نقش آفرینی بری لارسون در فیلم جدید شبکه نتفلیکس به نام Lady Business

“بری لارسون” (Brie Larson)، بازیگر 29 ساله ی آمریکایی، که این روز ها بیشتر با فیلم مورد انتظار “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) شناخته می شود، قرار است در جدید ترین فیلم شبکه نتفلیکس به نام “تجارت زنانه” (Lady Business) به ایفای نقش بپردازد.

گفته می شود که ممکن است “بری لارسون” علاوه بر نقش آفرینی در این فیلم، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته باشد. این بازیگر پیش از این در سال 2017 فیلم کمدی “یونیکورن استور” (Unicorn Store) را کارگردانی کرده بود که از شبکه ی نتفلیکس پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان نیز قرار گرفت.

فیلم های دیگری مثل “اتاق” (Room)، “کونگ: جزیره ی جمجمه” (Kong: Skull Island) و “خیابان جامپ شماره بیست و یک” (21 Jump Street) از جمله فیلم هایی هستند که “بری لارسون” در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر محبوب، در سال 2015 موفق به کسب جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن، برای بازی در فیلم “اتاق” شد.

شبکه ی نتفلیکس تا کنون اطلاعات بیشتری از فیلم جدید “تجارت زنانه” را منتشر نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها (15)

بستن فرم

  1. الان بری لارسون چند تا فیلم دارد در سال 2019 و اون فیلم های نام برده دیگه مال کی هست شایعه هست قدیمی هست چی هست لطفا توضیح بدهید و ما را از گمراهی در بیاورید ….

    اینجا تا حالا سه تا اسم شنیدم تجارت زنانه ….اسب تک شاخ ….من به این موضوع پایان می دهم کدوم هست لطفا ما اگاه کنید

    پاسخ

    • فیلم “اسب تک شاخ” محصول سال 2017 هست که بری لارسون کارگردانش بوده.
      فیلم جدید “تجارت زنانه” هنوز تاریخ اکرانش مشخص نشده و احتمال داره بری لارسون کارگردانش باشه.
      فیلم “من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم” هم که گفتید مثل اینکه در دست ساخته و اطلاعات زیادی ازش منتشر نشده.

      پاسخ

  2. سلام عباس اقا بری لارسون دو تا فیلم دارد در سال 2019 اره این جزییات راست هستش ….

    بری لارسون (Brie Larson) که با انتخاب شدن به عنوان کاپیتان مارول (Captain Marvel) در دنیای سینمای مارول به شهرتی دو چندان رسیده، طبق اطلاعات به دست آمده در پروژه‌ای جدید با نتفلیکس همکاری می‌کند. به نقل از منابع موجود، بری لارسون به تازگی طی قراردادی با نتفلیکس قرار است در فیلمی به تهیه‌کنندگی این غول دنیای سرگرمی حضور یابد. این فیلم Lady Businnes «تجارت زنانه» نام دارد و بر‌ اساس مقاله‌ای از جان پل تیتلو (John Paul Titlow) در سال ۲۰۱۷ می‌باشد.

    همچنین شایان ذکر است که علاوه بر این پروژه، لارسون در فیلم دیگری به نام Unicorn Store «فروشگاه اسب تک شاخ» با نتفلیکس همکاری خواهد کرد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و خود لارسون علاوه بر حضور در این فیلم به عنوان بازیگر، کارگردان پروژه نیز خواهد بود تا به این ترتیب برای اولین بار به روی صندلی کارگردانی بنشیند.

    لارسون که به خاطر بازی در فیلم Room «اتاق» سابقه بردن جایزه اسکار را دارد، در تاریخ هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با هفدهم اسفند ۱۳۹۷ در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» از دنیای سینمایی مارول حضور پیدا خواهد کرد.

    پاسخ

  3. I’m Thinking of Ending Things (من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم) اسم فیلمش اینه توی گوگل نوشته براساس رومانی به همین نام سال 2016 بر گرفته شده ….مثل روم 2015 هست بر گرفته از رمان هستش

    پاسخ

  4. بری لارسون فیلمهای که بازی میکنه اکثر شون قشنگ از اب در میاد و نقش افرینش خوبه ….توی اکثر فیلمها قشنگ بازی میکنه اسم این فیلمش را خبر ندارید چیه عباس اقا

    پاسخ

  5. سلام فیلم جدید ی که میخواهد بازی را نمیدونید چی هست

    پاسخ