احتمال حضور وودی هارلسون در فیلم جدید تئودور ملفی

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “تئودور ملفی” (Theodore Melfi)، کارگردان و فیلمنامه نویس 48 ساله ی آمریکایی، در حال مذاکره با “وودی هارلسون” (Woody Harrelson) برای نقش آفرینی در فیلم جدید وی به نام “فروت لوپس” (Fruit Loops) می باشد.

این در حالی است که “تئودور ملفی” در حال حاضر مشغول ساخت فیلمی علمی- تخیلی و ماجراجویی به نام “همبرگر فروشی شبانه روزی هری” (Harry’s All Night Hamburgers) برای کمپانی برادران وارنر است. گفته می شود که احتمالا “تئودور ملفی” فقط وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “فروت لوپس” را بر عهده خواهد داشت؛ که در این صورت، کمپانی فاکس قرن بیستم شخص دیگری را به عنوان کارگردان این فیلم معرفی خواهد کرد.

“ارقام پنهان” (Hidden Figures) و “وینسنت مقدس” (St. Vincent) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “تئودور ملفی” ساخته شده اند.

“وودی هارلسون”، بازیگر 57 ساله ی آمریکایی، سابقه ی بازی در فیلم های محبوبی مثل “اکنون مرا می بینی” (Now You See Me)، “سه بیلیورد خارج از ابینگ، میزوری” (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri)، “جایی برای پیرمرد ها نیست” (No Country for Old Men) و مجموعه فیلم های “بازی های گرسنگی” (The Hunger Games) را در کارنامه ی خود دارد.

تا کنون جزئیات بیشتری از فیلم جدید “فروت لوپس” از جمله تاریخ اکران، داستان و سایر بازیگران این فیلم از طرف کمپانی فاکی قرن بیستم منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم