دنباله ی فیلم Aquaman ساخته خواهد شد

بعد از موفقیت های چشمگیری که فیلم “آکوامن” (Aquaman) در پاییز 2018 به دست آورد، همانطور که انتظار هم می رفت کمپانی برادران وارنر تصمیم به ساخت قسمت دوم این فیلم گرفته و خبر ساخت دنباله ی این فیلم را تایید کرده است.

کمپانی برادران وارنر تا کنون جزئیات بیشتری از این فیلم جدید را منتشر نکرده است. علاوه بر این، “جیمز وان” (James Wan) که کارگردانی قسمت اول فیلم “آکوامن” را بر عهده داشت، برای کارگردانی قسمت دوم این فیلم هنوز اعلام آمادگی نکرده است.

فیلم “آکوامن” در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شد که با 200 میلیون دلار بودجه، موفق شد در مجموع یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.

داستان فیلم “آکوامن” درباره ی شخصیتی به نام “آرتور کری” است که متوجه می شود وارث امپراطوری زیر آب آتلانتیس است و باید برای رهبری مردمش و تبدیل شدن به یک ابر قهرمان قدم های بزرگی بردارد.

“جیسون موموآ”، “امبر هرد”، “پاتریک ویلسون” و “نیکول کیدمن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

باید دید که آیا قسمت دوم این فیلم هم می تواند به اندازه ی قسمت اول موفق و مشهور شود یا خیر.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. این اکوامن موفق ترين فیلم دی سی شد و فروش يه ميلياردي خرده تونست دی سی را نجات بده واقعا هرچي لیگ عدالت خراب بجاش اکوامن تونست جبران کنه،،، دی سی تازه فهمیده چطوري باید فیلم ها شو بسازه داستان هاشو خط کنه

    پاسخ