد و او باید از پدربزرگش دیک (رابرت دنیرو) نگهداری کند، برنامه ازدواجش به هم می خورد. پدربزرگش او را متقاعد می کند که برای خوشگذرانی باید به ساحل دایتونا برود. اما او نمی داند این سفر شرورانه پدربزرگ برای بازگشت به جوانی اش جیسون را نگران می کند. آیا پدربزرگ می تواند جیسون را به یک فرد خوشگذران تبدیل کرده و مانع ازدواج او شود؟

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


5. اون لحظه عجیب – That Awkward Moment – 2014

هر رابطه لحظات دشواری دارد که یک زوج باید درباره مشکلات و آینده رابطه شان فکر کنند. جیسون، میکی و دنیل از روابط طولانی خارج شده اند و به هم قول می دهند تا مدتی مجرد بمانند. با این حال هرکدام از آن ها پنهانی با دختران موردعلاقه شان رابطه برقرار می کنند. این سه تن با گذشته پیچیده شان و رابطه معلق شان، چگونه می توانند به آرامش برسند؟

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


4. خوش شانس – The Lucky One – 2012

لوگان (زک افران) یک افسر بازنشسته نیروی دریایی است که در جنگ با تجربه های مختلف مواجه شده و اکنون می خواهد در خانه به آرامش برسد. با سوالاتی که در ذهنش است به دختری برمی خورد که گویی در دشوارترین نبردش شانس اوست. لوگان بث (تیلور شیلینگ) را یافته و با او زندگی می کند. این دختر شیرین که عشقش را در جنگ از دست داده، خانواده ای دارد که پذیرای این کهنه سرباز هستند، و به خوبی زخم های مرد را التیام می بخشد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر آکیرا کوروساوا که باید تماشا کنید


3. موزیکال دبیرستان – High School Musical – 2006

زک افران و همکارش ونسا هاجنز با این چندگانه عاشقانه نوجوانان کار خود را آغاز کرده و از بسیاری از ستاره های دیزنی پیشی گرفتند. تروی بولتون (زک افران) یک ستاره بسکتبال و گابریلا که یک بچه درسخوان است، می خواهند خواننده شوند. اما آنها که مشغله های دیگری دارند حتی نمی توانند برای موزیکال دبیرستان تست بدهند. گرچه آن ها برای رسیدن به رویاهای خود مسیر دشواری را طی می کنند، اما در این مسیر چیزهای زیادی آموخته و  در زندگی خود رشد می کنند.

همچنین بخوانید: 7 فیلم برتر جیمز کامرون که نباید از دست بدهید


2. گارد ساحلی – Baywatch – 2017

مت برودی (زک افران) یک المپیکی دارای مدال طلا و قهرمان شناست که به الکل و مواد معتاد شده است. او برای بازگشت به روزهای اوج به گارد ساحلی میامی می پیوندد. میچ بوچانون (دواین جانسون) به علت رفتار خشن او درباره پذیرفتن او شک دارد. اگر می خواهید یک تریلر زیبا تماشا کنید باید این فیلم را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم برتر الیزابت اولسن که باید تماشا کنید


1. بزرگ ترین شومن – The Greatest Showman – 2017

فیلمی براساس زندگی پی.تی. بارنوم (هیو جکمن) شعبده باز که شما را به دنیای حقیقت و تخیل می برد. بارنوم به همراه دستیارش فیلیپ (زک افران) صاحب یک موزه مومی است که می خواهد بزرگ ترین برنامه ممکن را اجرا کند. آیا در این میان انسان می تواند زندگی حقیقی را رها کرده و حقیقت را پشت سر بگذارد؟ برای بارنوم و دارودسته اش چه کسی مهم تر است؟ رویاهایشان یا خانواده شان؟ تخیل بی پایان شان یا حقیقت ساخته و پرداخته شده؟

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر ادوارد نورتون که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم