همکاری دوباره ی نیکلاس کیج با تهیه کنندگان فیلم Mandy

بعد از گذشت یک سال از اکران فیلم “مندی” (Mandy)، با بازی “نیکلاس کیج” (Nicolas Cage)، تهیه کنندگان این فیلم قرار است فیلمی با اقتباس از رمانی به نام “رنگ خارج از مکان” (Color Out of Space)، نوشته ی “اچ پی لاوکرفت” (H. P. Lovecraft)، را تولید کنند و “نیکلاس کیج” هم به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است.

فیلم جدید “رنگ خارج از مکان” با ژانر وحشت ساخته خواهد شد و طبق گفته ی سازندگان این فیلم، مراحل فیلمبرداری و تولید نیز از ماه آینده آغاز می شود و “ریچارد استنلی” (Richard Stanley) کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم درباره ی خانواده ای است که برای ادامه ی زندگی شان به یک مزرعه ی دور افتاده نقل مکان می کنند. زمانی که این خانواده سعی دارند خود را با شرایط جدید زندگی شان وفق دهند، یک شهاب سنگ در حیاط خانه ی آنها سقوط می کند و پس از مدت اندکی شروع به ذوب شدن کرده و رنگی عجیب و غریب را از خود به جا می گذارد. این خانواده ی وحشت زده متوجه می شوند که این سنگ مرموز نیرویی دارد که به تدریج می تواند نحوه ی زندگی آنها را به طرز فاجعه باری تغییر دهد.

علاوه بر “نیکلاس کیج”، “جولی ریچاردسون” (Joely Richardson)، “تامی چونگ” (Tommy Chong) و “الیوت نایت” (Elliot Knight) هم برای بازی در این فیلم معرفی شده اند.

تا کنون تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم مشخص نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم