خاویر باردم به جمع بازیگران فیلم Dune اضافه شد

بعد از معرفی بازیگرانی مثل “تیموتی شالامی” (Timothée Chalamet)، “استلان اسکارشگورد” (Stellan Skarsgård) و “ربکا فرگوسن” (Re­becca Fer­gu­son) برای بازی در فیلم “تپه” (Dune)، اکنون طبق جدید ترین اخبار منتشر شده، “خاویر باردم” (Javier Bardem) نیز به جمع بازیگران این فیلم جدید اضافه شده است.

این بازیگر 49 ساله ی آمریکایی، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “همه می دانند” (Everybody Knows)، “مادر” (Mother)، “جایی برای پیرمرد ها نیست” (No Country for Old Men) و “دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی کنند” (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) را در کارنامه ی خود دارد.

“دنی ویلنوو” (Denis Villeneuve) کارگردانی این فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. فیلم هایی مثل “ورود” (Arrival)، “سیکاریو” (Sicario) و “دشمن” (Enemy) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “دنی ویلنوو” ساخته شده اند.

داستان فیلم “تپه” بر اساس رمان های علمی- تخیلی و حماسی نوشته ی “فرانک هربرت” نوشته شده است. کتاب “تپه” در سال 1965 میلادی نوشته شده است و داستان مبارزات خانواده های اشرافی در آینده برای تسلط بر سفر های فضایی و دانش فضانوردی را روایت می کند. خاندان “اتریدز” درحال مبارزه برای دست یابی به قدرت هستند و با خیانت امپراطور و دیگر خاندان های پر قدرت رو به رو می شوند. “پاول”، فرزند جوان خاندان اتریدز (با بازی تیموتی شالامی)، مجبور می شود همراه با مادر خود، بانو “جسیکا” (با بازی ربکا فرگوسن)، به سرزمینی بیابانی و دور افتاده سفر کند. در آنجا آنها با خاندان بومی “فریمن” ملاقات می کنند و “پاول” بر اساس یک پیشگویی، رهبر مذهبی آنها می شود. “خاویر بادرم” نقش “استیلگارد”، رهبر بومیان را بازی خواهد کرد.

علاوه بر این، سازندگان این فیلم در حال مذاکره با بازیگران دیگری مثل “اسکار آیزاک” (Oscar Isaac) و “زندیا” (Zendaya) برای پیوستن به فیلم “تپه” هستند.

مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز از بهار 2019 آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم