رده‌بندی تمام اعضای انتقامجویان، از قویترین تا ضعیف‌ترین

قوی ترین انتقام جو کیست؟ پاسخ این سوال را نمی دانیم اما شاید هالک و ثور قوی باشند. اما قوی ترین کیست؟ در دنیایی که همه این شخصیت ها قوی هستند، می خواهیم آن ها را براساس توانایی، مهارت و سلاح هایشان طبقه بندی کنیم.

توجه داشته باشید که هیچکدام از اعضای نگهبانان کهکشان در این فهرست نیستند زیرا آن ها متفقین هستند نه عضو این گروه. همچنین از اکران “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) خوشحالیم و امیدواریم او نیز در آینده به فهرست ما اضافه شود. در اینجا فهرستی از شخصیت های انتقام جویان، از ضعیف ترین تا قوی ترین را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


16. بلک ویدو – Black Widow

گرچه عنکبوت سیاه یک جاسوس قدرتمند و مبارز خبره است اما زمانی که می خواهیم ابرقهرمان ها را معرفی کنیم، مسلما انسانی بدون قدرت های ابرقهرمانی در قعر قرار می گیرد. با این حال او یکی از اعضای کلیدی تیم، یک متخصص قهار در زمینه اطلاعات و یک مبارز مرگبار است، بنابراین سزاوار این است که فیلم خاص خود را داشته باشد تا بدانیم بین او و شاهین چشم در بوداپست چه رخ داد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


15. شاهین چشم – Hawkeye

یک تیرانداز ماهر و بامهارت ترین مبارز در زمینه جنگ تن به تن به نام بارتون، که به دلیل سبک مبارزه با تیر اغلب نادیده گرفته می شود. درحالی که یکی از قابل اعتمادترین افراد شیلد (SHIELD) است، همانطور که در عملیات آزادسازی لوکی دیدیم. بارتون به دلیل ارزش گذاری برای جایگاه خانواده شهرت داشته و یکی از شخصیت های اخلاق گرای تیم است. امیدواریم در فیلم دوم در مقابل تانوس ایستادگی کند زیرا گروه به او نیاز دارد و حضورش ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


14. شاهین – Falcon

عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا، که مانند کاپیتان یک سرباز بود و با زندگی معمولی مشکل داشت. دوستی با کاپیتان آمریکا به زندگی او هدف جدیدی بخشید و او به یک انتقامجو بدل شد. ویلسون یک خلبان خبره بوده و در پرواز آکروباتیک مهارت دارد که در فیلم های مختلف نشان داده شده است. او در استفاده از سلاح های تیراندازی و مبارزه تاکتیکی هم مهارت دارد. اما توانایی اصلی او پرواز است که به کمک بال هایش این کار را انجام می دهد.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


13. ماشین جنگ – War Machine

رودس به عنوان کلنل ارتش آمریکا برای مرد آهنی به منزله ویلسون برای کاپیتان آمریکاست. رودس از روزهای ساخت سلاح با تونی استارک دوست بود. اما یکی از لباس های مرد آهنی را پوشیده و دارای سلاح های قوی است. او که قبلا عضو ارتش آمریکا و اکنون یکی از اعضای انتقام جویان است، به دلیل داشتن لباس قدرت های ابرقهرمانی به دست آورده است. او با این لباس قدرت پرواز هم دارد. او در ارتش مقام های استراتژیست، تیرانداز، خلبان و استاد هنرهای رزمی است.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


12. سرباز زمستانی – Winter Soldier

باکی که به دلیل لباس خاص و قدرت ابرقهرمانی اش شهرت دارد تنها می تواند از بخشی از قدرتش استفاده کند. او به دلیل استفاده از سرم سربازان پدرقدرت که در دست کاپیتان است، بدن قوی تر و عضلانی تری دارد. سرعت و قدرت او بالا بوده و در استفاده از خنجر، هنرهای رزمی، مبارزه، و همچنین مهارت های جنگی روسی، استاد است.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


11. مرد آهنی – Iron Man

تونی استارک به دلیل مهارت های هوشمندانه خود محبوب ترین عضو انتقامجویان است. یک مخترع و استراتژیست که یکی از باهوش ترین اعضای تیم است. او به عنوان یکی از این اعضا یک نابغه، خوش گذران، میلیاردر و انسان گریز است و البته مهارت های عادی انتقام جویان را نیز داراست. همچنین با لباس مخصوص مرد آهنی توانایی پرواز داشته و با قدرت و سرعت مبارزه می کند، حتی به مرور لباسش را طوری تغییر می دهد که مانند ماشین جنگی مجبور نباشد سلاح هایش را با خود حمل کند. این لباس تیر و سلاح های لازم برای جنگ را داراست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


10. کاپیتان آمریکا – Captain America

یک سرباز و اولین ابرقهرمانی که زمین به خود دید. کاپیتان نماد موفقیت یک سرباز ابرقهرمان است. او به دلیل استفاده از سرم قدرت، سرعت، و واکنش هایش ابرقهرمان است. او با سپری که از مستحکم ترین فلز روی زمین ساخته شده، مرکز اصلی این تیم است. او با مهارت جنگاوری خود می تواند در مقابل تانوس مقاومت کند، قدرت جنگاوری او به اندازه سپرش مستحکم است.

همچنین بخوانید: 25 فیلم زیبا که در آن‌ها قهرمان داستان یا شخصیت اصلی می‌میرد


9. کوئیک سیلور – Quicksilver

یک ابرقهرمان شجاع با تیرهایی برای نجات بی گناهان. او سرعت و واکنش ابرقهرمانی دارد و انقدر ابرقهرمان است که حتی می تواند سرعت خود را کنترل کرده و از سرعت نور هم سریع تر باشد. پس حتما از  این ابرقهرمان خوشتان می آید.

همچنین بخوانید: 50 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما تا به امروز + تصاویر


8. پلنگ سیاه – Black Panther

پادشاه واکاندا جدیدترین انتقامجو تا به امروز است. یک مرد باهوش و یک مبارز بامهارت که توسط نوعی داروی گیاهی قدرت های ابرقهرمانی به دست می آورد. این قدرت ها در کنار لباس مخصوص ضدگلوله او را به یک ابرانسان تبدیل می کند. با این حال لباس مخصوص او مانند لباس مرد آهنی سلاح های خطرناکی را به همراه دارد، بنابراین ترکیبی از انسان و تکنولوژی است.

همچنین بخوانید: تمام فیلم های ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شدند


7. مرد مورچه ای  – Ant-Man

لانگ یا مرد موردچه ای در حقیقت یک سارق است، البته اگر بتوان رابین هود را یک سارق نامید. او باهوش، با مهارت و یک نقشه کش قهار است. او که به لباس مرد مورچه ای مجهز است می تواند اندازه آن را تغییر دهد. او حتی می تواند اندازه خود را به شدت بزرگ کرده و درنتیجه قدرت هایش بیشتر می شود. او علاوه بر قدرت تغییر اندازه می تواند از حشره ها و مخصوصا مورچه ها کمک بگیرد و ماموریت هایش را انجام دهد. لانگ پس از تمرین با دختر هانک در مبارزه تن به تن ماهر است. دیدن او از قلمروی کوانتوم و بازگشتش قدرت هایی به او بخشیده و او را به قهرمان تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 ابرقهرمان  زن جذاب در تاریخ سینما


6. مرد عنکبوتی – Spider-Man

یک نوجوان اهل بروکلین که قدرت ابرقهرمانی و توانایی پرتاب تارهای عنکبوتی دارد. حواس عنکبوتی او بی مانند بوده و او را حوادث مطلع می کند. او حتی بدون لباسش هم قدرت های خارق العاده ای دارد و با کمک لباسش که توسط مرد آهنی به او داده شده به یکی از اصلی ترین و قوی ترین مبارزان این تیم تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


5. هالک – Hulk

شخصیتی اقتباسی از داستان دکتر جکیل و آقای هاید، که شخصیت دیگر بروس بنر است. یک هیولای خشمگین که در فیلم های مختلف شخصیت های مختلفی از یک موجود کرم مانند تا یک هیولا و حتی سارتور را به قتل رسانده است. هالک به مبارزه با تانوس شتافته و گرچه در این مسیر ثور هم به او کمک می کند اما همانگونه که تونی استارک می گوید او به اندازه یک لشکر قدرتمند است. یکی از قوی ترین انتقام جویان که گرچه باهوش نیست. با این حال بروس بنر، یکی از باهوش ترین اعضای تیم، او را خلق کرده و حتی احترام تونی استارک را برانگیخته است. بنابراین مطمئنا دوست ندارید در مقابل هالک باشید زیرا او در هر شرایطی گروه را نجات می دهد.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2018 اکران شدند


4. ثور – Thor

خدای تندر که از افسانه ها گرفته شده زیرا مردی که بتواند در مقابل هالک ایستادگی کند یک خدا است نه یک انسان. او با کمک چکش خاص خود توانسته در نه قلمرو نظم را برقرار کند. ثور به عنوان پسر مورد علاقه اودین به دنبال عدالت، قدرت و تمام چیزی است که یک پادشاه می خواهد. حضور او در فیلم های مختلف درخشان بوده و اکنون می خواهد در مقابل تانوس ایستادگی کند. او از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


3. ویژن – Vision

عضوی از انتقام جویان که یک بدن قدرتمند و یک ذهن هوشیار دارد که همانند کامپیوتر است. کسی که بتواند چکش ثور را بلند کند باید بسیار قدرتمند باشد. ویژن علاوه بر قدرت، مقاومت، و توانایی پرواز، می تواند با دستکاری تراکم اشیا را به حرکت درآورد. از آنجاییکه مغز کامپیوتری دارد می تواند هک کند. او با کمک سنگ زمان یکی از دو انتقام جوی این لیست است که سنگ بی نهایت را داراست. بنابراین در این لیست جایگاه خوبی دارد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


2. دکتر استرنج – Dr. Strange

با اطمینان می توانیم بگوییم که قدرت های دکتر استرنج در فیلم ها دست کم گرفته شده است. او یکی از قوی ترین جادوگران دنیای مارول است که گرچه در فیلم اول قدرت هایی داشت اما کافی نبودند. او توانایی دورآگاهی، سبک وزنی، ایجاد اشیای آسمانی و هنرهای رزمی را داراست، زیرا به کمرتاج آموزش می دهد. مبارزه اخیر او با تانوس نشان می دهد که با شمشیر هم میانه خوبی دارد زیرا به کمک آن با تایتان هم مبارزه کرد. اما از قدرت های جادویی او می توان به تغییر حقیقت، ابعاد و جهش اشاره کرد. او با کمک سنگ زمان می تواند زمان را هم دستکاری کند. اگر نبرد جدید او با تانوس پیروز باشد حتی با کمک سنگ های بی نهایت، بنابراین او یکی از قدرتمندترین شخصیت های این فیلم است که می تواند در صدر هم قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


1. اسکارلت ویچ – Scarlet Witch

قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول، که ققنوس جین گری پس از او در مقام دوم قرار می گیرد (در میان جهش یافته ها) و و گفته می شود که هرگونه رویارویی جادویی واندا و دکتر استرنج به یک گره منجر خواهد شد. قدرت های جادویی و جادوی آشوب برانگیز او آنقدر زیاد است که می تواند به عنوان میدان نیرو استفاده شود. از جمله توانایی های او عبارت است از سبک وزنی، دور آگاهی، دورجنبی و دستکاری حقیقت. توانایی آخر او مانند دکتر استرنج است. این جهش یافته به اندازه یک جادوگر قدرتمند است و در هر فرصتی این توانایی را نشان می دهد. اما یکی از چیزهایی که او را به قدرتمندترین انتقام جو تبدیل می کند نمایش قدرت هایش در فیلم جنگ بی نهایت است. جادوی او آنقدر زیاد است که می تواند سنگ بی نهایت را نابود کند و به همین دلیل از دکتر استرنج برتر است. پس با اطمینان می تواند گفت واندا ماکسیموف قوی ترین انتقام جوی دنیای مارول است.

همچنین بخوانید: راهنمای سنگ های بی نهایت مارول و نحوه پیدا شدن آن توسط تانوس


بونوس

کایپتان مارول – Captain Marvel

و اما در نهایت کاپیتان مارول نیز به دنیای ابرقهرمانانی انتقامجویان وارد شد. البته او در برخی کمیک ها نیز در میان انتقامجویان دیده میشد تا اینکه سرانجام در جهان سینمایی مارول نیز تصمیم بر این شد که او را وارد تیم انتقامجویان MCU کنند. او تا به حال در 2 فیلم به نام های “کاپیتان مارول” و “انتقامجویان: آخر بازی” حضور داشته که ایفای نقش او بر عهده “بری لارسون” (Brie Larson) بوده است. اگر این فیلم ها را تماشا کرده باشید حتما متوجه قدرت نامحدود او شده اید. کارول دنورز به لطف برخورد با اشعه هایی که منشا آنها از سنگ های ابدیت بوده است، تبدیل به کاپیتان مارول شده و قدرت های بسیار زیادی را بدست آورده که از جمله آنها میتوان به آسیب ناپذیری، تغییر واقعیت، قدرت بسیار بالا، سفر های کیهانی و … اشاره کرد. در فیلم “انتقامجویان: آخر بازی” نیز شاهد بودیم که تنها کاراکتری که از نظر قدرت بدنی توانست بر تانوس غلبه کند کاپیتان مارول بود.

در نهایت طبق برنامه ای که کمپانی مارول برای تشکیل تیمی از ابرقهرمانان زن دارد، کارول دنورز نیز وارد جهان سینمایی شد تا لقب قوی ترین انتقامجو را به دوش بکشد. البته برخی طرفداران مارول و MCU هنوز بر سر قدرتمندترین ابرقهرمان به توافق نرسیده اند و بر سر نام هایی چون ثور، واندا و کاپیتان مارول بحث و کل کل دارند! اگر طبق فیلم ها بخواهیم قضاوت کنیم احتمالا کارول دنورز از ثور و واندا قوی تر خواهد بود، اما بهتر است که قضاوت ها بر اساس کمیک بوک ها انجام شود زیرا این شخصیت ها از کانال کمیک به سینما وارد شده اند.

گذشته از تمام این بحث ها، کارول دنورز اگر قوی ترین انتقامجو هم نباشد حتما در بین 3 نفر اول قدرتمندترین انتقامجویان جای خواهد داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               
بوتکمپ پایتون

دیدگاه‌ها (953)

بستن فرم

  1. محمد

    خرداد 6, 1400

    سلام این لینکی که براتون می فرستم خیلی با حال هست حتمی ببینید
    https://www.aparat.com/v/EDu2O?playlist=138761
    لطفا این نظر من رو ثبت کن ادمین چون واقعا خنده دار هست خودتم ببین خخخخخخخخ

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به محمد

      خرداد 6, 1400

      واقعا عالی بود . مخصوصا با قسمت پنجم . اونجایی که ثور همه را نجات می دهد .

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به MFT

        خرداد 6, 1400

        😐😐😐😐😐😐😐تو تعصبت خیلی رو ثور زیاد هست

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به محمد

          خرداد 7, 1400

          تعصب چیه . خود کلیپ گفت که واقعا باید اینجوری تموم میشد . واقعا هم اگه ثور اون کار رو می کرد عالی بود و می تونست . ای کاااااش به جای اینکه تبر رو بزنه توی سینه تانوس تبر رو میزد توی کله ی تانوس و بعدش بووووم . البته بخاطر طنزش هم بود که خیلی عالی بود . مخصوصا قسمت پنجم .

          پاسخ

          • محمد در پاسخ به MFT

            خرداد 7, 1400

            بد ترین قسمتش همون جایی هست که نبیولا داشت هیچ غلطی نمی کرد و به راحتی می تونست استار لرد رو بگیره بجای اینکه بیشتر حرسش رو در بیاره ولی باید این رو قبول کنی که کسی که کل جهان رو نجات داد دکتر بود که تونست میلیارد ها احتمال رو برسی کنه و فقط یکی شون رو انتخاب کنه

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به محمد

              خرداد 7, 1400

              فقط دکتر نبود . مرد آهنی کار اصلی رو کرد و گر نه هر چقدر می خواست می تونست احتمال رو بررسی کنه .

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 8, 1400

                اصلا اگه کلا هیچ وقت جوابت رو ندم خیلی بهتر هست چون تو واقعا نمی فهمی اگه دکتر استرنج اون حالت رو انتخاب نمی کرد هرگز مرد آهنی به اون موقعیت نمی رسید می دونی چی هست افرادی که خواب هستن رو میشه بیدار کرد اما افرادی مثل تو که خودشون رو زدن به خواب هرگز نمیشه بیدار کرد تو نمی خوای بفهمی

                پاسخ

  2. محمد

    خرداد 5, 1400

    چرا شما حرف من رو متوجه نمیشین در حال حاضر در دنیای ام سو یو قوی ترین اسکارلت ویچ هست قدرت آفرینش بی چون و چرا و نیرویی فراتر از جادوگر اعظم،خود کوین فایگی گفته در دنیای ام سی یو قوی ترین هست
    در دنیای کمیک ثور معمولی در برابر واندا قدرتی نداره ولی قوی ترین نسخه ثور به راحتی می تونه واندا رو شکست بده یعنی ثور قوی ترین هست ولی حرف من این هست که در یک کامیک یک فضایی میاد و دست به دامن دکتر میشه و میگه بلعنده سیارات(گلاکتوس)امده سراغ سیاره ما دکتر میگه من تا حالا با گلاکتوس مبارزه نکردم .لی کسای دیگه رو می شانسم که…..بعد اون فضایی میاد حرفش رو قطع میکنه و میگه دروغ گو!!! تو اگه از تمام قدرتت استفاده کنی هیچ به پای تو نمیرسه من گفتم شاید د رحال حاضر نه ولی احتمال داره در آینده یه نسخه ای از دکتر به بینیم که هیچکس حریفش نباشه بجز ولای همگان احتمالا اون موجود یه چیز می دونسته که امده سراغ دکتر دیگه

    پاسخ

  3. مارول

    اردیبهشت 31, 1400

    من کمی تعجب کردم ویژن رو قویتر از ثور دونستن ویژن از یه فضایی ساده که عضو فرزندان تانوس بود شکست خورد بعد ثور کل فضایی و تانوس رو با صفینه هاشون اگر به انتقام جویان جنگ ابدیت دقت کرده باشید شکست داد تازه ثور اگر به ثور رگناروک دقت کرده باشید مفهمید که ثور بدون میلونیر هم از خودش صاعقه داره ، لیزر سنگ ابدیت رو با صاعقه که ویبرانیوم رو ذوب میکنه مقایسه میکنید ثور یه صاعقه بزنه به کله ویژن نابودش میکنه تازه من اینا همرو بدون میلونیر و استورم بریکر مقایسه کردم اگر از این دو تا صلاحش استفاده کنه که دیگه ……. تازه ثور رو حتی از کاپیتان مارول هم ضعیف تر دونستن کاپیتان مارول در برابر 1 سنگ ابدیت دوام نیورورد ولی ثور در برابر 6 سنگ ابدیت مقاومت کرد پس ثور از کاپیتان مارول هم قویتره حالا ثور در برابر واندا میتونه از استورم بریکر استفاده کنه که استورم بریکر جلو 6 سنگ ابدیت رو گرفت قطعا اگر ثور استورم بریکر رو به سمت واندا پرتاب کنه بهش اصابت میکنه و میمیره چون نمیتونه جلوشو بگیر پس ثور از واندا هم قویتره

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به مارول

      اردیبهشت 31, 1400

      چرا کامل حساب نمی کنی ثور تنهایی تو اند گیم مقابل تانوس بدون سنگا هم نتونست مقاومت گنه بعد کاپتان مارول تونست جلوی تانوسو بگیره اون سنگ قدرت زور فرد خیلی خیلی بیشتر می کنه در ضمن در حال حاضر قوی ترینشون دکتر استرنجه چون قادره زمانو کنترل کنه و می تونه اکه بخواد به زمانی بره که ثور قدرتی نداشته و بکشتش اما متاسفانه این کار رو نمی کنه اکه نی خواست می تونست موقع جنگ با تانوس می‌ کرد اکه اینکارو بکنه یه شخصیت دیگه به عنوان تانوس به وجود میاد و جای این تانوسو میگیره پس فایده ای نداره اما در کل کسی که قادره زمانو کنترل کنه قدرت برترو داره

      پاسخ

      • مارول در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 31, 1400

        دکتر استرنج وقتی با تانوس تو انتقام جویان جنگ ابدیت میجنگید سنگ های دست کش ابدیت هنوز کامل نشده بود که تانوس شکستش داد ولی وقتی تمام سنگ ها کامل شده بودن تانوس نتونست جلوی ثور رو بگیر و اسیب هم دید ولی ولی شاید دکتر استرنج حریف ثور باشه ولی بقیه نیستن چرا انقدر تو با ثور لجی خداییش بیا منطقی صحبت کنیم تعصبی نباشیم همه میدونن ثور از 6 سنگ ابدیت عبور کرد ولی کاپیتان مارول با یه سنگم دوام نیوورد تازه ثور با انفجار گاد بلاست میتونه تمام انتقام جویان رو نابود کنه تازه ثور هم با استفاده از میلونیر در زمان سفر میکنه بعدشم ثور با یه صاعقه بزرگ تانوس رو از کار میندازه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به مارول

          اردیبهشت 31, 1400

          داوش استرنج نباید نظم زمانو بهم بریزه وکرنه اختلالاتی بوجود میاره وگرنه همون ژور که دیدی ریش سفید تو اند گیم به کارش پی برد

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به مارول

          اردیبهشت 31, 1400

          بعدشم وقتی شش سنگ کامل شد فشار حدودا یک قاره رو تانوس یهو فرود اومد و همون طور که دیدی چه اتفاقی براش افتاد و تو اند گیمم همونطور که گفتم تانوس بدون سنگ ها ثور رو در کنار کاپتان امریکا و ایرون من شکست داد

          پاسخ

          • مارول در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 31, 1400

            اگر ایطوری بخوای حساب کنی اونجا که تانوس دست کش ابدیت رو به دست کرد تو انتقام جویان 4 پایان بازی انرژی یه قاره روش فرو اومد بعد کاپیتان مارول بهش حمله کرد اونجا هم قدرتش رو نمیتونست کنترل کنه ولی با یه سنگ کاپیتان مارول رو اون دنیا فرستاد بعد اونجا ثور چاق بود نمیتونست درست بجنگه اگر در حالت عادی بود تانوس رو شکست میداد حالا بیا جنگ کاپیتان مارول و ثور رو تحلیل کنیم / خب صاعقه های ثور که از خودش داره قویتر از توپ های انرژی کاپیتان ماروله تازه ثور اگر انفجار گاد بلاست یا همون صاعقه ای که به هلا زد رو به کاپیتان مارول بزنه قطعا از بین میره تازه ثور میتونه از میلونیر استفاده کنه تازه یه چیز دیگه کاپیتان مارول از لحاظ قدرت فیزیکی به گرد پای ثور نمیرسه تازه کینگ ثور گالاکتوس رو شکست داد اگر میخوای قویترین انتقام جو رو حساب کنی قطعا کینگ ثوره ، کینگ ثور از واندا و دکتر استرنج هم قویتره به ذهنش میتونه تمام انتقام جویان رو نابود کنه کینگ ثور از گالاکتوس هم قویتره اگر میخوای ثور رو بیاری پایین نمیتونی ثور گالاکتوس رو تو اوج شکست داد دیگه کاپیتان مارول و غیره براش چیزی نیست

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              داوش خودم می دونم ثور از کاپتان مارول قوی تره و واقعا هم قبولش دارم اما راجب وارشون با تانوس حد اقل ثور یکم بهتر عمل کرد اما باید اخرین زمان در نظر گرفته بشه که همون طوری میشه که گفتم

              پاسخ

            • محمد در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              تو داری قوی ترین نسخه ثور رو حساب می کنی من هم می تونم قوی ترین نسخه دکتر استرنج رو حساب کنم که یبار تونست نظر دادگاه زندگی رو عوض کنه گلاکتوس هم جرت در افتادن با هاش رو نداره شاید از لحاظ قدرت نتونه با کینگ ثور در بیوفته ولی از لحاظ هوش می تونه شانس های خیلی زیادی برای خودش درست کنه بعدش هم دکتر استرنج هم بعد از عصبانی شدن قدرت زیاد میشه حتی یبار اینقدر خشمگین شد که مفیستو رو در چند حرکت شکست داد

              پاسخ

            • محمد در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              بزارید یه تیکه از کمیک دکتر استرنج بخش دو رو براتون بگم:
              دکتر استرنج تو خونش بود که یهو موجود فضایی با ترس و خشم وارد خونه دکتر میشه و (ظاهرن اون هم قدرت های جادویی داشت)به دکتر میگه تو جادوگر اعظم هستی؟؟استرنج میگه آره البته مهمون ناخونده خیلی دوست ندارم اون موجود فضایی میگه گلاکتوس به سیاره من حمله کرده و من به کمک نیاز دارم دکتر میگه من تا حالا با بلعنده جهان مبارزه نکردم ولی کسای دیگه ای رو میشناسم که….(در بین حرف زدن دکتر اون موجود حرفش رو قطع می کنه و میگه:) دورغگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو اگه از تمام جادوت استفاده کنی هیچکس به پای تو نمیرسه!!!!!!!که این حرفش من رو متعجب کرد شاید در حال حاضر در کمیک و دنیای سینمایی دکتر رو با تمام قدرتش ندیده باشیم اما در آینده می بینیم و حتما که دکتر قوی ترین انتقام جو و قوی ترین قهرمان زمین میشه حتی قویتر از کینگ ثور میشه(همونطوری که قبلا حدود دو سه سال پیش من گفتم احتمال زیاد یه فیلم میاد که دنیا های سه مرد عنکبوتی یکی میشه و این اتفاق داره میوفته)(لطفا این نظر من رو ثبت کنید)

              پاسخ

              • مارول در پاسخ به محمد

                خرداد 1, 1400

                اگه اینحوری که شما ها دارید میگید پس دکتر استرنج به راحتی حریف کل دیسی ، میتونه تمام دی سی رو بفرسته یه جایی زندانی کنه تا اخر عمر تا بمیرن یا میتونه با قدرت ساخت اشیا یه بمب هیدروژنی درست کنه بندازه سر لیگ عدالت

                پاسخ

                • محمد در پاسخ به مارول

                  خرداد 1, 1400

                  اگه اینحوری که شما ها دارید میگید پس دکتر استرنج به راحتی حریف کل دیسی ، میتونه تمام دی سی رو بفرسته یه جایی زندانی کنه تا اخر عمر تا بمیرن یا میتونه با قدرت ساخت اشیا یه بمب هیدروژنی درست کنه بندازه سر لیگ عدالت

                  جواب حرف بالا:
                  این هایی که من گفتم احتمال هست در حال حاضر سند و مدرکی نیست ولی حتمی اون فضایی یه چیز می دونسته که آمده سراغ دکتر دیگه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به محمد

                    خرداد 8, 1400

                    ببین اینکه تو بتونی یه حریفو شکست بدی به معنی اینکه ازش قوی تری نیست
                    استرنج جزو ۱۵ تای قدرتمند مارولم نی چه برسه به ثور منم اونارو گفتم که بدونی استرنج می تونه این کارو بکنه ولی ثور ازش قوی تره

                    پاسخ

            • محمد در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              اگر بخوایم دشمنان رو هم حساب کنیم دکتر استرنج قوی ترین دشمن هارو داره که قوی ترینشون هم شوما_گوراث هست که به راحتی می تونه امثال گلاکتوس و دورمامو رو شکست بده اون از نژاد خدایان ارشد هست!!یعنی اگه آزاد می تونه کهکشان هارو به راحتی نابود کنه

              پاسخ

        • محمد در پاسخ به مارول

          خرداد 1, 1400

          بابا شما ها چرا متوجه نمی شد آخه داخل چند سایت دیگه هم من این حرف رو زدم تانوس بعد از گرفتن شش سنگ دیگه علاقه ای برای میبارزه با ثور نداشت وگرنه اصلا می تونست وجود ثور رو در جهان حذف کنه تازه اون ثور نبود که در برابر قدرت شش سنگ دوام آورد بلکه تبرش بود تانوس یه مبارز حرفی ای هست می تونست مثلا جا خالی بده براش کاری نداشت یا می تونست بعد از خوزدن تبر به سینش زمان رو برگردونه

          پاسخ

          • مارول در پاسخ به محمد

            خرداد 1, 1400

            داداش تانوس اونجا در خطر بود اگه کاری نمیکرد از بین میرفت بعد میگی علاقه ای در مبارزه با ثور نداشت ، تازه اون قدرت ثور ثور با نهایت قدرت تبرش رو پرت کرد تانوس مشغول دست کش ابدیت بود که یه دفه ثور یه صاعقه بزرگ زد تانوس رو پرت کرد بعد با نهایت قدرتش تبر رو به سمت تانوس پرت کرد بعد تانوس فکر کرد میتونه جلو تبر رو با 6 سنگ بگیره ولی نتونست بابا میخوای قبول کن میخوای نکن! ثور 6 سنگ ابدیت رو دفع کرد ، بعدشم کینگ ثور اگر نتونه دکتر استرنج رو شکست بده خودشم شکست نمیخوره بعدشم همه میدونن همه سایت ها هم میگن فقط ولای همگان حریف کینگ ثوره

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              عزیزم کینگ ثور گالاکتوس در اوج و بلک وینتر رو زده بعد می گی از استرنج شکست بخوره . 😂😂🤣🤣 داداش استرنج انگشت کینگ ثور نمیشه 😂🤣😭😭😂🤣😂

              پاسخ

              • مارول در پاسخ به MFT

                خرداد 2, 1400

                مشکل داری من دارم میگم طرفدار کینگ ثورم چی میگی

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به مارول

                  خرداد 4, 1400

                  می خواستم به یکی دیگه بگم منظورم شما نبودید .

                  پاسخ

            • MFT در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              اگه منظورت کینگ ثور پیر هست که استرنج رو میزنه ولی از خیلی ها ضعیفتره . ولی اگه منظورت رون کینگ ثور هست که با استرنج اصلا قابل مقایسه نیست . اگر فرضیه بیاندر بودن سایه نشینان بالا درست باشه آره . فقط والای همگان و یه دو سه نفر دیگه می تونن باهاش مبارزه کنند .

              پاسخ

            • MFT در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              ای خدااااااا . عزیزم دکتر استرنج عادی نمی تونه حریف کینگ ثور بشه . اینو بفهم که تانوس می تونست اونجا با سنگ فضا می تونست خودش رو تلپورت کنه ولی فکر کرد که می تونه جلوی تبر رو بگیره که اگه دقت کنی و فیلمو ببینی تانوس حتی انرژی شش سنگ رو پرتاب کرد به سمت ثور . حالا راضی شدی یا باز میای سفسطه می‌کنی . اسم اون سایت ها را بده به من آقا محمد تا من هم ببینم . دو تا کمیک نخوندی بعد میای سفسطه می کنی .

              پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 2, 1400

                نمی دونم جواب کدوم حرفم رو میگی ولی اگه منظورت لینک دانلود کیمک دکتر استرنج بخش دو هست لینکش رو این زیر می زارم
                https://dl.comic-strip.ir/persian/doctor%20strange%20collection%202/Doctor%20Strange%20(2019)%2012.cbr

                پاسخ

                • محمد در پاسخ به محمد

                  خرداد 2, 1400

                  بیا اینم لینکش برو بشین دوتا کمیک بخون آقایMFT

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به محمد

                    خرداد 4, 1400

                    نگاه کن کی داره به من میگه کمیک بخون . هههههههههههه برو دو تا کمیک از ثور بخون بعد بیا بگو کمیک . فقط کمیک های دکتر استرنج رو میخونه بعد ادعا هم داره .

                    پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 2, 1400

                اگه حرفام رو با دقت خونده باشی این حرف نمی زنی اول اینکه خودم می دونم کینگ ثور چقدر قوی هست ولی من این احتمال رو دارم با حرف اون فضایی میگم(که گفته بود اگه از تمام قدرتت استفاده کنی هیچکس حریفت نمیشه)منظورش از هیچکس احتمال زیاد هیچکس هیچکس بود حتی همون کینگ ثور هنوز این اتفاق نیفتاده ولی احتمالش هست در آینده تمام قدرت و خشم استرنج رو ببینیم طوری که دیگه هیچکس حرفش نباشه
                دوم هم شما چرا نمی خواین قبول کنین اگه هزار بار دیگه تانوس بخواد با ثور مبارزه کنه تانوس به راحتی برنده مبارزه میشه پس بهتر هست تویی که چیزی نمی دونی حرف نزنی

                پاسخ

              • محمد در پاسخ به MFT

                خرداد 2, 1400

                در ضمن آقای MFT اگه می خوای واقعا قدرت استرنج رو زمانی که خشمگین میشه ببینی برو و کمیک دکتر استرنج لعنت رو بخون که چطوری داشت مثل چیز مفیستو رو کتک میزد بعدش هم تو داری هِی قوی ترین نسخه ثور رو حساب می کنی دکتر استرنج هم نسخه های زیادی داره مثل دکتر استرنج فیت یا دکتر استرنج کائن سیاه یا خیلی نسخه دیگر شاید قدرتش در حد کینگ ثور نباشه ولی هوشش خیلی بیشتر هست.اصلا قوی ترین نسخه غلط هست پس یعنی بعد ولای همگان تانوس قوی ترین هست ما باید نسخه معمولی تانوس رو حساب کنیم نه قوی ترین نسخه ای که تونست قدرت همه جذب کنه پس ثور و دکتر استرنج رو هم باید با نسخه معمولیشون حساب کنیم که در این صورت دکتر قوی ترین هست چون مثلا می تونه خودش رو نامرئی کنه یا با استفاده از تصاویر ایکون یا مه مونوپور کلی کار دیگه ثور رو فریب بده بعدش هم بندازتش توی یه پورتال باز کنه رو ثور بندازه مثلا تو قلمرو دورمامو و حالا دیگه ثور هیچ کاری نمی تونه بکونه

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به محمد

                  خرداد 4, 1400

                  خخخخخخ میدونستم که فقط می گی نامرئی و فلان ….. ببین لوکی هم گفت که سایه نشینان بالا بیاندر بودن ولی چون لوکی این رو گفته حتما درسته . ههههه دلیلت واقعا بی پایه و اساسی . نخیر دکتر استرنج هیچوقت نمی تونه کینگ ثور رو بزنه . اون کینگ ثوری که من دیدم بلک وینتر و گالاکتوس در اوج رو زد استرنج انگشتش هم نمیشه .

                  پاسخ

                  • امیر محمد در پاسخ به MFT

                    خرداد 5, 1400

                    داداش خوبی؟ این بنده خدا خودش رو کشت گفت قویترین نسخه رو حساب نکن.وگرنه خیلی از نسخه های خیلی از قهرمانا هستن که از کینگ تور و ران کینگ تور هم قوی ترن

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 5, 1400

                      باشه . نسخه ی عادی هم حساب کنیم باز ثور قویتره . دلیل بیاری. فقط از اون دلیل های مسخره نیاری که نامرئی و فلان …. منم می تونم بگم میولینر رو می ندازه و بعد با یارن بی یورن می زنه و فلان ….. دلیل خوب بیار .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 5, 1400

                      داوش خودتو اذیت نکن ام افدتی خودش میگه بحث سینماست بعد کامیکو حساب می کنه تو بخثاش با منم همینه میگه رون کینک ثور با کازمیک ارمور برابره 😑رون کینک ثور در تمامی سایت ها گفته شده از پرایم قویتر و از کازمیک ضعیف تره بعد ایشون میگه چون رون کینگ ثور دوتا بیاندرو زده با کازمیک برابره و میگه اگه سایه نشینان بالا بیاندرا باشن رون کینک از کازمیکم قوی تره 😑😐بعد میگه بیاندر با لوسیفر برابره 😐خودتون حساب کنید 😐اخه لوسیفر با اون عظمت پسر پرزنس پادشاه جهنم خود شیطان با بیاندر برابره 😐اخه داوش کازمیک ارمور یجا از کل مانیتور ها قویتره غیر از پرایمال و رون کینک علیه ده تا مانیتور هم نمیتونه دووم بیاره 😐

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به رهام

                      خرداد 6, 1400

                      دیدی میگن اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به بقیه؟ این اول با هر چی دستش برسه ما رو آبکش می کنه. ولی به خودش یه نگاهم نمی کنه! هی به همه میگه متعصب ولی خودش متعصب ترینه من جات بودم دیگه اصلا جوابشم نمی دادم.

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 6, 1400

                      می‌دونی مشکل اینه که شما مخصوصا جناب رهام که یک جلد کمیک هم نخونده و فقط انیمه می بینه و داخل کمیک هیچی سرش نمیشه کاملا نقص هاش از من خییییییلللللللی بیشتره . تو خودت نمیتونی یک جواب درست حسابی بیاری میای سفسطه می کنی . عزیزم اینو بفهم رون کینگ ثور شش بیاندر رو با یک ضربه زده نه نه دو تا بیاندر . هههههههههههه اونوقت من نقص دارم . ببین عزیزم برای هزارمین بار تا وقتی که او تئوری سایه نشینان بالا مبهم باشه نمیشه گفت رون کینگ قویتره یا کازمیک . تمام .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 7, 1400

                      جناب دلم نخواسته بخونم اطلاعاتی که دارم خیلی حاها بدردم خوردن

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 8, 1400

                      من کی حرف از بیاندرا زدم؟ اون رهام بود که گفت.بعد من چه سفسطه ای کردم هان؟

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 6, 1400

                      البته فکر کنم هفت بیاندر بودند . دقیق یادم نیست .

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 6, 1400

                      نخیر اتفاقا بر عکس است . من نباید جواب شما رو بدم که یکی کمیک هم نخوندید . مخصوصا جناب رهام که لازم نیست دوباره تکرار کنم .

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به MFT

                      خرداد 8, 1400

                      اینا اصلا انگلیسی بلد نیستند که کمیک بخونن
                      بحث کردن با بچه ۱۳ ساله رو ادامه نده
                      نمی‌دونم اینا تو فصل امتحانات چطور گوشی دادن دستشون

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 9, 1400

                      همین شخص داخل مدرسه ای درس می خونه که تو رو داخل خواب هم توی همچین مدرسه ای راه نمی دن . ابونصر فارابی.

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 9, 1400

                      تو هر چقدرم بی استعداد باشی توی زود قضاوت کردن استعداد خاصی داری. تو مگه تحصیلات ما رو می دونی هی میای بهمون توهین می کنی؟؟ راستی هنوز دو تا چیز رو مطرح نکردی. من کی سفسطه کردم؟ دومیشم اینه که هنوز اسم همه ی آرک های داستانی رو که توی کمیک خوندی نگفتی. بگو

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 9, 1400

                      من از ساعت هشت صبح تا پنج بعداز ظهر خونه تهنام و درس می خونم اابت ناگفته نمونه ابنجاها هم میام

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به Ozymandias

                      خرداد 9, 1400

                      والا منم نمی دونم چرا دادن. البته الان مدارس تعطیل هستش نه؟ ولی آره این از 19 شهریور داشت با من بحث می کرد خودمم موندم چرا دادن گوشی دستش.ما تا وقتی 16 سالمون نشده بود گوشی نداشتیم.می گفتن به درس هات لطمه می خوره.

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 10, 1400

                      منظورم اردیبهشت بود

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 9, 1400

                      با این رفتارایی که از خودت نشون دادی معلومه هیلی از خود راضیی مهم نیست کحا درس می خونی خونتون کجاست بابای منم یه سرمایه دار بود ولی ورشکست شد وگرنه اگه می خواستم منم می تونستم یه تو پذ بدم 😐

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 6, 1400

                      چی شد . سایه نشینان ۲ تا بیاندر بودن . هههههه باشه من هیچی نمیدونم .

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      خرداد 6, 1400

                      من دقیقا کجا گفتم که بحث سینماست ؟؟؟! ها ؟؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 7, 1400

                      اینجا نگفتم گفتم تو اونیکی سایت

                      پاسخ

                    • محمد در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 6, 1400

                      چه عجب یکی فهمید

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به محمد

                      خرداد 7, 1400

                      شما هر وقت یاد گرفتی که یک دلیل درست و حسابی بیاری که من نخوام سوژت کنم اونوقت بیا فیلسوف بازی در بیار . 🤣🤣🤣🤣🤣😭😭🤣

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      خرداد 9, 1400

                      خوشم اومد 😹

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به MFT

                      خرداد 9, 1400

                      من ازت نخواستم دخالت کنی . به قول رهام جان بعضی اوقات کارهایی که بچه ها می کنند بزرگتر ها تو خواب هم نمی بینند . البته فکر کنم خودت هم دوازده سیزده ساله باشه . پس لطفاً زیاد دخالت نکن و گرنه …… خداحافظ.

                      پاسخ

            • محمد در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              خودت هم داری میگی منظور کلی من هم همین هست که تانوس اگه حواسش بود می تونست خیلی کار ها بکنه بعدش هم تو داری بازم قوی ترین نسخه ثور رو حساب می کنی اگه چیز هایی که اون فضایی گفت یعنی دکتر استرنج اگه از تمام قدرتش استفاده کنه هیچ کس حریفش نمیشه درست باشه پس دکتر استرنج قوی ترین هست ولی اگه این احتمال غلط باشه پس در کمیک ثور قوی ترین هست(البته تاکید می کنم فقط در کمیک چون خود کوین فایگی گفته در دنیای سینمایی واندا قوی ترین هست)

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به محمد

                خرداد 2, 1400

                خوب ما تو دنیای سینما حساب می کنیم و اکه قراره کامیکو بیاریم استرنجم نسخه های مختلف و فدرتمندی داره مثل استرنج ویزیتور

                پاسخ

                • بیاندر در پاسخ به رهام

                  خرداد 3, 1400

                  نوب استرنج ویزیتور مال سوپرمنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به بیاندر

                    خرداد 5, 1400

                    ها 😐چیمیگی ؟ استرنج ویزیتور یه نسخه از استرنجه دوست عزیز 😐

                    پاسخ

                  • محمد در پاسخ به بیاندر

                    خرداد 6, 1400

                    سوپرمن استرنج ویزیتور یک نسخه از سوپرمن هست نه استرنج ویزیتور

                    پاسخ

            • محمد در پاسخ به مارول

              خرداد 1, 1400

              در مورد خط آخر نوشت معتبر ترین سایت ویکی پیدا نوشته:::
              باراینحال رون کینگ ثور ضعیفتراز شخصیت هایی مانند،والای همگان،یکی پایین همگان،دادگاه زندگی، اترنیتی،اینفینیتی،بیاندر،فالکرام،پروتج وچندین شخصیت دیگر است.

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به محمد

                خرداد 4, 1400

                اگر فرضیه سایه نشینان بالا درست باشه فقط دو سه نفر می تونن رون کینگ رو به چالش بکشن و شکست بدن .

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به MFT

                  خرداد 5, 1400

                  تو مارول اره ولی تو دیسی شخصیتاش از مارول قویتره و فقط چالای همگان قادره مارول رو برپا نگه داره وگرنه حتی اگه رایتر بمیره پرایمال و پرزنسو کلی شخصیت دیگه هستن که باعث میشن دیسی پیروزشه

                  پاسخ

  4. محمد

    اردیبهشت 28, 1400

    علت این که من میگم دکتر استرنج قوی ترین انتقام جو هست این هست که کار های خیلی زیادی می تونه بکنه مثل
    آذرخش بالزاک
    شعله‌های فالتین
    تصاویر ایکون
    مخروط ساحر
    بندهای سرخ کیتوراک
    کریستال‌های کیندریار
    مه مونوپور
    هفت حلقه رگادور
    هفت خورشید سینیبوس
    پیچک یخی ایکثالون
    پرتو چشم همه‌چیز بین آگاموتو
    سپر سرافیم
    قلاب شئول
    بادهای واتومب
    بخار والتور
    مه مورفئوس
    زنجیر کرکان
    به میزبانی سالخوردگان هوگوث
    و کلی کار های دیگه مثل باز کردن پرتال و نامرئی کردن و…………………………………تا دلت بخواد

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به محمد

      اردیبهشت 30, 1400

      و مهم ترین نقطه هوش دکتر استرنج هست.دکتر با استفاده از هوشش خیلی هارو مثل کابوس دورمامو مفیستو گلاکتوس گول زده

      پاسخ

  5. D.R strange

    اردیبهشت 24, 1400

    پیشنهاد میکنم چندتا کمیک بخونید !
    وبسایت های داخلی زیادی کمیک گذاشتن.
    به نظر من برید بخونیدشون یه سری قسمت هاشو اون وقت میفهمید کدوم قوی ترینن !

    پیشنهاد میکنم جنگ جهانی هالک رو بخونید و ببیند هالک در شرایط فوق بحرانی عجب هیولایی هست .

    پیشنهاد میکنم اول سری کمیک دکتر استرنج لعنت رو بخونید تا به قدرتش هاش و درون و شخصیت و حس مسئولیت استرنج پس ببرید بعدش دکتر استرنج محافظ کهکشان را بخونید. یک وبسایت داخلی ترجمه کرده. اون وقت میفهمید استرنج واقعا استرنج هست!

    پیشنهاد میکنم کمیک “” ثور ها “” هم بخونید.
    کمیک جنگ داخلی 1 هم بخونی برای 2007 هست. ولی حتما جنگ داخلی 2 که برای 2018 هست هم بخونید.

    در کل بیشتر کمیک بوک بخونید. چون خالق اصلی شون اینارو خلق کرده اون فقط میتونه با داستان تایین کنه کی قویترینه. ولی همینطور که قدیم گفته بودم. قویترین انتقام جو نسبی هست.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      اردیبهشت 25, 1400

      من کمیک هالک و ثور رو نخوندم ولی کمیک استرنج رو خوندم برای همین هم هست که میگم تا زمانی واندا قدرت هاش رو نتونه کنتلر کنه و تجربه کافی نداشته باشه دکتر استرنج قوی ترین انتقام جو هست

      پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به D.R strange

      خرداد 1, 1400

      من هر سه تا رو خوندم ولی من متوجه نمیشم! این مقاله بر اساس ام سی یوئه! چه درست و چه غلط،این بر اساس ام سی یو نوشته شده برادر من! شما چند تا( بعضی هاتون رو میگم:محمد،خود جناب عالی و MFT) هی میاید میگید یا دکتر استرنج تو کمیک قویتره یا تور قویتره یا یکی دیگه قویتره. پس میاید برای خودتون نتیجه گیری می کنید که: چون تور/استرنج/… تو کمیک قویتره این لیست که بر اساس ام سی یوئه اشتباهه!! من فکر می کنم لیست این جوری باشه بهتره:
      16-بلک ویدو
      15-هاکای
      14-ماشین جنگی
      13-فالکون
      12-کاپیتان آمریکا
      11-سرباز زمستان
      10-مرد مورچه ای
      9-مرد آهنی
      8-پلنگ سیاه
      7-مرد عنکبوتی
      6-هالک
      5-ویژن
      4-کوئیک سیلور
      3-تور(و کاپیتان مارول)
      2-دکتر استرنج
      1- اسکارلت ویچ
      من منطقی رو که الان در ام سی یو حاکمه رو گفتم دوباره نیاید بگید دارم متعصب بازی در میارم و اینا من کاملا بی طرف گفتم. حرف همه تونم قبول دارم که همه شخصیت ها توی کمیک قدرت های خیلی بیشتری دارن ولی این سینماست و هر سی جی آی کوچیکی یه عالمه هزینه بر میداره. پس نمیشه خیلی از این قدرت ها رو تو ام سی یو نشون داد و الان ام سی یو از نظر من همینه.توی کمیک همه 10 برابر ام سی یو قدرت دارن ولی این لست بر اساس ام سی یو هستش. قبول دارید؟

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به امیر محمد

        خرداد 4, 1400

        آخه دنیای ام سی یو مشخصه که کی قوی تر هست از رتبه اول تا سوم باهت موافقم اما بقیه نه چون کوئیک از ویژن قوی تر نیست و مرد عنکبوتی هم از مرد مورچه ای مرد آهنی یا کاپیتان قوی تر نیست سرباز زمستان هم از کاپیتان قوی تر نیست

        پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به محمد

          خرداد 5, 1400

          ببخشید من راستش کلا زوم کردم روی 6-7 تای اول بقیه رو زیاد فکر نکردم! ولی کوییک سیلور از ویژن قویتره.چرا؟ چون ویژن سرعت فرابشری نداه. نه خودش نه اون اشعه هه چیه از سنگ ذهن بیرون میزنه. هیچکدوم سرعت مافوق بشری ندارن(دارن. ولی به پای کوییک سیلور نمی رسه) برای همین ویژن به کوییک آسیب که نمی تونه بزنه.از اون طرف کوییک سیلور میتونه خیلی راحت بره چپ و راست و به ویژن ضربه بزنه. البته ویژن از ویبرانیومه خیلی محکم هستش. شاید حق با تو باشه نمی دونم!

          پاسخ

          • محمد در پاسخ به امیر محمد

            خرداد 6, 1400

            آره چون ویژن از ویبرانیوم هست خیلی بهش آسیب نمیرسه فقط باعث میشه دست کوئیک درد بگیره و خسته بشه

            پاسخ

  6. دانیال

    اردیبهشت 15, 1400

    کلااشتباه….
    انتقام جویان کلا رودست کاپیتان آمریکاومردآهنی میچرخه اوناروگذاشتی آخر….اشتباه همش..

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به دانیال

      اردیبهشت 15, 1400

      چه ربطی داره اینجا بر اساس قدرت رتبه بندی کرده که آیرون من و کپ آمریکا در حد قویترینای اونجرز نیستن!!

      پاسخ

      • مارول در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 17, 1400

        چرا خیلی هم هستن

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به مارول

          اردیبهشت 17, 1400

          جوک خوبی بود و در حد امثال ثور و هالک نیستن!!!

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به تحلیل گر

            خرداد 10, 1400

            تو کامیک ایرون من هم خیلی قویه

            پاسخ

    • مارول در پاسخ به دانیال

      اردیبهشت 17, 1400

      حق با تو ایرون من باید ۳ یا ۴ می بود بعد ویژن باید ۵ یا ۴ باشه چون پوکید خیلی بد از تور یا دکتر و واندا که قوی‌تر نیست و کاپیتان مارول دیگه جای پیشرفت نداره

      پاسخ

  7. علی

    اردیبهشت 15, 1400

    ازهمه قوی ترهالکه چون قدرتش بیشتر و بیشتر میشه تاجایی که هیچکس رقیبش نمیشه حتی اگه تیکه پاره بشه بدنش باز شکل میگیره ..هالک اینه نه اینی که توی فیلم ظعیفش کردن

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به علی

      اردیبهشت 17, 1400

      بله خخخخخخخخخخخخخخخیییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییی قوی هست(توکمیک)به یک ضربه سوپرمن رو به فضا فرستاد،یک شهاب سنگ دوبرابر زمین رو خورد کرد،ولورین رو نصف کرد،با یک حرکت آمریکا رو نابود کرد و خیلی کار های دیگه ولی اولن این که فهرست فکر نکنم بر اساس کمیک باشه ولی این نقطه رو هم باید دقت کنیم این فقط هالک نیست که با احساساتش قدرتش بیشتر میشه افرادی مثل ثور و واندا هم با احساساتشون قدرتشون کمتر و یا بیشتر میشه و هالک هم هرچقدر هم که عصبانی بشه بازم به روکینگ ثور نمیرسه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد

        اردیبهشت 31, 1400

        چرا نمیگی تو کامیک مثل سگ از سوپرمن شکست خوردو فقط همونو میگی 😐

        پاسخ

  8. م

    اردیبهشت 10, 1400

    در دنیای سینمایی مارول شاید اینطور باشه اما پیشینه ثور برمیگرده به 2000 سال قبل و اساطیر نورس در دنیای کمیک و نورس قطعا ثور اون قدر قدرت داره که کلمه خدا برایش مناسب باشد باید دونست خدا کسی نیست که هالک و کاپیتان مارول و صد تا استرنج دیگه بتونند شکستش بدند ثور حتی انقدر قدرت داره که میتونه با قدرت ذهنش کوه و متلاشی کنه دیگه چه برسه به چند تا جهش یافته …

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به م

      اردیبهشت 11, 1400

      این حرفی که داری می زنی بر میگرده به قوی ترین نسخه ثور یعنی رون کینگ ثور بیشتر افراد قویترین نسخه دارن مثلا مرد آهنی یه زره داره بنام الهی کش این زره رو برای مقابله با نیروی ققنوس ساخته شده یا مثلا تانوس یه نسخه داره به نام استرال تانوس که قدرت مند ترین موجود بشریت هست اون با استفاده از قلب جهان قدرت تک تک موجودات رو گرفت اول از مرگ شروع کرد و بعد رسید به دورمامو،گلاکتوس،دادگاه زندگی و در آخر ولای همگان
      دکتر استرنج هم یه نسخه داره به نام دکتر استرنج کلاسیک البته در حد رون کینگ ثور نیست ولی از گلاکتوس قو تر هست و حتی یبار نظر دادگاه زندگی رو تغییر داد

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        اردیبهشت 28, 1400

        داداش همین قویترین نسخه ی ثور هر نسخه ای از هر کدوم از افراد انتقام جویان رو شکست میده .

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد

        اردیبهشت 31, 1400

        قوی ترین نسخه ی ثور کینگ ثورفونیکس هستش نه رون کینگ

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به رهام

          خرداد 4, 1400

          در تمام سایت ها گفته رون کینگ ثور هست بعد تو میگی ثور فونیکس؟؟؟!!

          پاسخ

        • امیر محمد در پاسخ به رهام

          خرداد 5, 1400

          رون کینگ تور قویترینه. ییدراسیل رو نابود کرده! از آینده آگاهه! خیلی چیز های دیگه ای هم هست که یادم نمیاد ولی همینا هم خیلیه.البته کینگ فونیکس هم خیلی خیلی قویه ولی نه به اندازه رون گینگ تور

          پاسخ

  9. سلام

    اردیبهشت 9, 1400

    من نظرم هرکی نظری داره به نظرم
    ۱ دکتر استرنج
    ۲ تور
    ۳ واندا
    ۴ ایرون من

    پاسخ

  10. IS King

    فروردین 26, 1400

    یعنی چی رتبه بندی کلن اشتباهه خودم بگم نظر من
    ۱۶ بلک ویدو
    ۱۵چشم شاهین
    ۱۴ فالکون
    ۱۳سرباز زمستان
    ۱۲ ماشین جنگ
    ۱۱پلنگ سیاه
    ۱۰ کاپیتا آمریکا
    ۹ مرد آنی
    ۸مرد مورچه ای
    ۷مرد عنکبوتی
    ۶کویک سیلور
    ۵ویژن
    ۴ هالک
    ۳کاپیتان مارول
    ۲اسکارلت ویچ
    ۱دکتر استرنج
    و در نهایت ثور قویترین انتقامجو ثور از نظر استقامت از همه برتره با تجهیزاتی که داره میتونه همه رو شکست بده از نظر تجربه هم ثور با تجربه ترینه ثور از همه بیشتر به شکست دادن تانوس نزدیک شد و در میدان جنگ سینه اون رو با استورم بریکر زخمی کرد ولی کاپیتان مارول و واندا چی کاپیتان مارول رو بلش وقتی رفت با تانوس بجنگه فقط دوتا انگشت تانوس رو گرفت و تانوس اون رو با سنگ قدرت به یک سفر طولانی در فضا فرستاد 😏😏😏😕😕 واندا هم وقتی تانوس برد هوا تانوس با آتیش باران اونو فراری داد حالا ثور اینقدر ضعیف میکنه ویژن دیدیم تو جنگ بینهایت مثل اسباب بازی بود تو سریال واندا ویژن هم واندا زیاد قوی نشده بود تا ثور و دکتر استرنج شکست بده هالک هم اگه به اندازه کافی خشمگین باشه تو این لیست اوله

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به IS King

      فروردین 27, 1400

      تقریبا با لیست موافقم البته اگه زمان حال رو در نظر بگیریم منظورم این هست که در فاز چهارم مارول قرار اتفاقات زیادی بیوفته از جمله قویتر شدن اسکات ویچ (در فیلم دکتر استرنج2 که در سال1401 اکران میشه)و احتمالا تور هم به قویترین نسخه خودش قرار تبدیل بشه و در فیلم مرد عنکبوتی3 هیچ راهی برای باز گشت به خانه نیست و در دکتر استرنج2 احتمالا توانایی های زیادی از دکتر استرنج می بینیم در حال حاضر این لیستت تقریبا درست هست از نظر من من اگه بخوام لیست درست کنم بر اساس حال حاضر این هست:
      17- بلک ویدو
      16-شاهین چشم
      15-فالکون
      14-سرباز زمستان
      13-ماشین جنگ
      12-پلنگ سیاه
      11-مرد عنکبوتی
      10-مرد آهنی
      9-مرد مورچه ای
      8-کاپیتان آمریکا(کاپیتان رو با میولنیر در نظر گرفتم)
      7-کویک سیلور
      6-هالک
      5-ویژن
      4-اسکارت ویچ
      3-دکتر استرنج
      2-کاپیتان مارول
      1-ثور
      1تا4 رقابت خیلی نزدیک هست ولی همونطور که در بالا گفتم در آینده مشخص میشه بنظر من کاپیتان مارول دیگه جای پیشرفت نداره ولی دکتر استرنج،اسکات ویچ و ثور جای پیشرفت دارن بخصوص ثور و اسکات ویچ

      پاسخ

    • زنده باد THOR در پاسخ به IS King

      فروردین 29, 1400

      یعنی چی تور اوله ببینید بفهمید تور خدای رعده ندیدید چجوری الهه مرگ رو کشت؟؟؟؟؟!تو کمیک گالاکتوس رو هم شکست داده!!!!!!!!!

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به زنده باد THOR

        فروردین 29, 1400

        سلام . معلومه طرفدار پرو پا قرص ثور هستید . من هم یک ثور فن هستم اما این گونه که شما می گوید دیگه نیست . اگه منظور شما از الهه مرگ هلا باشه و اگر منظور شما فیلم ثور رگناروگ باشه ( چون داخل کمیک ثور فکر کنم هلا را شکست داده ) بله داشتم می گفتم اگه منظور شما فیلم ثور رگناروگ باشه ثور هلا را شکست نداد اون سارتور بود . در مورد گالاکتوس هم باید بگم که فکر کنم ثور در نسخه های بالا تر خودش می تونه گالاکتوس رو بزنه نه نسخه معمولی . با تشکر

        پاسخ

    • حامی در پاسخ به IS King

      اردیبهشت 18, 1400

      دارین اشتباه میکنی درفیلم کاپیتان آمریکاجنگ داخلی کاپیتان آمریکاتونست مردآهنی روشکست بده پس یعنی کاپیتان آمریکاقویترازمردآهنیه حق کاپیتان آمریکانیست که بره دهم اون خیلی قدرتمنده ازبعضی هابارای مثال:-)مردعنکبوتی,کوعیک سیلوردکتراسترنچ این هاقدتشون به کاپیتان آمریکا نمیرسه.به نظرمن
      ۱۶بلک ویدو۱۵شاهین چشم۱۴شاهین۱۳جنگ ماشمین۱۲سرباززمستان۱۲کعیک سیلور۱۱مردعنکبوتی۱۰مردمورچه ای۹پلنگ سیاه۸دکتراسترنچ۷مردآهنی۶هالک۵ویژن۴اسکارلت ویچ۳کاپیتان مارول۲ثور۱کاپیتان آمریکا

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به حامی

        اردیبهشت 19, 1400

        تو دیگه مرز تعصب رو رد کردی . کاپیتان آمریکا اول .خخخخخخخخ🤣🤣🤣😂 تا الان کسی به متعصبی تو رو ندیدم . تو چطور کاپیتان آمریکا را از ثور قویتر دونستی ؟ ها؟ توی فضای خودت بمون .

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به حامی

        اردیبهشت 31, 1400

        داوش کاپتان امریکا و رفیقش شکستش دادن مگه ندیدی داشت چیکارشون میگرد

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به حامی

        خرداد 6, 1400

        شما چیزی میزنی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخ

        پاسخ

    • بی نام و نشون در پاسخ به IS King

      اردیبهشت 23, 1400

      آها اونوقت مرد عنکبوتی از مرد آهنی قوی تره یا ثور از دکتر استرنج قوی تره یا هالک از مرد آهنی قوی تره مرد آهنی تو عصر اولترا هالک شکست داد

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به IS King

      اردیبهشت 31, 1400

      داش تو اند گیم ثور هم استورم بریکر و هم میولنیر رو داشت و از تانوس بدون سنگ وقتی کاپتان امریکا و ایرون من کنارش بودن شکست خورد بعد کادتان مارول زد کل ارتش تانوسو ترکوند و با خود تانوس برابری کرد ولی به دلیل اینکه تانوس قدرتشو ییشتر کرد شکست خورد و قوی ترینشون هم دکتر استرنجه چون زمانو کنترل می کنه

      پاسخ

  11. ناشناس۷۷

    فروردین 10, 1400

    عالی ولی حتی مرد عنکبوتی و هالک و عوض کنید و جای اسکارلت ویلچ و تور

    پاسخ

  12. ▶mahsa◀

    فروردین 5, 1400

    بچه ها چرا دعوا میکنید بابا اصلا معلوم نیست که کدوم قهرمان مارول قوی تره اینم بگم بچه ها کسی که اون قهرمان رو دوست داره از اون طرفداری میکنه و همش از اون طعریف میکنه من خودم هم وانداماکسیموف(اسکارلت ویچ)رو از بین همه قهرمان ها دوست دارم و هر چیز بدی که درمورد واندا بگن باهاش مخالفم این میشه طرفداری از کسی که دوسش داری تازه نویسنده مارول فعلا گفته که واندا میتوننننننننه قویترین مارول باشه

    پاسخ

  13. سلام

    اسفند 24, 1399

    ببخشید مطالب مربوط به کمیک توی سایتتون خیلی کم شده اگه میشه یکم مطالب کمیکتون رو قوی تر کنید تشکر.

    پاسخ

  14. علی

    اسفند 23, 1399

    عجب…
    تو همین سایت گفته شد مرد اهنی از مرد عنکبوتی قوی تره حالا چطوری شد که مرد عنکبوتی قوی تر شد؟؟؟؟؟؟؟!

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به علی

      اسفند 23, 1399

      خب چون ایندوتا مقاله ترجمه شدن‌!!!

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به علی

      اسفند 25, 1399

      راست میگه مردعنکبوتی از مرد آهنی یا از کاپیتان آمریکا قویتر نیست یه سوال با توجه به این که کاپیتان آمریکا تو انتقام جویان چهار تونست میولنیر رو بلند کنه کاپیتان رو تو چه رده ای قرار میدید؟

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        اسفند 25, 1399

        به نظر من مرد آهنی از مرد عنکبوتی قوی تر است . راستی آقا محمد من یک کامنت پایین در جواب به شما فرستادم . من فکر می کنم ثور به کینگ ثور تبدیل می شود در فیلم عشق و تندر چون داخل یکی از عکس ها ثور انگار یک دست فلزی داشت . به نظرم به کینگ ثور تبدیل می شود.

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          فروردین 1, 1400

          اگه به اون تبدیل بشه که به احتمال زیاد اون قویترین انتقام جو میشه

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          فروردین 1, 1400

          یه سوال(چون نمی دونم قدرت اودین چقدر هست)دورمامو قویتر هست یا اودین این رو می دونم که اودین یکی از قدرتمندترین ها هست و تانوس منتظر بود اودین بمیره و بعد به مردم آزگارد و زمین حمله کنه

          پاسخ

        • محمد در پاسخ به MFT

          فروردین 1, 1400

          یه چیزی نویسنده با این نکته اشماره کرده که:او(ثور) از لحاظ قدرت فیزیکی و قدرت تندر، او قوی ترین انتقام جوی این فهرست است. اما این عقلش هست که از قدرتش کاسته

          پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به محمد

        اسفند 28, 1399

        اگر با میولنیر در نظر بگیریمش بنظر من تو این لیست باید ششم میبودش!!!

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به تحلیل گر

          فروردین 19, 1400

          نه به نظرم ۶ زیاد است ۱۳ چی ؟ اون خوبه ؟۱۸۸۳۶۹۲ بنظرم این خوبه .
          اصلا ضعیف ترین انتقام جو خوبه . راحت شدی؟ با تشکر 😒😒😒😒

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 10, 1400

            وات؟؟؟ مثل اینکه حالت خیلی آشوبه!!! الان میخوای بگی کپ با میولنیر از ویژن یا هالک قویتره؟؟؟ اگه اینطوری فکر میکنی که فکر نکنم دیگه بهت امیدی باشه!!

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به تحلیل گر

              اردیبهشت 11, 1400

              نخیر اتفاقا حال شما خرابه که ثور را با میولنیر می برید تو رتبه ۶ . لطفاً اول کمی فکر کن چی میخوای بگی بعد اون رو بگو . لطفاً بخواطر آبروی خودت هم که شده اون کامنت رو پاک کن .

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 13, 1400

                😂😂😂خب جناب وقتی میگم حالت آشوبه یچیزی هس دیگه!!! چون اصن بحث ثور نبود و اون کاربر گفت اگه کاپیتان آمریکا رو با میولنیر در نظر بگیریم چندمه تو این لیست و منم گفتم ششم و در کل اصن بحث تور نبود!! و شما هم بهتره قبل کامنت دادن چیزی نزنی!!! 😂😂

                پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به تحلیل گر

                  خرداد 12, 1400

                  اینو ولش کن این هر کامنتی بخواد جواب بده دو خط اول(در موارد کوتاه تر دو کلمه اول رو) می خونه بعد میاد استنتاج میکنه که این و اون بعد که می فهمه ضایع شده کلا هیچی نمی گه. همین یه هفته پیش کل آبا و اجداد منو به باد تمسخر گرفت

                  پاسخ

      • م در پاسخ به محمد

        اردیبهشت 10, 1400

        هیچی همون جای خودش بنظرم کاپیتان آمریکا هیچ وقت نمیتونست میولنیر و بلند کنه و تو کمیک هم همینه کاپیتان آمریکا فقط تونست میولنیر و بلند کنه چون نویسنده فیلم میخواست مارول پول بیشتر به جیب بزنه همین😂😏

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به م

          خرداد 10, 1400

          ن خیر جناب بلندر حردن میولنیر و استورم بریکر و … به لیاقت نیاز داره که کاپتان امریکا لیاقتشو داشت و بلندش کرد

          پاسخ

  15. MFT

    اسفند 21, 1399

    سلام . مقاله خوبی بود . اگر طبق MCU مقایسه کنیم تا حدودی درست است البته به جز جایگاه ویژن که در فیلم جنگ ابدیت بد خراب کرد . ولی اگر طبق کمیک حساب کنیم ثور باید در رتبه اول قرار می گرفت چون ثور تونست گالاکتوس در اوج را بزند که فکر کنم با قدرت گالاکتوس در اوج با دورمامو در اوج برابر است پس ثور از همه ی اعضای انتقام جویان قویتر است . البته این نظر شخصی من بود و قصد بی احترامی نداشتم.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به MFT

      اسفند 22, 1399

      سلام دوست عزیز درست هست تور قبلا گالاکتوس رو شکست داده یک اون تو کمیک بوود دو هرگز نمی تونه الان با شکمش گالاکتوس رو شکست بده اگه بخوایم گذشته رو حساب کنیم که صد درصد دکتر استرنج قویترین هست(چون سنگ زمان داره و قبلا هم اشاره کردم که با سنگ زمان می تونه میلیارد ها احتمال رو برسی کنه و بهترین رو انتخاب کنه، زمان رو نگه داره یا اصلا می تونه به گذشته بره و جلوی تولد دشمنش رو بگیره)

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به محمد

        اسفند 23, 1399

        سلام دوباره . من قبول دارم با وضعیت الان ثور داخل mcu رتبه بندی تقریبا درست است ولی فکر نکنم ثور در دنیای کمیک این وضع را داشته باشد . البته با فیلم جدید ثور ( ثور عشق و تندر ) فکر کنم ثور به درجه فونیکس برسه ( البته فکر کنم)
        من می گویم که ثور در دنیای کمیک قویترین انتقام جو هست . در مورد دکتر استرنج هم بگویم که فکر کنم ثور الان نیروی اودین فورس را دارد که با استفاده از آن می تواند دکتر استرنج را شکست دهد.

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به MFT

          اسفند 23, 1399

          ببخشید اشتباه شد می خواستم بگم که ثور به کینگ ثور تبدیل می شود داخل فیلم ( ثور عشق و تندر) باز هم می گویم این نظر و حدس من است و شاید درست نباشد .

          پاسخ

        • شرلوک هلمز در پاسخ به MFT

          اسفند 30, 1399

          این نسخه تور اسمش تاندر استرایکه

          پاسخ

  16. D.R strange

    اسفند 17, 1399

    من خیلی تو این بخش کامنت دادم.

    به چند نکته دقت کنید

    ایبونی ماو : قدرت های جالبی داری جادوگر پس حتما بیش بچه ها خیلی عزیزی !

    تانوس در ملاقات با استرنج : پس ماو مرده….. ( تعجب از اینکه چه طور استرنج ماو رو کشته !! البته اینطور فکر میکرد )

    تانوس : اسلحه های جالبی داری جادوگر. ولی هیچ وقت از بزرگترین اسلحه خودت استفاده نمیکنی ( همون چشم آگاموتو )

    تانوس میدونست هم استرنج و هم اسکارلت قدرتمند هستن. ( تو اینفینیتی وار فهمید ! )

    اما انتخاب بین این 2 تا واقعا سخته. اما از اونجایی که تا چند ماه دیگه مرد عنکبوتی هیچ راهی به خانه نیست معرفی میشه و استرنج نقش استاد پیتر بارکر رو بازی میکنه قطعا قدرت ها و صنحه های جالبی میبینم.

    جا داره اینم بگم

    ثور راگناروک

    استرنج = خب میتونی برادرتو جمع کنی ببری
    لوکی = که اینطور ، منو جمع کنه ؟ الان حالتو جا میارم.
    استرنج ابروشو میندازه بالا

    ثور = هعی لوکی این یارو خیلی قوی تو در مقابلش جادوگر درجه 3 هم نیستی. (جادوگر درجه 3 هم نیستی !!!!!!!)

    ولی لوکی میره سمت استرنج و دکتر هم دروازه رو میفرسته سمت ثور و لوکی و هر دو با هم میرن تو نروژ.

    اما برای اینکه به قدرت های واقعی استرنج پی ببریم باید وایسم مرد عنکبوتی هیچ راهی به خانه نیست و دکتر استرنج 2 بره روی سینما.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      اسفند 20, 1399

      بله درسته قدرت های دکتر استرنج هنوز تو سینما خیلی مشخص نیست و اینکه بنظر من لوکی رو تو سینما خیلی ضعیف تر نسبت به کمیک کردن

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به D.R strange

      اسفند 20, 1399

      من زیاد به بقیه رتبه ها توجه نکردم یه سوال چرا ویژن از ثور قویتر هست؟؟؟؟؟

      پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به D.R strange

      خرداد 12, 1400

      موافقم هم توی کمیک و هم توی ام سی یو استرنج و اسکارلت خیلی به هم نزدیکن از نظر قدرت. بعضی وقتا استرنج قویتره،بعضی وقتا اسکارلت. هیچی معلوم نیست.(فعلا البته)

      پاسخ

  17. محمد

    اسفند 17, 1399

    یه سوال به نظر شما ارباب تاریکی دورمامو یک نیمه خدا قوی تر هست یا ثور (که اون لقب خدا رو داره)کدوم قوی تر هست؟(به نظر من مشخص دورمامو تهدید بزرگ زمین قوی تر از ثور هست که نتونست جلوی هالا)

    پاسخ

    • D.R strange در پاسخ به محمد

      اسفند 18, 1399

      درود اقای محمد.

      منظور شما از نیمه خدا چی هست؟؟ اسم اون بنده خدا رو بگو

      اما بریم در مورد درومامو یه کم مطلب بگیم.
      دورمامو جهان مارول خیلی خیلی خیلی گندس. و نمیمیره.
      موجود زنده نیست که پوست و گوشت داشته باشه. بدنش از ماده عجیبی درست شده
      اصلا ابعادش وصف ناپذیره. تانوس با 6 گوهر ابدیت هم در برابرش ناچیزه.
      اصلا قدرت مطلقه.
      کلا هرچی بگم کم گفتم.
      باید ببینی فیلم دکتر استرنجو تا بفهمی چی میگم.

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به D.R strange

        اسفند 20, 1399

        تو چند تا کمیک دیده بودم که بهش گفته بودن نیمه خدا نمی دونم چرا اما منظوری کلیم رو رسوندم که ثور در برابر دورمامو پوچ هست ولی دکتر استرنج تونست با هوشش دورمامو رو شکست بده یه سوال دیگه(در مورد این سوال رو پرسیدم چون نمی دونم قدرت اودین چقدر هست)دورمامو قویتر هست یا اودین این رو می دونم که اودین یکی از قدرتمندترین ها هست و تانوس منتظر بود اودین بمیره و بعد به مردم آزگارد و زمین حمله کنه

        پاسخ

        • D.R strange در پاسخ به محمد

          اسفند 22, 1399

          درود اقای محمد.

          منظور شما اودین کمیک بوک ها است یا اودین سینما مارول؟

          اودین سینما مارول هرچی باشه فوق فوق فوقش میخواهد 2 متر قد داشته باشه ( که قدش 2 متر هم نیست )و چندتا جادو بلد باشه و طلسم کنه و شمشیر افسانه ای داشته باشه.
          ولی دورمامو جهان سینما مارول اصلا ابعادش…. اگه فیلم دکتر استرنج رو دیده باشی میفهمی اگه ندیده باشی هم که فقط میگم دورمامو جهان سینما مارول خیلی خیلی خیلی گنده هست.

          اما در کمیک بوک ها دورمامو زیاد گنده نیست. مثلا در کمیک بوک دکتر استرنج : لعنت. تو قسمت #389 قسمتی بود که استرنج و چند عضو گروه اونجرز باید با دورمامو همکاری میکردن تا بتونن از شر توهم میفیستو خارج بشن. اونجا به راحتی مشخص بود دکتر استرنج تا کمر دورمامو بود !! یعنی دورمامو فوقش شاید قدش 3 متر باشه در کمیک بوک ها.

          شاید اودین داخل کمیک بوک بتونه حریف درومامو داخل کمیک بوک بشه.

          اما فکر نکنم اودین جهان سینما مارول بتونه حریف دورمامو جهان سینما مارول بشه

          پاسخ

    • شرلوک هلمز در پاسخ به محمد

      اسفند 20, 1399

      تو سینما هنوز دورمامو رو کامل ندیدیم کمیک تور چون که گلکتوس رو هم زده

      پاسخ

  18. محمد

    اسفند 17, 1399

    چرا شما هی خدا خدا راه انداختین شاید ثور تو انتقام جویان 3 قوی بود ولی تو انتقام جویان 4 با اون شکمش گند زد تو همه چی خخخخخخ

    پاسخ

    • ابوالفضل در پاسخ به محمد

      فروردین 11, 1400

      حتماه ب گوشت نخورده ک عوامل فیلم گفتن شکم تور بیشتر جنبه فان داره هیچ از توانایی هاش و قدرت هاش کم نشده

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به ابوالفضل

        فروردین 11, 1400

        جناب هیشکی همچین چیزی نگفته و خییییلی هم روی قدرتش تاثیر گذاشت به طوری که با آیرون منو کاپیتان آمریکا نتوست یه آسیب درست حسابی به تانوس بزنه در حالیکه تو اینفینیتی وار بدون میولنیر هم میتونست تانوسو بزنه!! ولی اگر طبق آخرین حضور در نظر بگیری ویژن چون مرده اصلا نباید تو لیست میبود!!!

        پاسخ

  19. امیر محمد

    اسفند 16, 1399

    من اگر نخوام دکتر استرنج رو بزارم اول(شخصیت مورد علاقه من توی کمیک+بازیگر مورد علاقه من یعنی بندیکت کامبربچ=من خللللل شدم از خوشی!)اگر منطقی بخوام بگم قطعا ثور چون خدائه قویترین باید باشه اما(یه جایی خوندم هرچی قبل از اما بیاد بی معنیه!)از لحاظ عصبی کاملا بی کله ست! فکر هم نمیکنه!همینجوری از آسمون میاد پایین میزنه تو شکمش؟! یعنی کار به جایی رسید که خود تانوس گفت داداش باید سرم رو هدف می گرفتی! بعد یه ربعه این داره هن و هون میکنه بشکن بزنه تور برو بر نگاش میکنه جی اینکه استورم بریکر رو در بیار بزنه تو ملاجش!بعدشم اول اند گیم دیدیم که زد تانوس رو هم مثل خودش بی کله کرد(از نظر فیزیکی البته.) از اون ور استرنج که اصلا نمیدونه بی اعصابی و اینا چی هست قربونش برم! تو فیلمشم دیدیم بابا یارو داره 100 بار آبگوشتت میکنه تو هی میگی دورمامو-دورمامو-دورمامو؟انقدر اعصاب و اعتماد به نفس؟ برا همین میاد اول اما خب توی وانداویژن(کل نه قسمتش رو دیدم)دیدم که اسکارلت ویچ قاطی کنه به جای خلق فاجعه خلق شاهکار میکنه(البته انصافا نباید اونجوری ذهن ملت رو به بازی می گرفت.) بعدشم خلق یا تغییر واقعیت میدونی یعنی چی؟ یعنی میتونه یه کاری کنه که تو همین دنیا کلا هالک و تور و استرنج(این آخری رو با اکراه میگم ولی حقیقته دیگه😪😪) اصلا وجود نداشته باشن! بعد اینا بودن نبودنشون دست یه نفره بعد میگید از اون قویترن؟(منظورم از اون اسکارلت ویچه) پس نتیجه میگیریم که
    1.اسکارلت ویچ
    2.دکتر استرنج
    3.تور و کپ مارول(مشترکا)
    4.ویژن رو هم نمیشه خدایی دست کم گرفت(هر چند که توی اینفینیتی وار فرقی با جاروبرقی نداشت(هی جارو برقی رو بر میداری میخوره به در و دیوار قر میشه دیگه) این بدبختم مثل جارو برقی هی می کوبوندن تو در و دیوار!)
    5.کوییک سیلور احتمالا اگر نمی مرد تو همون اینفینیتی وار نسخه تانوس رو پیچیده بودن آخه اصلا طرف نمیدید چه خبره چی به چیه یهو میدید دستکش و سنگ ها چند 10 کیلومتر اون طرف ترن میرفت بیاره دوباره از اول.

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به امیر محمد

      اسفند 17, 1399

      امیر محمد جان کاملا حرفت درست هست ولی من هم همین امروز قسمت نهم سریال واندا ویژن رو دیدم ولی این رو هم باید بدونیم که اسکات ویچ هیج تسلطی بر قدرت هاش نداره و یجا نوشته بود که یکی دیگه از قدرت های دکتر همین نوع حرف زدنش هست اینقدر گفت دورمامو تا این که دورمامو پیشنهادش رو قبول کرد و بازم میگم درمامو یک نیمه خدا هست و اسکات ویچ رو هم خیلی راحت نابود می کنه،شاید دکتر استرنج بدون سنگ زمان ضعیف تر شده ولی بازم قویترین هست شاید اگه کمیک های دکتر استرنج رو ببینی متوجه میشی که چه قدرت هاییییی داره که داخل فیلم های سینماییش نشون داده نشده و دکتر استرنج فقط دورمامو رو شکست نداده بلکه مفیستو اونم تو خونه ی خودش شکست داد و خون آشام رو هم شکست داد یکی از نویسنده های(حالا دقیق نمی دونم چی کاره بود) مارول خودش اعلام کرد که دکتر اسرتنج و اسکات ویچ در یه اندازه هستن ولی بازم با توجه به تجربه دکتر استرنج قوی تر هست هرچند که اسکات در حال مطالعه کتاب ها هست و انگیزش هم برای این کار به احتمال زیاد برگردوندن بچه هاش و ویژن هست حالا یه سوال می پرسم دوست دارم نظرت رو بدونم بنظر تو ققنوس قوی تر هست یا اسکات ویچ

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به محمد

        اسفند 19, 1399

        مقایسه این دوتا اشتباهه. فونیکس قائل به فرد نیست و میتونه تو وجود هر کسی رخنه کنه ولی جین گری یه ایکس منه که بدونه فونیکس بازم قویه اما با فونیکس یه چیز دیگه ست. هر کسی میتونه فونیکس رو داخل بدنش ببره این رو از کجا میگم؟ از اونجایی که فونیکس فط در صورتی می مرد که درون میزبانش بمیره (چندین بار البته) پس اگه به جای اینکه بره توی جین گری می رفت توی ولورینی که جین گری رو کشت بازم همین آش بود و همین کاسه. از اون طرف اسکارلت ویچ یه فرده. کسی نیست که قدرت هاش رو انتقال بده. قدرت هاش تموم نمیشه. توی وانداویژن هم دیدی خودت. برا همین این مقایسه اشتباهه. اسکارلت ویچ یه فرده با قدرت های خیلیییی زیاد اما فونیکس یه قدرت خیلیییی زیادیه که نیاز به کسی داره که ورادش بشه و بدون میزبان هیچ چیزی از خودش نداره. وقتی یه مقایسه ریشه هاش فرق کنه نمیشه جواب قطعی بهش داد. مثل اینه که بگیم محمد( خودم و خودت رو میگم) 100000 تومن پول داشت و امیر محمد هم 90000 تومان پول داشت. اگر این دو پول هایشان را روی هم بگذارند،مجموع سن آنها چیست؟!! اصلا ربطی به هم ندارن. مثل همونی که شما میگی. قدرتی که نیاز به فرد داره رو نمیشه با فردی که نیاز به قدرت داره مقایسه کرد!

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به امیر محمد

          اسفند 20, 1399

          درسته

          پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به امیر محمد

          اسفند 21, 1399

          کاملا داری اشتباه میگی چون فونیکس بدون میزبان یه نهاد کیهانی مثل ابدیت به حساب میاد و تقریبا با نهادهای قدرتمند کیهانی مثل ابدیت برابره!!و خب با یه اشاره کل انتقام جویانو نابود میکنه!!!

          پاسخ

          • امیر محمد در پاسخ به تحلیل گر

            اسفند 22, 1399

            ببخشید من زیاد کپیک های مردان ایکس رو دنبال نکردم چندان اطلاعات زیادی ازشون ندارم. البته قدرت و این هاشون رو میدونما ولی زیاد قاطی ریزه کاریاشون نشدم

            پاسخ

          • امیر محمد در پاسخ به تحلیل گر

            اردیبهشت 22, 1400

            آها راستی ببین امروز داشتم یه مقاله ای رو میخوندم توش جواب مشخص شده بود. اسکارلت ویچ قوی تره.داری اشتباه می کنی شما. بیا این متنشه برات کپی کردم.اسکارلت ویچ بعد از وقایع رویداد خاندان ام مدتی در گوشه نشینی و عزلت نشینی به سر می برد تا اینکه در کمیک اونجرز در برابر ایکس من دوباره برگشت. توی این کمیک معلوم شد جهش یافته ای به نام هوپ سامرز قراره به نیرو های فونیکس دست پیدا کنه.قدرت اسکارلت ویچ اونقدر زیاد بود که تونست به سایکلاپس که به طور مقطعی به نیرو های فونیکس دست پیدا کرده بود آسیب زیادی بزنه.بعد هم به هوپ سامرز کمک کرد از شر نیروی فونیکس خلاص بشه.پس جمله ی دیگه فونیکس بسه رو به زبون آورد و فونیکس رو از بین برد.
            ************************************************************************
            مشاهده کردی؟اسکارلت ویچ فونیکسی رو که خودت میگی کل اونجرز رو پودر میکنه از بین برده پس طبیعیه که اسکارلت ویچ قویترین انتقامجو باشه.تور و هالک و ویژن و کاپیتان و مرد عنکبوتی هم تونستن تنهایی چیزی که به اندازه فونیکس قدرت داشته باشه رو نابود کنن؟

            پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به محمد

        اسفند 20, 1399

        فقط یه سوال.شما منظورت از شکست مفیستو توی خونه خودش کمیک دمنیشن(یا همون لعنت) هستش؟ اگه منظورت اونه که چه شکست دادنی؟ اومد گفت گوست رایدر جات رو تو جهنم گرفته. اونم گفت ا! باشه بریم ببینیم! بعد میره تو زمین اونجا گیرش میارن توی اون چند ثانیه چند هزار سال سخت داشته؟ منم اونو خوندم ولی داداش من قبول دارم بعد از اسکارلت ویچ اون قویترین انتقام جوئه. اما (چه کنترلی رو قدرتاش داشته باشه یا نه) اسکارلت ویچ می تونه استرنج رو کلا از جهان هستی محو کنه!

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به امیر محمد

          اسفند 20, 1399

          خوب دیگه نکته همین هوش دکتر استرنج هست که تونست مفیستو رو شکست بد می خواستم همین رو بهت بگم که دیدم متوجه شدی مثل همون دورمامو دورمامو گفتنش هست

          پاسخ

    • MFT در پاسخ به امیر محمد

      اسفند 21, 1399

      این گفته های شما طبق کمیک بود یا MCU?

      پاسخ

    • MFT در پاسخ به امیر محمد

      اسفند 21, 1399

      سلام . مقاله خوبی بود ‌‌‌. اگر طبق mcu حساب کنیم تا حدودی درست است ولی اگر طبق کمیک حساب ثور باید رتبه اول را می گرفت چون ثور تونست گالاکتوس در اوج را بزند که قدرت گالاکتوس در اوج فکر کنم با قدرت دورمامو در اوج برابر است پس ثور از همه ی اعضای انتقام جویان از جمله ( هالک ، کاپیتان مارول ، اسکارلت ویچ ، دکتر استرنج
      و ویژن) قویتر است

      پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 19, 1400

        بله من داخل ام سی یو منظورم بود وگرنه توی کمیک که تور باید دوم بشه جای استرنج ولی،فرض کن میخوای من رو با صاعقه بزنی.منم میتونم فقط با اراده کردن تو رو از دنیا محو کنم.تو تا بیای من رو بزنی محو میشی توی نبرد.من که نمیام بگم نه اول شما بفرمایید.تا یه تهدید بکنی محوتت میکنم.تو بای وجود داشته باشی تا حمله کنی اما اگه وجود نداشته باشی چی؟میتونی حمله کنی؟نه!بزار مثال بزنم برات.تو میگی میخوای با یه عالمه الوار چوب یه عالمه کمد درست کنی.اگه یهو همه چوب ها رو ببرن تو هم نتونی جلوشونو بگیری میتونی کمد رو بسازی؟نه.قدرت تغییر واقعیت رو نمیشه دست کم گرفت و جایگاهش به حق اوله.تو میخوای من رو با چاقو بکشی ولی من چاقو رو تبدیل میکنم به پرتقال! یا اصلا چاقو رو محو کنم.مثلا هیچ چیز یگه ای هم به جز چاقو نداشتی و با دست هم نمی تونستی من رو بکشی.با پرتقال منو میکشی؟؟!!🤣🤣 تو دنیای کمیک هم اوله اسکارلت ویچ.کمیک خاندان ام رو خوندی؟ اسکارلت ویچ میتونه تاریخ رو عوض کنه!کاپیتان امریکا رو پیر کرد.یعنی کاری کرد که به ارزوش برسه و توی یخ گیر نکنه.یا مثلا گوئن استیسی رو زنده کنه و پیتر با اون ازدواج کنه. (از اینجا به بعد دیگه مال خاندان ام نیست.دو تا مورد قبلی یعنی کاپیتان امریکا و گوئن استیسی تو اون کتاب بود.)اگه بخواد میتونه کاری کنه اصلا کسی چیزی به اسم اساطیر اسکاندیناوی به ذهنش نرسه که از توش بخواد تور در بیاد.یا مثلا میتونه جلوی تصادف استرنج رو بگیر و نزاره بره کامار تاج.میتونه کاری کنه بروس بنر اون روز اصلا خونه بمونه و تبدیل به هالک نشه.میتونه مرد اهنی رو از فکر ساخت زره هاش منصرف کنه.میتونه کاری کنه عنکبوته به جای اینکه پیتر رو نیش بزنه زیر پای پیتر له بشه.میتونه کاری کنه باکی بارنز اصلا تبدیل به سرباز زمستان نشه به جاش بیفته بمیره.بازم بگم؟اسکارلت ویچ اصلا توی وانداویژن قسمت نه هم گفت:در دارک هولد اومده که اسکارلت ویچ قدرتش از جادوگر اعظم هم بیشتره. اینم دلیل بر برتری اسکارلت ویچ به استرنج(ناراحتم از این که میگم ولی حقیقته) اگه به چشم منطق نگاه کنیم قطعا اسکارلت ویچ اوله اما اگه به چشم فن بودن و تعصب نگاه کنیم هاوک ای هم میتونه از نظر بعضی ها اول بشه.

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به امیر محمد

          اردیبهشت 27, 1400

          نه دیگه نشد . داخل ام سی یو که اگر فیلم عشق و تندر بیاد احتمالش زیاده که ثور به یکی از قویترین نسخه هاش تبدیل بشه که می‌تونه اسکارلت ویچ رو برای صبحونه بخوره .
          اما داخل کمیک تو اومدی اسکارلت ویچ رو در حالت و نسخه قوی با ثور معمولی مقایسه می کنی بعد منم میام کینگ ثور پیر رو میارم . حالا چی !! ؟ چی شد ؟؟ اسکارلت ویچ می تونه کاری کنه که خدایان اسکاندیناوی وجود نداشته باشه . خخخخخخخخ🤣😂😭🤣🤣😂 تو دیگه واقعا مرز تعصب رو رد کردی . ببین همون اودین که دیدی اسکارلت ویچ رو با کمترین زحمت شکست می ده . ببین نمیدونی بزار برات روشن کنم . اودین اگر از نیروی اودین استفاده کسی مثل دکتر استرنج رو که جادوگر اعظم محسوب می شه رو به راحتی شکست می ده . واندا که دیگه جای خود داره . حالا دیگه شمشیر اودینو و زره نابودگر و هایمدال و آزگارد رو نه قلمرو رو حساب نمی کنم . لطفا دیگه اینقدر مبالغه الکی نکن چون دیگه واقعا خیلی از حد گذشتی . اگر از هزار نفر بپرسی اودین در برابر اسکارلت ویچ ۹۹۵ نفر می گن اودین ۵ نفر مثل تو میگن اسکارلت ویچ پس لطفاً تعصب رو کم کن . اصلا داخل سایت هم بپرسی نتیجه را می بینی .

          پاسخ

          • امیر محمد در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 29, 1400

            اتفاقا من مرض تعصب رو رد نکردم. منم گفتم که تو کمیک تور معمولی دومه کینگ تور یا ران کینگ تور اول.ولی من رتبه بندیم بر اساس ام سی یو بود. بعدشم فکر کنم اون بخش بالای نظر اولم رو نخوندی من اگه قرار بود تعصب داشته باشم با صد تا دلیل همه تونو قانع می کردم(شایدم سعی می کردم قانع کنم)دکتر استرنج اوله. من تو ام سی یو منظورم بود. قدرت تغییر واقعیت درون ام سی یو فعلا بالاترین قدرته. من از شما یه خواهشی می کنم اول همه نظرات طرفی رو که میخوای براش جواب بزاری رو مو به مو بخون بعد هی بیا به همه بگو تعصب تعصب برادر من! بعد اگه بحث تعصب سر اسکارلت ویچه من میگم تعصبی اگه من داشت باشم سر دکتر استرنج من چیزی که توی ام سی یو هستش رو منطقی ترین حالتش(در حال حاضر) رو گفتم. اوا جمله مو ول کردم!! داشتم می گفتم اگه بحث سر تعصب روی اسکارلت ویچه همین پایین نظر من یه کامنت هست از یه بابایی به اسم حسام. اون بخون می فهمی تعصب چیه!!خخخ!جادوی قرمز قشنگ!!!!!؟؟؟؟؟وات د هل؟؟؟
            پی نوشت: پس لطف کن به هر کی می رسی نگو مرز تعصب رو رد کردی یهو یکی که واقعا بیش از حد متعصبه یه چیزایی بهت می گه دویست سال عمر می کردی این ف.ح.ش ها رو یاد نمی گرفتی!!😁😁
            چی نوشت دوم: اوا خودمم نخوندم نظرمو! یادم رفت بنویسم راجع به کینگ تور و ران کینگ تور!! خلاصه ببخشید! الان میگم بهت!
            پی نوشت سوم:پس لطف کن به هری می رسی نگو مرز تعصب رو رد کردی یهو یکی که واقعا بیش از حد متعصبه یه چیزایی بهت می گه دویست سال عمر می کردی این ف.ح.ش ها رو یاد نمی گرفتی!!😁😁 خلاصه رطب خورده منع رطب کی کند دیگه!!😅😅
            پی نوشت چهارم:این پایینیه رو بخون می ترکی از خنده!!
            پی نوشت پنجم:دیگه شورشو در آورم! چقدر پی نوشت!
            پی نوشت ششم:باشه. دیگه پی نوشت نمی نویسم!

            پاسخ

          • امیر محمد در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 29, 1400

            خط آخر همین کامنتی رو هم که بهش جواب دادی نخوندی من با تعصب مخالفم. من منطق ام سی یو در حال حاضر رو گفتم. هوووف!

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به امیر محمد

              اردیبهشت 30, 1400

              عزیزم مگه من بیکارم بیام همه ی کامنت های تو رو بخونم . من مگه جواب همه ی کامنت های تو رو دادم ؟ خیر فقط جواب این یکی کامنتت رو دادم . می دونی داداش ف.ح.ش رو که همه بلدن مخصوصا یکی مثل من ولی در کل کار درستی نیست و تایید نمی شه . می‌دونی تعصبانه ترین حرفت این بود که گفتی اصلا می دونه کاری کنه که خدایان اسکاندیناوی وجود نداشته باشند و کلی خدای اسکاندیناوی هست که اسکارلت ویچ با واقعیت تو حپشون هم نیست .

              پاسخ

              • امیر محمد در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 30, 1400

                فکر کنم کلا نخوندی اصلا چی نوشتم! من تعصب اگه داشته باشم رو استرنجه. بعدشم من اون رو هیمن جوری تایپ کردم یه چیزی اون وسطا انقد به اون گیر نده لطفا. در ضمن همون کامنتی رو که جواب دادی هم کامل نخوندی. چون گفتم من تعب ندارم الان حقیقت ام سی یو رو گفتم.

                پاسخ

                • امیر محمد در پاسخ به امیر محمد

                  اردیبهشت 30, 1400

                  دوست عزیز بیا به این بحث خاتمه بدیم. من هی میگم وضعیت الان ام سی یو شما هی میگی تعصب داری. الان که نظرت رو دادی، بیا بیخیال بیم. برای بار آخر میگم باشه؟ من اگر قرار به تعصب باشه، روی دکتر استرنج متعصب می شم نه اسکارلت ویچ! قبول دارم ران کینگ تور، قویترین شخصیت ماروله. ولی این لیست بر اساس ام سی یو هستش و منم بدون هیچ جبهه گیری ای نظرم رو گفتم. همین. تمام.

                  پاسخ

                • MFT در پاسخ به امیر محمد

                  اردیبهشت 30, 1400

                  سلام. کامنتت رو کامل خواندم . می‌دونی می گی تعصب نداری ولی هم روی واندا و هم روی استرنج . ولی وجدانا اون اسکاندیناوی خیلی تعصبانه بود که هر چیزی را نباید تایپ کرد . بحث تو سر تغییر واقعیت است که داخل کمیک اصلا قضیه اینطوری نیست و ثور اول هست نه دوم.

                  پاسخ

                  • امیر محمد در پاسخ به MFT

                    اردیبهشت 31, 1400

                    قبول دارم. قبول دارم کاملا قبول دارم. اون هم یه چیزی بود بیخیالش. ولی الان ام سی یو اونیه که من گفتم. چون تور هنوز نه به کینگ تور تبدیل شده نه کینگ فونیکس نه ران کینگ تور و نه نکرو تور. پس تا وقتی تبدیل نشده، حرف من درسته. فعلا، تا وقتی که تور ارتقا پیدا نکنه، یا حتی چه می دونم جایگزینی براش پیدا نشه(مثل بتا بیل ری) اسکارلت ویچ از همه(فعلا) قویتره. خود فایگی هم گفته در حال حاظر در ام سی یو،اسکارلت ویچ از همه قویتره. به نظرم برو یه کمیکی هست، بخون. به اسم هاوس آف ام(خاندان ام) انقدر کارای عجیب غریبی توی اون اسکارلت ویچ کرده که بودنش توی رتبه اول یا دوم یا سوم کمیک قطعی و کاملا منطقیه.
                    راستی برای اینکه بدونی ران کینگ تور( فکر کنم ران کینگ تور رو بدونی) یا کینگ فونیکس یا نکرو تور کیه، میگم بهت:
                    کینگ فونیکس: ببین اولد کینگ تور هست، این با ولورین یه نبردی کرده بود، چون ولورین فونیکس رفته بود درونش خلش کرده بود. بعد اولد کینگ تور ولورین رو شکست داد و فونیکس فت داخل اون. ولی به خاطر دانش بالایی که داشت، دیوونه نشد و تونست به فونیکس مسلط بشه. اینطوری کینگ فونیکس به وجود اومد.
                    نکرو تور هم قویترین توره چون آل بلک سورد(شمشیر کنال) رو از گور گرفت و یه قدرت خیلی خیلی زیادی به دست آورد که حتی از ران کینگ تور هم قویترش کرد. چون الان یه ترکیبی از قدرت تور و کنال و گور رو داره. خیلی قویه. برو تو گوگل سرچ کن قویترین نسخه های تور توی کمیکان فارسی نوشته پنج نسخه قوی از تور برو بخونش

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 1, 1400

                      نه خیر جیگر رون کینگ الان با اختلاف قویترین نسخه ثور هست .

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 2, 1400

                      این نظر من نیست. نظر اون سایتیه که گفتم.که البته اگه فکر کنی می فمی پر بی راه هم نمی گه.چون نکرو تور در واقع همون رون کینگ توره که شمشیر تمام سیاه رو پیدا کرده و هم قدرت خود رون کینگ تور رو داره و هم قدرت کنال(خدای سیمبیوت ها(سیمبیوت ها مثل ونوم و کارنیج و…)) و هم قدرت گور، قصاب خدایان. برای همین فرض کن رون کینگ تور رو با کنال و گور بریزن تو هم. نتیجه؟ نکرو تور! البته نکرو تور زیاد شناخته شده نیست برا همین گفتی اینو چون نمی شناسیش. برو تو اون سایته بخون. اگه قانع شدی بگو. اگر هم نشدی دلیلت رو بگو.

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 2, 1400

                      عزیزم من هم خیلی از سایت ها را می شناسم که رون کینگ ثور رو اول میدونن. کی گفته نکرو ثور قبلا رون کینگ بوده ؟ ها ؟ برای چی چرت میگی . رون کینگ چرخه رگناروگ رو قطع کرد و سایه نشینان بالا رو زده . اون هم خیلی راحت . برو یکم تحقیق کن بعد بیا بگو نکرو ثور رون کینگ ثور بوده . برو یکم کمیک بخون . تا اینطوری اشتباه نکنی.

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 3, 1400

                      من کمیک های تور رو نخوندم. چیزی که تو سایت ها نوشته رو خوندم.البته خوندم، ولی اون جوری با جدیت نخوندم. شما ببخشید برادر من. من فقط نظر اون سایت کمیکان رو گفتم همین. من نمی گم که. تو یکی دو تا سایت دیگه هم که… اسماشون چی بود خدا؟؟ یادم نمیاد ولش کن تو چند تا سایت هم خوندم که نکرو تور همون رون کینگ تور بوده. نظر من نیست.حالا شما باز ببخش. در ضمن بیا لطفا تمومش کنیم دیگه دو سه هفته ست داریم با هم بحث میکنیم.بیا بیخیال شیم

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به MFT

                      خرداد 4, 1400

                      اون رو بی خیال. گفتم که زیاد به کمیک های تور رغبتی ندارم و فقط مقالات رو در باره ش میخونم. ولی ببین. اومدم بگم اینطوری که تو میای قلدرم قلدرم میکنی و سنگ تور رو به سینه می زنی. من هی می خوام میانه روی کنم ولی خودت نمی زاری. من خیلی پیگیرم! (تو میتونی بگی سیریش اصلا هر چی) رفتم ته و توی نظر هات رو در آوردم و یه اطلاعاتی ازت پیدا کردم. مثلا این که الان فوقش 14 سالته و یک سال بیشتر نیست که کمیک می خونی. ببینم تا حالا، کمیک خاندان ام رو خوندی؟؟ فکر نکنم. توی اون اوج قدرت اسکارلت ویچ به نمایش در اومد. اون حرفم که گفتم خدایان اسکاندیناوی وجود نداشته باشن رو ولش کن. اسکارلت ویچ میتونه تور رو بکشه چطوری؟ نه اینکه خودش بکشه نه. حتی اینکه بخواد پاکش بکنه هم بیخیال میشیم. اسکارلت ویچ قدرت تغییر تاریخ رو داره. اگه نمی دونی بدون. یعنی میتونه کاری کنه که چه میدونم دونالد بلیک هیچوقت میولنیر رو پیدا نکنه. یا مثلا تور توی یکی از حمله های لوکی یا گور یا تانوس یا هرکی کشته بشه. حتی رون کینگ تور هم(نمی گم شکست میخوره ها) تو بهترین حالت انتهاری میشه و خودش و اسکارلت ویچ با هم دود میشن هوا. که تور رو نمی دونم(گفتم که زیاد میلی به کمیک های تور ندارم.)زنده میشه یا نه ولی اسکارلت ویچ همون طوری که چند دفعه قبل این اتفاق افتاده بود، توسط کثان زنده میشه. پس کلا نبرد جلوی اسکارلت ویچ بی فایده ست. شما که کلا یه ساله کمیک میخونی خیلی از کمیک ها رو نخوندی. من نوزده سالمه و از ده سالگی دارم کمیک میخونم و از دوازده سالگی به طور حرفه ای میخونم.متعصب هم من نیستم متعصب تویی. من چیزی که حقیقت کمیک های مارول هست رو میگم ولی شما هی میگی تور تور.میدونم کمیک های تور رو حرفه ای میخونی ولی بقیه کمیک ها چی؟اونا رو هم حرفه ای خوندی؟میشه اسم تمام کمیک هایی که مال تور نبودن و خوندی رو بگی؟ هی می خوام هیچی نگم! آدم رو س.گ بگیره تعصب نگیره!( اصلش جو هست ولی با توجهبه شرایط تغییر دادم. گفتم که نگی بی سوادم)جوبی داری؟ اگه داری بگو!

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به امیر محمد

                      خرداد 3, 1400

                      خب این حرف کاملا اشتباهه!!! نکروثور اصلا ربطی به رون کینگ ثور نداره!!! نکرو ثور حاصل:ثور عادی+نکرو سورد +گور +بعضی از خدایانی که کشته!!! اما رون کینگ ثور منگوگی رو با یه ضربه نابود کرد که دست کم از گور با نکرو سورد قویتره و از سایه نشینان بالا برتری گرفته که یدونه از اونا از اودین هم قویتر بود و خلاصه که نکرو تور حریفی جلو رون کینگ ثور نیس!!

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به تحلیل گر

                      خرداد 3, 1400

                      اصلا میخونید نظراتو با دقت؟ اگه نه لطفا نیاید هی پاسخ بزارید! بابا من میگم نظر من نیست توی سایت کمیکان و یکی دو تا سایته دیگه خوندممم!!!!!!!

                      پاسخ

  20. Hesam

    اسفند 8, 1399

    دوستان من با این رتبه بندی موافق موافقم چون که ممکنه همهی شما عاشق ثور و هالک و ایرون من و فلان باشید ولی خود سازنده مارول و کارگردان فیلم های مارول گفته قوی ترین اسکارت ویچ هست منم طرفدار اسکارلت ویچ هستم تنها کسی که می تونست تانوس رو بکشه توی فیلم انتقام جویان پایان ابدیت دیدم همه اعضای انتقام جو اومدن جلوشو بگیرن که به ویژن نرسه و دستش به سنگ نرسه ولی همه رو با یک ضربه کشت ولی واندا یه جادویی قرمز به سمتش داد و سرعتش رو کند کرد و توی انتقام جویان پایان بازی دیدین اخرای فیلم تانوس برد بالا ی معلق هوا داشت نابودش میکرد که دستور اتش دادن که مجبور شد فرار کنه ولی ثور و هالک با دو ضربه پرت کرد اون ور شاید شما طرفدار ثور و هالک باشید ولی قبول کنید که اسکارلت ویچ خیلی قدرتمند تره همونطور که نویسنده مارول گفته اسکارلت ویچ قوی تره دیگه شما دانا تر از نویسنده مارول که نیستید بعدشم اسکارلت با بازی زیبای الیزابت اولسن خیلی نیروی قشنگ قرمز رنگی داره خود دانید قبول کنید با توجه به فیلم خیلی قوی تره اسکارلت ویچ 🦚❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به Hesam

      اسفند 8, 1399

      سلام دوست عزیز . اول اینکه چرا وقتی میگی واندا تانوس را می کشت چرا نمیگی تانوس همه ی اعضای انتقام جویان از جمله ( واندا ) را شکست داد ولی ثور تونست تانوس را با شش سنگ ابدیت شکست بده . ( در فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت ) حالا میگی واندا قویتره 🤣🤣 در مورد اونجرز اند گیم هم بگم که منفیست بازی در آن اوج می زد . اصلا می‌دونی منفیست بازی یعنی چه ؟ فکر نکنم بدونی 🤣🤣 منفیست بازی یعنی زن سالاری ،زن پرستی . حالا خودت بگو کدوم قویتره .

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به MFT

        اسفند 8, 1399

        ببخشید می خواستم بنویسم فمنیست.

        پاسخ

        • فاطمه در پاسخ به MFT

          اسفند 28, 1399

          نه ربطی به فمنیست بازی نداره ….اسکارلت ویچ کلا ی سر و گردن از همشون بالاتره …چون اسمشم تو دارک هولد اومده که جادوی آشوب داره و میتونه واقعیت و تغییر بده این یعنی تموم واقعیت هایی که تا حالا اتفاق افتاده و اگه بتونه رو قدرتش مسلط بشه میتونه تغییر بده ازین بیشتر ؟؟؟؟؟تازه آگاتا هارکنس هم بهش گفت که اسکارلت ویچ حتی از جادوگر اعظم هم قدرتمنده تره ….چیز دیگه ای به نظرت هست اصلا 😊😊

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به فاطمه

            اسفند 28, 1399

            😂😂😂خب پروفسور همه ی اینا از فمینیست بازیهای ماروله ديگه!!! حالا تو میتونی فکر کنی بخاطر فمینیسم نیست!!!

            پاسخ

          • MFT در پاسخ به فاطمه

            فروردین 29, 1400

            خب معلومه . شما دخترید و دوست داری ابر قهرمان زن رو از همه برتر بدونی . در ضمن من تنها نمیگم فمینیست بازی دیگه همه ی عالم می‌دونه فمینیست بازی کردن . داخل مقاله ها هم به این نکته اشاره کرده . در ضمن این یعنی چی یه سرچ گردن بالاتره 🤣🤣🤣 خواهر من خودت حساب کن اگه ثور بخواد می تونه از نیروی اودین ، اودین فورس استفاده کنه که جادوی ثور رو تا حدی که به اندازه دکتر استرنج ( جادوگر اعظم ) بالا بیاره . حالا چی . در ضمن داخل سینما الان ثور باید نیروی اودین رو داشته باشه . حالا فهمیدی قویترین انتقام جو کیه . ه‍ا ؟

            پاسخ

      • محمد در پاسخ به MFT

        اسفند 17, 1399

        دوست عزیز شما مگه انتقام جویان چهار رو ندیدی؟؟؟؟شاید تو انتقام جویان سه ثور تانوس رو زد ولی تو انتقام جویان چهار تانوس با این حال که هیچ سنگی نداشت کاپیتان آمریکا آیرون من و ثور رو باهم شکست داد

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به محمد

          اسفند 21, 1399

          سلام دوست عزیز مثل اینکه کامنت من رو کامل نخوندی که در انتقام جویان پایان بازی فمنیست بازی اوج می زد که یعنی ثور را ضعیف کردن تا شخصیت های خانومی مثل اسکارلت ویچ یا کاپیتان مارول را قوی نشان دهند . پس اینقدر روی واندا تعصب نشان ندهید . در ضمن یک مقاله هست که چند دلیل برای اینکه پایان بازی فیلم بدی بود را بخونید تا بفهمید.

          پاسخ

      • محمد در پاسخ به MFT

        اسفند 17, 1399

        10 باری که دکتر استرنج با زکاوتش بقیه رو پشت سر گذاشت:https://www.comicon.ir/articles/comic/10-dr-strange-outsmarted-everyone/

        پاسخ

    • صدرا در پاسخ به Hesam

      اسفند 13, 1399

      آره موافقم

      پاسخ