معرفی فیلم های رو به اکران آنجلینا جولی در آینده نزدیک

آنجلینا جولی یک بازیگر آمریکایی و نه تنها یکی از گران قیمت ترین بازیگران هالیوود بلکه جهان است که تا به حال جوایز مختلفی دریافت کرده است: یک اسکار، دو جایزه بازیگران گیلد و سه جایزه گلدن گلوب. او همچنین بارها عنوان گران قیمت ترین بازیگر زن هالیوود را دریافت کرده است.

جولی اولین بار در کودکی در کنار پدرش جان ویت در فیلم “نگاهی به بیرون” (Lookin’ to Get Out – 1982) حضور یافت. فیلم مهم تر او “هکرها” (Hackers) در سال 1995 بود. سپس در فیلم های زندگی نامه ای “جرج والاس” (George Wallace) در سال 1997 و “جیا” (Gia) در سال 1998 حضور یافت و به دلیل بازی در فیلم “جیا” جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

بازی در نقش قهرمان بازی های ویدیویی لارا کرافت در فیلم “لارا کرافت: مهاجم مقبره” (Lara Croft: Tomb Raider – 2001) باعث شهرت او شد. سپس با فیلم های “آقا و خانم اسمیت” (Mr. & Mrs. Smith)، “تحت تعقیب” (Wanted) و “سالت” (Salt) بر موفقیت اش افزود. سپس برای حضور در فیلم های “قلب قدرتمند” (A Mighty Heart) و “بچه جایگزین” (Changeling) نامزد بهترین بازیگر اسکار شد. بزرگ ترین موفقیت او تا به امروز بازی در فیلم فانتزی “مالیفیسنت” در سال 2014 بوده است. در سال های 2010 جولی با فیلم های “در سرزمین خون و عسل” (In the Land of Blood and Honey)، “رام نشده” (Unbroken)، “در کنار دریا” (By the Sea) و “اول پدرم را کشتند” (First They Killed My Father) در عرصه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تولید هم شرکت کرد.

شاید تصور کنید فیلم بعدی آنجلینا جولی چیست؟ خوشبختانه در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. در اینجا فیلم های رو به اکران آنجلینا جولی در سال 2019 و 2020 را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم این فیلم ها به خوبی فیلم های پیشین او باشد. با پروشات همراه باشید.


1. یکی و آن هم ایوان – The One and Only Ivan – اعلام خواهد  شد

در این فیلم فانتزی که براساس یک رمان کودکانه به همین و به کارگردانی تیا شاروک ساخته شده، آنجلینا جولی قرار است در نقش یک فیل صداپیشگی کند. مایک وایت فیلمنامه را نوشت و سم راکول در نقش ایوان صداپیشگی می کند. فیلم داستان گوریل بزرگی به نام ایوان است که به همراه یک فیلم مسن به نام استلا و یک سگ به نام باب در یک قفس زندگی می کنند و نمی دانند چگونه به آنجا آمده اند. مک صاحب این قفس بزرگ است. با آمدن یک فیل کوچک آسیب دیده به نام روبی حمایت استلا از او؛ ایوان نیز از او حمایت کرده و با کمک جولیا دختر نگهبان سعی می کنند اوضاع را مساعد کنند.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر آنجلینا جولی که باید تماشا کنید


2. مالیفیسنت 2 – Maleficent II – 2020

آنجلینا جولی در این فیلم فانتزی آمریکایی که سری دوم نسخه سال 2014 است به نقش پیشین خود بازمی گردد. جائوچیم رونینگ کارگردانی و ال فانینگ، سم ریلی، ایملدا استانتون، جونو تمپل و لسلی منویل، به نقش های خود بازمی گردند. میشل فایفر، اد اسکرین، هریس دیکینسون و چویتل اجیوفور نیز از بازیگران جدید این فیلم هستند. این فیلم از دیزنی قرار است در 29 مه 2020 اکران شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


3. برگرد – Come Away – اعلام خواهد شد

یک درام فانتزی زیبا به کارگردانی برندا چپمن و بازیگری دیوید اویلوو که قرار است آنجلینا جولی هم در آن نقش آفرینی کند. داستان درباره شخصیت های “آلیس در سرزمین عجایب” (Alice in Wonderland) و “پتر پن” (Peter Pan) است که می خواهند به والدین شان کمک کنند تا مرگ بزرگ ترین پسرشان را تحمل کنند.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


4. مانند یک دختر شلیک کن – Shoot Like a Girl – اعلام خواهد شد

آنجلینا جولی به عنوان یک ستاره اکشن قرار است در این درام از جنگ افغانستان نقش آفرینی کنند. این فیلم براساس خاطرات واقعی ماج به نام “مانند یک دختر شلیک کن: مبارزه دراماتیک یک زن در افغانستان و در خانه” ساخته می شود. ماری جنینگز هجر بارها به عنوان خلبان هلیکوپتر به افغانستان سفر کرده است. همچنین به عنوان یکی از دریافت کنندگان پرپل هارت، در میادین نبرد خاورمیانه جان صدها زن و مرد را نجات داده و قوانین ارتش را که مانع حضور زنان در جنگ می شد، تغییر داد. این فیلم در حال حاضر جلب توجه کرده و امیدواریم آنجلینا جولی در این درام اکشن بدرخشد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم پیشنهادی از ژانر های مختلف که می توانید آخر هفته تماشا کنید + تریلر


5. زندانی – The Kept – اعلام خواهد شد

آنجلینا جولی در این اثر اقتباسی از رمان زندانی حضور دارد. آلیس بیرچ نویسندگی اثر را برعهده داشته و جولی تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده می گیرد. این فیلم براساس رمان سال 2014 جیمز اسکات که در زمستان 1897 رخ می دهد ساخته خواهد شد و داستان گروهی از قاتلین است که به یک مزرعه متروک در نیویورک می روند. السپث هوول درحالی که به خانه بازمی گردد که همسر و چهار فرزندش کشته شده اند. پیش از اینکه پسرش کالب را پنهان شده در آشپزخانه بیابد صدای تیر دیگری را می شنود. کالب 12 ساله به مادرش ملحق شده و اکنون او باید قاتلین را بیابد. این رمان در سال 2014 توسط انتشارات هارپر کولینز منتشر شد.

همچنین بخوانید: 10 فیلمی که زندگی و نگرش شما را تغییر خواهند داد! 10 فیلم برای لذت بردن از سینما


6. کلئوپاترا – Cleopatra – اعلام خواهد شد

در این فیلم بازسازی از حماسه سال 1963 آنجلینا جولی نقش کلئوپاترا را ایفا می کند. دیوید اسکارپا قرار است فیلمنامه این اثر را بازنویسی کرده و سونی پیکچرز هم تولید و توزیع آن را برعهده دارد. اسکات رادین و امی پاسکال هم جز تهیه کنندگان هستند. قبلا گفته می شد لیدی گاگا قرار است این نقش را ایفا کند.

همچنین بخوانید: 33 فیلم برتر اسپانیایی زبان که باید ببینید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. بنظر من حالا هیچ فیلم دیزنی نتونسته جوه گرافیگ تاریک فیلم مالیفیسنت را داشته باشد خیلی جلو های بصریش گرافیگ داره وقتی قسمت اولش را دیدیم جذب فیلم میشه اصلا گرافیک کیفت تصویرش ادمو جذب میکنه به خودش ….من اکثرا فیلم ها دیزنی را نگاه کردم ولی هیچ کدوم به گرافیگ کیفت تصویر مالیفسنت نمی رسه جلوه ها ویژه کارکتر های که به کار برد شده بیشتر در محیط تاریک جنگل هست که وقتی فیلمبرداری در قسمت تاریک شب باشه زیاد واضع نیست ولی مالیفسنت خیلی گرافیگ داشت و با گرافیگ بالا دوربین های ای مکس فکر کنم فیلمبرداری شده بود قشنگ تاریکی شب همه شی اشیا شخص پیدا بود حال و هوای دیگه داشت …..اونم با بازی انجالا جولی معر که هست این بازیگر پیشکسوت

    پاسخ

  2. نخسه اول مالیفسنت یک را دیدیم با دوبله و شک ندارم مالیفنسنت 2 هم عالی هست اما ادمه داستان نخسه اول می باشد اه چقدر بعد ای کاش هم امسال اکران می شد چی گرافیگی داشت مالیفسنت ….همون زیبا خفته هستش که داستانش و کارتونش را خوندیم دیدم که از شرکت والت دیزنی هستش …..

    من شنیدم والت دیزنی می خواهد فیلم لایو اکشن خواهر سفید یعنی گل سرخ را بسازه ایا این حرف صحت داره یا نه

    پاسخ