آکوامن با عبور از شوالیه تاریکی پرفروش ترین فیلم دنیای سینمایی DC شد

فیلم “آکوامن” (Aquaman) که در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) اکران خود را در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده بود، بعد از گذشت شش هفته به فروشی یک میلیارد و نود میلیون دلاری دست پیدا کرد و به پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی DC تبدیل شد.

این عنوان پیش از این متعلق به فیلم “شوالیه تاریکی بر می خیزد” (The Dark Knight Rises)، ساخته ی “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، بود که در سال 2012 موفق شد با یک میلیارد و هشتاد و چهار میلیون دلار فروش در گیشه، پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی DC لقب بگیرد.

علاوه بر این، فیلم “آکوامن” با رسیدن به یک میلیارد دلار فروش جهانی، در جمع 25 فیلم پر فروش تاریخ سینما و در کنار فیلم هایی مثل “ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه” (The Lord of the Rings: The Return of the King)، “اسکای فال” (Skyfall) و “تبدیل شوندگان: عصر انقراض” (Transformers: Age of Extinction) نیز قرار گرفته است.

داستان فیلم “آکوامن” درباره ی شخصیتی به نام “آرتور کری” است که متوجه می شود وارث امپراطوری زیر آب آتلانتیس است و باید برای رهبری مردمش و تبدیل شدن به یک ابر قهرمان قدم های بزرگی بردارد.

“جیسون موموآ”، “امبر هرد”، “پاتریک ویلسون” و “نیکول کیدمن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کمپانی برادران وارنر بعد از موفقیت های چشمگیر فیلم “آکوامن”، ساخت قسمت دوم و دنباله ی این فیلم را نیز تایید کرده است.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. اولین موفقعیت دی سی با همین فیلم ملیاردی شد ….تاریخ انتشار بلوریش نمیدونید عباس اقا کی میاد بیرون ….فیلم های فندق شکن و موتور های فانی .جانوران .رابین هود کامده این هنوز بلوریش نیومده تلیرش که بد جور قشنگ بود زودتر بیاد بیبینم

    پاسخ