رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               
بوتکمپ پایتون

دیدگاه‌ها (953)

بستن فرم

  1. سبهان

    خرداد 24, 1400

    مانند تمامی آسگاردی‌ها، ثور واقعاً فناناپذیر نیست بلکه به کمک سیب‌های طلایی ایدون، طول عمری طولانی و به اندازه چندین هزاره به دست آورده‌است. او به خاطر بودن فرزند اودین و اله گایا، عملاً بعد از اودین دومین آسگاردی قدرتمند به حساب می‌آید[۱۰۰][۱۰۱][۱۰۲][۱۰۳][۱۰۴] او زمانی که مجبور به شرکت در جنگی می‌شود، می‌تواند وارد وضعیتی به نام «دیوانگی جنگجویان» می‌شود که در آن قدرت و چابکی‌اش به‌طور موقت افزایش پیدا می‌کند.[۱۰۵]

    ثور توانایی تحمل آسیب شدید فیزیکی را داشته و تقریباً آسیب‌ناپذیر است.[۱۰۶][۱۰۷][۱۰۸][۱۰۹] او همچنین حواس بسیار قوی دارد که به او اجازه می‌دهد تا مسیر حرکت اجسام با سرعت بیشتر از نور را تشخیص داده[۱۱۰] و صداها را از آنسوی سیاره بشنود.[۱۱۱] همچنین می‌تواند در زمان سفر کند.[۱۱۲][۱۱۳] استقامتش به او اجازه می‌دهد تا در نه ماه و بدون استراحت با تمامی ارتش غول‌های یخی بجنگد.[۱۱۴] ثور می‌تواند تا زخم‌ها، دنده‌ها و تمام عضوهای داخلی آسیب دیده‌اش را به سرعت درمان کند.[۱۱۵] به کمک نیروهای جادویی مانند میولنیر[۱۱۶] می‌تواند با سرعت، استقامت و انعطاف ابرانسانی داشته باشد و با پتکش جلوی گلوله را بگیرد.[۱۱۷] همانند دیگر آسگاردیان مقاوم به تمام بیماری‌های زمینی و بعضی از جادوها است.

    ثور به عنوان ایزد تندر، می‌تواند عناصر طوفان (آذرخش؛ باران؛ باد؛ برف) را کنترل کرده و به کمک میولنیر آن‌ها را برای مقاصدش استفاده کند. اما میولنیر تنها می‌تواند بر طوفان‌های واقعی اثر بگذارد و در برابر آب و هوای ساختگی بدون استفاده است. ثور می‌تواند این طوفان‌ها را در هر نقطه‌ای از دنیا ایجاد کرده و هر ساخته‌ای را نابود سازند؛ همچنین می‌تواند با چرخاندن پتکش ساختمانی را با باد بلند کند.[۱۰۳] به خاطر بودن فرزند اله زمین گایا نیز می‌تواند زمین را به فرمان خود درآورد.[۱۱۸] نیروی اودین یا اودین فورس ثور را قادر می‌سازد از منابع بی‌نهایت انرژی‌های کیهانی و عرفانی استفاده کند. البته نسخهٔ اصلی ثور به اودین فورس دسترسی ندارد همچنین می‌تواند با نیروی اودین سپر کاپیتان آمریکا را نابود کند و جادوگران قدرتمندی چون دکتر استرنج را شکست دهد او در مبارزات تن به تن عالی و در مبارزات توانا است؛ او در مبارزاتش از پتک جنگی، شمشیر، گرز و تبر استفاده می‌کند. او البته تمام مدت از دو وسیله یاری می‌جوید: کمربند قدرت طلسم شده و پتک اسرار میولنیر. اولین وسیله به قدرتی جادویی می‌دهد.[۱۱۹] دومین وسیله به ثور قدرت کنترل آب و هوا، پرواز، جذب و دفع انرژی، سفر در دیگر ابعاد دنیا، کنترل اجسام و از همه قدرتمندتر دم خدا (که زندگی را به او بازمی‌گرداند)[۱۲۰]؛ ایجاد انفجار حرارتی[۱۲۱] و ضد نیرو (که جلوی دیگر نیروها را می‌گیرد)[۱۲۲] را می‌دهد. ثور می‌تواند با پرتاب میولنیر به هر سمتی که خواست، بعد از نابود کردن هدف به دستش برگرداند. میولنیر به ثور قدرت می‌دهد که خود یا دیگران را لمس ناپذیر یا نامرئی کند. او با همین قدرت می‌تواند شخصیت‌هایی چون ویژن را دچار اختلال کند. او همچنین می‌تواند در زمین با سرعت زبرصوت و در فضا با سرعت مافوق نور پرواز کند. او زمانی که می‌خواهد خود و دوستانش را به هر جایی در دنیا منتقل کند از ارابه‌ای که دو بز جادویی به نام‌های تانگریسنی و تانگنوست آن را می‌رانند استفاده می‌کند. او همچنین با قدرت زیادش قادر است اجسام را از به خارج از جو زمین پرتاب کند.[۱۲۳]

    زمانی که چکش میولنیر آسیب دید، دکتر استرنج روح ثور را به میولنیر پیوند داد، این بدین معنی است که اگر بار دیگر چکش آسیب ببیند یا شکسته شود، ثور نیز ممکن است جانش را از دست بدهد. این مقاله که از ویکی پدیا معتبر ترین سایت ایران براتون کپی کردم و قرار دادم براتون رو از اول تا اخر بخونید تا بفهمید ثور قویترین انتقام جو هست

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      دوست عزیز اولا که سلام، دوما که آسگارد دیگه چیه ؟!آزگارد. سوما که لطفا دفعه بعد از ویکی پدیا کپی نکن یک راست بیاری بگذاری اینجا. شما اومدی ثور اساطیر اسکاندیناوی رو با ثور مارول مقایسه میکنی ؟ ثور اسطوره ای، یک شخصیت کاملا مجزا نسبت به این ثور مارول داره. نمونه اش هم حیوان ثور اسطوره ای هست، یک یک بز پرنده(!!!)هستش و ثور مارول نداره این حیوان گوگولی رو. از شخصیت های افسانه ای هم هرچی بگم کم گفتم. شخصیت هایی که مارول نتونسته کپیشون کنه و به اسم خودش به بازار تزریقشون کنه.راستی، کجا ثور تونسته خودش رو نامرئی کنه ؟ در mcu و همچنین دنیای کمیک منظورم هست.دوست من چرا شمایی که هیچی نمیدونی، میای صحبت میکنی؟ نام ثور رو در گوگل سرچ کردی و اومدی نتیجه رو کپی کردی ؟ این که شما فرق ثور مارول و ثور اساطیر رو نمیدونی، مثل اینه که با عرض معذرت بابت این جمله، نتونی فرق پرتغال، و کشور پرتغال رو تشخیص بدی.
      یک توصیه ای بهت دارم. برو چند تا فیلم( از مارول) چند تا کمیک( چند تا هم کفایت میکنه برای شما) و چند تا کمیک بخون. یکم روی تاریخ نورث و اساطیر اسکاندیناوی هم تحقیق کن. بعدش اگر دلیلی داشتی دال بر اثبات حرف هات، با ذکر منبع بیا اینجا بگو. لطفا از ویکی پدیا هم دلیل نیار چون ویکی پدیا رو امثال شما مینویسن و در حین نوشتن از قوه تخیلشون هم استفاده میکنن این اشخاص. امیدورام موفق باشی. برو به نصیحت های من عمل کن، بعدش اگر باز حرفت همین بود، با دلیل و استدلال منطقی، بیا دوباره سخن بگو. موفق و موید باشی، روز خوش!.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به یک نفر

        خرداد 25, 1400

        سلام . نخیر خیلی از این قدرت ها مربوط به ثور مارول هم هست . ثور می دونه ناپدید بشه . ویکی پدیا نه !! باشه معرفی شخصیت ثور در سایت زومجی برو بخون . این هم دلیل .

        پاسخ

      • سبهان در پاسخ به یک نفر

        خرداد 26, 1400

        ثور با استفاده از میلونیر لمس ناپذیر میشه

        پاسخ

        • یک نفر در پاسخ به سبهان

          خرداد 26, 1400

          یک عکس، مدرک، یک چیزی بهم بده تا باور کنم آقای سبهان. کجا با گرفتن میولنیر لمس ناپذیر شده؟ اسم کمیکی که توش ثور اینطوری شده رو برام بنویس تا باورت کنم. یاد بگیر با دلیل و منطق صحبت کنی.

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به یک نفر

            خرداد 26, 1400

            جناب یک نفر برو داخل سایت زومجی هست . مثلا همین ثور قبلا می تونسته با استفاده از نیروی میولنیر سفر در زمان کنه ولی بخاطر مردم اون انرژیش رو برای نجات مردم به کار برده . پس می‌تونه لمس ناپذیر و ناپدید هم بشه .

            پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      ۱ ویکی پدیا رو منم میتونم ویرایشی کنم و واقعا معتبر نیست
      ۲ منبع باید کمیک باشه
      ۳ والا شما کمیک انکنی اونجرز مطالعه کن متوجه میشید کن ثور در برابر سنتری در وه حدی هست
      ۴ من میگم که به این سایت مراجعه نکنید برای همین هست حداقل سایت زومجی مراجعه کنید باز بهتر توضیح داده
      ثور در واقع یک ازگاردی تکامل یافته تر هست نسبت به اودین شخصیتی مثل گایا یکی از خدایان اولیه بوده که با نیکس و امثالش مقایسه میشه و نیکس هم در کم ترین کارش توانایی کشتن زئوس و ایمورتال هالک رو داره و به طور کلی از سطح شخصیتی مثل اودین بسیار بالاتر هست البته اخیرا مشخص شده مادر ثور فونیکس هست
      بعد هم که عرض کنم همین ثور در نبرد ها
      یک یار برنده شده در حالی که هالک نزدیک به ۳ بار اون رو شکست داده خلاصه که بگیرید کمیک بخونید به جای ویکی پدیا

      پاسخ

      • سبهان در پاسخ به Ozymandias

        خرداد 25, 1400

        اگه حرفم رو قبول نداری خودت برو تو سایت ویکی پدیا اونجا که در مورد قدرت ها و توانایی های ثور زده بخون بعدشم ثور فنا ناپذیره خوده سایت گفته میخوای برو تو سایت بخون هیچی روش تأثیر نداره پس میشه با افتخار گفت ثور قویترین انتقام جو هست تازه تو خود سایت زده ثور بدون میلونیر هم میتونه پرواز کنه بقوله کاربر محمد ویکی پدیا معتبر ترین سایت دنیا هست که به زبون های مختلف ترجمه شده

        پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به سبهان

          خرداد 26, 1400

          سبحان عزیز من میگم ویکی پدیا معتبر نیست شما باید خود کمیک برای شما مدرک باشه نمونه لمس ناپذیری همچین چیزی در هیچ کمیکی نبوده ولی در این سایت غیر معتبر گفته شده
          می گفته فنا ناپذیر هست ؟
          توسط کال بورسان کشته شد
          توسط مار میدگارد هم کشته شد
          شما باید با دلیل و مدرک صحبت کنی نه با من بمیرم تو بمیری و حرف های یک سایت
          سایت خودش باید منبعش کمیک باشه ولی به دلایلی حرفای نادرست هم در ان هست سما باید دلیل و مدرکت کمیک باشه نه سایت
          میگی با جرعت قویترین انتقام جو بزار با هم بررسی کنیم
          اودین با زره نابودگر با شمشیر اودین با روح ازگارد از سلستیال هاس سطح متوسط رو به پایین شکست خورد اون هم با اینکه تقویت شده بود
          اودین تقویت شده «««««««««« ۹ سلستیال سطح پایین
          سنتری با یک ضربه یک سلستیال سطح بالا رو نابود کرد و ۲ سلستیال دیگه کاری نتونستند بکنند تا نال وارد ماجرا شد
          پس سنتری ««« ۳ سلستیال سطح بالا
          ۳ سلستیال سطح بالا = ۳ مد سلستیال
          ۳ مد سلستیال «« فرانکلین ریچاردز بزرگسال
          سنتری «««« فرانکلین ریچاردز بزرگسال
          فرانکلین ریچاردز بزرگسال «««« گالاکتوس با تغذیه ۴ سیاره
          گالاکتوس با تغذیه یک سیاره «««« اودین
          اودین ««««« ثور
          سنتری «««««««««:«««««««««««««««««««««««:««:«««««««««« ثور
          در کمیک اونجرز در ران جاناتان هیکمن
          استار برند کل امتقام جویان رو شکست میده همراه با ثور و بعدا میشه عضو انتقام جویان پس
          استار برند «««««««« ثور
          هالک ۳ بار ثور رو شکست داده
          هالک «««««««««« ثور
          نه پس ثور قویترین انتقام جوی نیست

          پاسخ

      • MFT در پاسخ به Ozymandias

        خرداد 25, 1400

        ثور هم اندازه هالک ، هالک رو شکست داده . تازه در مبارزه هالک و ثور ثور معمولا از تمام قدرتش استفاده نمی کنه و جدی مبارزه نمی کنه ولی هالک دست به هر کاری میزنه تا مبارزه رو ببره . اتفاقا قبلا یک جایی شنیدم که همین هالک در مبارزه با ثور یک دختر رو گروگان گرفته بود تا پیروز بشه . اصلا یک مقایسه .
        قدرت : برابر
        سرعت : ثور
        مقاومت : ثور ( مقاومت در برابر انرژی یک ستاره نوترونی )
        انرژی داخلی : ثور
        انرژی خارجی : ثور
        صلاح : ثور
        تجربه : ثور
        مهارت مبارزه : ثور
        برنده : ثور .
        اصلا حرف استنلی هم دلیل خوبیه .

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          حرفت درسته که ثور از تمام قدرتش استفاده نمی کنه ولی این مقایسه غلط هست در اصل ثور قوی تر هست ولی این طوری که تو نوشتی خیلی راحت ثور می تونه برنده بشه قدرت برابر نیست هالک قوی تر هست
          من دقیق نمی دونم منظور از انرژی داخلی و خارجی چی هست
          ولی اگه این دوتا هم حساب نکنیم و بدیم به هالک بازم هالک میشه3 ثور میشه4
          پس ثور برنده هست

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          اتفاقا برعکس ثور همیشه از تمام قدرتش استفاده می کنه و مبارزرو کاملا جدی میگیره این سوپرمنه که هیچ وقت نخواسته از تمام قدرتش استفاده کنه

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به رهام

            خرداد 26, 1400

            رهام برای چی اطلاعات غلط می دی . ثور برای امثال هالک که جزو دوستانش حساب می شود مبارزه را جدی نمیگیرد . ولی برای امثال سوپرمن که خارجی هستن با جدیت مبارزه می کنه .

            پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          ثور به هملن اندازه پیروز شده ؟
          با دلیل و مدرک صحبت کن
          پیروزی های کنن هالک:
          The Mighty Thor 385
          این کمیک رو خود استنلی نوشته هالک میولنیر رو از ثور جدا می‌کنه و اونو مورد ضرب و شتم شدید قرار میده.
          سوال: مگه هالک نبود که نبرد رو ترک کرد؟ اره خود هالک ثور رو کتک زد و خسته زخمی رهاش کرد اگه میولنیر نمیومد یا حداقل یه دقیقه دیر تر میومد باید برای ثور عزاداری میکردیم.
          Hulk: Let the Battle Begin
          هالک از دست ثور که میولنیر توش بود میگیره و باهاش کله ثور رو …
          Avengers 1 (2012)
          هالک با یه مشت ثور رو ناک اوت می‌کنه.
          The Incredible Hulk 440
          هالک با BFR پیروز این نبرد میشه.
          سوال: مگه تو Incredible Hulk 440 قصد مشت زدن هالک نجات دادن ثور از بمب نبود؟ پس چرا این یه پیروزی واسه هالکه؟! درسته قصد اصلی هالک نجات دادن ثور بود ولی چون ثور خون جلو چشماشو گرفته بود و میخواست هالکو بکشه، هالک اونو از میدان نبرد حذف کرد و همچنین نبرد متوقف شد پیروزی با BFR برای هالک میشه.
          Hulk 255 (1981)
          ثور تبدیل به دونالد بلیک میشه.
          Immortal Hulk 7
          ثور بگم جر خورد بده؟! نه فقط کتک خورد.
          حالا پیروزی های کنن ثور:
          Avengers 3 (1964)
          هالک به بنر تبدیل شد
          Infinity Crusade 4
          ثور با BFR برنده شد
          Fear itself 5
          ثور با BFR برنده شد
          همین ثور سه بار تو کمیک های کنن هالکو با BFR شکست داده اما هالک شیش بار اونو شکست داده با BFR بود.
          چرا heroes reborn و onslaught reborn که دو تا پیروزی واسه هالک داشتن رو حساب نکردم؟! چون اونا نان کنن هستن.
          چرا Thor: Hammer and Sinew و The Mighty Thor 73 که دو تا امتیاز برای ثور دارن رو حساب نکردم؟! چون اینام نان کنن هستن، تو mighty thor 73 بعد از نبرد کینگ ثور اون خط زمانی رو حذف می‌کنه انگار اصلا همچین اتفاقی نیفتاده پس اون نان کنن میشه همچنین لرد ثور مال ارث ۳۵۱۵ هست پس در کل نان کنن بوده.
          چرا The Incredible Hulk Annual 2001 رو حساب نکردم؟ چون هردو این تو هم دیگه رو زدن و در آخر نویسنده نبرد رو برابر اعلام کرد.

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به Ozymandias

            خرداد 28, 1400

            سلام . ببین ثور از هالک قویتر هست . دلیل نمیشه چون تونسته اون رو ببره قویتر باشه .‌ مثل این میمونه که یوونتوس از آژاکس شکست خورد ولی دلیل نمیشه که از اون ضعیفتر باشه .
            الان ما حرف استنلی هم حساب کنیم باز ثور قویتر هست . استنلی خیلی واضح گفت که یک خدا خلق کرده تا یکی قویتر از هالک باشه ( من خلاصه حرفش رو گفتم ) دیگه مدرک از این بالاتر ؟!!
            اصلا یک مقایسه کنیم 👇👇👇
            قدرت : هالک
            سرعت : ثور
            مقاومت : ثور
            صلاح : ثور
            تجربه : ثور
            مهارت مبارزه : ثور
            برنده : ثور
            تازه من الان انرژی درونی و خارجی رو حساب نکردم . ولی در هر حال ثور قویتر از هالک هست . حتی داخل ام سی یو که همین هالک نامردی کرد باز ثور داشت اون رو می زد و اگر اونجا گرند مستر کمکش نکرده بود هالک نام اوت می شد . در هر حال ثور قویتر هست .

            پاسخ

            • Ozymandias در پاسخ به MFT

              خرداد 28, 1400

              نه خیر حرف شما نادرست هست
              نگاه کن هالک ۶ بار شکست داده دوبرابر پیروزی های ثور و اینکه هالک از استقامت بیشتری برخوردار هست
              در کمیکی ثور و هالک با هم همکاری میکردند ولی توسط دشمنانشون باعث شدند که ثور بگه حتی نمی تونه تکون بخوره ولی هالک هنوز داشت راه می رفت
              و همین که در زمینه سرعت در نبرد ها هم هالک سرعت بیشتری داشته
              و ثور نتونسته به یک فرد عادی واکنش نشون بده کمیک دارم
              در مورد مهارت مبارزه و تجربه هم عرض کنم که در برابر قدرت و استقامت و سرعت اصلا فاکتور مهمی نیست و فیت های هالک هم بسیار چشمگیر تر. بودند
              در مورد انرژی درونی هم هالک هرچی خشمگین تر بشه قویتر میشه و قدرتش هم حدی نداره و بی نهایت هست ( حرف بیاندرز )
              و اینکه استنلی گفته گالاکتوس قویترین شخصیت مارول هست پس قویترین هست ؟
              استنلی الان نویسنده این دو شخصیت نیست و قوی‌تر بودن این دو شخصیت دست نه یک نویسنده ( استنلی ) بلکه صد ها نویسنده

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به Ozymandias

                خرداد 29, 1400

                اولندش که مقاومت ثور بیشتر هست . بهت گفتم چون اون رو شکست داده دلیل نمیشه قویتر باشه .
                مقاومت که مربوط به ثور هست . ثور داخل خورشید ذوب می شه و همین ثور در برابر انرژی ۱۲ خورشید دووم آورده . پس مقاومت ثور
                صلاح که در مبارزه خیلی کار آمد هست و ممکنه اصلا ورق رو برگردونه . تجربه هم اونقدر برای ثور کار آمد بوده که تونسته شزم و خیلی از هیولا ها را شکست دهد . مهارت مبارزه هم که جزو نکات خیلییییییی مهم و اصلی مبارزه هست .
                لطفاً متعصب بازی در نیار . خودت هم خوب می‌دونی که ثور از هالک قویتر هست .

                پاسخ

                • Ozymandias در پاسخ به MFT

                  خرداد 29, 1400

                  شما انگار با حرف های من قانع نمیشی برو اون سایت که کاربر استیو راجرز اونجا هست صحبت های کاربر باب رو ببین

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به Ozymandias

                    خرداد 30, 1400

                    شما هم برید حرفهای کاربر استیو راجرز رو بخونید تا اطلاعاتتون از ثور بره بالا تر . من کاری به حرفهاشون ندارم و دارم خودم مقایشون می کنم که ثور رو قویتر می دونم .

                    پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به MFT

                      خرداد 30, 1400

                      اتفاقا خوندم و اصلا منطقی نبودند شما برو تو کامنت های اونجا یک بحث ثور هالک راه بنداز اون کاربر باب میاد جوابت رو میده

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به Ozymandias

                      تیر 1, 1400

                      اتفاقا از نظر من حرف های آقای راجرز کاملا منطقی و درست بود .

                      پاسخ

    • محمد در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      بله خودمون خوندیم ولی بعضی از قدرت ها برای نسخه عادی ثور نیست مثل نامرئی شدن یا دیدن اجسام با سرعت نور درضمن این سایت ایرانی نیست جهانی هست با هر زبانی سرچ کنی به همون زبون میاره
      در مورد استرنج چیزی ننوشته ولی تو هم اگه می خوای بدونی استرنج کی هست این چیزی که این زیر نوشتم رو بخون این حرف توسط چندین سایت خارجی و یک سایت ایرانی گفته شده:
      دکتر استرنج شاهکارهایی همچون شکست دادن گالاکتوس با یک طلسم / بستن و نگه داشتن هم زمان مردان ایکس با طلسم سیتوراک. نابود کردن یک سلستیال با فقط یک طلسم / معکوس کردن زمان در مقیاس جهانی. البته نکته اصلی این است که شخصیت هایی همچون دورمامو و کابوس و مفیستو در بعد خود شکست ناپذیر هستند و در انجا یک قادر مطلق به حساب میایند و دکتر استرنج با شکست دادن انها در بعد خودشان کاری هست که خود ثابت میکنه چی کسی در این مبارزه برتر است.

      در دنیای مارول اغلب جادوگر ها در خارج از سرزمین یا بعد خود تقریبا قسمتی از قدرت خود را از دست می دهند در حالی که دکتر استرنج ثابت کرده که قویتر است. البته دکتر استرنج زمانی که روی زمین است برای اجرای طلسم ها و دیگر هنر های عرفانی از تمام قدرت خود استفاده نمیکند چون امکان اسیب زدن به زمینی که محافظش است بالا است و مکانی که این دو شخصیت مبارزه میکنند هم میتواند تاثیر گذار باشد. او قدرت خود را از سه خدای ویشانتی و قسمت کوچکی رو هم از اترنیتی میگیرد در حالی که قدرت دکتر فیت محدود به نابو است. ایا ارباب نظم و هرج و مرج می تواند با سه خدای عرفانی مارول برابر باشد؟ ایا نابو دانا تر از ویشانتی است؟

      البته اگر دکتر استرنج حد و مرز های خود را بشکند و از کتاب قدرتمند دارک هولد استفاده کند که شاید جنگ برای دکتر فیت سخت تر هم شود. دکتر استرنج توانسته ارتباط جاگرنات با سیتوراک را که از او قدرت می گیرد قطع کند کاری که هر کسی شاید نتواند ان را انجام دهد. ولی ایا نمی تواند ارتباط دکتر فیت با نابو را قطع کند؟ چه دلیلی وجود دارد که نتواند؟

      این در این مقاله اون سایت داشت استرنج و دکتر فیت رو مقایسه می کرد در این قسمت در حال برسی شاهکار های استرنج بود
      یکی از کامل ترین ها بود البته می تونست عوض کردن نظر دادگاه زندگی،جراحی ابدیت،و استفاده از سلاح های افسانه ای قدرت مندش هم اضافه کنه
      حالا اگه با دقت خونده باشین می بینی نوشته:رای اجرای طلسم ها و دیگر هنر های عرفانی از تمام قدرت خود استفاده نمیکند چون امکان اسیب زدن به زمینی که محافظش است بالا است و مکانی که این دو شخصیت مبارزه میکنند هم میتواند تاثیر گذار باشد. پس استرنج روی زمین محدود هست و اونقدر قدرتش زیاد هست که می تونه به زمین آسیب بزنه

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به محمد

        خرداد 25, 1400

        جناب این شاهکارا مثل عوض کردن نظر دادگاه زندگی برای دکتر استرنج کلاسیکه و یجورایی برای یه نسخه ی قدرتمند دکتر استرنجه و اگه بحث نسخه های قدرتمنده پای رون کینگ ثور، کازمیک کینگ ثور و کینگ ثور فونیکس و شاهکاراشون وسط میاد که…

        پاسخ

      • سبهان در پاسخ به محمد

        خرداد 25, 1400

        لازم نیست زیاد تلاش کنی خوده سایت میگه ثور دکتر استرنج رو شکست داده

        پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 25, 1400

        جناب متعصب استرنج کمی از قدرت این سه خدا را دارد نه اینکه اندازه ی سه خدا قدرت داشته باشد . حالا هر جور دوست داری فکر کن ولی دکتر فیت از استرنج خیلی قویتر هست . این رو به خودت تلقین نکن که استرنج قویتر از دکتر فیت هست .

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          جناب متصب استرنج یه نسخه داره استرنج فیت که ترکیبی از استرنج و فیت هست یعنی به راحتی می تونه فیت خالی رو شکست بده
          حالا یه نسخه داره به نام استرنج کلاسیک که در اصل نسخه اصلی استرنج هم هست و این نسخه اصلی مثل آب خوردن استرنج فیت رو شکست میده پس فیت خالی براش چیزی نیست
          بعدش هم جناب متعصب نگفت قدرت اونا رو داره گفت از اونا و کمی هم از اترنیتی قدرت میگیره
          بعدش هم شمایی که اینقدر از فیت طرفداری می کنی بگو ببینم چقدر راجب فیت می دونی؟؟؟چقدر راجب جادو تو مارول و دیسی می دونی؟؟؟؟نه هیچی نمی دونی چون دیدی بیشتر سایت های نوب گفتن فیت قوی تر هست شما هم همین رو میگی
          در پیج هایی که من فالو کردم (که اتفاقا طرفدار استرنج هم نیستن و بیشتر ادمین ها طرفدار ثور هستن)میگن جادو فیت قوی تر هست ولی هرگز نباید استرنج رو دست کم بگیریم(تازه داشت نسخه 2020 رو حساب می کرد که ضعیف شده)اگه2020 رو حساب کنیم شانس فیت بیشتر هست یعنی اگه بخوام دقیق بگم میشه
          فیت57% استرنج43%

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به محمد

            خرداد 26, 1400

            محمد : آیا ارباب نظم و هرج و مرج می تواند با سه خدای عرفانی مارول برابر باشد ؟
            این حرف شما بوده . پس داخل نوشتن کمی دقت کن متعصب .
            اونقدر می دونم که فیت به راحتی با کلاه سرنوشت نسخه ی عادی استرنج را راحت شکست می دهد.
            تو اومدی یکی از نسخه های قدرتمند استرنج رو با فیت عادی مقایسه می کنی . به نظرت عادلانس ؟ من منظورم داخل نسخه ی عادی بود که فیت راحت استرنج رو میزنه .

            پاسخ

      • سبهان در پاسخ به محمد

        خرداد 26, 1400

        ببین اصلا بیا قویترین نسخه ثور و دکتر استرنج رو در نظر بگیریم قویترین نسخه ثور یعنی کینگ ثور هست که گالاکتوس رو تو اوج زده و فقط ولای همگان میتونه شکستش بده همه سایت ها از جمله ویکی هم همینو میگه در ضمن ثور بخاطر سرعت زیاد میلونیر که از نور هم فراتره دور کهکشان رو تو یک ثانیه زد تو کمیک . یعنی میتونه با سرعت فرا نور بیاد با میلونیر یه ضربه با استرنج بزنه استرنج از بین میره چون نمیتونه سرعت نور یا فرا نور رو بینه و واکنش نشون بده

        پاسخ

    • MFT در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      بله حرف شما کاملا درست است ولی متاسفانه بعضی از دوستان فقط فکر می کنند که ثور می تونن رعد و برق رو کنترل کنه ولی از قدرت های دیگه ی ثور خبر ندارند و وقتی بهشون میگی ثور می تونن اجسامی با سرعت نور رو ببینه قبول نمی کنن . ولی این مقاله که فکر کنم ترجمه شدست ایراد های بسیاری دارد . مثلا ثور در کمیک یا سینما از ویژن قویتر هست یا در کمیک از امثال اسکارلت ویچ و استرنج قویتر و توانا تر هست .

      پاسخ

      • یک نفر در پاسخ به MFT

        خرداد 25, 1400

        از استرنج اسکارلت ویچ ؟ دقیقا داری چی میگی ؟ اسکارلت ویچ رو چطوری شکست میده ؟ استرنج رو چطور ؟ تمامی توانایی های این شخصیت ها رو در نظر بگیر، بعد بیا بگو چطوری. نسخه معمولی هم لطفا مقایسه کن. نه نسخه سینما و نه نسخه های قدرتمند و عالی رتبه ای ها. بیا بگو چطور ی شکست شون میده

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به یک نفر

          خرداد 26, 1400

          نه آقای یک نفر ثور توانایی شکست دادن واندا رو نداره ولی واندا هم همینطور طبق گفته خود واندا در کمیک انتقام جویان غیر طبیعی توانایی شکست دادن ثور رو نداره
          پس مجبور میشه ثور رو از میدان نبرد خارج کنه پس نبردشون به تساوی میرسه و از اونجایی که استرنج تو کمیک از واندا قوی تر هست(شاید نسخه 2020 نه از نظر جادو از واندا ضعیف تر باشه ولی از نظر هوش و تجربه خیلی از واندا قوی تر هست پس استرنج از واندا قوی تر هست) و واندا با ثور به تساوی رسیده استرنج می تونه ثور رو شکست بده یا حتی اگه نتونه بازم شکست نمی خوره

          پاسخ

        • MFT در پاسخ به یک نفر

          خرداد 26, 1400

          سلام . خب در کمیک ثور با یه گادبلست کار اسکارلت ویچ رو تموم می کنه . در کمیک هم که همون طوری که هلا رو با زیرکی و قدرت و شجاعت شکست داده استرنج هم شکست می دهد چون همین ثور تجربش در استفاده از جادو از استرنج بیشتر هست .
          این هم دلیل .

          پاسخ

          • محمد در پاسخ به MFT

            خرداد 29, 1400

            اینکه چندین 1000سال عمر داشته باشی دلیل بر این نمیشه که از استاد هنر های عرفانی در استفاده از جادو بهتر باشی
            تو داری جادوی ثور رو با استرنج مقایسه می کنی؟می دونی مثل چی می مونه این که بگیم دادگاه زندگی قدرت مند ترین جادوگر هست که کاملا غلط هست شاید دادگاه بتونه اسپکتر رو شکست بده ولی با استفاده از جادو نیست بلکه با استفاده از قدرت های الهی هست
            دادگاه قدرت های جادویی داره ولی در حد افرادی مثل اسپکتر نیست!!!!شاید ثور تا حدی از جادو استفاده کنه ولی جادوش در حد استرنج نیست!!! در ضمن هرچقدر هم که ثور زیرک ،شجاعت،و باهوش باشه استرنج 2 برابر اون هست
            استرنج نقطه ضعیف حریفش رو می بینه بعد روی اون نقطه ضعفش کار می کنه مثلا نقطه ضعیف دورمامو غرورش هست هر بار که استرنج دورمامو رو شکست داده با استفاده از همون نقطه ضعفش هست صددرصد ثور هم نقطه ضعف داره
            دقیق نمی دونم ولی فکر کنم نقطه ضعف استرنج این هست که مقام جادوگر اعظم رو از دست بده،یبار لوکی با استفاده از توهم استرنج رو گول زد اون توهم انشنت وان رو ساخت انشنت به استرنج گفت تو دیگه باید مقام جادوگر اعظم رو به لوکی بدی و استرنج هم همین کار رو کرد البته بعدش متوجه شد که اون ها همش توهم بود رفت تا قدرتش رو پس بگیره و کلی داستان شد
            ولی ثور نمی تونه از این نقطه ضعف استرنج استفاده کنه
            لطفا نظرم رو ثبت کنین ممنون

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به محمد

              خرداد 30, 1400

              ثور بیشتر از استرنج با جادو سرو کار داشته باشه . چطور . ثور هزاران سال از جادو استفاده کرده باشه ولی استرنج کلا چند سال هست که شروع کرده .

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 30, 1400

                درسته ولی از این 1500سال تقریبا 300سال که میشد یه بچه 13یا شاید هم کمتر ما در ضمن یعنی خودت قبول نداری که استرنج در بکار گیری جادو خیلی از ثور قدرت مند تر هست؟؟؟
                در ضمن استرنج تونست در زمان خیلی کمی به مدارک تحصیلی بالا دست پیدا کنه و این هوشش رو نشون میده یعنی اگه ثور صد هزارسال هم عمر داشته باشه از لحاظ استفاده جادو هیچ برتری نسبت به استرنج نداره!!!!!
                استرنج قدرت مند ترین جادوگر کیهان مارول هست چه جوری از ثور شکست بخوره؟؟حتی اگه خودش هم بخواد نمی تونه

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به محمد

                  خرداد 30, 1400

                  چی شد ؟؟! استرنج قدرتمند ترین جادوگر کیهانی مارول . هههه ببین همین رون کینگ ثور به راحتی در جادو از استرنج پیشی می گیرد . در ضمن من منظورم تجربه در استفاده از جادو بوده و گر نه استرنج بهتر از جادو می تواند استفاده کند .

                  پاسخ

                • کاربر در پاسخ به محمد

                  مرداد 6, 1400

                  ههههه استرنج قویترین جادوگر دنیای مارول😂😂😂 واندا نصفش میکنه، اودین میخورتش ، کینگ ثور سرخش میکنه ، کینگ ثور فونیکس میبلعتش ، دادگاه زندگی لهش میکنه ، دکتر دووم که ….. زره الهه کش مرد اهنی میزندش
                  ولای همگان که که که ………….. پس حرف نزن

                  پاسخ

    • محمد در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      امیدوارم که قسمت آخرش رو هم خونده باشین که نوشته:دکتر استرنج روح ثور را به میولنیر پیوند داد، این بدین معنی است که اگر بار دیگر چکش آسیب ببیند یا شکسته شود، ثور نیز ممکن است جانش را از دست بدهد.
      این سه تا چیز رو نشون میده یک جورایی استرنج چکش ثور رو برگردوند پس ثور به استرنج احترام میزاره(یعنی انگار اصلا استرنج جونش رو نجات داده)
      دو اگه استرنج بخواد می تونه طلسمش رو باطل کنه
      سه اگه استرنج بتونه میولنیر رو نابود کنه ثور هم میمیره نکته مهم تر این هست که گفته اگه شکست شود یا آسیب ببیند یعنی لازم نیست حتما نابود بشه

      پاسخ

      • سبهان در پاسخ به محمد

        خرداد 26, 1400

        ببین تو مقاله ای که فرستادم نوشته که ثور میتونه دکتر استرنج رو شکست بده

        پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 26, 1400

        نخیر . ثور می تونه با استفاده از فکر کنم اودین یک کتاب یا یک چیزی داشته باشه که با اون میشه میولنیر را قوی تر کرد یا لیاقت را به کسی داد یا از او گرفت . پس ثور می تونه با استفاده از اون روحش رو از میولنیر در بیاورد و اصلا محتاج استرنج هم نشود . پس سعی نکن ثور رو ضعیف کنی که همین ثور یکبار کل انتقام جویان رو با هم میزنه . پس استرنج اونجا چیکار می کرد که اونجرز مجبور شد دست به دامن تانوس شوند . ثور قویترین انتقام جو هست داخل کمییییککککک .

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به سبهان

      خرداد 25, 1400

      ویکی پدیا ؟؟؟؟سنتری که ثورو حریفه . دومین اسگاردی قدرتمند دادشا تو سینما خود اودین میگه :
      ثور :قدرت من مثل تو نیست
      اودین :اره تو قوی تری
      داری حرف اودینو رد می کنی ؟بعدشم جناب با دلیل میگیم استرنج ثورو حریفه چجوری استرنج با یه ضربه روح ثور رو از بدنش جدا کرده و به بعدی خارج از زمان مکان میفرسته الان ثور در مقابلش چیکار می تونه بکنه ؟

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به رهام

        خرداد 26, 1400

        رهام جان حرفی نزن که آدم خندش بگیره . ثور هم دستانش رو تو جیبش میزاره و وایمیسه تا استرنج روحش رو از بدنش جدا کنه . گفتم که ثور یکبار کل انتقام جویان رو با هم میزنه . چرا اونجا استرنج نتونست کاری کنه . چون ثور اونقدر عصبانی بود که حتی فرصت بهش نداد تا فکر کنه . اونجرز هم مجبور شدند تا تانوس رو بیارن تا ثور رو متوقف کنند . کشک که نیست ‌‌‌.
        ثوری هست که تونسته یک سلسیتال رو در نسخه ی عادی شکست دهد . با توجه به دشمنایی که ثور شکست داده مبارزه با استرنج کار سختی نمی باشد .

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          خرداد 26, 1400

          داریم سینما مقایسه می کنیم بعدشم استرنج قادره زمان و مکانو کنترل کنه یعنی اگه انحزاف ابعادی درست کنه ثور هیچ کاری نمی تونه بکنه بعد میره سمتش و روح ثور رو از خلقت جدا می کنه
          وقتی زورت نمیرسه سینما مقایسه کنس کامیکو نیار

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به رهام

            خرداد 26, 1400

            هههههه . خوب داخل کمیک که ثور قوی تر هست . در ضمن ثور هم اگر بخواد می تونه سفر در زمان کنه و فکر کنم به ابعاد هم دسترسی داره . البته سفر در زمان کار سختی میشه ولی اگه بخواد می تونه . داخل سینما هم که همین استرنج شما می تونست کار تانوس رو تموم کنه . اون هم وقتی که آیرون من ، مرد عنکبوتی و ……. هم کنارش بودند . ولی نتونست . اونوقت ثور تونسته تانوس رو با شش سنگ ابدیت در عرض کمتر از یک دقیقه اون هم تنهایی بزنه . این هم داخل سینما . ( محض اطلاع اونجا تانوس بعد اینکه رعد ثور به اون برخورد می کنه می تونست به راحتی با تسارکت به یکجای دیگه بره و اونجا بشکن رو بزنه ولی می خواست که یکجورایی انتقام بگیره چون با همین ثور و اودین به شدت دشمن بود . برای همین فکر کرد که وقتی شش سنگ رو داره ثور رو میزنه . ولی اشتباه کرد و ثور در برابر انرژی شش سنگی که از طرف همین تانوس پرتاب شد مقاومت کرد و تانوس رو زد . در ضمن اونموقع تانوس به راحتی می تونست خودش رو تلپورت کنه چون موقعی که تبر ثور داخل سینش بود و شش سنگ هم روی دستکش تلپورت کرد . )
            در کل چه در سینما و چه در کمیک ثور قویترین انتقام جو هست .

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به MFT

              خرداد 27, 1400

              استرنج به راحتی می تونست تانوس رو شکست بده ولی یه سری قانون هایی داره که نباید زیر پا بزاره مثلا اون لحظه ای که همه دست و پای تانوس رو گرفته بودن استرنج با استفاده از سنگ زمان تانوس رو بچه می کرد
              بار چندم میگم تو قبول نداری اگه100000000000000000000000000000000
              تانوس و ثور باهم مبارزه کنن تانوس برنده میشه می تونه به استفاده از سنگ واقعیت چکش یا خود ثور رو تبدیل به مربع کنه
              در ثور 3 زمانی که استرنج از جایی به جای دیگه می رفت حتی ثور نمی تونست تعادل خودش رو حفظ کنه چه برسه به مبارزه با استرنج
              در ضمن خود کوین فایگی گفته در حال حاضر واندا قوی ترین هست

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به محمد

                خرداد 28, 1400

                آلن کل دلیل برتری استرنج نسبت به ثور اون قسمت از فیلم هست . الان کل دلیلت همین هست . اگه دلیل تو اینه که دیگه کلا این بحث رو قطع کنیم . !! آخه این چه دلیل مسخره ای هست .
                در ضمن ثور تونسته تانوس رو نه تنها در آن سی یو بلکه در کمیک ثور تانوس رو زده . راستش اسمش رو یادم نمی آید ولی وقتی تحقیق کردم فهمیدم که ثور تانوس رو خیلی بد زد به صورتی که دماغ تانوس شکسته بود . تانوس برای اینکه جون سالم از دست ثور ببره مجبور شد با یکی از اون تله ها مدتی ثور رو متوقف کنه تا تانوس فرصت پیدا کنه که فرار کنه . پس اگر ثور ۱۰۰۰۰ دفعه با تانوس مبارزه کنه ۵۰۰۰ دفعه ثور می بره .

                پاسخ

                • محمد در پاسخ به MFT

                  خرداد 28, 1400

                  اول اینکه بله چون اون سکانس قدرت استرنج تو نسبت به ثور توی ام سی یو نشون میده تانوس بدون سنگ هم تو ام سی یو و هم تو کمیک برای افرادی مثل ثور حریفی نیست من منظورم با شش سنگ بود که در این صورت 99.99% تانوس برنده میشه اون0.01% حالتی مثل همون انتقام جویان 3 هست
                  اون کمیک رو منم خوندم با چکشش زد تک تک استخون های تانوس رو شکوند

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به محمد

                    خرداد 29, 1400

                    ببین جناب محمد دشمنی با ثور رو بزار کنار . ثور به احتمال پنجاه درصد تانوس رو میزنه . در ضمن اون دلیل خیلی مسخرست . لطفاً از اون دلیل هات نیار . دلیل من هم اینه که ثور خودش تنهایی تانوس رو با شش سنگ زد ولی استرنج با کمک اعضای انتقام جویان نتونست تانوس رو بزنه .

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 29, 1400

                      اول این که نه من با تو و نه با ثور دشمنی ندارم بعدش هم آخه چه جوری،الان تو فرض کنه من تانوس هستم تو ثور خیلی خب نبرد شروع شده تانوس زمان رو نگه داره میداره یا با استفاده از سنگ واقعیت ثور رو تبدیل به مربع می کنه کلی کار دیگه می تونه بکنه آخه تو چه جوری قبول نمی کنه تانوس با شش سنگ به راحتی می تونه نسخه معمولی ثور و نسخه 2020استرنج رو شکست بده
                      بعدش هم میشه بگی الان تو داری کدوم رو حساب می کنی؟؟؟؟؟ام سی یو یا کمیک از هر دوتا استفاده می کنی؟؟؟؟؟
                      بعدش هم کدوم دلیلم مسخره هست؟؟
                      استرنج وظیفه مهمی روی دوشش هست مثلا می تونست از سنگ زمان در وسط مبارزه استفاده کنه اما این کارو نکرد چون امکان داشت به زمان و فضا آسیب بزنه شاید یه آینده ای رو دید که خودش به تنهایی می تونست تانوس رو شکست بده ولی بعد تانوس افرادی مثل گلاکتوس راهشون به زمین باز میشد
                      استرنج فقط این رو ندید که ما چه جوری تانوس رو شکست بدیم این رو هم دید که بعد تانوس چه کسایی وارد زمین میشن
                      بعدش هم تو به من میگی چرا نسخه قدیمی و قوی ترین نسخه استرنج رو میاره وسط چرا نسخه 2020 رو حساب نمی کنی من هم در جوابت میگم همونطوری که تو ثور داخل انتقام جویان3 رو حساب می کنی منم در بیشتر جاها استرنج قدیمی رو حساب می کنم

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به محمد

                      خرداد 30, 1400

                      خب دارید دشمنی می کنید . باید تانوس رو در نسخه معمولی حساب کنیم که دستکش رو ندارم و ثور اون رو میزنه .

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 30, 1400

                      اگه داری تانوس بدون دست کش رو حساب می کنی که گفتم سنتری هالک ثور واندا استرنج یا خیلی های دیگه می تونن شکست بدن

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به محمد

                      خرداد 30, 1400

                      تانوس بدون دستکش بار ها اونجرز و هالک و ثور رو شکست داده ولی شخصیت سنتری و دکتر استرنج شانش زیادی دارند برای شکست دادن تانوس

                      پاسخ

                • محمد در پاسخ به MFT

                  خرداد 28, 1400

                  می دونستین تو فیلم دکتر استرنج2 لوکی هم هست و گفته ارتباط مستقیم با سریال واندا ویژن و لوکی داره!!!!!!!
                  تو سایت ویکی پیدا اسم بازیگر هارو گفته اسم تام هم بود
                  https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AC_%D8%AF%D8%B1_%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C
                  اینم لینکش
                  لطفا نظرم رو ثبت کنین

                  پاسخ

                  • Ozymandias در پاسخ به محمد

                    خرداد 29, 1400

                    دوست عزیز سلام
                    هیچ منبعی نه در مارپل و نه در کسانی که با دیزنی ارتباط دارند اعلام نکردند تام هیدلستون هست و تمام اینها اکاذیبی هست که فریبکار ها داخل ویکیپدیا قرار دادند و اصلا ایتطور نیست ولی خود مارول تایید کرده این سریال ارتباط دارد با اون دو اثر دیگر

                    پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به MFT

                  خرداد 29, 1400

                  اون صحنه نیاز فیلم بود(صحنه ای که تور تانوس رو می زنه.)چون تور باید انتقام می گرفت. ولی خودت فکر کن. لوکی اول همون فیلم یهویی حمله می کنه ولی تانوس متوقفش می کنه. چرا اون موقع نکرد؟ نیاز فیلم. می تونست تور رو نصف کنه با سنگ واقعیت.نکرد. دلیل؟ نیاز فیلم. می تونست با سنگ زمان تور رو برگردونه عقب بعد جلوشو بگیره. نکرد.دلیل؟ نیاز فیلم. می تونست با سنگ قدرت یدونه بزنه کلا بپکونه تور رو.نکرد.دلیل نیاز فیلم. می تونست قبل این که تور بزنتش بشکن بزنه. بعد هم سریع خودشو تلپورت کنه یه جای دیگه. یا اصلا بعد از گرفتن سنگ ذهن بره کلا یه جای دیگه بشکن بزنه. بازم بگم؟ پس انقدر این صحنه رو دلیل نیار. من کاری ندارم کی قویترینه کی نیست. یا چرا این اون کار رو کرد اون این کار رو نکرد. میگم دلیلی که همش میاری و بهش انقدر اعتقاد داری فقط و فقط نیاز فیلمه. همین الان خودم چند حالت رو گفتم که اگه اتفاق می افتاد تور هیچ کاری نمی تونست بکنه.(کاری به کمیک ندارم بحثم سر ام سی یوئه. دوباره از کمیک حرف نزن.)

                  پاسخ

                  • محمد در پاسخ به امیر محمد

                    خرداد 29, 1400

                    کاملا حرفت درست هست آخه خودت فکر کن استرنج تو دقیقه 40 فیلم کار تانوس رو تموم کنه و فیلم تموم شه خب اینطوری که نمیشه فیلم یکم باید هیجان داشته باشه مثلا اون زمانی که خواهر گامورا داشت با تانوس مبارزه می کرد استرنج یا بقیه دقیقا داشتن چی کار میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟

                    پاسخ

                  • MFT در پاسخ به امیر محمد

                    خرداد 30, 1400

                    چرا اونموقع در اونجایی که استرنج و مرد آهنی و ….. داشتن تانوس رو شکست می دادند کاری نکرد . نیاز فیلم ؟؟ خیر . ببینید اونقدر هم کشک نیست . ثور حتی داخل کمیک هم تانوس رو زده . اسمش رو یادم نیست ولی ثور اونقدر بد زدتش که دماغ تانوس شکسته بود و مجبور بود که از یکی از سلاح هاش استفاده کرد تا ثور رو متوقف کنه . اون هم برای مدت کمی . تا فرار کنه . پس الکی هم نیست و گر نه چرا با سنگ واقعیت نمی تونه همین امثال اودین رو بزنه .؟ون کشک نیست . اگر به این راحتی بود که خیلی راحت امثال گالاکتوس و دورمامو رو می زد . پس سفسطه نکن .

                    پاسخ

                    • محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 30, 1400

                      بله نیاز فیلم بود اونجایی که همه تانوس رو گرفته بودن چرا خواهر گامورا بجای اینکه بیشتر استار لرد رو اعصبانی کنه نرفت رو نگرفتش؟؟؟؟؟چون فیلم تو دقیقه تقریبا 40 تموم میشد به راحتی تمام
                      من حرفات رو دقیق می توجه نمیشم الان دقیقا منظورت چی هست؟؟؟اینکه ثور می تونه راحت تانوس رو باشش سنگ شکست بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                      پاسخ

  2. عباس حسن زاده

    خرداد 24, 1400

    دوستان عزیز برای حفظ فضای سایت و خاتمه دادن به بحث‌های نامرتبط، موقتا فقط کامنت‌هایی که راجع به مقاله هستن تایید میشن و کامنت‌های دیگه تایید نخواهند شد. هم در این مقاله و هم در سایر مقالات

    پاسخ

  3. محمد

    خرداد 23, 1400

    باشه من جوابش رو نمیدم ولی همتون دارین خوب می بینین که داری پشت سر هم دروغ میگه در ضمنhttp://cbr.comمعروف ترین و بهترین سایت دانلود کمیک و بحث سر کامیک هست برین تو گوگل سرچ کنین معروف ترین سایت دانلود کمیک
    می بینین که اولین سایت همین هست
    لطفا نظرم رو ثبت کنین خیلی ممنون

    پاسخ

  4. Ozymandias

    خرداد 23, 1400

    فهمیدم که بحث رون کینگ ثور شده
    اول این که شما دارید کدون نسخه زو در نظر میگیرید کینگ ثور یا رون کینگ ثور ؟
    کینگ ثور چند تا فیت داره که من بهش می‌پردازم
    ۱ پرتاب کردن میولینر بر تمام ۹ قلمرو thor #1 2020
    ۲ از پا در اوردن گالاکتوس گرسنه thor #1 2020
    ۳ شکست گالاکتوس دادن گالاکتوس با تغذیه یک سیاره خاص که قدرتی بیشتر از انکه فکر میکنه بهش میده
    ۴ گرفتن قدرت کازمیک از گالاکتوس و از پا در آوردش
    ۵ شکست داد بتا ری بیل
    ۶ نابود کردن استورم بریکر با دست خالی
    ۷ کشتن گالاکتوس با تغذیه ۵ سیاره خاص در یکی از قویترین حالاتش
    ۸ نابودی بلک وینتر کسی که میتونه مالتیورس رو نابود کنه و کسی هست که به گالاکتوس قدرت داده و کازموس قبلی رو نابود کرده و نماد مرگ واقعی هست که بسیار گالاکتوس از ان وحشت داشت و همین مرگ نماد انتزاعی مارول گفته که نمی تونن گالاکتوس رو حس کنه و مرگ برابر هیت با ابدیت پس ایدیت و مرگ در برابر بلک وینتر هیچ هستند
    الان هم دونالد بلیک رو شکست داد و قدرتش رو گرفت
    دونالد بلیک در کمیک ثور ۲۰۲۰ ایشو ۱۲ دکتر استرنج رو شکست داد و اودین فورس درونش رو جذب کرد
    حتی دکتر استرنج گفت اون من رو مثل بچه کنار زد و تمام ازگارد رو سکست داد و قدرت مار میدگارد رو هم قدرت لازم به ذکر هست که مار میدگارد توانایی اسیب با یاگدارسیل رو داره و یاگدارسیل یک متاورس کوانتمی هست
    و متاورس کوانتمی به مراتب از مالتیورس بزرگ تر بودن پ تمام شخصیت های ابدیت دورمامو و همه ان هایی که نام بردید در سطح مالتیورسال سطح بالا هستند در حالی که بلک وینتر امنی ورسال و یا مگا ورسال هست برای چی ؟ چون توانایی نابودی مالتیورس رو داشته و یاگدارسیل که از مالتیورس بزرگ تر هست رو مریض کرده بود
    و از طرفی دورمامو کلاسیک برابر هست با ابدیت و ابدیت در برابر بلک وینتر هم هیوی نیستند
    و همین که دونالد بلیک قدرت شکست دکتر استرنج رو داشت و توسط کینگ ثور ظکست خورد این مقایسه رو به طور کامل مشخص میکنه

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به Ozymandias

      خرداد 23, 1400

      داریم قوی ترین نسخه ثور رو حساب نمی کنیم بلکه نسخه های معمولی رو حساب می کنیم اگه قوی ترین نسخه رو حساب کنیم ثور قوی تر هست ولی استرنج اونقدر ها هم دست و پا بسته نیست استرنج در 2020ضعیف شده ولی در هفتاد وشصت خیلی قوی تر بود اونقدر که دورمامو رو تو بعد خودش شکست داد دورمامو تو بعد خودش قادرمطلق هست در حالی که سایت ویکی پیدا حتی دادگاه رو قادر مطلق نمی دونه میگه تقریبا قادر مطلق هست نمی دونم چرا ولی این چیزی هست که ویکی پیدا نوشته
      ولی به هرحال کینگ ثور قوی تر از استرنج هست
      ما داریم نسخه معمولی هرکس رو حساب می کنیم که در این صورت از نظر من استرنج برتری بیشتر داره برای مثال می تونه خودش رو نامرئی کنه،یا با استفاده از تصاویر آیکون ثور رو گول بزنه بعد از در زمان مناسب از پشت یا جلو(دیگه استرنج خودش می دونه از کجا باید حمله کنه)به ثور ضربه محکمی بزنه و این کار به طور مداوم تکرار کنه یا ثور رو داخل یه پرتال بندازه و بزاره از گرسنگی بمیره(البته ثور می تونه فکر کنم به مدت سه ماه بدون استراحت با غول های یخی مبارزه کنه ولی به هرحال بعد یک یا دوسال هم که شده از گرسنگی میمیره

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 23, 1400

        هههههه . استرنج پیش دورمامو تقریبا پشه هست و اون داخل دنیای سینما بود یا داخل کمیک که در هر حال استرنج ۱۰ ثانیه هم نمی تونه دووم بیاره . پس الکی استرنج رو قوی نشون نده . قویترین نسخه استرنج در برابر قویترین نسخه ثور هیچی هست . بار دیگه هم ضایع شدی . در ضمن دادگاه بسیار قویتر از همین دورمامو هست و رون کینگ هم قویتر از دادگاه .

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به محمد

        خرداد 24, 1400

        محمد عزیز نگا الان داری میکی نسخه عادی دیگه پس چرا حرف از کینگ ثور میزنی ؟ اگر میزنی با مدرک گفتم توی ایشو ۱۲ سری جدید ثور دکتر استرنج از دونالد بلیک شکست خورد خودش هم اعتراف کرد
        الان تو نیگی دورمامو قادر مطلق هست ؟ خب ثور در کمیک های آنال دو بار مفسیتو رو در قلمرو خودش شکست داده و اینکه کی همچین حرفی زده ؟
        دادگاه زندگی میتونه به راحتی یک یونیورس رو نابود کنه و بر تمامی سطوح افرنیش مارول دست داره شما انگار دورمامو رو با یکی دیگه اشتباه گرفتی چون کسی قادر مطلق هست که هر کاری بتونه بکنه ولی این شخصیت در قلمرو خودش شکست خورد پس لفظ قادر مطلق دیگه معنایی نداره اگر قادر مطلق بود شکست نمی خورد
        و در کمیک شخصی نداریم که قادر مطلق باشه اوکی ؟
        اولا شما یاید منبع حرفت کمیک باشه نه سایت پیکی پدیا که من هم میتونم دستکاریش بکنم اگر کفته شده قادر مطلق هست باید در کمیک گفته شده باشه نه سایت ما داریم درباره کمیک صحبت میکنیم نه سایت
        دوما گرسنگی ؟ ثور برای ۲ سال بدون اب و غذا جنگیده و گرسنگی براش معنایی ندارد
        سوما ثور قابلیت تلپورت داره

        پاسخ

  5. MFT

    خرداد 23, 1400

    سلام . ادمین چرا کامنتم رو قبول نمی کنی . توهین هم نمی کنم .
    ببینید من خهیچ سوتی ای ندادم و گر نه تا الان محمد اون رو صد دفعه سوژه کرده بود. پس دروغ نگو . من جوابش رو نمیدم چون دروغ می گوید .
    دلیل اینکه محمد دروغ گو هست : اسپکتر خودش گفته است که استرنج قدرتی برابر با او دارد .
    این هم دلیل 👆👆👆
    حالا ضایع شدی . گفتم کاری نکن که داخل سایت سوژت کنم .
    من هم دیگه هیچوقت جوابش رو نمیدم چون بدون دلیل به من تهمت می زنه . و اعصاب آدم خورد میشه .

    ادمین لطفاً کامنتم رو قبول کن . خواهش می کنم 🙏🙏🙏

    پاسخ

  6. محمد

    خرداد 20, 1400

    همون طور که گفتم جواب ام اف تی رو نمیدم و پای قولم هستم هرچی گفت جواب ندادم به شما هم همین پیشنهاد رو می کنم اینجوری خیلی احساس بهتری دارم همیشه هم بهم میگه دروغ گو و برای هیچ کدوم از حرفات دلیلی نداری در حالی که اگه یکم از صفحه برین پایین می تونین ببین که با کلی سند بهش تنه زدم(برای این که اون همه رو سوژه می کرد منم خواستم بهش بگم تو هم سوتی کلی دادی البته اگه هرکدوم از شما بخواد می تونم بقیه سوتی هاش رو هم نشون بدم).اول به خاطرThunderhead نمی خواستم جوابش رو بدم اما الان دارم می بینیم این طوری خیلی بهتر و راحت تر هست دوست دارم فقط تا صبح بشینه بنویسه من هیچ اهمیتی ندم بجای این که منم بشینم جواب اون رو بدم فعلا منتظر می مونم تا یک شخص جدید یا یه بحث جدید پیش بیاد تا وارد اون بحث بشم
    قسمت یک لوکی هم که دیروز امد بیرون خیلی باحال بود
    اما هنوز تیزر مردعنکبوتی3 نیومده😒😒
    می خوام بدونم مارول چه جواب می خواد بده؟؟؟
    از اون ور تهدید بزرگ واندا تو سریال واندا ویژن که اصلا استرنج حضور نداشت اونم از خراب کردن خط زمانی توسط لوکی
    واقعا نمی دونم چه جوابی قرار هست در دکتر استرنج2 بشنویم
    لطفا این نظرم رو ثبت کنین خیلی ممنون

    پاسخ

  7. رهام

    خرداد 20, 1400

    بابا بس کنید این بحثای چرت و پرت و مسخره کردن همو اه کامنتاتون کل سایتو بهم ریخته عه 😐

    پاسخ

  8. MFT

    خرداد 18, 1400

    ادمین چرا کامنت هامو قبول نمی کنی ؟! من که بهت گفتم من دارم با لحن خودشون صحبت می کنم . کامنت اون ها رو قبول می کنی که به من توهین می کنند اونوقت مال من رو نه که اون ها فکر کنند من نمی توانم جواب بدم 😠😠 ببینید من همین جا می گم به محمد بس کنه . خوبه . من ایشون رو سوژه کردم حتی از روی کامنت آقای Thunderhead می شه بفمی . به صورت غیر مستقیم اشاره کردند . ولی محمد خودش جواب کامنت هامو نمی ده اونوقت به من میگه جواب نمی ده . خودش سوتی می ده اون رو می ندازه گردن من . خودش سوژه می شه اونوقت الکی اون رو باز بی دلیل و مدرک می ندازه گردن من .
    لطفاً دیگه بس کن .
    ادمین قبول کن چون اینجا آتش بس کردم . با تشکر از شما 🌺🌺🌺

    پاسخ

    • Thunderhead در پاسخ به MFT

      خرداد 18, 1400

      بله ولی شما هم توی توهین کردن به بقیه کم کاری نکردی. بیاید لطف کنید به این جنگ داخلی توی سایت پایان بدید. عین چند تا انسان متمدن با هم گفت و گوی مسالمت آمیز داشته باشید. آقایون محمد،امیر محمد و اوزیمندیاس با شما هم هستم.
      آقای محمد کامنتتون رو خوندم. درسته که همه تون تقصیر داشتین ولی نمیشه گفت کدوم بیشتر از اون یکی. همتون به یک اندازه با هم بد حرف زدید. خداییش من که کامنت هاتون رو می خوندم با این که هیچ کدومتون طرف صحبتتون با من نبود ولی من اعصابم خیلی خرد شد. فرض کنید نفری که بهش توهین کردید چقدر اعصابش خرد شده.

      پاسخ

  9. محمد

    خرداد 18, 1400

    Thunderhead
    قابل توجه آقایون محمد،امیر محمد،ام اف تی و اوزیمنداس
    یه نگاه به خودتون بکنید. عین چی به هم می پرید. نظرات خودتون و بقیه رو بخونید،
    به هم دیگه توهین کردید.
    به شعور هم دیگه توهین کردید.
    به اخلاق هم دیگه توهین کردید.
    به عقاید هم دیگه توهین کردید
    به سواد هم دیگه توهین کردید
    به خانواده های هم توهین کردید
    به اجداد هم دیگه توهین کردید
    واسه ی چی؟ واسه ی چند تا شخصیت که به جز توی چند تا فیلم و کتاب مصور و کارتون وجود خارجی ندارن؟ ازتون خواهش می کنم که یا این بحث رو تموم کنید،یا با احترام با هم برخورد کنید که کسی دلگیر نشه. از هم اطلاعات بخواید خوبه. ولی به شعور هم دیگه توهین نکنید. خب طرف یه کمیک رو نخونده،یا چه می دونم دو تا شخصیت رو قاطی کرده،یا یه اطلاعات غلطی داده نباید بیاید هی روی اون قفلی بزنید. چون اینجوری اعصاب طرف مقابلتون خرد میشه و میاد به شما توهین می کنه. بعد شما میاید به اون توهین می کنید،بعد اون به شما و … نتیجه ش چیه؟
    نتیجه اینیه که الان می بینید. هیچکدومتون از اون یکی دل خوشی نداره. یار کشی کردید دارید همدیگه رو می کوبید. بس کنید آقا.
    جواب:
    سلام Thunderhead قبول دارم ولی نمی دونم قبلا تو بودی یا نه اما تا قبل از اینکه ام اف تی بیاد اصلا این چیز ها بود؟؟؟من هم دیگه نمی خوام جواب ام اف تی رو بدم و نمی خوام نظراتش رو بخونم اولین بار کی از کلمه نوب استفاده کرد؟؟اولین بار کی یکی دیگه رو سوژه کرد؟؟؟هر چقدر هم که یکی بیاد سوتی بده قرار نیست سوژه بشه
    اولین بار کی از اصلا دعوا رو شروع کرد
    قبول دارم زودتر از این ها نباید جوابش رو می دادم(منظورم ام اف تی هست) ولی دیگه از الان تصمیم گرفتم بقیه هم تا سعی دارن جوابش رو ندن(اصلا هرکسی از اون یکی دلخوری جوابش رو نده چون هییییچ فایده ای نداره اونی که نمی خواد متوجه بشه هیچ وقت متوجه نمیشه من واقعا خسته شدم وشاید تا چند هفته تو این سایت نیام) این هم که گاهی اوقات به من حرف بد می زنه یا هر چی علت این که جوابش رو نمیدم رو گفتم هیچ صدایی بلند تر از سکوت نیست

    پاسخ

  10. محمد

    خرداد 18, 1400

    سلام Thunderhead قبول دارم ولی نمی دونم قبلا تو بودی یا نه اما تا قبل از اینکه ام اف تی بیاد اصلا این چیز ها بود؟؟؟من هم دیگه نمی خوام جواب ام اف تی رو بدم و نمی خوام نظراتش رو بخونم اولین بار کی از کلمه نوب استفاده کرد؟؟اولین بار کی یکی دیگه رو سوژه کرد؟؟؟هر چقدر هم که یکی بیاد سوتی بده قرار نیست سوژه بشه
    اولین بار کی از اصلا دعوا رو شروع کرد
    قبول دارم زودتر از این ها نباید جوابش رو می دادم ولی دیگه از الان تصمیم گرفتم بقیه هم تا سعی دارن جوابش رو ندن این هم که گاهی اوقات به من حرف بد می زنه یا هر چی علت این که جوابش رو نمیدم رو گفتم هیچ صدایی بلند تر از سکوت نیست

    پاسخ

    • Thunderhead در پاسخ به محمد

      خرداد 18, 1400

      بله من همیشه در این سایت بودم. ولی به عنوان عامل ناشناس و خنثی. سعی کردم هیچوقت کامنتی ندم و فقط بیننده و خواننده باشم(نه از اون خواننده ها. منظورم اینه که فقط کامنت هاتون رو می خوندم.) ولی دیگه واقعا کار داشت بیخ پیدا می کرد.بیاید مسالمت آمیز گفت و گو کنید.

      پاسخ

  11. محمد

    خرداد 16, 1400

    اون کامنت هایی که قبلا داده بودم(می گفتم این بچه بازی هارو بزاریم کنار و …) نمی دونستم که ام اف تی جواب داده می خواستم این دعوا رو تموم کنم اما بعد از خوندن اون کامنت ها و تهمت هایی که به من زد دیگه هرگز همه هم با ام اف تی مشکل دارن فقط یبار استرنج گفت واسه ام اف تی و محمد متاسفم محمد داره موضوع رو پیچیده می کنه
    من هم قبلا گفته بودم باز هم میگیم مشخص هست در دنیای ام سی یو کی قوی تر هست اما کمیک پیچیده تر هست چرا دیگه جواب نمیدم و چیزی که خیلی اعصبانیم کرد یبار دروغ تو دهنم انداخت چشم پوشی کردم ولی اون داستان داره همین جوری ادامه میده سند دوست داره بیا اینم سند
    کامنت من:دوست عزیز اول این که شما با تعصب ترین انسان روی زمین هستی پس لطفا اینقدر حرف تعصب رو نزن بعدش هم اگه قرار هست من رو یکی تعصب داشته باشم اون استرنج هست نه واندا بعدش هم دکتر فیت بدون کلاه سرنوشت جز یه جادوکر عادی هیچ قدرتی نداره یعنی اگه یه کلاه سرنوشت بدی به استرنج و یه کلاه سرنوشت به فیت استرنج به راحتی می تونه فیت رو شکست بده می دونی مثل چی می مونه؟؟مثلا یه مبارز ماهر با دست خالی با یک مبارز در حد متوسط مبارزه کنه ولی اون مبارز در حد متوسط یه شمشیر همم داشته باشه ولی اون مبارز ماهره هیچ چیزی نداره خاب مشخصه اون مبارزی که شمشیر داره پیروز میشه اما در مورد واندا دکتر فیت نهایتش بتونه زمین رو از مدار خارج کنه ولی اسکارلت می تونه زمین رو نابود کنه بعدش هم خیلی ها میان میگن اسپکتر گفته اگه قرار هست کسی منو شکست بده اون دکتر فیت هست خب اسپکتر که استرنج یا واندا رو ندیده
    ام اف تی:
    چی شد .؟؟؟؟!!!؟؟ یعنی تو داری میگی واندا یا دکتر استرنج از اسپکتز قویتر هستند . اونوقت به من میگی متعصب . جناب شما اصلا اسپکتر رو می شناسید . معمولا با دادگاه زندگی مارول مقایسه می شه . یعنی دکتر استرنج یا واندا از دادگاه زندگی قویتره .؟؟!!؟؟؟ واقعا نمی دونم بهت چی بگم که اونقدر تعصبت زیاد هست فردا میای میگی واندا والای همگان رو میزنه . از این کامنتت متوجه شدم که دیگه کلا نمیشه با تو بحث کرد . یعنی نمیشه با کسی بحث کرد که واندا و دکتر استرنج رو قویتر از اسپکتر می دونه . خدایا خودت کمکش کن . بای 👋👋👋😭😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
    من منظورم این بود که استرنج یا واندا از اسپکتر قوی تر هست؟؟؟؟؟؟؟
    میریم سراغ یه کمیک دیگه از آقای استرنج
    استرنج:اقای امیر محمد.

    سوالی پرسیدید که این هستش👇
    راستش من امروز داشتم کمیک های قدیمی که داشتمو دوباره می خوندم. رسیدم به کمیک اوث(یا همون سوگند) یه جاییش رسید،که وست به اون یارو قاتله می گفت:بریگاند،تو خیلی بیشتر از یه دزد عادی هستی.ولی هیچ احتمالی وجود نداره که بتونی قویترین جادوگر جهان رو بکشی.
    بعد من یه سوالی برام پیش اومد،منظورش اینه که استرنج قوی ترین جادوگر زمینه یا کل جهان،چون اگه بخوایم جهان رو در نظر بگیریم،هر کسی که با جادو در ارتباط باشه جادوگر به حساب میاد،مثلا مفیستو یا دادگاه زندگی یا شوما گوراث یا ساحره(توی کمیک های تور). یعنی دکتر استرنج از همه قویتره؟یا فقط روی زمین؟روی طمین منطقی تره هر چند که واندا هم قدرت هاش خیلی خیلی زیاده. میشه اگه می دونید بگید که کدومشون درست تره؟ من فکر کنم درست تر روی زمین باشه ولی به هر حال…
    چون کاربر محمد خیلی تعریف شما رو کردن می پرسم. خودمم نظراتتون رو که خوندم دیدم خیلی راجع به جادو و دنیای جادوگری مارول اطلاعات دارید.خیلی ممنون میششم اگه به این سوال جواب بدید. راستش تعجب می کنم چرا قبلا این سوالو از خودم نپرسیدم.

    .

    اولا نظر لطف شما هستش بنده سعی میکنم اطلاعات درست رو بگم.
    دکتر استفان استرنج قوی ترین جادوگر مارول هستش. اینو خود استن لی و استیو دیکتو میگفتن.
    البته نه الان. استن لی و استیو دیکتو حدود 40 سال پیش این حرف رو زدن… در طی سال های اخیر شخصیت های زیادی وارد مارول کمیکس شدن و قطعا طبقه بندی قدرت ها کمی عوض شده ولی همچنان استفان استرنج لقب قوی ترین جادوگر مارول کمیکس هست.
    البته من معتقدم استرنج قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری هستش ! چون نمیشه جهان های دیگه و کهکشان های دیگه رو ملاک قرار داد. کمیک دکتر استرنج که جدیدا منتشر شده و در 2 بخش #1 الی #10 و #11 الی #20 هست استرنج در کهکشان سفر میکنه و ملقب جادوگر اعظم کهکشان میشه و با دشمنان جدیدی رو درو میشه و حتی با گالاکتوس هم یه نیم نگاهی می اندازه !! البته اینکه چرا سفر میکنه رو اسپویل نمیکنم ولی سایت داخلی ترجمش کرده. میتونید برید دانلود کنید و لذت ببرید.
    .
    .

    اما به نظر من دکتر استفان استرنح قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری در کمیک هستش.
    چون هیچ کس از دیگر کهکشان ها خبر نداره. ممکنه جادوگران قدرتمند نا شناخته ای هم در جهان باشه.

    ولی خود مارول کمیکس و خالقانش ( استن لی ، استیو دیکتو ) گفتن دکتر استرنج قوی ترین جادوگر جهان کمیک مارول هستش.
    ام اف تی:سلام . راستش از امیر محمد سوال پرسیدید و من اندازه ایشون درباره دکتر استرنج اطلاعات ندارم ولی منظورش نهایتا داخل همون کهکشان راه شیری بوده چون امثال اودین با اودین فورس به راحتی دکتر استرنج را شکست می دهند .
    چی؟؟؟امیر محمد امده از استرنج سوال کرده بعد استرنج امده اون پیام امیر محمد رو کپی کرده بعدش هم جوابش رو داده
    محمد:میگم شما بجز انگشت نما کردن و درست نخوندن کامنت ها هیچی بلد نیستین(این یه تیکه از کامنت من)
    ام اف تی:عزیزم من انگشت نما هستم یا شما
    من گفتم تو انگشت نما هستی؟؟؟یا گفتم تو همه رو حتی به دروغ نگشت نما می کنی
    داخل هر کامنتش هم می نویسه که فلان درصد به حرف شما گوش نمیدن در حالی اصلا هم این طور نیست کاملا بر عکس تا قبل این که تو(ام اف تی) شروع به پیام دادن بکنی اینجا همه چی در صلح بود اما از زمانی که تو پیام میدی همش اینجا دعوا هست خواهش می کنم خواهش می کنم جواب ام اف تی رو ندین وگرنه همش این جا دعوا هست و هیچ وقت تموم نمیشه
    خواهش می کنم این نظر من ثبت بشه من نمی خواستم سوژش کنم ولی خودش خواست خیلی ممنون بابت سایت عالی تون

    پاسخ

  12. محمد

    خرداد 16, 1400

    سلام بار چندم میگم من تمام بحث هایی که کردم بر اساس کمیک بود نه ام سی یو یکی از راه هایی که میشه فهمید استرنج بعد واندا قوی ترین هست در ام سی یو در ثور 3 هست دومین راهی مه میشه فهمید:قوی ترین شخصی که در ام سی یو دیدم کی بود؟؟اودین،تانوس؟؟نه دورمامو بود اودین در ام سی یو خیلی هم قدرت مند نبود قوی ترین شخصی که ما در ام سی یو دیدم دورمامو بود ولی استرنج بازم هم مثل همیشه کل زمین رو از دست دورمامو نجات داد اگه استرنج نبود کی می خواست جلوی دورمامو رو بگیره؟؟ثور؟؟خنده دار هست ثور هرگز نمی تونه خب پس چرا استرنج اول نیست؟؟چون خود کوین فایگی گفته که قوی ترین انتقام جو در ام سی یو واندا هست این موضوع رو در سریال واندا ویژن هم متوجه شدیم(اگنس داشت کتاب دارک هولد رو برای واندا می خوند می گفت تو قدرت آفرینش بی چون و چرا داری بعد یه سری حرف ها گفت قدرتت تو از جادوگر اعظم هم بیشتر هست)
    آقای ام اف تی شما چندین بار هست که دارین میگین ثور تانوس رو با شش سنگ شکست داد باشه قبول اما آیا شما این رو قبول ندارین که اگه 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000بار دیگه تانوس با ثور مبارزه کنه تانوس برنده میشه؟؟؟
    یا شما این موضوع رو قبول نداری که اگه استرنج نبود هیچ وقت استارک دستش به شش سنگ نمی رسید که بتونه بشکن بزنه؟؟؟
    آیا شما قبول نداری که در ثور سه استرنج زمانی که ثور رو از جایی به جای دیگه می برد ثور حتی نمی تونست تعادل خودش رو حفظ کنه؟؟
    در ام سی یو افرادی مثل ثور و هالک رو خیلی ضیف تر نسبت به کمیک کردن(البته شایعه شده ثور قرار هست در ثور عشق و رعد تبدیل به یکی از نسخه های قوی خودش بشه)یعنی اون ثوری که در ام سی یو دیدم چند ثانیه بیشتر نمی تونه در مقابل استرنج مقاومت کنه
    اما افرادی مثل واندا رو با همون قدرتی که در کمیک داره در ام سی یو آوردن
    در نتیجه در دنیای ام سی یو مشخص هست کی قوی ترین هست ولی در کمیک قوی ترین مشخص نیست هرکس از قهرمان مورد علاقه خودش دفاع می کنه
    (الان دارم درمورد کمیک حرف می زنم)اگه بخوایم به حرف سایت های مختلف گوش بدیم و کار خودمون رو راحت کنیم ثور قوی ترین هست ولی استرنج کلک های زیادی داره کی می تونه با هاشون ثور رو گول بزنه از سلاح های زیادی هم می تونه در نبرد استفاده کنه اما ثور نه در ضمن زمانی که چکش ثور نابود شود استرنج روح ثور رو با چکش پیوند زد این دوتا چیز رو نشون میده اول استرنج می تونه این طلسمش رو باطل کنه دوم اگه چکش ثور نابود بشه ثور هم میمیره
    زمانی هم که امیر محمد حرف راجب کمیک سوگند زد یاد اون حرف قاتله افتادم گفت از جادو متنفرم چون هیچ قانونی نداره من هم دقیقا بخاطر همین موضوع عاشق جادو هستم چون هیچ قانون و محدودیتی نداره(بخصوص برای جادوگران قدرتمندی مثل استرنج)
    لطفا این نظرم رو ثبت کنید خیلی ممنون

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 16, 1400

      نخیر داخل کمیک اصلا نباید ثور رو با امثال استنجی که از پس چند تا فضایی بر نمی اومد مقایسه کرد . ثور داخل کمیک قویترین انتقام جو هست و وقتی فیلم عشق و تندر بیاد ثور به قویترین انتقام جو تبدیل می شه .
      نخیر تنها کسی که می تونه طلسم چکش رو برداره اودین هست و چون اودین مرده الان ثور می تونه . استرنج هیچوقت نمیتونه طلسم رو برداره پس لطفاً دروغ نگو .

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به MFT

        خرداد 16, 1400

        که دکتر استرنج نمی تونه طلسم رو بر داره
        Strange talles 182

        پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 17, 1400

          جالبه ام اف تی هر بار جواباش ته می کشه یا ضایع میشه یا می فهمه سوتی داده کلا هیچی نمی گه.میره سراغ نفر بعدی کفر اونو در میاره

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به امیر محمد

            خرداد 18, 1400

            که نمره ثور همون رون کینگ ثور بوده . 🤣😂😂😂 دوباره کاری نکن که سوژت کنم . من میگم که آتش بس .

            پاسخ

            • Thunderhead در پاسخ به MFT

              خرداد 19, 1400

              شما یه لطفی بکن هیچکسی رو لطفا دیگه سوژه نکن. آقای امیر محمد شما هم انقدر تحریک نکن این بنده خدا رو. خب همه تون اعصاب هم رو خورد کردید که وضعیتتون اینه دیگه! در ضمن یه چیز دیگه. من همیشه،هستم. پس لطفا فکر نکنید آبا از آسیاب افتاده و من رفتم پی کارم. توی هیچ مقاله دیگه ای هم به هم توهین نکنید. چو من هستم.(اینو به آقای امیر محمد گفتم. توی اون مقایسه تور و سوپرمن از حد گذروندی.)

              پاسخ

            • امیر محمد در پاسخ به MFT

              خرداد 19, 1400

              اولا. همونطور که گفتم هر وقت جوابی نداری سعی می کنی طرف مقابل رو اذیت کنی و دست بزاری روی سوتی هاش. خب اگه میگی آتش بس نباید سوژه م می کردی یا تهدیدم می کردی به سوژه شدن که.
              دوما. بیا با احترام با هم حرف بزنیم. شما الان یه سوتی ای دادی،من گفتم جالبه هر وقت می بینه سوتی داده ساکت میشه. شما جای این که از خودت دفاع کنی، خودت حمله کردی به من. من چند تا سوتی دادم،شما هم چند تا سوتی دیگه دادی. بیا با احترام با هم حرف بزنیم.

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به امیر محمد

                خرداد 19, 1400

                امیر محمد جان کی الان به اون اهمیت میده که تو اینقدر نگرانی که نکنه تو رو سوژه بکنه؟؟؟خودش یه پا سوژه هست تو کامنت های گذشتش کلی سوتی داده اشتباه چیزی هست که برای هرکی پیش میاد من دیگه بخاطرThunderhead دعوا باهاش و نشون دادن سوتی هاش به بقیه رو تموم کردم چه فایده ای داره آخه اینکار؟؟پس اینقدر نگو من رو سوژه نکن سوژه نکن چون هیچ کس به حرفاش اهمیت نمیده
                همیشه خودش میگه اینقدر نفر به محمد گوش نمیدن در حالی که اصلا هم اینطور نیست
                به هرحال بهتر هست دیگه دعوا کردن رو تموم کنیم

                پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به محمد

                  خرداد 20, 1400

                  بله حق با شماست.

                  پاسخ

                • MFT در پاسخ به محمد

                  خرداد 20, 1400

                  ببین اینو مطمئن هستم که اگر من سوتی داده بودم تا الان صدر دفع سوژه شده بودم . پس الکی دروغ نگو چون من سوتی ندادم . ههههههه باز هم ضایع شدی و دیگه نمیتونی جواب بدی چون هر وقت سوتی میدی دیگه پیدات نمیشه .
                  ( ادمین لطفاً قبول کن چون توهین نکردم . )

                  پاسخ

              • MFT در پاسخ به امیر محمد

                خرداد 19, 1400

                سلام . خوب شما هم من رو مسخره کردید . من هم می گم آتش بس .

                پاسخ

        • Thunderhead در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 17, 1400

          قابل توجه آقایون محمد،امیر محمد،ام اف تی و اوزیمنداس
          یه نگاه به خودتون بکنید. عین چی به هم می پرید. نظرات خودتون و بقیه رو بخونید،
          به هم دیگه توهین کردید.
          به شعور هم دیگه توهین کردید.
          به اخلاق هم دیگه توهین کردید.
          به عقاید هم دیگه توهین کردید
          به سواد هم دیگه توهین کردید
          به خانواده های هم توهین کردید
          به اجداد هم دیگه توهین کردید
          واسه ی چی؟ واسه ی چند تا شخصیت که به جز توی چند تا فیلم و کتاب مصور و کارتون وجود خارجی ندارن؟ ازتون خواهش می کنم که یا این بحث رو تموم کنید،یا با احترام با هم برخورد کنید که کسی دلگیر نشه. از هم اطلاعات بخواید خوبه. ولی به شعور هم دیگه توهین نکنید. خب طرف یه کمیک رو نخونده،یا چه می دونم دو تا شخصیت رو قاطی کرده،یا یه اطلاعات غلطی داده نباید بیاید هی روی اون قفلی بزنید. چون اینجوری اعصاب طرف مقابلتون خرد میشه و میاد به شما توهین می کنه. بعد شما میاید به اون توهین می کنید،بعد اون به شما و … نتیجه ش چیه؟
          نتیجه اینیه که الان می بینید. هیچکدومتون از اون یکی دل خوشی نداره. یار کشی کردید دارید همدیگه رو می کوبید. بس کنید آقا.

          پاسخ

          • Thunderhead در پاسخ به Thunderhead

            خرداد 18, 1400

            روی صحبتم با آقایون ام اف تی و محمد و امیر محمده. بیاید با هم صلح کنید و آتش بس اعلام کنید(این چیه من نوشتم؟؟!! مگه جنگ های صلیبیه؟)ولی در کل. ازتون خواهش می کنم،این ماجرا رو تموم کنید. از اونجایی که من الان جو گرفته م!😋😋
            بیاید این بخش از کامنت من رو، تکرار کنید،با اسامی خودتون و بقیه
            از امروز، من،یعنی……. با کاربران…… و ……. صلح کرده و آتش بس اعلام می کنم.آتش بس بدین معناست که دیگر هرگز،به یکدیگر توهین نخواهیم کرد، و هرگونه توهین به دیگری،به معنای زیر پا گذاشتن آتش بس است، و اینگونه کاربر مقابل، می تواند بدون هیچ قانون شکنی ای، به دلخواه، به ما توهین کند. پس من، از بقیه می خواهم که این آتش بس و شرایطش را قبول کرده،تا به کسی توهین نشود.
            *************************************************************************
            با تکرار این بخش و البته پر کردنش با اسامی خودتون، آتش بس اعلام خواهید کرد. البته به نفعتونه که آتش بس رو زیر پا نزارید چون اینجوری ممکنه کار دوباره بیخ پیدا کنه و دوباره نیازمند یه میانجی بشید. و دفعه ی بعدی من نخواهم اومد که این کار رو بکنم. چجوری اسامی رو پر کنید؟اول باید در جای خالی اول نام خودتون رو بنویسید،در جای خالی های بعدی نام دو کاربر دیگه رو.
            لطفا بیاید زیر همین کامنت من بنویسید این متن رو،تا متوجه بشم

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به Thunderhead

              خرداد 19, 1400

              مگه جنگ جهانی هست که آتش بس بگیم😂
              من گفتم دیگه نمی خوام با ام اف تی حرف بزنم اگه همه این کار رو بکنن تا صد سال هیچ دعوایی رخ نمیده وقتی جواب یکی رو نمیدم یا باهاش خوب حرف می زنم یعنی دیکه اون بازی ها تموم شده
              و ممنون از حضورت🙏🙏

              پاسخ

              • امیر محمد در پاسخ به محمد

                خرداد 19, 1400

                من هم سعی می کنم دیگه باهاش وارد بحث نشم. با آقای محمد هم موافقم. مرسی که اومدی تمومش کردی این بحث کثیفو!😅😅

                پاسخ

                • Ozymandias در پاسخ به امیر محمد

                  خرداد 19, 1400

                  ما که یک سال هست این جا هستیم از این کاربران متعصب زیاد میاد اهمین ندید واقعا

                  پاسخ

              • Thunderhead در پاسخ به محمد

                خرداد 19, 1400

                خواهش می کنم.

                پاسخ

            • Thunderhead در پاسخ به Thunderhead

              خرداد 19, 1400

              گمونم خیلی ضایع بود کامنتم نه؟ حالا اونو بیخیال.فقط بگید دیگه به هم دیگه فحش نمی دید.قبول دارم خیلی ضایع بازی در آوردم!😅😅

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به Thunderhead

                خرداد 19, 1400

                فکر کنم دیگه هممون تموم کردیم این دعوا ها یه سوال شما در مورد کمیک هم اطلاعات دارین یا نه؟؟

                پاسخ

                • Thunderhead در پاسخ به محمد

                  خرداد 20, 1400

                  من روی همه چیز یه گریزی می زنم. اطلاعاتم زیاد نیست نمیتونم بگم پروئم. ولی نوب هم نیستم. یه چیزیم اون وسط. من کمیک های استرنج و اسکارلت ویچ و تور و اسپایدر من و اونجرز و (چرا دارم نام می برم؟ یهو بگم ۵۰ درصد شخصیت ها!)…اینا رو زیاد خوندم. اطلعاتم کم نیست

                  پاسخ

                  • محمد در پاسخ به Thunderhead

                    خرداد 23, 1400

                    پس می تونم نظرت رو بپرسم؟؟که قوی ترین انتقام جو کی هست؟؟؟تو ام سی یو مشخص هست اما تو کمیک چی؟؟اگه بخوایم نسخه معمولی هر شخص رو حساب کنیم کی قوی ترین هست؟؟؟

                    پاسخ

                    • Thunderhead در پاسخ به محمد

                      خرداد 23, 1400

                      والا… فعلا توی ام سی یو، چون خود فایگی هم گفته فعلا اسکارلت ویچ قویترینه،پس منم میگم همینه دیگه.
                      توی کمیک واقعا مشخص نیست. استرنج خیلی وقتا قویترین انتقام جو بوده، اسکارلت ویچ همینطور،ثور هم همینطور.

                      پاسخ

            • MFT در پاسخ به Thunderhead

              خرداد 20, 1400

              من هم تا اونجایی که میشه دوست ندارم با محمد و امیر محمد حرف بزنم چون هم متعصب هستند و هم نوب . و مخصوصا دروغ گرو هم هستن . من هم میگم آتش بس .

              پاسخ

              • امیر محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 21, 1400

                اول همه توهینا رو میگی بعد میگی آتش بس؟ این آخرین کامنت من خطاب به ام اف تی بود.

                پاسخ

  13. محمد

    خرداد 15, 1400

    سلام آقای D.R strange می خواستم نظر شما رو راجب این کمیک دکتر استرنج 2 بدونم قبلا هم گفته بودم که داخل کمیک استرنج2 یه آدم فضایی به خانه استرنج میاد و میگه گلاکتوس به سیاره من حمله کرده خلاصه ازش کمک می خواد بعد استرنج می گه من نمی تونم گلاکتوس رو شکست بدم اما افراد دیگه رو میشناسم که…………..
    اون موجود حرفش رو قطع می کنه و میگه دورغ گو!!!!!!!!تو اگه از تمام قدرتت استفاده کنی هیچ کس به پای تو نمی رسه
    این نقطه عجیب داستان بود منظورش از هیچکس کی بود؟؟منظورش امثال دورمامو بود یا دادگاه؟؟؟
    لطفا این نظر ثبت بشه خیلی ممنون

    پاسخ

  14. محمد

    خرداد 15, 1400

    اینم یکی از نشانه ها که ام اف تی کامنت هارو خوب نمی خونه:
    خودم: میگم شما بجز انگشت نما کردن و درست نخوندن کامنت ها هیچی بلد نیستین(این یه تیکه از کامنتم بود
    ام اف تی:عزیزم من انگشت نما هستم یا شما
    چی شد؟؟؟؟؟من گفتم تو همه رو انگشت نما می کنی و بخاطر خوب نخوندن کامنت(یا حالا هرچی)منظور اون شخص رو متوجه نمی شی و یه چیز دیگه جواب میدی
    خواش می کنم این کامنت رو با دقت بخون می خوام تلاش بکنم که قانه بشی از تو باید بخش بخش سوال بکنم تا متوجه بشم نظرت چیه خواهش می کنم بازی ها و دعوا های بچه گانه رو تموم کنیم(خودم هم جزشون هستم) اگه قرار هست هرکی نظر خودش داشته باشه پس چرا این جا حرف می زنیم اگه هم استرنج از ثور قوی تر باشه یا استرنج از ثور قوی تر اول اینکه هیچی از اما کم نمیشه دوم هم اینکه مهم این هست که خود شخص اون قهرمان مورد علاقش هست الان خیلی ها از بتمن دوست دارن و این موضوع رو هم قبول دارن که بتمن قوی ترین نیست اگه قرار هست قوی ترین رو بگیم که مشخص هست رایتر قوی ترین هست
    سوال اول نظرت رو به من راجب کلمه قادر مطلق بگو
    دوم نظرت رو در مورد استرنج معمولی و ثور معمولی رو بگو یعنی بگو بنظرت کودمشون قوی ترن با دلیل بگو
    (بابت حرفام معذرت می خوام این چند کامنت خیلی تخته گاز گرفته بودم و بد حرف می زدم(بخصوص با شما)داخل یکی از کامنت هات دادی بود که من به حامی گفتم شما چیزی می زنی؟؟؟ در حالی که من یادم نمیاد تو جهان فقط یه محمد وجود نداره که شاید یکی دیگه اسمش محمد بود و این نظر رو داد و باید بگم D.R strange و حسین من نیستم قبلا گفته بودی که حسین و D.R strange من هستم)
    لطفا این کامنت من رو ثبت کنین

    پاسخ

  15. Ozymandias

    خرداد 15, 1400

    کاری به کاربر متعصب MFT ندارم ولی ثور در کمیک های سالانه دو بار مفسیتو رو در قلمرو خودش شکست داده

    پاسخ

  16. D.R strange

    خرداد 15, 1400

    اقای امیر محمد.

    سوالی پرسیدید که این هستش👇
    راستش من امروز داشتم کمیک های قدیمی که داشتمو دوباره می خوندم. رسیدم به کمیک اوث(یا همون سوگند) یه جاییش رسید،که وست به اون یارو قاتله می گفت:بریگاند،تو خیلی بیشتر از یه دزد عادی هستی.ولی هیچ احتمالی وجود نداره که بتونی قویترین جادوگر جهان رو بکشی.
    بعد من یه سوالی برام پیش اومد،منظورش اینه که استرنج قوی ترین جادوگر زمینه یا کل جهان،چون اگه بخوایم جهان رو در نظر بگیریم،هر کسی که با جادو در ارتباط باشه جادوگر به حساب میاد،مثلا مفیستو یا دادگاه زندگی یا شوما گوراث یا ساحره(توی کمیک های تور). یعنی دکتر استرنج از همه قویتره؟یا فقط روی زمین؟روی طمین منطقی تره هر چند که واندا هم قدرت هاش خیلی خیلی زیاده. میشه اگه می دونید بگید که کدومشون درست تره؟ من فکر کنم درست تر روی زمین باشه ولی به هر حال…
    چون کاربر محمد خیلی تعریف شما رو کردن می پرسم. خودمم نظراتتون رو که خوندم دیدم خیلی راجع به جادو و دنیای جادوگری مارول اطلاعات دارید.خیلی ممنون میششم اگه به این سوال جواب بدید. راستش تعجب می کنم چرا قبلا این سوالو از خودم نپرسیدم.

    .

    اولا نظر لطف شما هستش بنده سعی میکنم اطلاعات درست رو بگم.
    دکتر استفان استرنج قوی ترین جادوگر مارول هستش. اینو خود استن لی و استیو دیکتو میگفتن.
    البته نه الان. استن لی و استیو دیکتو حدود 40 سال پیش این حرف رو زدن… در طی سال های اخیر شخصیت های زیادی وارد مارول کمیکس شدن و قطعا طبقه بندی قدرت ها کمی عوض شده ولی همچنان استفان استرنج لقب قوی ترین جادوگر مارول کمیکس هست.
    البته من معتقدم استرنج قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری هستش ! چون نمیشه جهان های دیگه و کهکشان های دیگه رو ملاک قرار داد. کمیک دکتر استرنج که جدیدا منتشر شده و در 2 بخش #1 الی #10 و #11 الی #20 هست استرنج در کهکشان سفر میکنه و ملقب جادوگر اعظم کهکشان میشه و با دشمنان جدیدی رو درو میشه و حتی با گالاکتوس هم یه نیم نگاهی می اندازه !! البته اینکه چرا سفر میکنه رو اسپویل نمیکنم ولی سایت داخلی ترجمش کرده. میتونید برید دانلود کنید و لذت ببرید.
    .
    .

    اما به نظر من دکتر استفان استرنح قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری در کمیک هستش.
    چون هیچ کس از دیگر کهکشان ها خبر نداره. ممکنه جادوگران قدرتمند نا شناخته ای هم در جهان باشه.

    ولی خود مارول کمیکس و خالقانش ( استن لی ، استیو دیکتو ) گفتن دکتر استرنج قوی ترین جادوگر جهان کمیک مارول هستش.

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به D.R strange

      خرداد 15, 1400

      سلام . راستش از امیر محمد سوال پرسیدید و من اندازه ایشون درباره دکتر استرنج اطلاعات ندارم ولی منظورش نهایتا داخل همون کهکشان راه شیری بوده چون امثال اودین با اودین فورس به راحتی دکتر استرنج را شکست می دهند .

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 16, 1400

        می بینی آقای ام اف تی شما بازم کامنت رو اشتباه خوندی آقای امیر محمد از استرنج سوال پرسیده
        آقای استرنج امده پیام امیر محمد رو کپی کرده بعد جواب اون سوال آقای امیر محمد رو داده احتمالا بخاطر همین هست که قانع نمیشی چون اصلا کامنت رو خوب نمی خونی لطفا کامنت هارو با دقت بخون

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به محمد

          خرداد 16, 1400

          نه دیگه شما بلد نیستی کامنت رو بخونی آقا محمد . من اول کامنت گفتم که ( راستش از امیر محمد سوال پرسیدید ) پس من کامنت رو کامل خواندم . هههههههههههههههخخخخههههههههههههههههههههه باز ضایع شدی 😂🤣😂😂😂 عزیزم سعی کن کامنت ها را کامل بخونی تا اینطوری سوتی ندی . 😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣🤣

          پاسخ

          • محمد در پاسخ به MFT

            خرداد 16, 1400

            استرنج:اقای امیر محمد.

            سوالی پرسیدید که این هستش👇
            راستش من امروز داشتم کمیک های قدیمی که داشتمو دوباره می خوندم. رسیدم به کمیک اوث(یا همون سوگند) یه جاییش رسید،که وست به اون یارو قاتله می گفت:بریگاند،تو خیلی بیشتر از یه دزد عادی هستی.ولی هیچ احتمالی وجود نداره که بتونی قویترین جادوگر جهان رو بکشی.
            بعد من یه سوالی برام پیش اومد،منظورش اینه که استرنج قوی ترین جادوگر زمینه یا کل جهان،چون اگه بخوایم جهان رو در نظر بگیریم،هر کسی که با جادو در ارتباط باشه جادوگر به حساب میاد،مثلا مفیستو یا دادگاه زندگی یا شوما گوراث یا ساحره(توی کمیک های تور). یعنی دکتر استرنج از همه قویتره؟یا فقط روی زمین؟روی طمین منطقی تره هر چند که واندا هم قدرت هاش خیلی خیلی زیاده. میشه اگه می دونید بگید که کدومشون درست تره؟ من فکر کنم درست تر روی زمین باشه ولی به هر حال…
            چون کاربر محمد خیلی تعریف شما رو کردن می پرسم. خودمم نظراتتون رو که خوندم دیدم خیلی راجع به جادو و دنیای جادوگری مارول اطلاعات دارید.خیلی ممنون میششم اگه به این سوال جواب بدید. راستش تعجب می کنم چرا قبلا این سوالو از خودم نپرسیدم.

            .

            اولا نظر لطف شما هستش بنده سعی میکنم اطلاعات درست رو بگم.
            دکتر استفان استرنج قوی ترین جادوگر مارول هستش. اینو خود استن لی و استیو دیکتو میگفتن.
            البته نه الان. استن لی و استیو دیکتو حدود 40 سال پیش این حرف رو زدن… در طی سال های اخیر شخصیت های زیادی وارد مارول کمیکس شدن و قطعا طبقه بندی قدرت ها کمی عوض شده ولی همچنان استفان استرنج لقب قوی ترین جادوگر مارول کمیکس هست.
            البته من معتقدم استرنج قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری هستش ! چون نمیشه جهان های دیگه و کهکشان های دیگه رو ملاک قرار داد. کمیک دکتر استرنج که جدیدا منتشر شده و در 2 بخش #1 الی #10 و #11 الی #20 هست استرنج در کهکشان سفر میکنه و ملقب جادوگر اعظم کهکشان میشه و با دشمنان جدیدی رو درو میشه و حتی با گالاکتوس هم یه نیم نگاهی می اندازه !! البته اینکه چرا سفر میکنه رو اسپویل نمیکنم ولی سایت داخلی ترجمش کرده. میتونید برید دانلود کنید و لذت ببرید.
            .
            .

            اما به نظر من دکتر استفان استرنح قوی ترین جادوگر کهکشان راه شیری در کمیک هستش.
            چون هیچ کس از دیگر کهکشان ها خبر نداره. ممکنه جادوگران قدرتمند نا شناخته ای هم در جهان باشه.

            ولی خود مارول کمیکس و خالقانش ( استن لی ، استیو دیکتو ) گفتن دکتر استرنج قوی ترین جادوگر جهان کمیک مارول هستش.
            ام اف تی:سلام . راستش از امیر محمد سوال پرسیدید و من اندازه ایشون درباره دکتر استرنج اطلاعات ندارم ولی منظورش نهایتا داخل همون کهکشان راه شیری بوده چون امثال اودین با اودین فورس به راحتی دکتر استرنج را شکست می دهند .
            خودم:می بینی آقای ام اف تی شما بازم کامنت رو اشتباه خوندی آقای امیر محمد از استرنج سوال پرسیده
            آقای استرنج امده پیام امیر محمد رو کپی کرده بعد جواب اون سوال آقای امیر محمد رو داده احتمالا بخاطر همین هست که قانع نمیشی چون اصلا کامنت رو خوب نمی خونی لطفا کامنت هارو با دقت بخون
            ام اف تی:نه دیگه شما بلد نیستی کامنت رو بخونی آقا محمد . من اول کامنت گفتم که ( راستش از امیر محمد سوال پرسیدید ) پس من کامنت رو کامل خواندم . هههههههههههههههخخخخههههههههههههههههههههه باز ضایع شدی 😂🤣😂😂😂 عزیزم سعی کن کامنت ها را کامل بخونی تا اینطوری سوتی ندی . 😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣🤣
            چه ربطی داشت؟؟ چی میگه؟؟امیر محمد امد از استرنج سوال پرسید بعد استرنج جواب داد بعد ام اف تی میاد میگی از راستش از امیر محمد سوال پرسیدید، استرنج از امیر محمد سوال نپرسید امیر محمد از استرنج سوال پرسید سوتی رو خودش میده بعد به بقیه میگی اشتباهش رو هم قبول نمی کنه😐😐😂😂😂😂😂😂

            پاسخ

            • امیر محمد در پاسخ به محمد

              خرداد 29, 1400

              اینم یه نمونه ی دیگه برای وقتی که سوتی می ده و وقتی می فهمه سوتی داده سکوت می کنه

              پاسخ

  17. MFT

    خرداد 15, 1400

    سلام . بچه ها . لطفاً به حرف آقا محمد گوش ندهید چون که وقتی می گوید من متعصب هستم بدون دلیل و مدرک درباره من بد می گوید . یعنی اصلا دلیل و مدرکی ندارد . پس به حرف ایشان گوش ندهید . ولی من هر وقت چیزی درباره ایشون گفتم ، گفتم فلان کامنت در فلان تاریخ ولی آقا محمد بدون هیچ مدرکی به من تهمت می زند اون هم بدون مدرک پس حرفت هیچ ارزشی ندارد . آقا محمد دست شما رو شده و دیگه هیچ فایده ای نداره که درباره من بد بگویی اون هم بدون دلیل . محمد جان دیگه ۹۶ درصد افراد سایت برای حرفای تو هیچ ارزشی قائل نیستن .

    پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به MFT

      خرداد 16, 1400

      از هیچکدومتون نمی خوام طرفداری کنم. ولی می خوای اون حرف من رو انقدر به همه نچسبونی؟ یه چیز دیگه بگو!

      پاسخ

  18. پوکر من

    خرداد 15, 1400

    همین مرد اهنی که شماره یازده بیشترین موجود زنده ممکنه رو نجات داده ببینین اینا چقد گنگن

    پاسخ

  19. D.R strange

    خرداد 15, 1400

    واقعا هم برای mft و اقای محمد متاسفم. اقای محمد شما هم خیلی خیلی زیادی داری موضوع رو پیچیده میکنی. در اینجا موضوع سر mcu هست ! نه کمیک .
    شما کمیک و mcu رو با هم تلفیق کردید. اینجا موضوع سر mcu هستش.

    ثور به غیر از احضار رعد و برق و داشتن پتک و مقاومت بالا و پرواز کار دیگه ای نمیتونه بکنه.
    ولی استرنج کلی حقه و دوز کلک بلده که حتی دورمامو رو هم کلافه میکنه.

    هردو قهرمان قدرتمند هستن ولی کف ترازو برای استرنج سنگین تر هست. چرا هم نداره. استرنج فقط با چند حقه ساده میتونه ثور رو دست به سر کنه. بزارید یه سکانس از راگناروک رو بگم تا حساب کار دست تون بیاد.

    (( خطر اسپویل سکانس ملاقات ثور با استرنج در فیلم ثور راگناروک ))

    لوکی : مردم خیلی دوستت دارن مثل اینکه
    ثور : اره خب دیگه.
    و بعد ناگهان دروازه ای زیر لوکی باز میشه….
    ثور : این کار تو هست ؟
    لوکی : نه برای من نیستش.
    و بعدش لوکی ناگهان تو دروازه سقوط کرد و یک کارت بر روی زمین افتاد.
    “” خیابان بیکر پلاک 277 “”
    ثور میره اونجا و در میزنه.
    دنگ… دنگ… بوووم !!
    و ناگهان ثور از بیرون در کمتر از 0.3 ثانیه ( 3 دهم ثانیه) وارد مرکز تالار میشه.
    و بعد دکتر با کمک شنل پرواز کنان میاد سمت ثور.
    استرنج: ثور…. پسر اودین…. خدای آذرخش…
    ثور هم اون چترشو میگیره سمت دکتر. ( چترش همون پتکش بوده که تغییر حالت داده بود)
    دکتر استرنج : اون چتر رو بزار کنار برات عاقبت خوبی نداره
    .
    .
    (( دقت کردی استرنج گفت برات عاقبت خوبی نداره !! یعنی استرنج میتونست از پس ثور بر بیاد حتی با پتکش !!))
    .
    .
    ثور هم چترش رو میذاره تو جا آویزی چتر.
    .
    و بعدش ناگهان بوم…. سریع از اون نقطه میرن یه جای دیگه سونکتروم.
    ثور هنگ میکنه چه طوری از اونجا اومدن اینجا. و دستشو از اونجا به اینجا نشون میده.
    استرنج : خب ؟؟؟
    ثور : پس زمین جادوگر داره… جالبه.
    استرنج : ترجیح میدم بهم بگی استاد هنر ها و ترفند های عرفانی
    ثور بعدش با اون وسایل رو میز ور میره و میزن خرابشون میکنه !!
    استرنج : برای چی لوکی رو اوردی زمین ؟
    ثور : چیز زیاد مهمی نیست…
    استرنج : بشین ….
    ثور : نه لازم نیستش
    .
    و ناگهان بوم… استرنج و ثور هر دو روی مبل اون سر امارت هستن !
    دوباره ثور هاج و واج این ور و اون ور رو نگاه میکنه و ابروشو میندازه بالا.
    .
    استرنج : چای ؟؟
    ثور : نه ممنون. چای خوشم نمیاد.
    بعد ناگهان دست ثور یه لیوان بزرگ از اون نوشنیدی ها آبجو میاد و یواش یواش پر میشه.
    ثور : هییممم جالبه.
    استرنج : نگفتی… برای چی لوکی رو اوردی زمین ؟
    ثور : یه مسئله خانوادگی…
    استرنج : من یه لیست 14 خطرناک دارم که تهدیدی برای زمین هستم که لوکی هم در اون لیست حضور داره…
    ثور : جالبه… لایق اون لیسته.
    استرنج: خب برای چی اوردیش زمین
    بعد ابجو ثور تموم میشه و دوباره استرنج با جادو پرش میکنه.
    ثور : راستش برادرم پدرمونو اورد زمین فقط نمیدونیم کجا هستش. پیداش کنیم سریع برمیگردیم.
    استرنج: پس اگه کمکتون کنم پدرتونو پیدا کنید سریع از زمین میرید ؟
    ثور : بله کاملا.
    استرنج : پس کمکتون میکنم.
    و بعدش استرنج از مبل پا میشه و میره سمت کتابخونش. ولی بعدش بوم ثور هم با کمک جادو استرنج اونجا ظاهر میشه. ثور سرشو تکون میده و یه ججوری میشه.
    استرنج در حال ورق زدن کتاب هاس و میگه : این آزگارد طلسم خواستی داره ؟؟
    ثور : نه فکر نکنم.
    استرنج: خب. خوبه.

    بعد دوباره هر دو از نقطه ای به نقطه ای دیگه میرن و استرنج مشغول ورق زدن کتاب ها میشه.
    ثور ابجوشو میزاره یه گوشه و چند قدم میاد جلو.
    ثور : میشه این مسخره بازی رو تمومش کنی ؟؟؟؟؟
    استرنج : یه تیکه از مو هاتو میخوام.
    ثور : هیچ کس حق نداره به موهای من دست…
    آخخخ.
    و استرنج مو ثور رو میکنه و بوم…. سریع دویاره میرن تو راپله و ثور پله هارو ملق میزنه !!!!
    استرنج هم با حقه خودش یه دروازه به سمت نروژ باز میکنه.
    استرنج : خب این هم جایی که پدرت هست.
    ثور : خیلی ممنون فقط ای کاش یه کم اسون تر کمک میکردی.
    استرنج ابروشو می اندازه بالا و میگه: اهان چترت رو فراموش نکنی.
    ثور : اها.. اره راست میگی.
    و بعدش ثور دستش رو دراز میکنه و چتر به سمتش میاد. البته چون چتر طبقه بالا بود ثور همه کار های دکتر رو سرش جا میاره و کاری میکنه وسایل بشکنه !!! استرنج هم هعی ابرو هاش میره تو هم و فکر میکنه چه چیز هایی شکسته
    ثور وقتی چتر رو میگیره خودشو میزنه به کوچه علی چپ ! و میگه : اووخ… شرمنده.
    ثور : اهان راستی برادرم رو بیار…
    استرنج : باشه. بیا.
    استرنج دروازه رو باز میکنه و لوکی از بالا تالاپ می افته رو زمین.

    لوکی : من 30 دقیقه در حال سقوط بودم 😡😡 ( با حالت عصبانی و داد )
    استرنج : خب میتونی برادرتو جمع کنی ببری.
    لوکی : ها… منو جمع کنه ببره ؟؟
    استرنج ابروشو می اندازه بالا و کمی گردنشو کج میکنه.
    ثور : هعی لوکی گوش کن… تو در برابر این مردم جادوگر درجه 3 هم نیستی !
    لوکی چاقو در میاره و به سمت استرنج میره..
    .
    استرنج هم میگه : از اشنایی با جفتتون خوشحال شدم فعلا خداحافظ …
    و دستشو تکون میده و هم لوکی و ثور با کله میرن تو دروازه و میرن تو نروژ !
    .
    این سکانس 4 دقیقه در ثور راگناروک به خوبی نشون داد استرنج با کمترین حقه و حتی دوستانه و در ملک خودش توانایی دست به سر کردن خیلی هارو داره.

    استرنج از خیلی ها قوی تره. غیر قابل انکار هم هست. کلی سند و مدرک هم هستش.
    حتی استرنج توانایی احضار رعد و برق رو هم با دست هاش داره.

    اگر کمیک دکتر استرنج لعنت رو بخونید. سپس کمیک دکتر استرنج#1 الی #10 که ادامش هست رو بخونید سپس #11 الی #20 رو بخونید میفهمید استرنج واقعا چی هست.

    خدارا شکر کمیک توسط وبسایت داخلی ایرانی ترجمه شده. اصلا بزنید دانلود کمیک دکتر استرنج براتون میاره.

    تعصبی روی موضوعی برخورد نکنید.
    تابلو هست جادو خیلی خیلی سر تر از قدرت و بازو و به اصطلاح رعد و برق هستش.

    ادمین کامنتمو تایید کن. سپاس.

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به D.R strange

      خرداد 15, 1400

      والا من به آقا محمد گفتم بس کنه وگرنه ضایعش می کنم و سوژه می شه ولی گوش نداد . من هم ، هم ضایعش کردم . داخل کامنت هام همش با دلیل و مدرک آقای محمد رو ضایع کردم و سوتی های بد جوری ازش گرفتم ( با دلیل و مدرک ) خوب من اینجا میگم که دیگه بس کنه .
      یک سکانس از اونجرز اینفینیتی وار که داخلش کل انتقام جویان داشتن شکست می خوردن که ثور وارد شد و همه از جمله بروس ، کاپیتان آمریکا و ‌‌…. و کل انتقام جویان و واکاندا رو نجات داد . بعدش ثور به پرواز در اومد و گفت تانوس کجایی ؟؟؟ بعدش تبرش رو روی زمین کوبید و بوم . یک گردان از ارتش تانوس رو به درک واصل کرد . بعد اینکه تانوس اونجا اسکارلت ویچ و ویژن و .‌‌…… رو مثل سگ ازش کتک خوردن و تانوس شش سنگ رو بدست آورد بعدش ثور یک دفعه یک رعد عظیمی از آسمون به تانوس پرتاب کرد . تانوس گیج شده بود . و دید که ثور تبرش رو به سمت تانوس پرتاب کرد . بعد تانوس به خودش اومد و انرژی شش سنگ رو به سمت ثور پرتاب کرد ولی فایده ای نداشت و اونجا به تانوس کاملا زور بود و بوووووووومممممممم . ثور تانوس رو با شش سنگ ابدیت در عرض کمتر از یک دقیقه زد . کل انتقام جویان از جمله همین استرنج نتونست این کار رو انجام بدن .
      پس از این فیلم می فهمیم که ثور از همه قویتر بود . داخل این فیلم ولی فیلم اندگیم افتضاح که لازم به گفتن نیست بخاطر فمنیست بازی اون رو خراب کردن .

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 16, 1400

        اون تیکه ای که مال تور بود رو قبول دارم.ولی،
        سنگ ابدیت چیزی نیست که به اب خوردن از بین بره. اسکارلت ویچ همزمان هم سعی داشت جلوی تانوس رو بگیره،هم یه سنگ ابدیت رو نابود کنه، که اگه اونو نابود کنه متقابلا شوهرشم کشته. همین ضربه روحی سنگینی بهش میزنه،وقتایی که اسکارلت ویچ عصبی میشه یا غمگین یا… قدرتش درجه ش تغییر میکنه. از اون طرف کسی رو که پنج تا سنگ ابدیت تو دستشه رو ۱۰ متر عقبتر نگه داشته،از یه طرف داره یه سنگ ابدیت رو(که از نظر من قویترینشونه) که داخل ویبرانیوم گیر کرده رو از بین،ببره. پس از قدرت جادویی و فیزیکیش(البته فیزیکیش که اصلا هیچوقت مالی نیست ولی خب دیگه) هم کم میشه، برا همینه که به قول شما مثل س.گ از تانوس کتک خورد.
        استرنج هم برای این نتونست کاری بکنه،چون اون سر دنیا بود.حالا شاید بگی پرتال داشت،بله پوراتل داشت ولی پرتال که از این موشک تعقیب کننده ها نیست که بگه منو ببر پیش تانوس،اونم باز شه توی واکاندا.وقتی نمی دونست تانوس کجاست باید چیکار می کرد؟

        پاسخ

        • D.R strange در پاسخ به امیر محمد

          خرداد 16, 1400

          اقای محمد. به یه جای کامنتتون مخالفم !

          استرنج از همه موضوعات خبر داشت ! استرنج 14 میلیون جنگ و احتمال رو دیده بود پس در نتیجه میدونست چه اتفاقاتی می افته
          اگه دقت کنی تو اول فیلم انفینتی وار استارک میگه ویژن فرستندشو خاموش کرده. استرنج هم میدونسته ویژن رباته و با سنگ حیات
          (سنگ زندگی ) زندس.

          وقتی داشتن تو تایتان میجنگیدن استرنج میدونست هدف بعدی تانوس روی زمینه و میدونست میره پیش ویژن. درواقع استرنج از همه اتفاقات آینده خبر داشت.

          اما استرنج نیومد زمین تا با تانوس رودرو بشه چون اسرنج آینده هارو دیده بود و میدونست این کار بیهوده هستش.

          .

          حتی استرنج میدونستش کاپیتان مارول قراره بیاد! و حتی میدونست استارک در آینده میمره! حتی به نظرم استرنج میدونست لوکی تسرستک رو میدزده !!

          میدونستید اگه استارک و کاپیتان موفق میشدن بار اول تسرستک رو بدزدند دیگه نمیرفتن قدیم بعدش کاپیتان امریکا دوباره عشقش رو نمیدید در نتیجه هوس نمیکرد باز برگرده قدیم در نتیجیه کاپیتان زنده میمود و پیر نمیبود. چون کاپیتان رفتش گذشته و عشقش رو دید و تصمیم گرفت و پیش اون بمونه. اگه استارک و کاپیتان موفقش میشدن بار اول تسرستک رو بدزدند دیگه دوباره نمیرفتن قدیم. و کاپیتان در زمان حال میموندش.

          معتقدم استرنج از این موضوع با خبر بود و میدونست اینا سوتی میدن و دوباره میرن قدیم !!!

          بزارید اینجوری بگم پس از اینکه دکتر 14 میلیون آینده رو دید از اون موقع تا پایان اند گیم از همه اتفاقات خبر داشت !!!!

          استرنج از موضوعات خبر داشت اما
          “”” نمیخواست تو تایم لاین و فضا زمان زیادی دست کاری کنه “””

          اما هرچی بود تموم شد. بزودی سریال لوکی تا 4 یا 5 روز دیگه میاد که ارتباط مستقیمی با واندا ویژن و فیلم دکتر استرنج 2 داره. به خیلی سوال ها پاسخ داده میشه.

          گذشته ها بیخیال… تموم شد… آینده رو باید دید.😊

          پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      خرداد 15, 1400

      سلام اولا من قبلا هم اشاره کردم من دارم در مورد کمیک بحث می کنم نه ام سی یو چون قبلا هم گفتم مشخص هست تو دنیای ام سی یو کی از همه قوی تر هست به ادمین هم گفته یه مقاله در مورد کمیک درست کنه تو ام سی یو اول واندا دوم استرنج سوم کوئیک چهارم ثور پنجم هالک

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        خرداد 17, 1400

        داخل همین سایت هم یه رده بندی هست که ثور اوله .

        پاسخ

  20. محمد

    خرداد 14, 1400

    ادمین لطفا یه رد بندی واسه کمیک هم بده چون ما الان داریم سر کمیک بحث می کنیم نه ام سی یو البته تو همین رده بندی هم یه سری اشکال وجود داره مثلا مرد عنکبوتی از مرد مورچه ای قوی تر نیست کوئیک رو هم باید بالاتر بیاری پلنگ سیاه هم الکی آوردین بالا خلاصه که در رده های پایین تر اشتباه وجود داره

    پاسخ

    • D.R strange در پاسخ به محمد

      خرداد 17, 1400

      اقای محمد سایت پروشات رتبه بندی قوی ترین شخصیت های اونجرز در کمیک رو گذاشته. البته ناقص هستش ! اینم لینک سایت پروشات
      https://www.paroshat.com/52402/most-powerful-avengers-ranked

      هرچند به نظرم ناقصه ولی درست هستش.

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به D.R strange

        خرداد 17, 1400

        باشه ممنون

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به D.R strange

        خرداد 17, 1400

        خیلی رتیع بندی غلط و اشتباهی هست سنتری که قطعا از ثور قویتر هست
        استاربرند هم همینطور خود هالم هم از ثور قویتر هست

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 18, 1400

          یعنی الان به حرف تو هالک از ثور قویتره . ههههه همه قبول کردند که ثور از هالک قویتره . استنلی هم که این رو تا حد خیلی زیادی قبول کرده ‌.

          پاسخ

          • Thunderhead در پاسخ به MFT

            خرداد 19, 1400

            گمونم باید ازت قطع امید کنم. با تمسخر حرف نزن لطفا. وضعیت الانتون رو یه دقیقه توش تامل کن، به خاطر همین تمسخر هاست که الان اینجوری شدید. خب عقیده ش اینه. حتی اگر اشتباه هم می کنه نباید مسخره کنی کسی رو که.

            پاسخ

            • محمد در پاسخ به Thunderhead

              خرداد 19, 1400

              تو تازه می خوای گمون کنی؟؟😂😂من خیلی وقت پیش این موضوع رو فهمیدم اگه با امیر محمد دعوام می شد باهاش آشتی می کردم ولی این شخصی که من دارم می بینم هرگز بهش نمیگم بیا آشتی کنیم چون میدونم هیچ فایده ای نداره

              پاسخ

              • Thunderhead در پاسخ به محمد

                خرداد 20, 1400

                آره می خوام گمون کنم. آه من مظهر پاکی و نیکی در این سایت می باشم!😇😇🤣🤣🤣

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به Thunderhead

                  خرداد 21, 1400

                  من مسخره نکردم . والا نمی دونم کجای کامنتم مسخره کرده بودم . اگه میشه لطفاً به من بگو . یا شاید زیادی خودتون رو مظهر پاک و نیکی میدونید . شوخی کردم ولی من اصلا مسخره نکردم .

                  پاسخ

                  • Thunderhead در پاسخ به MFT

                    خرداد 21, 1400

                    اولا که الان به خود منم تیکه انداختی. حالا چیزی نمی گم چون خودم داشتم شوخی می کردم. امیدوارم شما هم در هر دو مورد(هم با آقای اوزیمندیاس و هم با بنده) شوخی کرده باشی. درسته که مسخره نکردید. ولی باور کنید این که می گید. ههههه یک جنبه ی تمسخری داره. باور کنید خودم یک بار با یک اسم دیگه توی یه بحثی در همین سایت شرکت کردم. با همین هههههه ها تا دو سه روز افسردگی گرفتم. هیچکدومتون توی توهین و تمسخر هم دیگه کم کاری نکردید. هیچکدومتون. قابل انکار هم نیست

                    پاسخ

              • MFT در پاسخ به محمد

                خرداد 20, 1400

                شما لطفاً نظر نده که با آدم دروغ گو نمیشه اصلا آشتی کرد . من با امیر محمد آشتی کردم ولی با شما نه . چون دروغ میگید .

                پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به MFT

                  تیر 7, 1400

                  من با تو آشتی کردم یا تو با من؟ من هیچ علاقه ای به آشتی کردن با امثال تو ندارم.

                  پاسخ

            • MFT در پاسخ به Thunderhead

              خرداد 20, 1400

              من مسخره نکردم . اگه منظورتون ( ههههه ) بود که اون رو همه داخل کامنت به کار می برن .

              پاسخ

              • Thunderhead در پاسخ به MFT

                خرداد 21, 1400

                ببخشید الان اینو خوندم. ولی همونطور که گفتم همین ها هم یه حس تمسخری رو به وجود میاره. دیدم که میگم. البته بقیه هم کردن از این کارا. به عنوان مثال توی مقایسه ی ثور و سوپرمن امیر محمد فکر کرده من نمی بینم، ک.ر.م میریزه😐😐
                نکنید آقایون. لطفا نکنید

                پاسخ