معرفی فیلم های رو به اکران جنیفر لارنس در آینده نزدیک

جنیفر لارنس یک بازیگر آمریکایی است که با نقش آفرینی در کمدی The Bill Engvall Show به شهرت رسید. سپس با حضور در نقش مکمل فیلم “مهمانی در باغ” (Garden Party) در سال 2008 و درام “سرمای استخوان سوز” (Winter’s Bone) در سال 2010 به ستاره نوجوان بدل شد. در سال 2011 در فیلم “مردان ایکس” کلاس اول” (X-Men: First Class) در نقش میستیک جهش یافته نقش آفرینی کرد.

با بازی در نقش کاتنیس اوردین در سری فیلم های “بازی گرسنگی” (Hunger Games) به پرفروش ترین ستاره زن هالیوود تبدیل شد. بازی در نقش بیوه افسرده مبتلا به اختلال دو قطبی در فیلم “دفترچه امیدبخش” (Silver Linings Playbook) در سال 2012 جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و به دومین بازیگر جوان دریافت کننده این جایزه و اولین متولد دهه 90 میلادی در اسکار بدل شد. او جایزه بهترین بازیگر زن مکمل بافتا برای فیلم “حقه بازی آمریکایی” (American Hustle) در سال 2013 را دریافت کرد. او برای این دو نقش و بازی در نقش جوی مانگانو در فیلم “جوی” (Joy) در سال 2015 جایزه گلدن گلوب هم دریافت کرد. فیلم های بعدی او عبارت اند از “مسافران” (Passengers) در سال 2016، فیلم ترسناک روان شناسانه “مادر” (Mother) در سال 2017 و تریلر جاسوسی “گنجشک سرخ” (Red Sparrow) در سال 2018.

شاید به این فکر کنید فیلم بعدی جنیفر لارنس چیست؟ خوشبختانه در اینجا می خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم. زیرا قرار است فیلم های آماده برای اکران جنیفر لارنس در سال 2019 را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این فیلم ها نیز به خوبی فیلم های پیشین باشد. با پروشات همراه باشید.


1. دارک فینکس – Dark Phoenix – 2019

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس شخصیت های مردان ایکس دنیای مارول که کمپانی فاکس قرن بیستم توزیع آن را برعهده دارد. این فیلم دوازدهمین سری مردان ایکس و ادامه “مردان ایکس: آخرالزمان” (X-Men: Apocalypse) سال 2016 است. سایمون کینبرگ نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و جیمز مک آووی، مایکل فسبندر، جنیفر لانرس، نیکلاس هالت، سوفی ترنر، تای شرایدن، السکاندرا شیپ، کودی اسمیت مک فی، ایوان پترز و جسیکا چستین، در آن نقش آفرینی می کنند. در این فیلم مردان ایکس با قدرت فینکس پس از اشتباه ماموریت فضایی رو به رو می شوند.

پس از اینکه فیلم “مردان ایکس” روزهای آینده گذشته” (X-Men: Days of Future Past) تمام وقایع خط زمانی “مردان ایکس: آخرین ایستادگی” (X-Men: The Last Stand) را پاک کرد، سایمون کینبرگ به اقتباس جدید کریس کلرمنت و جان بیرن از مجموعه دارک فینکس علاقه مند شد. این اقتباس جدید دنباله سری آخرالزمان در سال 2016 است. فیلم برداری آن در مونترال آغاز و در اکتبر 2017 به پایان رسیدو این فیلم قرار است در 7 ژوئن 2019 در ایالات متحده اکران شود.

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های ۲۰۱۹ به همراه تریلر


2. خون شوم – Bad Blood – اعلام خواهد شد

جنیفر لارنس قرار است در فیلمی حاضر شود که به داستان ورشکستگی شرکت ترانوس می پردازد. کتاب اصلی که توسط جان کاریرو، نویسنده وال استریت ژورنال نوشته شده، به حوادث مربوط به محصول آزمایش خون شوم الیزابت هولمز که درست عمل نکرد، می پردازد. این فیلم اقتباسی از این کتاب توسط لجندری استودیوز تولید می شود.

لارنس قرار است نقش هولمز را ایفا کند که از استندفورد اخراج شد و در سال 2003 این کمپانی را تاسیس کرد، زمانی که تنها 19 سال داشت. گزارشات اخیر نشان می دهد که هلمز و ترانوس در نقشه کلاهبردارانه خود از سرمایه گذاران بیش از 700 میلیون دلار دریافت کردند. آنها درباره محصول آزمایش خون که نمونه خون را دریافت کرده و آزمایش می کند، دروغ گفتند.

همچنین بخوانید: 50 فیلم برتر سال 2017 براساس انتخاب 200 منتقد فیلم و سینما


3. رسوم خاکسپاری – Burial Rites – اعلام خواهد شد

در این درام جنایی به کارگردانی لوکا گوادانینو، لارنس بازیگری و تهیه کنندگی را برعهده دارد. این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته هانا کنت در سال 2013 می پردازد که درباره زندگی آگنس مگنوسدوتیر است، آخرین زن اعدام شده در ایسلند در سال 1830. اگنس به دلیل قتل دو مرد و آتش زدن خانه شان به اعدام محکوم شد. فیلم به مدت زمان انتظار اگنس برای حکم دادگاه و شرایط احساسی و عاشقانه او می پردازد.

همچنین بخوانید: معرفی 50 فیلم برتر سال 2016 از دید مخاطبین و منتقدین


4. ماریتا – Marita – اعلام خواهد شد

در این فیلم درباره ماریتا لورنز، که با فیدل کاسترو رابطه داشت و در ترور سازمان سیا برای قتل او نیز دست داشت، ساخته می شود. لورنز آلمانی بود و در اردوگاه کار اجباری برگن ـ بلزن در حین جنگ جهانی دوم زندانی شد. پس از رابطه با کاسترو در سن 19 سالگی توسط سیا مامور شد تا این رهبر کوبایی را به قتل برساند. سپس در کنگره جی اف کی اعتراف کرد که شاهد همکاری سیا، مقامات کوبا و لی هاروی اوسوالد برای قتل رئیس جمهور بود. او حتی جاسوس اف بی آی برای دیپلمات های اتحادیه بود که در ساختمان او زندگی می کردند.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


5. زلدا – Zelda – اعلام خواهد شد

طبق گزارش ورایتی، لارنس در فیلم زندگی نامه ای زلدا فیتزجرالد عصر جاز در نقش این ستاره حضور می یابد. ران هاوارد کارگردانی و آلیسون شرمور تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. زلدا پس از ازدواج با اسکات فیتزجرالد نویسنده، درحالی که او به یکی از برترین رمان نویسان آمریکا تبدیل شده، می خواهد در عرصه موسیقی جاز خودش را اثبات کند.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


6. پروژه بدون نام جنیفر لارنس/ امی شومر

طبق گزارش ووگ، لارنس قرار است در فیلم دوستش شومر حضور یابد. طبق منابع هالیوودی آن دو با کارگردان های مختلف هالیوودی دیدن کرده اند. آن دو در این فیلم نقش دوقلوهای از هم گسیخته را برعهده داشته و داستان هم غم انگیز و هم خنده دار است.

همچنین بخوانید: معرفی فیلم های رو به اکران آنجلینا جولی در آینده نزدیک


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم