رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1155)

بستن فرم

  1. Mohamad

    خرداد 20, 1399

    کاپتان مارول از همه شون قوی تره

    پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به Mohamad

      تیر 20, 1399

      شما کمیک بخون بالای ۱۰ بار از هالک شکست خورده با تور قابل مقایسه نیست

      پاسخ

      • Thor در پاسخ به کمیک فن

        مرداد 9, 1399

        اگ بخای اونتوری مقایسع کنی قویترین شخصیت تو مارول ک دیسی ثور هس

        پاسخ

        • کمیک فن در پاسخ به Thor

          مرداد 26, 1399

          روی کینگ تور از همه قوی تر هست به جز هالک مجازات کننده کهکشان

          پاسخ

          • shayan در پاسخ به کمیک فن

            مرداد 26, 1399

            منظورت ورلد بریکر هالک هستش؟اگر اونو میگی که باید بگم قابل مقایسه با rune king thor نیستش در کل هیچ نسخه‌ای از هالک با RKT قابل مقایسه نیست

            پاسخ

            • کمیک فن در پاسخ به shayan

              شهریور 8, 1399

              آرع خدایی روی کینگ تور خیلی خوبه

              بعضی سایت ها هم اون رو حتی از دادگاه زندگی قوی تر میدونن

              پاسخ

  2. دانیال

    خرداد 19, 1399

    سلام.چراانقدر ثورروقوی جلوه میکنید.ثوراونقدراهم که میگین قوی نیست

    پاسخ

    • حانی در پاسخ به دانیال

      تیر 23, 1399

      دقیقا اسکارلت ویتچ با ی حرکت همشونو داغون کرد تو فیلم عصر التران

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به حانی

        تیر 23, 1399

        مگه نمیگی برو کمیک بخون و با فیلم نظر نده ؟!؟!؟!؟ پس این چیه الان ؟!؟!؟!؟!
        هرچند که در مورد همون فیلم هم حرفت کاملا اشتباه ، غلط و بی اساس هست . اونجا هم اسکارلت ویچ اصلا قویترین نیست .

        پاسخ

        • sana_comic_fan در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 17, 1399

          چرا ؟؟ من الان از روی کمیک میگم. مگه خاندان ام رو نخوندی؟ مگه اسکارلت ویچ با قدرتاش یه دنیای مجازی ایجاد نکرد؟؟ مگه با گفتن چارتا کلمه ، نزد تقریبا کل میوتانت هارو داغون کرد؟؟ اسکارلت ویچ شاید توی کمیک قویترین نباشه ، اما توی mcu شک نکن قویترینه

          پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به دانیال

      مرداد 10, 1399

      دقيقاً

      پاسخ

    • محدثه در پاسخ به دانیال

      مرداد 17, 1399

      قوی نیست ؟ داداش افسانه است خیر سرشا خدا و جاودانه و صاعقه و ملینیر و ….

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به محدثه

        مرداد 19, 1399

        سلام . اون یه دانیال دیگه بود . من اولین نظرم رو تو پروشات ۳۰ خرداد دادم

        پاسخ

  3. عاشق ثور

    خرداد 12, 1399

    قویترین انتقامجو*-*=ثور

    پاسخ

  4. Rs

    خرداد 9, 1399

    ققنوس جین گری از اسکارلت ویچ ضعیف تره ؟! در کل که به لیست خیلی انتقاد دارم ولی ققنوس جین گری خیلی قوی تر از اسکارلت ویچه

    پاسخ

    • عاشق ثور در پاسخ به Rs

      خرداد 12, 1399

      اره.دقیقا.لیست غلطه.مارول کجاش قویه؟؟؟؟میتونه مث ثور انرژی ی ستاره و بگیره؟؟؟تانوس توری با سنک قدرت زدش ک تا اخر فیلم خبری ازش نشد

      پاسخ

      • حانی در پاسخ به عاشق ثور

        تیر 23, 1399

        چ ربطی داره ثور رو خیلی از پا درآورد و اگه کاپیتان آمریکا نبود مرده بود

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به حانی

          تیر 23, 1399

          اولا اگه کاپیتان آمریکا نبود در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی ، جون اسکارلت ویچ بالا اومده بوده و این اسکارلت ویچ بود که مرده بود .
          دوما در فیلم بیخود مزخرف پایان بازی ، ثور خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف شده بود و هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در وضعیت خیلی بدی قرار داشت . وگرنه در فیلم انتقام جویان : جنگ ابدیت ، ثور توانست تانوس با 6 سنگ ابدیت را تقریبا در کمتر از یک دقیقه شکست بدهد و اگر کمی بیشتر دقت میکرد دیگه تانوسی وجود نداشت که بخواد بشکن بزنه . !! شاهکاری که فعلا هیچ کدام از انتقامجویان دیگر حتی بهش نزدیک هم نشدند .
          سوما اگه به خاطر مساعل ( ع مشکل صفحه کلید ) فمنیستی و زن سالاری و زن پرستی به سبک فایگی و دوستاش نبود الان نه اسکارلت ویچ اینقدر باگ شده بود و نه اون کاپیتان مارول در حدی بود که یک تنه تانوس رو به چالش بکشه . چون این دو در کمیک اصلا جز 5 انتقامجوی قدرتمند هم به حساب نمیان طبق اکثر نظرات .

          پاسخ

          • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

            مرداد 8, 1399

            درسته . ببینید توی انتقام جویان جنگ داخلی نشون داد که اسکارلت ویچ کلا تعطیله و اگه کسی حواسش بهش نباشه خودشو می کشه . ( خوب شد اولش کوویک سیلورو داشت بعدش کاپیتان امریکا و ویژن رو ) وگرنه خودشو کشته بود . اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول هرگز قدرت ثور رو ندارن ( ولی فکر کنم این لیست فقط مخصوص سینما باشه چون پروشات یه لیست دیگه هم به همین نام داشت که مال کامیک بود ) و همین کافیه که ثور در رتبه ۵ قرار بگیره چون ثور در سینما خیلی ضعیف شده

            پاسخ

          • Thor در پاسخ به استیو راجرز

            مرداد 9, 1399

            اینه.

            پاسخ

        • Thor در پاسخ به حانی

          مرداد 9, 1399

          ببخشید ک پدرش مادرش برادرش سیارش مردمش تسرکتشم از دست داده بودِ

          پاسخ

    • امیر در پاسخ به Rs

      خرداد 18, 1399

      نه عزیز جان نه اسکارلت ویچ قدرت اینو داره که واقعیت مجازی درست کنه طوری که هیچکس نفهمه داره تو یه دنیای مجازی زندگی میکنه!!!تازه اسکارلت ویچ یبار با گفتن میوتانت دیگه بسه کل ایک منارو نابود کرد!!!

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به امیر

        خرداد 26, 1399

        ققنوس یه نیرویه کیهانیه و تسلطی که بر ذهن داره بی همتاست نیروی اسکارلت اصلا تو ققنوس نفوذ نمیکنه

        پاسخ

        • حانی در پاسخ به Rs

          تیر 23, 1399

          مهم اینه ک لوگان کشتش و بلد نبود خودشو نجات بده

          پاسخ

  5. عارف جبیری

    خرداد 3, 1399

    ۱- اسکارلت ویچ
    ۲- کاپیتان مارول
    ۳- دکتر استرنج
    ۴- تور
    ۵- ویژن
    ۶- مرد آهنی
    ۷- بلک پنتر
    ۸- مرد عنکبوتی
    ۹- هالک
    ۱۰- کاپیتان آمریکا
    بقیه رو دیگه نمیدونم

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به عارف جبیری

      خرداد 8, 1399

      تور 1

      پاسخ

    • Mohamad در پاسخ به عارف جبیری

      خرداد 12, 1399

      کاملا مخالفم تیتر نوشته قوی ترین ننوشته از نظر mcuپس اگه از نظر کمیک باشه به نظر من اینجوریه:
      ۱_ثور
      ۲_سنتری
      ۳_هالک
      ۴_کاپتان مارول
      وبقیه

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به Mohamad

        خرداد 15, 1399

        یک بار دیگه اصلاح میکنم:
        ۱_ثور
        ۲_سنتری
        ۳_بلو مارول
        ۴_هایپریون
        ۵_استرنج
        ۶_هالک
        موفق باشید😘😘👋👋👋

        پاسخ

      • امیر علی مولوی در پاسخ به Mohamad

        خرداد 23, 1399

        نه خیر
        1-کاپیتان مارول
        2-ثور
        3-دکتر استرنج
        4-اسکارت ویچ. (واندا)
        5-هالک
        6-کاپیتان آمریکا
        7-مرد عنکبوتی
        8-پلنگ سیاه
        9-مرد آهنی
        وبقیه 👍

        پاسخ

    • Mohamad در پاسخ به عارف جبیری

      خرداد 15, 1399

      چراعنکبوتی باید از هالک قوی تر باشه توی لیست تو؟؟؟

      پاسخ

      • کمیک فن در پاسخ به Mohamad

        تیر 20, 1399

        ببین مقاله خوبی بود مرد عنکبوتی قدرت زیادی داره ولی کمی کم تجربه هست که در کمیک قدرت مند هست

        پاسخ

    • مجتبی در پاسخ به عارف جبیری

      خرداد 26, 1399

      یادت نمیاد هالک چجوری ثور و زدت ترکوند؟یادت نمیاد چجوری آیرون من(که عشقه منه خخ)رو با اون لباس ارتقاع یافتش تو عصر اولترن ترکوند؟آیرون من شانس آورد

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به مجتبی

        خرداد 26, 1399

        باز هم میگویم که :
        به قول حشمت فردوس : دککیییی . !! 😳 چی شد ؟!؟؟!؟؟!! جناب اگه استاد بزرگ یا همان گرند مستر در فیلم ثور : راگنورک ، مبارزه را متوقف نمیکرد که الان هالکی وجود نداشت که امثال افراطی هایی مثل تو ازش حمایت کنند . افتاد ؟!
        بازم به قول حشمت فردوس : ببین تو دومشی . ! حالا شاید بگی دومی چی ؟!؟؟ از بین این همه طرفداری که دیدم تو دومین شخصی هستی که هالکو قویتر میدونه . اونم هالک خشم پشه رو . بیخیال اصلا .

        پاسخ

        • Thor در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 9, 1399

          خوشم اومد.عالب بودی

          پاسخ

        • Hulk در پاسخ به استیو راجرز

          شهریور 9, 1399

          تازه هالک داشت عصبانی می شد اگر گرند مستر متوقف نمی کرد نبردو هالک عصبانی تر می شد ثور باید می رفت پیش اودین اون دنیا از لحاظ فیزیکی هالک لوله ازلحاظ جادویی استرنج

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به Hulk

            شهریور 10, 1399

            فکر کنم قبلا یه جای دیگه با یه نام کاربری دیگه دیدمت . به هر حال بیخیال . مهم نیست .
            بازم به قول حشمت فردوس : دککییییی . ! 😳😱😱 چی شد ؟!؟! ببین هر شخصی اگه به قول معروف منطق سرش بشه میفهمه که هالک اگه 2 و یا نهایت نهایتش 3 تا 4 تا ضربه دیگه از ثور دریافت میکرد احتمالا جسدش هم سالم نمیموند و تکه تکه میشد . ! خشم این هالک خشم پشه رو زیاد بزرگش نکن . جلوی تانوس هم هرچه بیشتر خشمگین شد بیشتر خوار و خفیف شد . جلوی آیرون من هم هرچه بیشتر خشمگین شد بیشتر به خاک سیاه نشست . کسی که نتونه آیرون من رو شکست بده میخواد با ثور بجنگه ؟!؟؟!؟؟؟ 😱😱😁😁😁 هههههههههه ههههههههههه خیلی خنده داره . حتی کاپیتان آمریکا هم آیرون من رو شکست داد اما هالک در برابرش هیچ و هیچ کاری نکرد . این یعنی خشم پشه واقعی . ! 😉😉😁😁😁😄😄
            هالک خیلی واضح شکست میخورد دیگه . مشکلت چیه دقیقا ؟؟!؟! من میدونم مشکلت چیه . تعصب بینهایت روی هالک . غیر از اینه ؟!؟ همه عالم و آدم دیدن که اگه گرند مستر مبارزه رو متوقف نمیکرد چه بلایی سر هالک میومد ؟! . تازه و تازه در آن صحنه ثور هیچ کدام از سلاح های مخصوص خودش یعنی میولنیر و استورم بریکر را نداشت . سلاحی مثل استورم بریکر با یک لمس ساده هالک را ناقص العضو خواهد کرد . ( البته اگر هالک را نکشد . ) .
            اصلا هالک در MCU هیچ و هیچ بردی نداشته است . از آیرون من که شکست خورد . در برابر ثور هم که دل گرند مستر برای عاقبت وحستناک هالک سوخت . گرگ فنرینس را هم کاملا با شانس شکست داد . وگرنه همان گرگ داشت هالکو تکه تکه میکرد . ! در برابر تانوس هم که به اون صورت تحقیر شد و خشم پشه واقعی رو به بقیه نشان داد .
            حالا دیگه باقیش بماند .

            پاسخ

    • امین در پاسخ به عارف جبیری

      تیر 5, 1399

      یعنی مرد عنکبوتی از هالک قوی تره؟😐😐هالک پاشو بکوبه زمین مرد عنکبوتی پرت میشه اونور دنیا. و اینکه ثور یا اوله یا دوم

      پاسخ

    • Nima در پاسخ به عارف جبیری

      مرداد 11, 1399

      چجوری متونی کپ رو آخر بذاری، به نظر من کپ از بلک پیتر قویتره

      پاسخ

  6. علیرضا

    اردیبهشت 28, 1399

    به نظر من جایگاه کاپیتان امریکا با مرد عنکبوتی باید عوض میشد چون بهترین اجرای مرد عنکبوتی در انتقام جویان نبرد ابدیت بود که انتقدر نتونست تانوس رو بزنه و بهترین اجرای کاپیتان امریکا در انتقام جویان پایان بازی بود که یک زمان قابل توجهی رو تنها با تانوس جنگید و حتی در اون قسمت از ثور هم بهتر کار کرد

    پاسخ

  7. عارف جبیری

    اردیبهشت 10, 1399

    ثور از ویژن قویتره.مرد آهنی هم از هالک قویتره.

    پاسخ

  8. حسین

    فروردین 13, 1399

    دوستان کاپیتان مارول قوی ترین نیست در مقام دوم هسته مقام اول ثور داره البته در بهترین حالتش یعنی در جنگ بی نهایت خیلی قوی بود بعدش شما اومدی مرد عنکبوتی و مرد مورچه ای کوییک سلیور قوی تر از مرد اهنی گزاشتی؟ وات فاز مرد اهنی در مقام سوم چون با لباس هالک باسترش زد دهن هالکو اسفالت کرد تمام

    پاسخ

    • فاطمه در پاسخ به حسین

      فروردین 19, 1399

      داداش شما از این جور چیزها نمیدونی نظر نده لطفا

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به فاطمه

        خرداد 9, 1399

        اتفاقاً خیلیم درست میگه.

        پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به فاطمه

        خرداد 15, 1399

        شما دختری؟؟؟ به همه میگی داداش😂😂😂

        پاسخ

      • کمیک فن در پاسخ به فاطمه

        تیر 20, 1399

        شما دختری و علاقه به قهرمان های زن داری طبیعیه و منم قبول دارم در mcu قویه ولی توی کمیک پشه هم نیست کسانی مثل تور و هالک بسیار قوی ترند در کمیک

        پاسخ

        • محدثه در پاسخ به کمیک فن

          مرداد 17, 1399

          به دختر بودن چه ربطی داره من از کاپیتان مارول و بیوه سیاه خوشم نمیاد و از هالک و مرد اهنی خیلی خوشم میاد شما مردا هستید که خجالت میکشید طرفدار یه زن بشید . واقعا کاپیتان مارول به نظر تو پشه است ؟

          پاسخ

          • کمیک فن در پاسخ به محدثه

            مرداد 26, 1399

            ۱- برو اطلاعات کمیکت رو زیاد کن
            ۲- بله اگه کمیک خونده بودی اینو نمیگفتی
            ۳- من از بیوه سیاه – اسکارت ویچ – زن مورچه ای دفاع میکنم و طرفدارم چون تقریبا مثل کمیک قدرت دارن ولی با دروغ واضحی مثل کاپیتان مارول نه

            پاسخ

      • دانیال در پاسخ به فاطمه

        مرداد 8, 1399

        ببخشید ولی واقعا داره درست می گه. کاپیتان مارول در کمیک قویه ( من مثل بقیه نمی گم پشست چون نیست ) ولی به هر حال در کامیک ثور با اختلاف اوله ( با اختلاف خیلی زیاد ) بعد بحث سر کاپیتان مارول، هالک ، اسکارلت ویچ هست به نظر من اینطوری درسته .
        ۱. ثور
        ۲. اسکارلت ویچ
        ۳. سنتری
        ۴.کاپیتان مارول
        ۵. بلو مارول
        و بقیه

        پاسخ

        • کمیک فن در پاسخ به دانیال

          مرداد 26, 1399

          من کاملا موافقم که کمیک تور تو کل کمیک ها اوله ولی مارول جزو ۵ تای اولم نیست

          پاسخ

          • shayan در پاسخ به کمیک فن

            مرداد 26, 1399

            کپ مارول هیچی نیس توی mcu الکی الکی قویش کردن بخاطر حمایت از قهرمای مونث ملت فک میکنن خبریه‌…
            الانم ک بنظر میاد رهبر جدید انتقامجویانه😄

            اوایل که شنیدم فیلم ثور ۴ قراره ساخته بشه تنها خواستم این بود که زنده بمونه ولی اینجور که پیش میره مردن حماسی از دوام حقیرانه بهتره👌

            پاسخ

            • کمیک فن در پاسخ به shayan

              شهریور 8, 1399

              آفرین
              ولی رهبر انتقام جویان باید استرنج باشه
              کار به مزخرفی کاپتان مارول ندارم اون نمیتونه رهبری کنه چون محدوده پوشش از زمین فرا تر و تا سیارات دیگر میره
              ولی استرنج توی زمین هست محافظ اصلی زمین هم هست

              پاسخ

  9. شاهین

    اسفند 25, 1398

    عالی یه چیز عالی درست اگ از مقایسه افراد دیدم اینجا بود

    پاسخ

  10. avengers

    آبان 23, 1398

    طبق امار cbr قويترين انتقام جو :
    10=كاپيتان مارول
    9=فورگاتن وان
    8=سرسى
    7=هايپريون
    6=اسكارلت ويچ
    5=دكتر استرنچ
    4=بلو مارول
    3=سنترى
    2=هالك
    1= ثور
    من هم با اين امار موافقم .

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به avengers

      آبان 24, 1398

      خب این مقایسه شما طبق کمیکه ولی مقاله طبق فیلما هست

      پاسخ

    • مسعود در پاسخ به avengers

      آذر 19, 1398

      حاضرم شرط ببندم این امارو از خودت دراوردی اخه کارول از ثور و هالک قویتره؟؟ جمع کن بابا

      پاسخ

      • avengers در پاسخ به مسعود

        آذر 19, 1398

        دوست عزيز منظوره شما كاپيتان ماروله؟ اگه منظورتون كاپيتان مارول كه بايد بگم او در اين ليست از همه ضعيف تره و در مقام دهم جاى داره و نفر اول و دوم ثور و هالك هستند ، بعد هم اگه فكر مي كنى كه اين امار رو از خودم دراوردم به سايت cbr يه جست و جو بكن .
        ممنون و موفق باشيد .

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به مسعود

        آذر 19, 1398

        من فعلا به جای کاربر ( avengers ) ، پاسخ شما رو میدم :
        واقعا ؟!!؟؟!؟؟! حاضری شرط ببندی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ هان ؟!؟!؟!؟!!؟!؟! اول به لینک زیر مراجعه کن :
        cbr.com/most-powerful-avengers-ranked
        اخه این که کاپیتان مارول از ثور و هالک قویتره ، حرف فایگی احمق و زن پرست و بس . مطابق MCU بیخود مزخرف ، حرف شما درسته اما مطابق کمیک کاملا اشتباه . البته خوب این مقاله هم مربوط به فیلم ها هست .

        پاسخ

        • شاهین در پاسخ به استیو راجرز

          اسفند 25, 1398

          اقای استیو راجرز چی میگی واس خودت من مثلا جای دگ از طرز فکر شما تعریف کردم من حاظرم بات شرط ببندم باو من خودم لا کمیک بزرگ شدم خود مارول خود بزرگان مارول تایید کردن خود خالقانشون گفتن کاپتان مارول تا الان قوی ترین فرد اونجرزه باو تعصبی نباش مارول بازی درست ولی دگ حقیقت ماهیت ی شخصیت که تایید شده خودشون گفتنو میخوای با اسم استیو راجرز عوض کنی باو دمت گرم

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به شاهین

            اسفند 25, 1398

            چی میگین شما ؟! متوجه نشدم .
            من نمیخوام هیچ حقیقتی را تغیر بدهم و اینکه خودمم میدونم که اون فایگی چی گفته . خودمم تکرار کردم که مطابق MCU مزخرف حرفشون درسته اما مطابق کمیک هرگز . حالا شما در کجای حرفم تعصب و دروغ دیدین را متوجه نشدم ؟؟؟؟!!؟
            در MCU مزخرف به خاطر حرکات فمنیسمی اومدن و این یارو کاپیتان مارول رو قویترین نشون دادند . اگه اشتباه نکنم روسو ها هم اسکارلت ویچ رو قویترین انتقامجو معرفی کردند . حالا میتونم لینک مصاحبشون رو هم قرار بدم . کلا در MCU یه زن پرستی و زن سالاری عجیبی وجود داره . خیلی بیش از حد به کاراکتر های زن بها و ارج میدن . حالا من خودم قبلا راجب این موضوع صحبت کردم .
            در کمیک هیچ نویسنده ای نگفته که کاپیتان مارول قویترینه . در هیچ کمیکی هم به عنوان قویترین انتقامجو معرفی نشده . هیچ کمیکی . نه اون و نه اسکارلت ویچ . حالا چون فایگی گفته دلیلی نیست که دیگه همه جا کاپیتان مارول قویترین باشه . منبع اصلی کمیکه و این فیلم ها هم درصد زیادیش از روی همان کمیک ساخته میشود . راجب دختر سنجابی هم اینکه تانوس را شکست داده هیچ چیزی را اثبات نمیکند . خود شخصیت ثور هم در کمیک ، تانوس که هیچ ، سابقه شکست دادن گالاکتوس را دارد . !! کلا من شخصا کمیک را خیلی بیشتر از MCU بیخود دوست دارم . در کمیک هالک هم کلا در سطح دیگه ای از قدرت قرار دارد . حالا در MCU اومدن و در این حد ضعیف نشونش دادن .
            راستی گفتی خالقان کاپیتان مارول گفتن اون قویترین بوده ؟!؟؟؟ کی گفته این حرفو ؟؟؟؟!!؟؟؟ نه کی گفته ؟؟؟!!؟؟ باید ثابتش کنی . لینک مصاحبشون رو قرار بده منم ببینم . بلاخره یک لینکی چیزی قرار بده که این حرفتو ثابت کنه چون داری دروغ میگی . حالا یا به خودتم دروغ گفتن و یا اینکه از عمد دروغ میگی . آخه بزرگان مارول کجا گفتن کاپیتان مارول قویترینه ؟؟!!؟؟ فقط اون فایگی بی خاصیت گفته همین . که اونم تازه من از بزرگان مارول نمیدونمش و فقط رئیس MCU هست . دیگه کی گفته ؟؟!؟؟؟ هیچکی نگفته که کاپیتان مارول در کمیک قویترین انتقامجو یا قهرمان و یا کلا قویترینه . هیچ کسی نگفته . الکی اطلاعات غلط تحویل بقیه نده . انگار اون شخصی که تعصب داره شمایین نه من .

            پاسخ

        • شاهین در پاسخ به استیو راجرز

          اسفند 25, 1398

          و درضمن کاپتان مارول جلو تانوس واستاد خود تانوس با سنگ قدرت شوتش کرد آقای اطلاعات با اسم استیو راجرز ک الان شدی استیو راجرز خود تانوس ترکوند هالکو بدون هیچ اقدامی با سنگ قدرت حالت خوبه چیزی ک دیدی رو قبول نداری کمیکو ول کن کمیک زیاد ایراد داره چون تو آینده نمیدونن چی میخوان بسازن ازش مگر ن دختر سنجابی تانوسم شکست داده یعنی اون از ثور قوی تره ؟؟؟؟ باو کاپتان مارول جلو تانوس واستاد خودشونم دارن میگن قوی ترین قهرمان ماست حالا تو اومدی ب زوووور میخوای حرف اونارم عوض کنی باو دمت‌گرم نا امیدم کردی

          پاسخ

          • کمیک فن در پاسخ به شاهین

            اردیبهشت 26, 1399

            همیشه هوش به قدرت میچربه در دی سی هم دیدیم که بتمن با هوشش جلو سوپر من ایستاد و حتی دچار مشکلش کرد

            در انتقام جویان ۴ هم اون مرد آانی بود که با لباسش گوهر ها رو دزدید و از اون ها استفاده کرد نه ثور نه هالک نه کاپیتان آمریکا نتونستن این کار رو بکنن
            دکتر استرنج هم خیلی قوی هست و باید اول جدول به این شکل باشه
            ۱ دکتر استرنج
            ۲ ثور
            ۳ هالک
            ۴ کاپیتان مارول
            ۵ مرد آهنی

            و هر کی هم بخاد میتونه مخااف راشه ولی هوش همیشه بهتر از قدرته

            پاسخ

            • علیرضا در پاسخ به کمیک فن

              اردیبهشت 30, 1399

              حرفت درسته که هوش همیشه از قدرت برتره ولی ما دنبال قوی ترین انتقام جو میگردیم نه باهوش ترین انتقام جو اما حرفت باحال بود حال کردم

              پاسخ

            • محدثه در پاسخ به کمیک فن

              مرداد 17, 1399

              به نظر منم حرف تو درسته هوش مهم تره

              پاسخ

              • کمیک فن در پاسخ به محدثه

                مرداد 26, 1399

                هوش خیلی مهم تره چون
                هالک دیوانه : هالک باستر
                تانوس: استفاده از فناوی نانو

                ولی هوش تور و دکتر استرنج هم قابل ستایش هست بخصوص پسر اودین

                پاسخ

        • شاهین در پاسخ به استیو راجرز

          اسفند 25, 1398

          اینارو خودتون درو وردین آی سایت فلان منبع ماست سایت فلان منبع ماست خود اینا قبل این ک فیلمی از شخصیتا بسازن راجبش حرف میزنن کمیک بازاشون موندن هنوز راجب عقاید اینا بعد چهارتا ایرانی شده واس ما مارول شناس خودشون گفتن نوشتن مصاحبه کردن آقا تایید کردن بامزه ها ک کاپتان مارول تا الان قوی ترین شخصیت ماروله دگ لامصب حرف خودشونم میخواین عوض کنین اون اومده از بیکاری اسمشم گذاشته استیو راجرز واس من شده فیلسوف مارول خیلی بامزه این حالا خوبه خودشون گفتن این مدلیه این خیلی خنده داره خخخخخخخ هر جور فکر میکنم بحث کردن تو این صفحه اشتباهه مگ کاپتان مارول زن منه ک بخوام تعصبشو بکشم کاپتان مارول تنها کسیه ک بعد اسکارلت تونسته جلو تانوس واسه خوبه دیدیت این باحاله کار بر استیو راجرز اره از هالک قوی تره ؟؟؟؟؟؟؟ کاپتان مارول دانشمند هالک از تانوس مثل اسب کتک خورد خودشون گفتن ک تانوس ب ندرت از هر لحاظی از هالک قوی تره بزارین این مدلی بگم مرگ سراق انتقام جویان آمده اومده میگه از هالک قوی تر نیس بابا جم کن حضرت عباسی

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به شاهین

            اسفند 25, 1398

            اول اینکه واقعا سطح ادبت رو نشون دادی . البته خود بعضی ها هم ذاتا از نعمت ادب بی بهره هستند که کاریشم نمیشه کرد . مهم نیست .
            آخه اینجور که تو حرف زدی انگار کاپیتان مارول واقعا همسرته . !! بیخیال ارزششو نداره . جوش نیار . تو فک کن قویترینه .
            ببین نیازی نیست که آمپر بچسبونی . خیلی سادست . کوین فایگی اومده و کاپیتان مارول رو قویترین انتقامجو در MCU دونسته . البته همونم خودش جای سوالاتی رو داره . اگه مصاحبش رو ببینی گفته که قویترین انتقامجو در دنیای سینمایی مارول . ! منم همینو گفتم دیگه . حالا نمیدونم تو چرا آمپر چسبوندی ؟! بیخیال مهم نیست . داشتم میگفتم که کاپیتان مارولو قویترین در MCU معرفی کرد . خوب چرا ؟؟!! چون MCU با همون هالیوود یکیه و هر دوشون از یک قماشن ( نمیدونم که املاش رو درست نشتم یا نه ؟ ) . کلا در هالیوود حرکات فمنیسمی و زن سالاری و زن پرستی موج میزنه که البته این یک پشت پرده طولانی و کثیف هم داره که حالا اینجا نمیشه بهش اشاره کرد . اگه دقت کنید کلا در MCU خیلی به شخصیت های زن ارج دادن . از جمله همین کاپیتان مارول یا اسکارلت ویچ و … . در ادامه هم بیشتر بهشون ارج میدن . شایعه شده که مارول میخواد فیلمی با محوریت ابرقهرمانان زن بسازه در حدی که هیچ ابرقهرمان مرد در اون فیلم وجود نداره . ! والا چنین فیلمی که کل ابرقهرمانانش مرد باشند رو هم نساخته . حالا همین که میخواد برای ابرقهرمانان زن بسازه خودش نشون میده که زن سالاری به چه حدی در MCU رسیده . کلا کم کم دارن ابرقهرمانان مرد را کنار میزنن که زن ها رو روی کار بیارن .

            پاسخ

        • کمیک فن در پاسخ به استیو راجرز

          تیر 20, 1399

          معلومه اهل کمیکی منم تو این سایت رفتم
          شما بگو هالک چند بار مارول رو برده تو کمیک

          پاسخ

    • شاهین در پاسخ به avengers

      اسفند 25, 1398

      این از نظر شماست رتبه بندیت تابلوع از روی تعصبه مگر نه کاپتان مارولو ک خود مارول میگه قوی ترینه اخریش نمیزاشتی ثور شاید از همه قوی تر باشه ولی مطمعنا بیشک اسکارلت ویچ هیچی نباشه دومین نفره

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به شاهین

        فروردین 2, 1399

        چی میگی باوا چرا انقد تند میری یکم سرعتو کم کن…
        کمیک مهم نیس چون اشکال و ایراد زیاد داره ولی mcu که همه چی توش برعکسه کاملا درسته؟
        مدیران مارول گفتن کپ مارکل قویترینه؟؟؟
        اولا اینو بدون قهرمانا رو بر اساس کمیک مقایسه میکنن نه mcu و دلیلشم هموناییه ک استیو راجرز بهش اشاره کرد…
        تنها کسی که اینو گفته هم فایگی بوده.
        یجوری میگی فقط و فقط کپ مارول و اون یارو اسکارلت تانوسو زدن آدم فکر میکنه کلا اینفینیتی وار رو ندیدی!یادت رفته ثور لشکر تانوس و سفینه‌هاشو و خودشو چطور له کرد به تنهایی؟شایدم دلت نمیخواد یادت بیاد خب…
        کدوم قهرمان تونست مث ثور تانوسو با سنگ‌های ابدیت شکست بده؟کپ مارول که به سنگ قدرت باخت داد و اسکارلت هم وقتی با تانوس رو ب رو شد اصلا تانوس دستکش نداشت…
        جناب عالی گفتی کپ مارول قویترین شخصیت ماروله؟کپ مارول تو کمیک حتی جلو ثور و هالک هم مث پشه میمونه بعد میگی قویترین شخصیته؟خب من قویتربن شخصیتای مارول رو میگم ببینم شما کپ مارول رو از کدوم قویتر میدونی؟
        (والای همگان،فالکرام،بیاندر،RKT،دادگاه زندگی،پروردگار دووم و…)
        میشه بگی کپ مارول از کدوم قویتره؟
        اگه منظورت mcu بوده که کپ مارول از ثور جنگ ابدیت با اختلاف ضعیفتره!
        اگ میخوای قبول نکن ولی حقیقت همینه…

        پاسخ

    • امیر در پاسخ به avengers

      فروردین 10, 1399

      نظر شما کاملا درسته اما سنتری در جایگاه اول قرار خواهد گرفت زیرا در کمیک تور را شکست داده و همینطور استخوان های هالک را نابود کرده
      اما درباره کمیکی که تور سنتری را کشت باید بگم که فقط برای این بود که سنتری خودش خواهش کرد که او را بکشند اما تور قبول نکرد و سنتری برای اینکه اون رو وادار به کشتن کنه خودش رو تبدیل به وید کرد و تور اون رو کشت و درباره هالک هم که در جنگ جهانی توانست سنتری را شکست دهد باید بگم که در ان لحظه سنتری تمام قدرت هایی که میتوانست هالک را شکست دهد از دست داد و یک چیز دیگر ان که سنتری یک موجود جاودانه است و تا وقتی که خودش نخواهد بمیرد نخواهد مرد و اگر هم بخواهد تا ابد زنده خواهد بود
      دوست دارم که اطلاعات زیادی درباره این شخصیت کسب کنید و قدرت های این موجود را درک کنید
      و علاوه بر حرف خودش که میگه
      من زندگی درون مرگ هستم
      یعنی سنتری یک موجود جاودانه است
      پس سنتری در جایگاه اول قرار خواهد گرفت

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به امیر

        فروردین 10, 1399

        سلام .
        سنتری یجورایی جاودانه و نامیرا هست اما این دلیلی بر قویترین بودنش نیست .
        به نظر من ثور در جایگاه اول قرار میگیرد . الان اگر در یک نظر سنجی از طرفداران پرسیده بشه که قدرتمندترین انتقامجو چه شخصیتی هست ، احتمالا اکثرا به شخصیت ثور رای بدهند . سایت ایرونی سنتر یک مقاله با موضوع (( 10 دلیل برای اینکه ثور قدرتمندترین انتقامجو هست . )) نوشته که نمیدانم شما این مقاله را مطالعه کردید یا خیر ؟! ، اما اگه ببینید دلایل کاملا منطقی هستند .
        حالا البته که شما هم نظر خودتون را دارید .

        پاسخ

      • Thor در پاسخ به امیر

        مرداد 9, 1399

        چی؟!!!
        کی ثور رو شکست داده؟!
        نزن از این حرفای خنده دار حاجی

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به avengers

      اردیبهشت 28, 1399

      چی‌میگی‌واسه‌خودت‌مگه‌قوی‌تر‌از‌ثورم‌هست‌اول‌ثور‌بعد‌هم‌
      هالک

      پاسخ

    • امین در پاسخ به avengers

      تیر 6, 1399

      کاملا. قلط👎👎👎

      پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به avengers

      تیر 20, 1399

      وجدانا در مورد کمیک گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ

    • Thor در پاسخ به avengers

      مرداد 9, 1399

      دقیقا

      پاسخ

  11. Scarlet

    مهر 22, 1398

    سلام استیو راجرز
    خوشحالم سر داستان واندا به یک نتیجه مشخص و التبه قابل قبول رسیدیم
    اما فکر کنم راجع به سنگ ها شاید من کمی یه جانبه نگاه کردم و ممنون بابت این دلایل خوب
    House of m هم یک کمیک فکاهی هستش دیگه

    پاسخ

  12. ali

    مهر 22, 1398

    مرداهنی یازدهم؟بایدحداقل بین ۳تاباشه

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به ali

      مهر 23, 1398

      مرد آهنی از همه ۵ رتبه اول لیست ضعیف تره و جای بحث نداره(البته بجز ویژن)..
      قبول دارم که محبوبه ولی اونقدر قوی نیست که تو همچین لیستی بین ۳ نفر اول باشه!!!!

      پاسخ

  13. Scarlet

    مهر 21, 1398

    بعدم یه نکته دیگه کی گفته دنیای مارول باید مرد گرا باشه امضا دادن تعهد دادن که فقط مرد باشه ؟ نه هیچ جا اینطوری نیست اگر هم باشه باز دلیل خودشونو دارن نه؟ الان بخوای حساب کنی مگینتو جاش خالیه دارک فونیکس جاش خالیه لوگان جاش خالیه انشنت وان جاش خالیه
    پولاریز جاش خالیه موج سوار نقره ای جاش خالیه و خیلی های دیگه
    پس حداقلش اینا هم که نباشن کسای زیاد دیگه ای هم هستن
    بازم نظر شما بسیار محترمه و برای من قابل احترام
    اگر هم دوستان از لحن من یا حرفام دل خور شدن پوزش
    ما فقط نظرمون رو میگیم و خوشحال میشیم نظرات بقیه رو هم ( با احترام گذاشتن) بشنویم

    پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به Scarlet

      اردیبهشت 26, 1399

      گفته اعضای انتقام جویان این ها هر کدوم مال خودش یه داستانه و زن ها هم حضور دارن کاپیتان مارول رو دیدی بیوه سیاه و در انتقام جویان ۴ هم یک سکانس مخصوص زن ها بود تازه الان زن تونی هم لباس داره

      پاسخ

  14. Scarlet

    مهر 21, 1398

    سلامی مجدد دوستان من اولا هیچ ادعایی ندارم و گفتم میگم تمام اینا برداشت های شخصیه منه ثانیا موقع حرف زدن بهتره موضع گیری نکنید تا با جدل حق رو به خودتون بدید ثالثا من قدرت های ثور رو دست کم نگرفتم اون قویه و هیچ شکی توش نیست ولی اگه یکمی دقت کنی میبینی ثور شخصیت جا افتاده ای هستش و حداقل به تعداد انگشت های دستت فیلم داره ولی اسکارلت ویچ چندتا فیلم میشه رو هم
    اگه دقت کنی میبینی برای روشن شدن قدرتاش دارن براش فیلم میسازن یا حداقل بهش توجه میکنن چون هم قراره تو فیلم استرنج باشه هم فیلم خودش حداقل اونجا یه چیزایی روشن میشه
    اگه دقت چرا توی فیلم استرنج باید بیاد؟
    تویی که میگی من (یعنی خودت) کمیک خونم تو حتما زبان اصلیش رو خوندی نه ؟ کاملا اصلیش رو خوندی یا از اینا که توی سایتا میزارن
    میدونی که اصلش رو باید پول بدی بخری البته اگه واقعا اینکارو کرده باشی house of m دنیای مجازی هست ولی متصل شد به این دنیا
    اگه حداقل غرورت اجازه داده باشه کمیک بوک های انیمیشن شده رو دیده باشی ثور از واندا شکست خورده
    یا x men چی از واندا برای مقابله با dark phonix استفاده نکردن
    لابد میگی چه ربطی داره من حرفام بر علیهم نمیشه چون نه ادعایی روشه نه هیچی ولی تو که اینقدر از خودت مطمئنی صبر کن و بزار تا wandavision و doctor پخش بشه بعد حرف بزن
    راجع به جایگاه سنگ هم اولتران چرا از بین این همه سنگ رفت سراغ اون چرا سر عصای لوکی بود ؟
    بعدم حداقل چرا سراغ بقیه شخصیت هارو نمیگیری ؟ هالک ههه هالک اگه شد پروفسور هالک به خاطرر ansient one بود نه ؟

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به Scarlet

      مهر 22, 1398

      سلام اسکارلت .
      بخش اول حرف هات تقریبا نیازی به پاسخ نداره . اما خوب من سعی میکنم اونهایی که نیاز به پاسخ داره رو پاسخ بدم .
      خوب اینکه گفتین که برای روشن شدن قدرت های واندا دارن توجه بیشتری بهش میکنن و … . کاملا درسته . در MCU قدرت های واندا روشن شده . اما بازم این یارو فایگی میخواد به خاطر زن سالاری های به سبک خودش نشون بده که قدرت هاش از این هم بسیار بیشتره . همون طور که اشاره کردم واندا در MCU قطعا جز 3 ابرقهرمان قدرتمنده . (تا به امروز!!!.) اینکه در فیلم دکتر استرنج و و سریال واندا ویژن هم قراره بیشتر قدرتش رو نشون بدن برام از همین الان واضحه .بحث منم مربوط به MCU نیست مربوط به کمیکه . در کمیک قضیه متفاوته .
      این کمیک بوک هایی رو هم که گفتین رو فکر کنم منظورتون همون کمیک هایی هست که صرفا حالت طنز گونه دارند . من یکمی از اینها رو خودنم ولی اینی که شما گفتین رو نخوندم . حالا اگه واقعا هم حرفتون درست باشه باید بگم این کمیک ها هیچ ارزشی ندارن و همون طور که گفتم صرفا حالت طنز دارند .
      من هم کمیک فارسی و هم زبان اصلی و هم در سایت ها و … خوندم . صرفا جهت اطلاع گفتم .
      و اما قضیه سنگ ذهن :
      جوری گفتین التران از بین این همه سنگ رفت سراغ سنگ ذهن که یکی ندونه فکر میکنه هر شش تا سنگ ابدیت جلوش بود و اون سنگ ذهن رو انتخاب کرد . هرچند حتی اگه اینجور هم میبود باز چیزی رو اثبات نمیکرد . به هر حال اون موقع فقط 2 تا سنگ ابدیت در زمین بود . همین ذهن و سنگ زمان . سنگ زمان که دست ایشنت وان بود و احتمالا التران اصلا از اون خبر نداشت . در ضمن گرفتنش هم از ایشنت وان خودش داستانی بود . در ضمن فقط اشخاص خاصی میتونند از سنگ زمان استفاده کنند . در کمیک که اینطور بود و تا جایی که یادمه این اشخاص عبارتند بودند از اگامانتو ، ایشنت وان ، دکتر استرنج ، تانوس و لوکی . در کمیک در این مورد اشاره شد که افراد باید یا یک دانش جادویی خیلی خاصی داشته باشند و یا مثل تانوس اراده خیلی زیادی داشته باشند . خلاصه یه همچین چیزهایی . حالا در MCU نمیدونم اینطور هست یا نه . بعید هم نیست که در MCU اسکارلت ویچ بتونه ازش استفاده کنه .
      در ضمن و جدایی از همه این موارد سنگ زمان به درد کار التران نمیخورد . به کار التران فقط سنگ ذهن میخورد .
      هالک هم به خاطر ایشنت وان پروفسور هالک نشد . خودش پروفسور هالک شد . برو دوباره فیلم اونجرز 4 رو ببین . این رو هم صرفا جهت اطلاع گفتم .

      پاسخ

      • آریو در پاسخ به استیو راجرز

        مهر 22, 1398

        استیو جان house of m رویداد معروفیه؛ من که فقط کمیک مهما رو میخونم هم اون رو خوندم…(البته اینو قبول دارم که ثور قویتره)
        بنظرم قاطعیت به این اندازه کار منطقی ای نیست…

        پاسخ

    • shayan در پاسخ به Scarlet

      مهر 22, 1398

      جناب اسکارلت تو که ادعای کمیک خونی داری احتمالا باید بدونی حتی تانوس هم از ی شخصیت مسخره مث دختر سنجابی شکست خورده؟
      تو کمیک هر بشری تونسته یکی دیگه رو بزنه….تو اینو دلیل قویتر بودن واندا نسبت به ثور میدونی؟مطمئنم اون نسخه ثور هم ی نسخه متوسط هم نبوده چ رسد به قوی!هر وقت واندا در قوی ترین حالتش تو کمیک نکرو ثور یا RKT رو شکست داد میتوتی بیای بگی واندا ثور رو شکست داده…….
      جناب دانشمند نکنه انتظار داشتی اولتران سنگ زمان رو بزنه تو کله اون توستر بی مصرف؟؟؟؟؟اولتران میخواست هوش مصنوعی بسازه تا جایی که یادم میاد و واس این کار فقط سنگ ذهن بدرد میخورد ن سنگ زمان یا قدرت یا…….
      بعدشم حتی به احتمال یک در میلیارد اگه اولتران میتونست از هر سنگی استفاده کنه با ی حساب انگشتی کوچیک میشه فهمید که اولتران نمیتونسته هیچ کدومو بدست بیاره!!!!!!!سنگ روح که داستان خودشو داره….سنگ زمان رو هم اگه میخواست بگیره باید با جادوگر اعظم رو ب رو میشد که راحت میتونم بگم نمیتونست شکستش بده….اگه میخواست سنگ قدرت رو بگیره باید با تانوس رو ب رو میشد که تانوس خیلی راحت و به تنهایی دهن خودشو تمام آواتاراشو سرویس میکرد…..سنگ واقعیت هم که داستانش شبیه سنگ روحه ولی با این تفاوت که اگه میخواست بگیردش باید ملکیث و اودین رو شکست میداد که این کار رو هیچکس نمیتونه بکنه به برسه به اون ربات احمق….

      الان منظورت این بود که هالک بخاطر جادوگر اعظم پروفسور هالک شد؟اینو از کجات آووردی عزیز برو دوباره اند گیم رو ببین….
      بهرحال این حرفت صبر کنین تا دکی استرنج و واندا ویژن بیان تا بفهمین کاملا درسته و معلومه فایگی چه برنامه ای چیده…..بهرحال باید به ثور ۴ هم ی امید کوچیکی داشت و اگه مارول نخواد ثور تو این وضعیت و توی ی فیلم انفرادی کشته شه مطمئنا باید ی اتفاق مهم بیفته و ثور به ی نسخه دیگه تبدیل شه….

      پاسخ

  15. Scarlet

    مهر 16, 1398

    سلام
    چرا میگیم اسکارلت ویچ قوی تره کاری به این نداشته باشید فمنیستی یا نه این بحثا اصلا ربطی نداره شما کل دنیای مارول… به خاطر چندتا چیز که نمیتونی بهم بزنی حالا میریم سر اینکه چرا قوی تره ؟ وقتی میاد house of m یه دنیا کنار این جهان میسازه وقتی میاد سنگ ذهن که از بقیه سنگ ها مهم تره ( اگه به دستکش تانوس دقت کنید هم جاش بزرگ تره هم در راس هستش) هم توانایی پیش بینی احتمالات دور جنبی داره ولی تور(ثور) چی درسته به قولی پسر فلان یا چکشش فلان ولی باید ببینی آیا میتونه کاری بکنه که از زمان جلوتر باشه دوستی که میگی ثور قوی تره اونجایی که به تانوس حمله کرد تانوس اصلا حواسش نبود درگیر سنگ بود وگرنه قبلش میومد و این بحث دنباله فراوان داره

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به Scarlet

      مهر 17, 1398

      در باب حرف های شما :
      اولا اینکه گفتین کاری نداشته باش فمنیسمی یا نه . اتفاقا چرا کاری نداشته باشیم ؟؟؟!!!! این قضیه در راس قصه MCU لعنتی هست و کاملا میتونه قدرت خیلی زیاد امثال اسکارلت ویچ و یارو کپ مارول رو توجیه کنه. پس نگو کاری نداشته باش . این اولین موضوع .
      دوما اینکه میاد یک جهان نیمه مجازی رو به مجازی خلق میکنه اصلا هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه . من در همین سایت در چندین و چند کامنتم راجب این موضوع توضیح دادم . شما میتونی به شاهکار های هر کاراکتری در کمیک دقت کنی . دختر سنجابی میاد امثال تانوس ، گالاکتوس و … ، رو شکست میده. آیا نتیجه میشه که قویتره ؟؟!!؟!! یا مثلا شخصیت ثور که میاد چرخه راگنورک رو برای همیشه متوقف میکنه ( این واقعا یک شاهکار خیلی بزرگه . ) . یا نسخه ای از شخصیت ثور در زمان آینده وقتی کره زمین رو از انقراض نجات میده ، نسل جدیدی از بشر رو خلق میکنه . یا تانوس که در کمیک های نسبتا جدید تمام ( قید !!!) دنیای مارول رو از بین میبره . یا ددپولی که همه قهرمان و ابرقهرمان های مهم و حتی نسبتا مهم مارول رو از دم میکشه . یا هالکی که با اقتدار تمام کره زمین رو فتح میکنه و تمام ابرقهرمانانی که بر سر راهش قرار میگیرند رو میکشه و نمونه های دیگه … .
      پس اینکه فلان کار بزرگ رو در یک حالت ماکزیمم قدرتش انجام داده ، دلیلی برای قویترین بودنش نیست . چون بسیاری از ابرقهرمانان و شخصیت های دیگه شاهکار های بسیار بیشتر و بزرگتری داشتند . همه اینها به میل اون نویسنده کمیک و یک سری موارد دیگه بر میگرده . اینجا باز اون قضیه فمنیسمی دخیله .
      سوما کی گفته سنگ ذهن از همه مهمتره ؟!!؟!!!؟؟ کی گفته ؟!؟؟!!؟؟! احتمالا خودت میگی . به هر حال سنگ ذهن به هیچ عنوان مهمترین سنگ ابدیت نیست که نیست . در کمیک که مستقیما اشاره شد به سنگ روح و سنگ حقیقت . یعنی این دو تا قدرتمندتر و مهمتره . در MCU به طور مستقیم اشاره نشد . اما حتی اونجا هم به جایگاه ویژه سنگ روح بین سنگ های ابدیت اشاره شد . در فیلم دوم شخصیت ثور هم اگه یادت باشه مالکیث از ایثر ( سنگ حیقت ) برای فرو بردن تمام دنیا به تاریکی مطلق استفاده میکنه که در ادامه ثور متوقفش میکنه . این موضوع هم در MCU یجورایی قدرت بیشتر سنگ حقیقت رو نشون میده . حالا چون در MCU سنگ ذهن در مرکز دستکش هست دلیلی نمیشه که مهمتر و قویتره . اصلا دلیلی نمیشه . در ضمن جایگاه سنگ ذهن هم بزرگتر نیست . حتی اگه هم باشه باز چیزی رو اثبات نمیکنه . اینو هم بگم که در کمیک ترتیب و جایگاه سنگ ها در دستکش بینهایت متفاوته .
      چهارما این اسکارلت فقط در MCU میتونه سنگ ذهن رو نابود کنه . چون قدرتش از قدرت سنگ ذهن منشا گرفته و حتی در همون MCU هم هیچ سنگ دیگه رو رو نمیتونه نابود کنه ( مگر اینکه در آینده خلافش ثابت شود . !!! ) اما در کمیک قضیه به طور کلی متفاوته .
      پنجما مگه اسکارلت ویچ از زمان جلوتره ؟؟؟؟؟ هان ؟!!؟؟!؟؟؟!!؟؟
      هههههههههههه ههههههههههههه . شخصیت ثور تا به حال در کمیک در زمان سفر کرده و حتی نسخه های از شخصیت ثور میتونه زمان رو کنترل کنه . اما اسکارلت ویچ ابدا و هرگز . پس به حرفات بیشتر دقت کن با حداقل بر علیه خودت استفاده نشن .
      ششما در قدرت اسکارلت ویچ شکی نیست . چه در کمیک و چه در MCU . اما حداقل در کمیک ابدا و هرگز قویترین ابرقهرمان نبوده ( حداقل تا به امروز . !!! ) .

      پاسخ

    • shayan در پاسخ به Scarlet

      مهر 17, 1398

      تو الان ی مثال درباره قدرت اسکارلت ویچ گفتی (که صد البته نسبت به شاهکار های ثور ی چیز خیلی کم و کوچیکه)و گفتی به همین دلیل اسکارلت قویتره من حس میکنم تو الان اسکارلت رو از تمام نسخه های ثور حتی از RKT هم قویتر دونستی(چونکه شاهکار ی نسخه قوی از اسکارلت رو گفتی و انتظار داری که اونو با یانگ ثور مقایسه کنیم)…فکر کنم نیازی نیست معرفیش کنم ولی تو اگه بدونی چه قدرتایی داره نمیگفتی نمیتونه از زمان جلو تر باشه و یکی از قوی ترین کاراکترای مارول رو با یکی مث اسکارلت مقایسه نمیکردی(قدرت RKT با امثال دث یا اینفینیتی مقایسه میشه که توی ی لول دیگه از قدرت قرار دارن)
      RKT با استفاده از نیروی اودین میتونه کهکشان ها رو نابود کنه و بوحود بیاره و آینده رو تغییر بده اونوقت میگی ثور نمیتونه کاری انجام بده که از زمان جلوتر باشه؟
      گفتی تانوس حواسش نبود آره؟بهونه بهتری نداشتی؟خب وقتی تانوس حواسش جمع شد چرا نتونست با اشعه ۶ سنگ ابدیت ثور رو شکست بده؟
      اینم بگم که نابود کردن سنگ ذهن شاهکار چندان بزرگی نبود چون قدرت واندا از خود سنگ سرچشمه داره و میتونه نابودش کنه(با توجه به حرف ویژن تو جنگ ابدیت)
      نکته بعدی هم اینکه معلومه از همه چی بیخبر اظهار نظر میکنی چون اگه کمیک خونده باشی نمیگی سنگ ذهن از بقیه قویتر یا مهمتره!قوی ترین سنگ ابدیت سنگ روحه که متاسفانه به این نکته زیاد توجه نشده تو فیلم ولی اگه سنگ روح رو هم حساب نکنیم سنگ قدرت از نظر فیزیکی قوی ترین سنگ ابدیته که دیدیم اون سلستیان تو گاردینز ۲ با استفاده از سنگ قدرت چیکار کرد و بعد از اون هم همونطور که استیو اشاره کردن سنگ واقعیت از از مهم ترین سنگهای ابدیته!
      درباره قوی ترین هم که بازم استیو زحمت کشیدن گفتن و من نیازی نمیدونم توضیح بدم که اسکارلت هرگز قویترین نبوده!
      اینم که میگی جایگاه سنگ ذهن تو دستکش و…..هم ی حرف کاملا بی ربطه.
      در آخر هم بگم تو اگه شاهکار های ثور یا رون کینگ ثور رو از زمان جلوتر نمیدونی میشه شاهکارای فراتر از زمان اسکارلت رو شرح بدی لطفا؟
      راستی تا یادم نرفته بگم پای RKT رو کشوندم تو این بحث چونکه اون اسکارلتی که میگی نسخه معمولی اسکارلت نیست!

      پاسخ

  16. مهدی

    شهریور 31, 1398

    در انتقام جویان تونی تونست هالک رو شکست بده با این حال میگن هالک قوی تره

    پاسخ

    • کمیک فن در پاسخ به مهدی

      تیر 20, 1399

      بابا مردم اون برا mcu هست
      ولی در کمیک تونی لباس هایی داره کا هالک باستر بچه بازی
      زره الهه کش رو بشخصه خیلی دوست دارم

      پاسخ

  17. ایلیا

    شهریور 18, 1398

    بابا انصافن دکتر استرنج از اسکارلت ویچ(همان واندا) قوی تره ولی این رو قبول دارم که کاپیتان مارول از واند و تور و دکتر استرنج قوی تره درباره ویژن هم ناامید شدم با چون در جنگ بینهایت اصلا خیلی کار نکرد ولی واقعان واقعان امیدوارم در فیلم واندا و ویژن ویژن یه حرکتی بزنه نا سلامتی فیلم اختصاصی خودشه

    پاسخ

  18. امیرحسین

    شهریور 17, 1398

    سلام خسته نباشید عرض میکنم .
    اولن این مقاله خیلی بدرد نخوره چون ثور هم از دکتر استرنج قوی تره هم از ویژن و هم ازاسکارلت ویچ دلیل نمیشه چون تونسته یکی از سنگ های ابدیت رو نابود کرده قوی ترین بشه شک نکنید که تور هم می تونه همچین کاری کنه همون تور که دیدید تانوس سعی کرد با هر شیش سنگ ابدیت جلوی تورو بگیر ولی نتونس ولی بدون استفاد از سنگ ها ویژنو کشت و اگه دکتر استرنج از تور قوی تره پس چرا خودش هیچ با ده نفر از یار هاش هم نتونست جلوی تانوسو بگیره ولی تور تنهایی تانوسو باشیش سنگ ابدیت زد

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به امیرحسین

      شهریور 17, 1398

      کاملا باهات موافقم چون حرفیو زدی که چند ماهه منم هی دارم میزنم……
      تور خدایی توی mcu هم نباید رتبه کمتری نسبت به دکتر استرنج و مخصوصا ویژن و حتی اسکارلت داشته باشه…..باز اسکارلت مونثه و اونم مث کپ مارول از محبوبای کوین فایگیه ولی نمیفهمم بر په اساسی رتبه ثور از دکتر استرنج و ویژن کمتره.

      پاسخ

    • دکتر استرنج در پاسخ به امیرحسین

      مهر 3, 1398

      ثور و دکتر استرنج جاشون دوم وسومه درضمن جای ایرون من حداقل زیر ببر سیاه هست برادران روسو هم *** بخاتر برداشتن اتهامات مختلف شخصیت میسازن

      پاسخ

  19. shayan

    شهریور 10, 1398

    سلام خسته نباشید.
    این بحث ها کار رو به جایی نمیرسونه لقب stronger avenger از نظر ما فقط و فقط باید رو پیشونی ثور نوشته شه.درباره واندا و کپ مارول بگم(طبق گفته های مارول)کپ مارول قویترین انتقامجو هست که کاملا مشخصه قضیه فمنیسمیه و بعد از کپ مارول ثور لقب قویترین انتقامجو رو داره.امیدوارم مارول زیر نظر فایگی و روسو ها به نابودی کشیده نشه…..شما ببینید تو فاز بعدی بیشتر قهرمانای مرد از رده خارج میشن مثل ثور که قراره ی ثور مونث بجاش وارد mcu بشه و اون ثور دوست داشتنیمون کشته شه.یا آیرون من که وارثش همسر و دخترشن.
    فقط میتونم امیدوار باشم کار به جایی نکشه که لازم شه شخصیت مردا به فیلم برگردونده شه😐😐😐😐😑😑

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به shayan

      شهریور 11, 1398

      در مورد فمینیستی بودنش که اگه بگم نه دارم حقیقتو انکار میکنم ولی بعید میدونم mcu به نابودی کشیده بشه بخاطرش…
      شما هم عجله نکن چون نه معلوم شده که وارث تونی کیه نه معلوم شده که چه بلایی سر ثور بیاد…
      از نظر شخصیت پردازی که ثور حتما پخته تر میشه ولی از نظر قدرت اصلا امیدوار نباش…
      البته بخش اعظم پختگی کاراکترش احتمالا بخاطر قدرت از دست رفتش میشه…

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به آریو

        شهریور 11, 1398

        وارث تونی به احتمال خیلی زیاد همسر و دخترشن….
        بلایی که سر ثور میاد هم معلومه…به قول ادمین ثور توی ی فیلم انفرادی ممکن نیست بمیره ولی امیدوارم تو این وضعیت نمیره.
        (از نظر شخصیت پردازی که ثور حتما پخته تر میشه ولی از نظر قدرت امیدی نداشته باش) باید بگم شما هم عجله نکن….ثور وقتی نداره که تو اونجرز بیان زوم کنن روش تا قدرت هاش برگرده.اگه ثور توی فیلمش قدرتشو بدست نیاره به احتمال زیاد پایانش حتی تو اونجرز۵ هم نیست.
        شدیدا شایعه شده عشق و آذرخش ۳تا شخصیت شرور داره(ساحره،مانگوگ و گور)که واس ی فیلم معمولی حتی یکی از این ۳تا هم زیاده…..شما بگو اگه ثور قدرتشو بدست نیاره و به اودین فورس مسلط نشه دقیقا کی قراره اینا رو شکست بده؟مایتی ثور ؟اونکه میولنیر رو داره و خیلی قوی باشه اندازه ثور عصر اولتران قویه.

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به shayan

          شهریور 12, 1398

          خودت داری میگی به احتمال زیاد! (البته من خودم امیدوارم دخترش باشه)
          ثور نیازی نداره که تو اونجرز روش زوم کنن تا قدرتاش برگردن! مگه بدون قدرتاش نمیتونه به پختگی شخصیتی برسه؟ مگه تو کمیک بعد از بازگشت قدرتاش به پختگی رسید؟ نچ!
          و به شایعه ها هم اعتماد نکن… بعید میدونم مارول سه تا کاراکتر منفی وارد فیلماش کنه…
          بعدش شما هم این رو در نظر داشته باش که اگه یه کاراکتر زن مثل کاپیتان مارول نباشه میتونه خیلی موفق باشه!

          پاسخ

          • shayan در پاسخ به آریو

            شهریور 12, 1398

            پایان هر شخصیت باید توی نقطه اوج خورش باشه آریو نه وقتی که هنوز شکمش ۳متر جلوشه و قدرت زیادی نداره…شما به فیلمای مارول توجه کنی میبینی پایان همه کارکتر ها توی بهترین وضعیت ممکنه.لوگان،تونی،کپ و….
            من کل حرفم اینه که اگه ثور توی فیلمش قدرتشو بدست نیاره صد در صد یا پایانش میره واس چند فاز بعد و یا ی پایان مزخرف از ثور خواهیم دید.برای مثال تویiw ثور وضعیت خیلی خوبی برای پایان شخصیتش داشت.
            فکر نکن من هر شایعه ای رو باور میکنم ولی چه بخوای چه نه ما بیشتر ویلین های خوب ثور رو قبلا دیدیم و جز اینا تقریبا ویلین بدردبخوری واسش نمونده.البته هنوز مار میدگارد توی فهرست هست که اصلا نمیدونم چرا توی فیلم رگناروک ندیدیمش ولی باید قبول کرد توی وضعیت کنونی هیچکس از پس یورمنگاند بر نمیاد پس اصلا فکر نمیکنم که اونو تو فیلم بعدی ببینیم.درضمن بهت بگم این شایعه واس من مهمه چون ساحره کسیه که به ثور علاقه داره و قراره پای جین هم توی ی نقش مهم باز شه و از همه مهمتر اسم فیلم(عشق و آذرخش هست)
            بعدشم ثور مگه قراره تا آخر عمرش هی پخته تر شه؟؟بیشتر از این؟فوق فوقش توی عشق و آذرخش باید کل قدرتشو از دست بده و یکم آدم شه ولی آخر فیلم قدرتش زیاد شه و بیاد دهن ویلینو سرویس کنه!!!!!!ینی بیشتر از این دیگه شور پخته شدنو در میاره که البته این پیش بینی کلی من از فیلم عشق و آذرخش هست.
            کپ مارول هم قرار نیست حالا حالاها بمیره خیالت تخت احتمالا بعد ۲_۳تا فیلم انفرادی دیگه از خودش و چند تا انتقامجویان دیگه بمیره تازه اونم اگ فایگی بتونه دوریشو تحمل کنه.
            ی نکته رو هم بگم تو کامنتت گفتی امکان نداره مارول بیاد و ۳تا کاراکتر منعی وارد فیلمش کنه و این کاملا اشتباهه!!!!شما برگردی فیلم رگناروک رو ببینی فیلم ۳تا ویلین اصلی داره(تازه شخصیت هایی مث اسکرج و گرند مستر هم منفی بودن ولی اصلی نبودن) که تازه اونم کم بود واس عنوان رگناروک….۳تا ویلین اصلی:(هلا،سارتور،فنریر)

            پاسخ

            • آریو در پاسخ به shayan

              شهریور 12, 1398

              خب عزیز دلم شما چرا اینقدر منتظر پایان ثور هستی؟
              شاید اصلا نقطه ی اوج این کاراکتر بتونه با شکم گنده باشه!
              بعدش الان فنریر ویلین اصلی حساب میاد شایان؟ کلا چند دقیقه توی فیلم بوده؟ حتی سورتور کلا پنج دقیقه تو فیلم بوده و از نظر من ویلین اصلی محسوب نمیشه!
              به نظرم لازم نیست که حتما قدرتش رو به دست بیاره!

              پاسخ

              • shayan در پاسخ به آریو

                شهریور 14, 1398

                من منتظر پایان ثور نیستم فقط نگران پایانشم که اینا با هم فرق دارن!!!!!!!!
                دقت کردی وقتی تو اند گیم میولنیر و استورم بریکر رو احضار کرد ریشاش بهم ریخته بودن ولی وقتی بدستش رسیدن چقد قیافش بهتر شده بود؟چقدر احتمالش کمه که جز ریشاش اینکار بتونه تو فیلم بعدیش همه چیزشو تغییر بده؟
                ۹۹درصد کسانی که ثور رو دوس دارن نمیتونن هیکل جدیدشو تحمل کنن و انتظار پایان ثور رو با این هیکل ندارن ولی من فک نکنم مشکلم با هیکلش باشه….مشکل من قدرتشه…شما فکرشو بکن شاید ی دلیلی وجود داشته که ثور توی اند گیم نابود نشد البته بجز اینکه بعد از مردن تونی و کپ مهم ترین شخصیت شده…خدایی اگه ثور تو اون حالت تانوس میکشتش ناراحت میشدی یا اگه تو نبرد پایانی iw از تانوس شکست میخورد و میمرد؟؟؟؟؟؟
                بعدشم تایکا وایتیتی ثابت کرده میتوته ی ثور باحال ولی در عین حال قدرتمند رو به نمایش بزاره (برعکس فیلمای قبلی که ثور قدرت خاصی نداشت و شخصیت خشنی داشت)پس میشه ی امیدی داشت.
                درضمن بله فنریر از ۳شخصیت اصلی واقعه رگناروکه(هلا،فنریر و مار میدگارد)که در واقع پیشبینی شده قاتل اودینه و همونطور که گفتم برام عجیبه چرا مار میدگارد تو فیلم حاضر نبود و از سارتور بجاش استفاده کردن…درضمن اینم مگه مهمه که ی شخصیت چقدر تو فیلم حضور داشته؟فنریر هیچوقت از هالک شکست نخورد فقط اتفاقی افتاد پایین(احتمال زنده بودنشم هست)و اون مشتی که هالک زد رو حتی اگر هم نمیزد بهرحال فنریر سقوط میکرد پس اگه فقط ی ثانیه دیگه درست تو فیلم میموند قطعا هالک رو کشته بود پس زیادم بی تاثیر نبوده….
                یا حتی سارتور که به قول خودت ۵ دقیقه تو فیلم بود ولی ویلین اصلی بود چون کاری رو کرد که هلا هم انجام نداد و اون تحقق پیشبینی رگناروک و نابود کردن آزگارد بود و اینکه نابودگر آزگارد برات ویلین نبوده دیگه من نمیتونم راضیت کنم.

                پاسخ

                • آریو در پاسخ به shayan

                  شهریور 14, 1398

                  خب از نظر من برای تشخیص اینکه یه کاراکتر ویلین اصلی فیلم بود نباید به کیفیت حضورش دقت کرد…
                  اصلا فرض کنیم که الان سورتور و فنریر جزو ویلین های اصلی فیلم بودن؛ آیا به نظرت حضور فنریر و سورتور به حضور هلا توی فیلم لطمه زد؟ مطمئنا نه! نگو آره! خب اگه فیلم بعدی ثور هم همینطور باشه(یعنی از سه تا ویلین اصلی دوتاشون کلا 5 دقیقه حضور داشته باشن و فیلم روی یک ویلین زوم کنه) اشکالی داره؟ نداره دیگه!
                  منظورم از منتظر این بود که شاید اصلا ثور به این زودیا تموم نشه!(که البته احتمالش کمه)
                  به نظرم نه هیکلش نه قدرتش به شخصیت پردازیش تو اندگیم لطمه نزد که هیچ؛ باعث رشدش هم شد!
                  الان دلیل شما برای اینکه فنریر توی رگناروک ویلین اصلی بوده چیه؟ چیزی که من از کامنتت برداشت کردم این بود که شما گفتی فنریر ویلین اصلی بود چون ممکن بوده هالک رو بکشه!!!
                  خب تو ثور 2 به نظر میومد که کرس لوکی رو کشته(البته اینطور نبود ولی ما که نمیدونستیم!)… آیا میتونیم بگیم که کرس ویلین اصلی بود چون لوکی رو کشت؟ خب از نظر من به هیچ وجه!

                  پاسخ

                  • shayan در پاسخ به آریو

                    شهریور 14, 1398

                    ببین تو کلا منظور منو متوجه نشدی!!!!!من نگفتم فنریر و سارتور ویلینای اصلی فیلم بودن و خودمم میدونم ویلین اصلی هلا بود و ابته درباره هالک هم منظورمو اشتباه گرفتی!!
                    من وقتی میگم فیلم ۳تا ویلین داشت منظورم این نیست که چون یکیش میتونسته هالک رو بکشه دیگه ویلین بوده من میگم فیلم ۳تا ویلین داشت حالا شاید یکیش ۵دقیقه هم تو فیلم نبود ولی کاری که انجام داد از کارای ویلین اصلی هم بدتر بود و اگه به اسم رگناروک توجه کنی میفهمی زیادم دور از انتظار نیست که سارتور رو حتی از هلا هم اصلی تر بدونیم….فنریر هم ی شخصیت منفی بود تو فیلم ولی ن در حد هلا و سارتور.ببین تو منظور منو اینجور میفهمی که هرکس منفیه ویلینه در صورتی که من اصلا منظورم این نیست و حتی تو افسانه ها هم پیشبینی کشتن اودین رو داره و یکی از شخصیتای اصلی رگناروکه…..اینجور که تو منظور منو فهمیدی احتمالا اسکرج هم ی ویلین بوده از نظر من.
                    فنریر شاید حضور کوتاهی تو فیلم داشت ولی نمیشه گفت نقشش از ی سرباز عادی هم کمتر بوده.تو میگی که باید به حضور دقت کرد؟اگه اینجوریه تو فیلم دکتر استرنج هم دورمامو کلا ۱۰ دقیقه حضور نداشت با این حال شما فکر میکنی اون دستیاراش ویلینای اصلی بودن؟ ولی میشه گفت با توجه به فیلم فنریر ویلین نبوده ولی خدایی اینو درباره سارتور نمیشه گفت چون همه حدسشو میزدن به عنوان ویلین اصلی به فیلم حمله میکنه ولی نابود کردن آزگارد کار ی سرباز عادی هم نبوده مطمئنا..
                    بعدشم تو فیلمی که قدرت ملکیث و کرس زمین تا آسمون فرق داشت نمیشه گفت اون ی ویلین بوده اصلا و این ی جمله احمقانست ولی تو فیلم رگناروک این ۳تا شخصیت قدرتاشون چنان فرقی با هم نداشت و حتی دیدیم سارتور از هلا هم قویتره و کارایی که تو فیلم کردن هم به یک اندازه بود(بجز فنریر) و اینجا کسی که ویلین حسابش نمیکنی وظیفه ی ویلین رو انجام داده ن هلا.خب شما بگو هلا جز کشتن یسری سرباز و کتک زدن ثور چه کار مهمی تو فیلم انجام داد با اینکه حضور خیلی زیادی داشت؟در صورتی که اسم فیلم thor ragnarok هست و عنوان اصلی فیلم رو سارتور عملی کرده.
                    منم منظورم از اینکه عشق و آذرخش ۳تا ویلین اصلی ممکنه داشته باشه این بود که قراره مث این ۳تا باشن نه اینکه بیان مثلا دورمامو و تانوس و گالاکتوس رو بزارن جلو ثور!!!!
                    خب الان وقت خوبیه ازت بپرسم منظورت از شخصیت پردازی ثور چیه؟اگه ثور بیاد آواز بخونه و و با همه مهربون باشه و احتمالا و مث آخوندا رفتار کنه احتمالا شما راضی میشی؟والا.
                    آخه دیدیم ثور تو رگناروک و iw دیگه اون کله خری نبود که تو اونجرز ۱و۲ دیده بودیم و دیدیم واس نجات مردمش ازگارد رو به سارتور سپرد تا اونو به همراه هلا نابود کنه.
                    خب به طور کلی انگار تو ثور توی اند گیم رو ترجیح میدی و من ثور توی iw پس فکر نکنم به تفاهم برسیم چون ثوری که شما ازش خوشت میاد تنها قدرتش گریه کردن و صد البته کتک خوردن از تانوس و له شدن زیر دست و پای امثال کپ مارول و اسکارلت ویچه.

                    پاسخ

    • امیر در پاسخ به shayan

      آذر 12, 1398

      1کاملا باهات موافقم ولی با یه چیزیت مخالفم اینکه کپ مارول زورش از تور بیشتر.2استن لی مرد وبرادران راسو هی دارن سواستفاده میکنن دارن میرینن تو مارول لینطوری پیش بره همه شخصیت های استن لی رو میکشن

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به امیر

        آذر 12, 1398

        ببین رفیق ثور در هر حالتی از کپ مارول قویتره…
        کپ مارول رو فقط mcu و فایگی زن سالار گنده کردن همین!
        ثور توی ضعیف ترین حالتش هم میتونه با کپ مارول رقابت کنه و توی قوی ترین حالتش هم کل انتقامجویان و قهرمانای مارول با هم حتی نمیتونن بهش نزدیک بشن و لمسش کنن یعنی در این حد قدرتمنده…
        اما توی mcu فرق میکنه و قضایای زن سالاری مارول باعث شده جایی واس قهرمانای مرد باقی نمونه…
        مارول هر چی باشه با ساختن فیلم محشری مث کپ مارول ثابت کرده که چقد میتونه فیلمای قشنگی درباره قهرمانای خانم بسازه.
        درباره ثور هم بگم اگه تایکا وایتیتی و برادرای روسو نخوان گند بزنن ثور حداقل توی فیلمش باید به کینگ ثور معمولی تبدیل بشه چون قاعدتا بعد از مرگ اودین باید اودین فورس به طور خودکار به ثور منتقل شده باشه…
        فقط امیدوارم وضعیت mcu از این بدتر نشه.

        پاسخ

  20. Saba

    مرداد 26, 1398

    به نظر من واقعا باید جاهای خیلی‌هاشون عوض بشه بعد باکی مگه جزو انتقام جوهاس؟ باکی دوست کاپیتان آمریکا اصلن جز انتقام جوها نیس… خیلی ها به انتقام جوها کمک میکنن دلیل نمیشه جزوشون باشن

    پاسخ