نقش آفرینی هیو جکمن و ربکا فرگوسن در فیلم جدیدی به نام Reminiscence

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “هیو جکمن” (Hugh Jackman) و “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) قرار است در فیلم جدیدی به نام “خاطره” (Reminiscence) حضور داشته باشند. این دو بازیگر مشهور، پیش از این در سال 2017 در فیلم “برترین شومن” (The Greatest Showman)، به کارگردانی “مایکل گریسی” (Michael Gracey)، همبازی بوده اند.

وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “خاطره” و همچنین کارگردانی آن را “لیزا جوی” (Lisa Joy) بر عهده خواهد داشت که یکی از نویسندگان مجموعه ی محبوب “وست ورلد” (Westworld) بوده است.

داستان فیلم جدید “خاطره” درباره ی کاراگاهی به نام “نیک بینستر” (با بازی هیو جکمن) است که به شغل عجیبی مشغول است و خاطرات خوب مشتریان خود را بازآفرینی می کند. زندگی این کاراگاه، بعد از ملاقات با یک مشتری زن (با بازی ربکا فرگوسن) به کلی تغییر می کند.

“ولورین” (The Wolverine)، “مردان ایکس” (X-Men) و “لوگان” (Logan) از جمله فیلم هایی هستند که “هیو جکمن” در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

“ربکا فرگوسن” نیز سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “دختری در قطار” (The Girl on the Train)، “حیات”(Life) و “آدم برفی” (The Snowman) را دارد.
به گفته ی سازندگان فیلم جدید “خاطره”، مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از پاییز سال آینده آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم