نقش آفرینی ادریس البا در فیلم جدیدی به نام Deeper

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “ادریس البا” (Idris Elba)، بازیگر 46 ساله ی بریتانیایی، قرار است در فیلم جدیدی به نام “عمیق تر” (Deeper) به ایفای نقش بپردازد.

به گفته ی کمپانی MGN، این فیلم با ژانر هیجان انگیز، علمی- تخیلی و فرا طبیعی ساخته خواهد شد؛ “مکس لندیز” (Max Landis) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “عمیق تر” را بر عهده خواهد داشت.

“بالتاسار کورماکور” (Baltasar Kormákur) نیز کارگردانی فیلم جدید “عمیق تر” را انجام خواهد داد. فیلم هایی مثل “شناور” (Adrift)، “اورست” (Everest) و “قاچاق” (Contraband) از جمله فیلم هایی هستند که توسط این کارگردان 52 ساله ساخته شده اند.

“ادریس البا” در این فیلم نقش فضانوردی نا موفق را بازی می کند که بعد از کشف دالانی در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس، برای اکتشاف در آن دالان انتخاب می شود و نیرویی تاریک و شیطانی را کشف میکند.

“کوه میان ما” (The Mountain Between Us)، “ثور” (Thor) و “برج تاریک” (The Dark Tower) ازجمله فیلم هایی هستند که “ادریس البا” در آنها نقش آفرینی کرده است.

علاوه بر این، “ادریس البا” در فیلم مورد انتظار “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” (Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw) نیز حضور دارد که قرار است در تابستان امسال اکران شود.

کمپانی MGM تا کنون تاریخ دقیق اکران فیلم جدید “عمیق تر” را اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم