مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟

امروز ما می خواهیم درباره دو ابرقهرمان کتاب های کامیک صحبت کنیم. در سمت سیاه شاهد ناجی گاتهام هستیم و در سوی قرمز شاهد سرباز گوش به زنگ نیویورکی. اگر درباره محبوبیت این دو صحبت کنید، محبوبیت هیچ کدام از دیگری کمتر نیست. اما دراینجا می خواهیم درباره قدرت صحبت کنیم. می خواهیم بدانیم در یک مبارزه رودررو چه کسی پیروز می شود. گرچه درباره هرکدام از آن ها چندگانه های مختلف ساخته شده و با توجه به اینکه از دو دنیای متفاوت (یکی DC و دیگری مارول) هستند، می دانیم که فرصت رویارویی این دو وجود ندارد، اما وظیفه خود دانستیم که در اینجا این دو را در مقابل هم قرار داده و این سناریو را در ذهن خود خلق کنیم. بنابراین در اینجا هستیم. اگر می خواهیم بدانید در مبارزه این دو کدام یک پیروز می شوند، این مقاله را بخوانید. با پروشات همراه باشید.

بتمن

شوالیه تاریکی. بزرگ ترین کارآگاه جهان، طراح بزرگ و خیلی چیزهای دیگر. بتمن تنها یک شخصیت نیست. نماد امید، رستگاری، برخاستن و ناجی کودکان و بزرگسالان است. بتمن از آن شخصیت هایی است که با خواندن کامیک آن یا تماشای فیلمهایش با او همزادپنداری می کنید. او جنبه خیر و شر را به ما یادآوری می کنید. این انتخاب خودمان است که یکی را برگزیده و در آن مسیر برای بقا تلاش کنیم.

شاید تصور کنید بن افلک این نقش را خوب بازی نکرده است. در حقیقت هیچ بازیگر مرد دیگری نمی توانست ویژگی های متفاوت بتمن را در کنار هم نشان دهد. چه وال کیلمر باشد چه مایکل کیتون، در هر صورت همه آن ها تنها یک بخش از شخصیتش را نشان می دادند. کریستین بیل توانست بخشی از شخصیت او و نبوغ خالصش را نشان دهد. بن افلک، از سوی دیگر، جنبه وحشیانه و تاریک بتمن را نشان می دهد، بخشی که پس از مرگ والدینش بروز داده و هرگز او را رها نکردند. بتمن بن افلک همچنین نشان می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش می تواند چقدر بی رحم و ظالم باشد. او برای دستیابی به تعادل و کنترل بر دنیای خود بدون توقف حرکت کرده و حتی درصورت بروز اشتباه هم از پا نمی ایستد.

مرد عنکبوتی

“تارهای دروغ بازگشته اند. در قسمت بعدی می بینید که ابرقهرمان موردعلاقه تان چگونه با قتل بهترین دوستش ماری جین واتسون کنار می آید. آیا مرد عنکبوتی می تواند بهای جرایمش را بپردازد؟”

مرد عنکبوتی برخلاف بتمن، نماد کامل تمام مشکلاتی است که یک نوجوان معمولی ممکن است از کودکی تا نوجوانی با آن رو به رو شود. زمانی که دوست داشتیم دلیل و نحوه انجام کارهایمان را به همه توضیح دهیم. پتر پارکر شرایطی را دارد که هر نوجوانی در سن او دوست دارد داشته باشد. یک خانواده مسئول، یک دختر جذاب که دوستش دارد، و یک قدرت نامحدود و ابدی. بله مرد عنکبوتی هم با درد آشناست. نه دردی که بتمن می شناسد بلکه یک درد متفاوت. او در کودکی والدین اش را از دست داد و با نبوغ خود سعی می کند در جهانی زندگی کند که تنها به چیزهای بزرگ بها می دهد نه چیزهای معمولی. او که می داند با این قدرت کسی او را درک نمی کند  تصمیم می گیرد به مردم بدشانس تر از خودش کمک کند. پتر پارکر که اشتباهی نکرده از بسیاری از مردم اطرافش خوش شانس تر است. با این حال تصمیم می گیرد در تنهایی زندگی کند تا در مقابل شرارت از حق و انصاف طرفداری کند. از این نظر می تواند شبیه بتمن باشد.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟

یک نابغه متفاوت

همانطورکه گفتیم مرد عنکبوتی تفکر عمیق تری دارد. پتر در یک آزمایشگاه بود که یک عنکبوت او را گزید و قدرت ابرقهرمانی را به او بخشید. پتر از کودکی به آزمایش های علمی علاقه داشت و ثابت شده است که فرمول تارهای عنکبوتی و تیر تارمانند را خودش طراحی کرده بود. و همه این ها زمانی رخ می دهد که نوجوان بود. نظرتان در این باره چیست؟

از سوی دیگر بتمن یک همه چیزدان است که می تواند به هر مشکلی نزدیک شده و آن را به راحت ترین شکل ممکن حل کند. بروس با گذشت سال ها از ثروت و تاثیرش استفاده کرده تا سلاح ها و تکنولوژی را خلق کند که دسترسی به آن مشکل است. و با کمک دانش خود این ابزار را به نفع خود استفاده می کند. بروس پس از مرگ والدین اش، گم شده و در جستجوی رستگاری و صلح است. او در این میان تحت سرپرستی رأس‌الغول و لیگ قاتلان با تکنیک های مختلف مبارزه آشنا می شود. بتمن روان شناسی خوانده و در ارتباط با مردم متخصص است. او با دشمنانش بازی ذهنی انجام داده و آن ها را از خود می ترساند. او با سختکوشی این کار را انجام نمی دهد بلکه با هوشمندی اش انجام می دهد.

به طور کلی، پتر پارکر و بروس وین هوش برابری دارند که بدون وجود لباس مخصوص خود نیز از بقیه متفاوت اند. اما آیا نوع تفکر آن ها مشابه است؟ پاسخ دادن به این سوال مشکل است. یکی در زمینه فیزیک، زیست شناسی و شیمی تخصص دارد و دیگری بهترین کارآگاه جهان است. نمی توان پرتقال را با سیب مقایسه کرد، مگر نه؟ پس بیایید ما هم این کار را نکنیم. این نبرد توانایی ها نیست، نبرد اراده است.

نبرد قرن

با این حال این دو ابرقهرمان به همان اندازه که شبیه هستند، تفاوت هایی هم دارند که آن دو را از هم متمایز می کند. شاید بتمن و مرد عنکبوتی آغاز یا مسیر مشترک داشته باشند، اما رفتارها و ذات آن ها کاملا متفاوت است. درحالی که بتمن پشت سایه ها پنهان شده و تاریکی را همراه خود کرده،، مرد عنکبوتی تلاش می کند در سایه طنز و کنایه خودش را ثابت کند. مرد عنکبوتی از خنده لذت برده و با وجود قدرت و توانایی اش گاهی از دشمن شکست می خورد. از سوی دیگر، بتمن همیشه جدی بوده و به کارش متعهد است. او با جدیت به مبارزه با جنایات، تحقیقات و کارهای کاراگاهی خود می رسد، حتی اگر لباس مخصوص خود را نپوشد بازهم گویی ماسک به صورت دارد. و برتر اینکه شاید هرگز لبخند بتمن را نبینیم. درحالی که مرد عنکبوتی تمام قلب است. و بتمن تماما مغز است و هیچ احساسی ندارد. حداقل در ظاهر.

زمانی که از سبک مبارزه سخن می گوییم، مردعنکبوتی همیشه برای شکست دشمن خود نقشه ای در سر دارد. مرد عنکبوتی یک فرد برونگراست و دوست دارد در لحظه فکر کند. درحالی که بتمن پیش از مبارزه خوب فکر کرده و آماده می شود. بتمن شخصیتی است که درصورتی که هرکدام از اعضای لیگ عدالت از مسیر خود خارج شوند به آن ها کمک می کند. او حتی یک بار نقشه کشید تا تمام اعضای لیگ عدالت را از میدان خارج کند، حتی خودش را. آیا می توان از او پیشی گرفت؟ احتمالا نه.

مطمئنا در مبارزه رودررو بتمن پیروز می شود. شاید مرد عنکبوتی راه مبارزه را بلد باشد، اما این بتمن است که همیشه نقشه دارد و بی گدار به آب نمی زند. در حقیقت شکست دادن مرد عنکبوتی برای بتمن اصلا دشوار نیست زیرا او همیشه خطر را پیشبینی کرده و برای آن نقشه دارد. ذهن هوشیار او و جدیتش به او توانایی می دهد که می تواند هرکسی را شکست دهد، حتی مرد عنکبوتی را. اشتباه نکنید. بدون شک مرد عنکبوتی یکی از قوی ترین و محبوب ترین ابرقهرمان های خلق شده است. اما سوپرمن هم چنین است و بتمن بارها سوپرمن را شکست داده است، حتی بدون کریپتونیت. کسی که با چند کلمه می تواند سوپرویلن کهکشانی مانند دارک ساید را شکست دهد، می تواند به راحتی شخصیتی مانند پتر پارکر را نیز شکست دهد. اگر موافق نیستید، با بتمن تماس بگیرید. شاید این موضوع را به شما بفهماند!


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (406)

بستن فرم

  1. منطقی

    تیر 20, 1400

    چرا نمیتونم کامنت بزارم

    پاسخ

  2. منطقی

    تیر 20, 1400

    من نمدونم چرا دیدگاهم تایید نشد

    پاسخ

  3. S,M,p

    تیر 20, 1400

    دیدگاه من تایید نشد وگرنه که جواب هم رو اون تو نوشته بودم

    پاسخ

  4. S,M,p

    تیر 20, 1400

    آدم تیتر مقاله رو که میبینه و مقاله رو میخونه متوجه میشه این مقاله کاملا یه طرفه هستش.اولا که امثال بتمن باید با شخصیت هایی مثل آیرون من مقایسه بشن.حالا شما اومدین این دوتا رو چون که در مارول و دیسی برتر هستن روبه روی همدیگه قرار دادین.
    بیاید یکم منطقی فکر کنیم که چه کسی میبره؟
    دوتا حالت وجود داره:
    ۱-اینکه این دو نفر یکهویی باهم روبه رو بشن و اینطوری شانس مردعنکبوتی خیلی بیشتره.چون که بتمن فرصت نکرده که درباره اسپایدرمن تحقیق کنه و اونو نمیشناسه و این یعنی مبارزه رو در رو و همه هم میدونن که در مبارزه رو در رو مردعنکبوتی که یک ابر انسان هست برتره و میبره.چون قدرت فوق بشری داره و جدا از اون دارای حس عنکبوتی و………
    ۲-دو اینکه بتمن از قبل راجب مردعنکبوتی تحقیق کرده باشه و خودش رو آماده مبارزه کنه.خیلیا میان میگن اگه بتمن از قبل نقشه بکشه و نحوه مبارزه مردعنکبوتی رو بررسی کنه میتونه شکستش بده ولی من تا حدودی با این قضیه مخالفم چون مردعنکبوتی شیوه مبارزه خاصی نداره و حتا از انگشت کوچیکش هم برای مبارزه استفاده میکنه.چون که با دشمنای زیادی جنگیده و از روش های مختلفی برای برای شکست دادن اونا استفاده کرده پس در مبارزه با بتمن هم تجربه داره.
    این از دوتا راهی که وجود داره
    اما باید یه سری از چیز های دیگه رو هم بررسی کنیم.خیلیا میگن بتمن برای مردعنکبوتی تله میزاره و اونو شکست میده.درصورتی که مردعنکبوتی حس عنکبوتی یا همون اسپایدر سنس رو داره که خیلی به کارش میاد.باز بعضیا میان میگن بتم با یه سری کارا حس عنکبوتی اونو از کار میندازه در صورتی که باید بدونید توی یکی از کمیک ها هم همین اتفاق افتاد و مردعنکبوتی تحت نظر یه استادی آموزش دید که اسمش رو الان یادم نمیاد ولی خودتون میتونید برید تحقیق کنید،و داشتم میگفتم تحت یه استادی آموزش دید و قدرتی مثل حس عنکبوتی رو بدست آورد.نکته بعدی اینکه خیلیا میگن بتمن کلی تجهیزات خفن و پیشرفته داره،ولی مردعنکبوتی نه.باید بگم که دارید اشتباه میکنید چون این مردعنکبوتی دیگه اون همسایه دوس داشتنی محله نیس.توی فیلمها و بازی های جدید اسپایدرمن هم اینو میبینیم.حتی زره های و وب شوتر های خفنی هم داره.جدا از اون ما توی فیلم مردعنکبوتی دور از خانه دیدیم که میستریو تجهیزات تونی استارک رو در اختیار داشت و مردعنکبوتی موفق شد اونو شکست بده و حتا وب شوتر هاشم خراب شد و بدون وب شوتر اون رو شکست داد.بعدشم اینکه مردعنکبوتی میتونه به سیمبیوت ونوم هم دسترسی داشته باشه و احتمالا خودتون میدونید که سیمبیوت هم چه قدرت های داره.نکته بعدی زور و قدرت فیزیکی هر کدوم از این قهرمان هاست.بتمن بدون تجهیزاتش چه مقدار وزنی رو میتونه تحمل کنه؟فوقش ۳۵۰ کیلو ولی مردعنکبوتی میتونه ۲۵تن رو بلند کنه.همونطور که آپارتمان رو سرش خراب شد و اونو بلند کرد.توی یکی از کامنتا هم نوشته شده بود که بتمن کلی رفیق داره و بت فمیلی به کمکش میان،خب مگه مردعنکبوتی کسی رو نداره؟مایلز مورالز کیه؟spider gwen کیه؟زن عنکبوتی چی؟مردعنکبوتی نوآرچی؟۲۰۹۹چی؟
    نکته بعدی خیلیا میان میگن بتمن دارکساید رو زده سوپرمن رو زده یا اصلن کل لیگ عدالت رو شکست داده.خب باید بهتون بگم مردعنکبوتی ۴شگفت انگیز رو شکست داده،ایکس من رو شکست داده،حتا با اونجرز هم درگیر شده و شکستشون داده.یک دشمن فوق العاده قوی هم به اسم مورلان داره که میتونید برید راجب بهش تحقیق کنید که یکی از قدرت هاش هم استفاده از انرژی درونی دشمناش هست.
    در کل کسی اگه پاسخی داشت بگه من جواب میدم ولی اینقدر متعصب نباشید من توی نظر خودم نگفتم کی میبره چون اصلن با حرف های من و شما مشخص نیس. من فقط جواب بعضی از کامنت هارو به صورت مستقیم دادم.
    و دفعه بعد خواهش میکنم اگر میخواستید در مورد کمیک بوک مقاله بنویسید یه مقدار بیشتر تحقیق کنید از رو هوا یه حرفی نزنید
    بله اینطوریه

    پاسخ

    • بنده خدا در پاسخ به S,M,p

      شهریور 6, 1400

      دمت حرف دلم رو زدی تازه ی مردعنکبوتی هم هست سرعتش با فلش برابری داره یکی دیگه هم هست تو ی فیلمی سوپرمن رو با ی انگشت کشت از خودم نمیگم تو گوگل بزنید مبارزه مردعنکبوتی و سوپرمن و بتمن راستی بتمن رو همین مردعنکبوتی دور از خانه تو این ویدیو کشت

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به بنده خدا

        شهریور 6, 1400

        اون ویدئویی که دیدی رسمی نیست و ساخته شده توسط یه فن بوی است!!

        پاسخ

        • s,m,p در پاسخ به تحلیل گر

          شهریور 9, 1400

          بله در ضمن بنده نظرم رو هم گفتم.که میتونید کامل بخونید جناب تحلیل گر!!!

          پاسخ

      • s,m,p در پاسخ به بنده خدا

        شهریور 9, 1400

        دوست عزیز بنده خدا
        اولا که اون ویدیو الکی بوده
        دوما که اگر بخوایم سرعت مردعنکبوتی رو با فلش مقایسه کنیم معلومه که دیوونه هستیم.در اینکه مردعنکبوتی سرعت فوق بشری داره هیچ شکی نیست ولی فلش خیلی سریعتره

        پاسخ

    • Spider king در پاسخ به S,M,p

      دی 26, 1400

      بابا بنازمت معلومه که مثل خودم عاشق اسپایدر و
      تمام قدرت هاشو میدونی .اصلا بزارین منم یک طور دیگه بگم : بتمن یک انسان عادی که فقط مهارت تن به تن داره کلی سلاح و تجهیزات مگرنه اگر بتی رو همه ی سلاح هاش رو بگیری و بندازی جلو اسپایدرمن که اسپایدی هم خشن باشه …
      چند تا استخوان تحویل نایت وینگ و …
      میده ولی مردعنکبوتی یک ابر انسان و قدرت های فوق بشری داره و بیشترین زورش تا ۴۰ تن هم میرسه با دستهای خالی ! بعد بدنش هم تار درست میکنه و از همه چیز با دست و پا بالا میره
      مهمترین قدرتش هم که هشدار دهنده قبل از خطر و باعث جاخالی حرکات آکروباتیکش در ۱ ثانیه میشه ، اسپایدر سنسش هست و مهمترین سلاحش برای تار های مختلف مثل تار های برقی و……………….. وب شوتر هم داره
      بعد حالا نمی توانم تمام قدرت هاشو بگم چونکه زیاد داره ! تمام قدرت های یک عنکبوت رادیو اکتیو رو داره که قویترین عنکبوت هست و آخرین چیز ….. فکر نکنید اسپایدی فقط یک لباس داره
      برید بیشتر کمیک اسپایدرمن و بخوانید تا بدونید چند لباس داره
      یک‌ مخفیگاه داره که کلی وب شوتر و ۳۶ لباس مختلف داره.
      بتمن دشمن های جذاب داره ولی اسپایدرمن دشمن خیلی قوی داره که حتی در مقابل هالک و ثور مقاومت میکنن مثل : مرد شنی ، ونوم ، جاگرنات ، ۶ ابر شرور
      خب دیگه اسپایدرمن هم با قدرت های فوق بشری و زیاد باید دشمن های خیلی قوی داشته باشه و بعد همه‌شون هم شکست داده .
      با سپاس از سایت پروشات

      پاسخ

    • Spider king در پاسخ به S,M,p

      دی 26, 1400

      نظرت عالیه

      پاسخ

      • s,m,p در پاسخ به Spider king

        دی 27, 1400

        مرسی
        به هر حال باید بعضی نوب های افراطی رو بشونیم سرجاشون.بعضی ها خیلی پر رو هستن

        پاسخ

        • Spider king در پاسخ به s,m,p

          بهمن 11, 1400

          آره دیگه …. زدی تو خال داداش

          پاسخ

  5. علیرضا

    تیر 2, 1400

    يه چيزي اونم اينه که شخصيت هايي مثل بتمن و مرد عنکبوتي وجود ندارند کميک نويس ها سعي ميکنن به ما ابر قهرمان هايي معرفي کنن که خوب مثلا همين امروز طراح هاي حرفه اي کمکيک ميتونن شخصيت ايجاد کنن که خوب هم از مرد عنکبوتي قويتر باشه هم از بتمن مقايسه دو جز چيزي از دو دنيا مختلف اشتباهه مثل مقايسه قدرت بني و قدرت ذهنيه هيچ وقت نتيجه ي کاملي نميشه ازش گرفت
    در نهايت ممنون و اميدوارم به عقايد هم احترام بزاريم

    پاسخ

  6. کرایسیس

    اردیبهشت 22, 1400

    در پاسخ باید بگم ما هم در دریای نوب بودن شما غرق شدیم. من هم از طرف جهان میگم خودت برو اطلاعات جمع کن و کمیک بخون نوب عزیز. من هرچی شما گفتی دلیل آوردم و گفتم که بتمن پیروزه . ولی شما قبول نکردی چون یه مارول فنی و چیز های واضح رو هم قبول نمی کنی . بتمن سوپرمن و کل لیگ عدالت رو شکست داده به اضافه ی دارکساید. بدون حتما مرد عنکبوتی رو هم شکست میده. ولی شما ها چون مارول فنید هر چی دلیل هم بیارم بازم قبول نمی کنید. پس هر جوری که می خواین فکر کنین ولی حقیقت این هست که بتمن پیروزه

    پاسخ

    • موری در پاسخ به کرایسیس

      تیر 1, 1400

      واقعا بالا و پایین بت من خیلی زیاده و گاهی از ی خلافکار درجه سه کتک میخوره و گاهی میره و دارک ساید رو شکست میده و خب این یعنی بی منطقی مطلق

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به موری

        تیر 1, 1400

        خب مقایسه کردن بتمن و مرد عنکبوتی خیلی کار سختی هست چون جفتشون هوششون رو نشون داد از شاهکار های مردعنکبوتی میشه به شکست دادن تمام مردان ایکس اشاره کرد
        ولی خب بتمن هم خدایان بسیار قدرتمندی مثل اسپکتر رو تونسته شکست بده(اسپکتر قدرت مند ترین جادوگر جهان هست)
        با خوندن یه ورد اسپکتر قدرت مند ترین جادوگر جهان تمام قدرت هاش رو به صورت موقت از دست داد و بتمن مثل چی کتکش زد
        ولی بار ها دیده شده که این ابرقهرمان ها از افرادی خیلی ضعیف تر نسبت به مردان ایکس یا اسپکتر شکست خوردن پس دقیق نمیشه گفت کی قوی تر هست
        از نظر من اگه یکی بخواد قوی تر باشه 49% 51% هست چون خیلی بهم نزدیک هستن
        اگه نبرد از قبل برنامه ریزی شده باشه شانس بتمن بیشتر هست و اگه نبرد یهویی باشه شانس اسپایدر من بیشتر هست
        لطفا نظرم رو ثبت کنین ممنون

        پاسخ

  7. کرایسیس

    اردیبهشت 22, 1400

    عالی

    پاسخ

  8. Maker

    اردیبهشت 20, 1400

    جناب کرایسس عزیز ما که در دریای باطل بودن مطالب شما غرق شدیم ولی خواهشاً مراعات بقیه رو کنید چهار تا کمیک بخونید تا دیگران دچار سانحه نشوند
    و در کلام آخر
    من از ستاد حق هستم اینقدر باطل نگو

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 21, 1400

      🤣

      پاسخ

  9. MFT

    اردیبهشت 20, 1400

    خب بستگی داره . اگر بتمن آگاه نباشد که می خواهد با یک قهرمان مبارزه کند شانس آنها ۴۰ به ۶۰ به نفع بتمن است ولی اگر بتمن آگاه باشد به احتمال ۹۵ درصد پیروز است.

    پاسخ

  10. مینا

    اردیبهشت 14, 1400

    بتمن خیلی از اسپایدر من قوی تره
    بعدشم هرکی که میگه اسپایدر من میتونه بتمن روشکست بده اشتباه میکنن، بتمن تونسته قوی ترین مجرم رو که دارک ساید هستش رو شکست بده

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به مینا

      اردیبهشت 14, 1400

      مطالب طنز ؟

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به مینا

      اردیبهشت 14, 1400

      میشه بگی کجا دارک سایدو شکست داده ؟وقتی میام پیبینم مارول فنا میگن انتقام جویان تو کامیک از جاستیس لیگ کاپیک قوی ترن مطالب طنز تو خونم به جریان پی افته

      پاسخ

    • حصن در پاسخ به مینا

      خرداد 26, 1400

      خانوم مینا جون بتمن شما لباسی طراحی کرد ک بتونه دراکسایدو شکست بده مثلا سوپرمن رفت به خورشید و لباسش رو آهنگری کرد و هنه ی اعضای تیم عدالت یه کاری کردن ک لباس بتمن خیلی خفن بشه و اونم به زور تونست شکستش بده ولی اگه مرد عنکبوتی هم یه لباس داشت حتما میتونست دراکسایدو شکست بده از نظرمن اسپایدرمن ❤

      پاسخ

      • موری در پاسخ به حصن

        تیر 1, 1400

        اگه بتمن خودش می‌سازه، ثور میده براش میسازن و جادویی هم میسازن و هم لباس و هم اسلحه هم میسازن و خب اگه اینجوریه ثور هر روز قبل صبحونه کل جیتیس لیگ رو شکست میده و بعد میره واسه دست گرمی تانوس بکشه 👍

        پاسخ

    • موری در پاسخ به مینا

      تیر 1, 1400

      آخه دارک ساید رو چطوری شکست داده؟ 😂

      پاسخ

    • موری در پاسخ به مینا

      تیر 1, 1400

      باور کنید عاشق بت من و سوپرمن هستم و اسپایدر من و ثور و ددپول رو هم دوست دارم و با اومدن سریال لوکی دارم عاشق لوکی هم میشم ولی هر کدوم در جایگاه خودشون و بت من خودش رو بکشه نهایتا بتونه آیرون من رو شکست بده ک بنا ب دلایلی کاملا واضح نمیتونه، ب جای توهم زدن و باور محالات از قهرمان مورد علاقتون در حد خودش طرفداری کنید و احتمالا همه فیلم جستیس لیگ زک اسنایدر رو دیدید و اگر سوپرمن نرسیده بود همون سردار زپرتی دارک ساید ی تنه همه اعضای جستیس لیگ رو نفله کرده بود، منطقی باشید لطفا

      پاسخ

      • آریا در پاسخ به موری

        تیر 7, 1400

        ببین تو کاپیتان آمریکا جنگ داخلی رو اگه دیده باشی دیدی که کاپیتان آمریکا داشت مرد آهنی رو شکست میداد تقریبا البته نبرد نزدیکی بود ولی به نظر من کاپیتان آمریکا راحت میتونست مرد آهنی رو نابود کنه بعد تو اون کمیکی که دی سی علیه مارول قرار گرفت بتمن کاپیتان آمریکا رو تقریبا شکست داد پس در نتیجه بتمن قوی تر از مرد آهنیه و درضمن یه چیز دیگه بگم هالک هم راحت مرد آهنی رو له کرد مچالش کرد ولی بتمن هالک رو هم شکست داده پس لطفا نگو بتمن خودشو بوشه نهایتا میتونه ایرون منو شکست بده و فلان و بهمان

        پاسخ

  11. علی

    اردیبهشت 3, 1400

    بعضی چیزا خیلی واضحه ،بتمن مرد عنکبوتی رو شکست میده ،البته نمی‌گم قوی تره!

    پاسخ

  12. ما شناس

    فروردین 22, 1400

    ببخشید چجوری در مبارزه رو در رو بتمن برنده میشه
    بتمن یه ماشین نمیتونه بلند ولی اسمایدرمن راحت تریلی هم بلند میکنه یه کشتی چند نمی رو نگه می داره چجوری میگید بتمن برنده میشه
    دوما مرد عنکبوتی هم تجهیزات داره مثل گلایدر بمب عنکبوتی زبان های عنکبوتی هرچند بدون این تجهیزات برنده میشه

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ما شناس

      فروردین 22, 1400

      اسپایدرمن میتونه در نبرد تن به تن ببره اما موضوع تجهیزات و طرز کار بتمنه!!!! طرز کار بتمن میتونه اینجوری باشه که تو همون دقیقه ی اول کار اسپایدرمن تموم شه و تجهیزات بتمن هم شامل چیزایی میشه که به احتمال زیاد میتونن اسپایدرمنو بیهوش کنن!!! اسپایدرمن هم با لباس های قدرتمندش قابلیت های زیادی داره ولی مقابل زره های قدرتمند بتمن حریفی نیستن!!!!

      پاسخ

    • آریا در پاسخ به ما شناس

      تیر 7, 1400

      عزیزم بتمن اون سوپرمنی که با مشتش یه سیاره جا به جا میشه رو زده له کرده مرد عنکبوتی که دیگه عددی نیست البته من عاشق جفتشون هستم قبلا بتمنو دوست داشتم الان اسپایدرمن رو هم خیلی دوست دارم

      پاسخ

  13. پارصا

    فروردین 16, 1400

    بابا مرد عنکبوتی از ۱۰۰۰ تا بتمن قویتره. مرد عنکبوتی تار الکتریکی داره حس عنکبوتی داره تا. یخی داره، حالا بتمن یه زره به درد نخور داره مرد عنکبوتی ضربه نمیخوره حس عنکبوتی داره با تار الکتریکی میتونه بتمنو بیهوش کنه بعدشم من وقتی تو گوگل سرچ کردم فیلم مرگ مرد عنکبوتی هیچ فیلم واقعی نیاورد ولی زدم مرگ بتمن پنچ شیش تا اورد اگه بخوام مقایسه کنم مرد عنکبوتی ۸۴ درصد بتمن ۱۶ درصد فکر کنم اشتباه گرفتی داداش

    پاسخ

    • بتمن در پاسخ به پارصا

      فروردین 16, 1400

      میدونی داداش بتمن میتونه با بت چنگ گش مرد عنکبوتی رو منفجر کنه مگه نخوندی بتمن واسه هرچی برنامه ریزی داره بت موبیل داره و بت روبو داره و….. واینکه هی توی دیدیگاهت میگی حس عنکبوتی .حسعنکبوتی زیاد مهم نیست . فکر کن که مرد عنکبوتی داره تار میزنه که یوه تار پاره میشه ومیبینه بت چنگ فرو رفته توی سینه ومغزش داداش

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به پارصا

      اردیبهشت 14, 1400

      جناب پارسا تو حتی اسمت رو هم درست ننوشتی 😂
      جناب بتمن با یه ذره که اسمش یادم نمیاد کل جاستیس لیگو پودر کرد بعد میگی اسپایدر من از ۱۰۰۰ تاش قوی تره😐

      پاسخ

  14. امیرعلی

    اسفند 10, 1399

    این دید به مرد عنکبوتی یه دید قدیمیه که ما شاهد یک فرد نابغه با قدرت فرا بشری باشیم که از هوشش چندان استفاده ای نمیکنه.در نسخه های جدید مردعنکبوتی مثل پی اس۴.مرد عنکبوتی مارول.شگفت انگیز و یا حتی دور از خانه ما شاهدیم که اون بیشتر بخش ابر قهرمانیش رو روی استفاده ی نبوغ گرایانه از قدرت هاش و ساخت تجهیزات فوق پیشرفته تو بهترین و بدترین شرایط و بروز هوش سرشارش تو محاسبات آنی و پیش بینی وقوع خطرات احتمالی در نبرد هاش هستیم.حتی تو نسخه پی اس۴خودش برای مبارزات خاص لباس های خاص میسازه.یا توی مرد عنکبوتی مارول اختراعات بی نظیر مرد عنکبوتیه که دنیا رو نجات میده.حتی یه نسخه از مرد عنکبوتی پیتر پارکر هست بنام مرد عنکبوتی نوار که بهترین کارگاه دنیاست.شاید پدر و مادر مرد عنکبوتی مثل پدر و مادر بت من برای ارث آنچنانی نزاشته باشن.ولی چیزی که قطعیه اینه که در صورتی که لازم باشه مرد عنکبوتی ن تنها از بت من بلکه از کل جاستیس لیگ هم قوی تره.حتی ما تو مرد عنکبوتی مارول شاهد جنگ مرد عنکبوتی با نسخه ی سیمبیوتیک همه ی ابر قهرمانی مارول.تاکید میکنم همه ابر قهرمانی مارول هستیم.که در آخر این نبوغ پیتر پارکره که باعث پیروزی اون میشه.در کل بتمن در برابر مرد تارتن نسخه های امروزی هیچ رقمی به حساب نمیاد

    پاسخ

    • سوشیانت در پاسخ به امیرعلی

      اسفند 15, 1399

      قبول دارم

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به امیرعلی

      اردیبهشت 14, 1400

      😂😂کامنت خنده داری بود!!! اسپایدرمن جاستیس لیگ رو میزنه؟؟؟ 😱خب من دیگه حوصله ی دلیل آوردن برای فراسوپرنوب هایی مثل تورو ندارم و بهتره بری همون بازیتو بکنی!!

      پاسخ

      • موری در پاسخ به تحلیل گر

        تیر 1, 1400

        کل جیتیس لیگ از بت من ضعیف تره و پین بدون هیچ لباسی و اسلحه ای زد و چنان کمرش رو شکست ک نمیتونست راه بره و اون وقت بیاد و اسپایدر من رو بزنه؟ 😂 😂 😂 بیخیال، ی کم منطقی باشید لطفا 🤦‍♂️

        پاسخ

        • دکترمنهتن در پاسخ به موری

          مرداد 15, 1400

          تو که دیگه قشنگ معلومه تعصب داری هرچی دلت میخواد بگو

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیرعلی

      اردیبهشت 14, 1400

      داوش اسپایدر من در مقابل جاستیس لیگ گردوخاکی تو کامیک نیست تو اصلا حالت کازپیک ارپور یا میلکمن سوپر من رو دیدی ؟سوپرمن کازمیک ارمور از لوسیفرم قوی تره 😂بعد میگی اسپایدر من کل جاستیس لیگو می زنه 😐

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 14, 1400

        عزیز من اطلاعات غلط نده به بقیه کازمیک اصلا و به هیچ وجه در حد لوسیفر نیست اصلا
        شخصیتی به نام میلکمن سوپر ندارم میلکمن هست
        این شخصیت ها هم عضو لیگ عدالت نبودند

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Maker

          اردیبهشت 21, 1400

          ماکر تو خود کامیکاش گفتن که اگه از تمام قدرتش استفاده کنه حتی لوسیفرم در امان نمیمونه

          پاسخ

      • MFT در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 20, 1400

        در یک کلمه بهت بگم که تو خیلی با حالی . تا هر چی میشه هی کازمیک آرمور و میلکمن رو میاره وسط . فکر کنم تازه با کازمیک آشنا شده توی هر مقایسه هی میگه کازمیک . برای هزارمین بار لطفاً اول ببین دارن نسخه های معمولی رو مقایسه می کنن یا نسخه های قدرتمند . لطفاً از جوووو کازمیک خارج شو.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 21, 1400

          نه اخه فقط این دو نسخه هستن که خیلی قدرتمندن کلا معمولیرم حساب کنیم سوپر من خیلی قوی تره

          پاسخ

  15. علیرضا

    اسفند 10, 1399

    اگا کمیک خونده باشین بتمن کسیه که حتی به خودشم اعتماد نداره چه برسه به لیگ عدالت و لباس هایی طراحی کرده که در برابر سرعت فلش،قدرت سوپرمن و لیرزم پرتاب میکنه و در برابر اکوامن حتی تو اب!مقاومه پس بهترین قهرمان DC هست

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به علیرضا

      اردیبهشت 14, 1400

      حاجی با فاینال بت سوییت زد کل لیگ عدالتو ناکار کرد 😂

      پاسخ

  16. ماهان

    اسفند 2, 1399

    خب معلمو اگه بتمن بازره کامل و امکانات مبارزاتی راهمراش کامل داشته باشه + زره ضد زبش = شکست مرد عنکبوتی ولی اینجا ی اما داره .بتمن که بالا گفتم علیه مرد عنکبوتی + یارانش مثلا مشت هانی + مرد قدرت مند = شکست حتمی بتمن حتی با زره و امکاناتش

    پاسخ

    • moein در پاسخ به ماهان

      اسفند 4, 1399

      بابا نابغه اگه بتمنم لیگ عدالت را داشته باشه پیروزه

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ماهان

      فروردین 22, 1400

      خب اولا همینجا یه اما دیگه هم بزن و بتفمیلی رو هم حساب کن!! بعدشم اسپایدرمن هم زره های قدرتمندی در کمیک داره که البته خیلی سطحشون از زره های بتمن پایینتره و اگر در حالت عادی حساب کنیم بتمن با تجهیزاتش میتونه اسپایدرمنو شکست بده!!

      پاسخ

  17. رضا

    آذر 18, 1399

    من تا قبل از اونجایی که گفتی مطمئنا در مبارزه رودرو بتمن می بره بعدش زیاد توجهم رو جلب نکرد بازم خوندم ولی دیگه وقتی گفتی سوپرمنو می‌تونه شکست بده فهمیدم کلاااااااااا مقاله ی بدیه
    ۱مردعنکبوی درسته که بتمن همیشه برای آینده نقشه داره ولی حس عنکبوتی مردعنکبوتی هم نباید گرفت بتمن از هرجایی بخواهد حمله کند مردعنکبوتی خطر را حس میکند و جاخالی می دهد
    حالا فرض کنیم بتونه شکست بده که نمیتونه تو تو مقاله گفتی به راحتی بتمن کاپیتان امریکا هم به راحتی شکست نامیده چه برسه به مردعنکبوتی
    ۲سوپرمن این دیگه واقعا چرت و پرته من خودم هم دی سی فنم هم مارول فن بتمن ممکنه با کریپتون بتونه سوپرمنو شکست بده اما بدون کریپتون اگه ده تا بتمنم بیاد نمیتونن
    سوپرمنو شکست بدن سوپرمنه ها هر چقدر بتمن بش ضربه بزنه دست خودش درد میگیره

    پاسخ

    • ماهان در پاسخ به رضا

      اسفند 2, 1399

      سوپر من حرفیش تور هست. اره باهات موافقم .صد سال سیاه مرد عنکبوتی حتی با لباس ونوم هم حریف سوپر من نیست

      پاسخ

    • موری در پاسخ به رضا

      تیر 1, 1400

      قربون آدم چیز فهم و منطقی، تری بل لایک داری 👍👍👍

      پاسخ

  18. اوتاکو

    آبان 14, 1399

    کل گروه انتقام جویان و بتمن و سوپر من و تانوس و هرچی شخصیت ابر قهرمانی هست، باهم زیر پای سایتاما له هستند

    پاسخ

    • kiana در پاسخ به اوتاکو

      آبان 22, 1399

      موافقم 😎

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به اوتاکو

      آبان 22, 1399

      سایتاما؟؟؟؟کل انتقام جویان؟؟؟؟ کل ابرقهرمانان؟؟؟ 😱😱😭😭ببین سایتاما از سوپرمن یا ثور هم ضعيف تره جلو انتقام جویان و یا لیگ عدالت هم اصلا دووم نمیاره!!!! هرچی ابرقهرمان؟؟؟ 😱😱همین سایتامایی که میگی یه دقیقه هم جلو امثال دکترمنهتن دووم نمیاره( بهتره بگم یه ثانیه) اونوقت کل ابرقهرمانان؟؟؟ اول درمورد ابرقهرمانان تحقیق کن بعد ببین تو کامنتت چی نوشتی بعد دکمه ی ارسالو بزن!!!!!!!

      پاسخ

      • اوتاکو در پاسخ به تحلیل گر

        آبان 22, 1399

        من نگفتم که یه ابرقهرمان هست . من فقط گفتم که قوی تره!!!!!!!!
        تازه تو تا به الان دیدی محدودیت قدرت سایتاما رو که همچین حرفی میزنی؟
        همه رو تونست با یک مشت به زمین بزنه!!
        حلا حدافل داخل فیلم های ابرقهرمانی، ابر قهرمان با یک مشکل یا دشمن خطرناک روبه رو میشه، ولی تا به الان سایتاما یه بار هم با یک مشکل روبه رو نشده و همه ی هیولاها رو با یک مشت آرومش به زمین زده

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به اوتاکو

          آبان 22, 1399

          تویی که هی میگی سایتاما همه رو با یه مشت میزنه میدونی که ابرقهرمانا چیکار میکنن؟؟ مثلا میدونی دکترمنهتن با یه اشاره میتونه مولتی ورسو نابود کنه؟؟؟ اصن میدونی مولتی ورس چیه؟؟؟الان میگه سایتاما با یه مشت همه رو زده!!!!

          پاسخ

          • ماهان در پاسخ به تحلیل گر

            اسفند 2, 1399

            داداش داره درمورد شخصیت های ابر قهرمانی میکه نه قدرت های الدر گادی. سوتی نده لطفا .

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به ماهان

              اسفند 5, 1399

              جناپ منتهن قهرمان هست

              پاسخ

        • محمد در پاسخ به اوتاکو

          تیر 1, 1400

          دادش انیمه ،سایتاما قوی هست ولی افراد خیلی قدرت مند تر هم هستن که با یه اشاره نابودش می کنن

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 14, 1400

        اگه مانگای وی اس گاد رو خونده باشی می فهمی سایتاپا با ۱۰۰ درصد قدرت یه امنی ورساله برادر

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 14, 1400

          خیلی تعصبانه نظر میدی نابود کردن یک یونیورس میشه مالتیورسال سطحخیبی پایین هم در مارول و هم در دی سی صد ها شخصیت به راحتی می‌توانند همچین کاری رو بکنند

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 21, 1400

            دوست عزیز بیگ بنک رو که خدارو شکر می دونی چیه سایتاما با ۱۰۰دذصد قدرت با یه مشت همون بیگ بنگو ایجاد می کنه که بیگ بنک امنی ورس و ابعاد بی پایان رو ساخته

            پاسخ

      • رهام در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 14, 1400

        سایتاما یه امنی ورساله دکتر منهتن تهش یه پولتی ورسال

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 14, 1400

          چیزی به نام پولتی ورسال نداریم
          دکتر منهتن با پرپچوا با نیروی کرایسس برابر بود یعنی شخصیت های مالتیورسال سطح بالا هم براش مثل یک مهره شطرنج هستند درحالی که سایتاما یک مالتیورسال سطح پایینه خیلی پایین

          پاسخ

      • موری در پاسخ به تحلیل گر

        تیر 1, 1400

        اوخ اوخ اصلا حواسم ب دکتر منهتن نبود، من ک قوی‌تر از دکتر منهتن ندیدم تا بحال

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به موری

          تیر 2, 1400

          ندیدی؟؟؟
          دادگاه زندگی
          بیاندر
          نیروی ققنوس(جین گری نه خود ققنوس،یعنی در واقع اگه جین بتونه از 100% قدرتش استفاده کنه خیلی قوی میشه حتی قوی تر از یک بینادر
          کینگ ثور
          لوسیفر
          ولای همگان
          پرزنس
          فراتر از زمان و مکان
          و در آخر رایتر که قوی ترین هست
          اینایی که من گفتم کسایی بدون که من اسمشون یادم بود
          وگرنه خیلی کسای دیگه رو می تونم به جدول اضافه کنم
          بله دکتر منهتن خیلی قوی هست اونقدری قوی هست که فقط با یه اشاره سایتاما رو نابود کنه ولی قوی ترین نیست

          پاسخ

      • محمد در پاسخ به تحلیل گر

        تیر 1, 1400

        در مورد سوپرمن یا ثور باید بگم راست میگه من چند قسمت از سریالش رو دیدم واقعا قوی هست اون قدری قوی هست که فقط یه مشت به هوا بزنه کل شهر با خاک یکسان میشه اونقدری قوی هست که بتونه ثور یا سوپرمن رو باهم شکست بده ولی نه کل ابرقهرمان ها
        چون افرادی مثل استرنج یا اسپکتر می تونن اون رو در حین مبارزه با ثور یا سوپرمن به یه بعد دیگه بفرستن

        پاسخ

    • عاقل در پاسخ به اوتاکو

      آبان 22, 1399

      #اثرات_قرنطینه

      پاسخ

      • اوتاکو در پاسخ به عاقل

        آبان 22, 1399

        تو که انیمه اش رو ندیدی حرف نزن
        نگو از کجا فهمیدی چون همین چند روز پیش اومدی وگفتی من از انیمه بدم میاد و فقط انیمه ی دفترچه ی مرگ رو دیدم اونم یه قسمت

        پاسخ

        • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

          آبان 22, 1399

          اولا شما که اطلاعات نداری نیا حرف بزن. برو یکم کمیک بخون بعد بیا اظهار نظر کن . توی کمیک سایتاما حریف آیرون فیست هم نمیشه چه برسه به سوپرمن و ثور

          پاسخ

          • اوتاکو در پاسخ به امیررضا

            آبان 22, 1399

            داخل انیمه سایتاما یه پرش کرد و یه شهاب سنگ رو تو آسمون خرد کرد!!!!!
            سایتاما راحت در مقابل صاعقه میتونه مقاومت کنه انقدر هم قوی هست که بتونه تا کره ی ماه هم بپره پس راحت میتونه ثور رو بزنه
            سایتاما یه مشت داخل هوا هم بزنه ، سوپرمن رو پودر میکنه!!
            تو هم درباره ی سایتاما اطلاعات نداری ، حرف نزن
            تازه مطمئنی داری درباره ی سایتاما که داخل انیمه ی مردتک مشتی حرف میزنی؟

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به اوتاکو

              آبان 22, 1399

              چیییییی؟؟؟؟ سایتاما با یه مشت سوپرمنو پودر میکنه؟؟؟ هیچ میدونی سوپرمن با یه مشت زمینو نابود کرده؟؟؟ میدونی ثور ده تا سیاره رو نگر داشته؟؟؟ حالا برو با همون سایتامات خوش باش!!!!

              پاسخ

              • Sam_supergamer در پاسخ به تحلیل گر

                آبان 25, 1399

                👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

                پاسخ

              • ئ در پاسخ به تحلیل گر

                اسفند 2, 1399

                اون سوپرمن نیست دارک ساید .

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به ئ

                  اردیبهشت 21, 1400

                  تصدیق شد 🤣

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به ئ

                  اردیبهشت 21, 1400

                  دوستان عزیزی مه میگن بلک ویدو هم سایتامارو می زنه جالبه بدونن سایتاما کل قدرت بیگ بنگ رو با یه مشت ایجاد می کنه و خدارد شکر احتمالا می دونید بیگ بنگ جیه دیگه کسی که این قدرتو داره مل امنی ورسو با یه مشت قادره نابود کنه دلیل قدرت سایتاما اینه که تونسته محدودیتاشو تمامن از بین ببزه و قدرت بی نهایت به دست بیاره یعنی هرچی سعی کنه از تمام قدرتش استفاده کنه قدرتش بیشتر میشه و اسیب ناپذیره یعمی حتی در مقابل انفجار ها و ضربات مولتیورسی هم دووم میاره !!! اون در خلا بود و با یکم حرکت ازش بیرون اومد اون در فضای میان بعدی با سرعتی میلیون ها برابر نور در حال حرکت بود و حتی خراش هم ور نداشت بعد با یه مشت زد تمام ابعاد رد به همراه یه یونیورس نابود کرد و یه خدارد کشت و این فقط تقریبا ۱۵ درصد قدرتش بود !!! سایتاما در حد کسانی مثل دادگاه زندگیه نه بلک ویدو

                  پاسخ

                • رهام در پاسخ به ئ

                  اردیبهشت 21, 1400

                  اگه حرفایی که زدمو باور نمی کنید یرید دوتا جارو چک کنید یکی پیج خود موراتا و وان نویسنده و طراح مانگارو نگاه کنید و دو برید مانگای سایتاما وی اس گاد رو بخونید

                  پاسخ

              • محمد در پاسخ به تحلیل گر

                تیر 2, 1400

                به بین آقای تحلیل گر من می دونم ثور یا سوپرمن چه کار هایی کردن ولی این رو می دونم که سایتاما فقط با یک مشت زمین رو نابود می کنه شاید حتی ضرباتی که سوپرمن به سایتاما میزنه هیچ دردی واسه سایتاما نداشته باشه
                اون اگه بخواد واقعا مبارزه کنه می تونه سوپرمن و ثور رو با هم شکست بده
                می تونه با یه ضربه سوپرمن رو شکست بده اگه واقعا به خواد به قصد کش به سوپرمن ضربه بزنه
                در ضمن من دارم نسخه های عادی سوپرمن و ثور رو حساب می کنم نه نسخه های قوی

                پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

              آبان 22, 1399

              اگه به شاهکاره ثور مارمیدگار رو بلند کرده، در مقابل یه ستاره نوترونی مقاوت کرده ، از یه انفجار هسته ای جون سالم به در برده.
              ثور جاودانس، دارای قدرت پدر همگان هست. ۲۰۰۰۰کیلو وات برق درونش جریان داره ، میولنیر روداره،قابلیت تله پورت داره، زور بازوش بینهایت هست.
              و تازه این نسخه معمولی ثور بود اگه قویتر می خوای رون کینگ ثور هست که اگه فکر کنه سایتاما پودر شده

              پاسخ

              • اتاکو در پاسخ به امیررضا

                آبان 22, 1399

                پاسخ همه ی نظراتی که به من گفته شد:
                سایتاما هم اگه لازم باشه چند تا سیاره رو نگه میداره و فوقش یه قطره عرق کنه(بعیید میدونم یه قطره هم عرق کنه البته!:)) )
                موضوع اینه کلا زورش بینهایته!!!!!!!!
                بدنش هم کلا مقاومه دربرابر همه چی
                موضوع اینه این شخصیت نقطه ضعیف نداره:/
                ثور اگه از تمام صاعقه اش هم استفاده کنه هم بازم نمیتونه خم به ابروی سایتاما بیاره!

                پاسخ

                • امیررضا در پاسخ به اتاکو

                  آبان 22, 1399

                  رون کینگ ثور راحت سایه نشینان بالا رو زده که فرضیه هست که اون ها بیاندر های ماقبل تاریخ هستند. اون جزو ۵ تا از قوی ترین شخصیت های مارول است که فقط والای همگان میتونه اون رو شکست بده یعنی راحت میتونه مولتیورس رو نابود کنه. پس فقط خدا ها می تونند
                  اون رو شکست بده .

                  پاسخ

                  • اوتاکو در پاسخ به امیررضا

                    آبان 23, 1399

                    نکته اینجاست که مانگاکار انیمه ی مرد تکمشتی ، سایتاما رو طوری طراحی کرده که ، شکست ناپذیر هست و همه رو با یه مشت میزنه
                    من مطمئنم که اگه سایتاما در مقابل رون کینگ ثور باشه، سایتاما میبره
                    تازه من نسخه ی انتقام جویان ثور رو میگم نه کمیک

                    پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 23, 1399

                      اولا داری خیلی تعصبی حرف میزنی و بعد با این قدرت هایی که تو میگی باید یه شخصیت هم سطح قرار بدیم ثور توی فیلم قطعا میبازه با این قدرت هایی که تو میگی.رون کینگ ثور اگه یکم تحقیق کنی میفهمی قدرتش چقدر عظمت داره که راحت می تونه افرادی مثل دادگاه زندگی،سلستیال ها و حتامی تونه قدرت های عظیم کیهانی رو هم بزنه پس افرادی مثل سایتاما رو راحت با فکر کردن می تونه پودرش کنه.

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 23, 1399

                      و رون کینگ ثور کاملا دانای مطلق هستش که از همه چی عالم با خبره یعنی حتا نقطه ضعف قویترین موجود عالم هم میدونه( حتا اون هایی که فکر می کنند ندارند)

                      پاسخ

                    • اوتاکو در پاسخ به امیررضا

                      آبان 23, 1399

                      سایتاما با اینکه انسان هست تونسته اینکار هارو انجام بده، حالا اگه خدا بود ببین چی میشد!!!
                      چرا متوجه نمیشی که من دارم درباره ی ثور داخل انتقام جویان حرف میزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                      پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 24, 1399

                      منظورت از ثور توی انتقام جویان چیه؟ کمیک یا سینما( توی هر دوتاش هم بوده) اگه سینما رو میگی سایتاما برنده است ولی اگه کمیک میگی قضیه فرق میگه اگه توی کمیک هست به احتمال زیاد ثور برنده است ا‌گه کمیک خونده باشی میفهمی ثور چه قدرتی داره. اون خدای آذرخشه ، سلاح های نیرومند ، پادشاه ازگارد ، قدرت پدر همگان و اودین و کلی چیز دیگه که باعث برتری ثور میشه

                      پاسخ

                    • اوتاکو در پاسخ به امیررضا

                      آبان 24, 1399

                      من کمیک نخوندم ولی طبق فیلمی که از انتقام جویان دیدم، باور دارم که سایتاما همه ی انتقام جویان رو به علاوه ی بتمن رو میتونه راحت بزنه

                      پاسخ

                    • عاقل در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 24, 1399

                      پس وقتی کامیکی نخوندی لزومی نداره انقدر اطمینان حرف بزنی.
                      اون وقت یه سوال تو که میگی من فیلم اونجرز رو دیدم اخه مگه تو اون فیلم اصن بتمن بود ؟!؟
                      اونجرز و بتمن اصن چه ربطی دارن ؟
                      حالت ناخوشه جناب
                      حالا چرا شو نمیدونم

                      پاسخ

                    • اوتاکو در پاسخ به عاقل

                      آبان 24, 1399

                      اگه من می خواستم بگم بتمن داخل اونجرز هست ، اینطوری حرفم رو میگفتم:
                      “گروه اونجرز”
                      دیگه نمیومدم بگم گروه اونجرز و بتمن
                      من هیچوقت نیومدم بگم که بتمن توی اونجرز هست. من فقط گفتم اونجرز به علاوه ی بتمن
                      تو چشمات آلبالو گیلاس میچینه !!!

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به اوتاکو

                      دی 6, 1399

                      برو انیمتو ببین در مورد کمیک هم صحبت نکن نوب عزیز

                      پاسخ

                    • دانشمند در پاسخ به اوتاکو

                      دی 6, 1399

                      اولندش اگه ثور نسخه جنگ ابدیت رو دیده باشی اونجا همرو حریفه همه فرزندان ثانوس رو ترکوند🙄 حالا اوکی😎

                      پاسخ

                    • د در پاسخ به اوتاکو

                      اسفند 2, 1399

                      نه همرو .بتمن که ها. سوپر منم همین طور . ولی یک نفر هست که ممکنه بزنه ولی شکست نمیده. چون زمان دستکاری خواهد شد.# دکتر استرنج

                      پاسخ

                    • کرایسیس در پاسخ به اوتاکو

                      اردیبهشت 2, 1400

                      سایتاما بتمن راحت بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بتمن دارکساید رو با دست خالی شکست داده. دارکسااااااااااااایییبیید!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!اونم با دست خاااااااااللللللللیبیییییی!!!!!!!!!!!!!! دارکساید که با یه چشمش ۱۰۰۰ تا سایاتاما رو پودر می کرد. در ضمن مرد عنکبوتی نباید با بتمن مقایسه ی بشه. بتمن مرد عنکبوتی رو له می کنه. اون باید آیرون من یا کاپیتان آمریکا مقایسه بشه.

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به کرایسیس

                      اردیبهشت 2, 1400

                      جناب اول اینکه بتمن با نقطه ضعف دارکساید اونو زد وگرنه با دست خالی دو ثانیه بیشتر جلو دارکساید دووم نمیاره!!! دوما دارکساید خیلیم از سایتاما قویتر نیس!! سوما اسپایدرمن از کاپیتان آمریکا قویتره اونوقت چطوری بتمن با کاپیتان آمریکا مقایسه بشه ولی با اسپایدرمن نه؟؟

                      پاسخ

                    • Randall sepector در پاسخ به تحلیل گر

                      اردیبهشت 2, 1400

                      اتفاقا دارکساید خیلی هم از سایتاما قویتر هست

                      پاسخ

                    • کرایسیس در پاسخ به تحلیل گر

                      اردیبهشت 2, 1400

                      اولا که خصوصیت مخصوص بتمن اینه که نقطه ضعف دشمن های رو پیدا کنه. این هم جزو خصوصیات بارز بتمن هست.

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به کرایسیس

                      اردیبهشت 14, 1400

                      نه بابا تو نمیگفتی من نمیدونستم!!! 😂😂خودت تو کامنتت نوشتی با دست خالی و با دست خالی ینی بدون تجهیزات که بدون تجهیزات بتمن جلو دارکساید هیچی نیس!!

                      پاسخ

                    • HCHO در پاسخ به کرایسیس

                      اردیبهشت 2, 1400

                      شما یا سایتاما رو ندیدی یا دارکساید رو خیلی گنده فرض کردی
                      یه جوری میگی با دست خالی انگار سایتاما با مسلسل میجنگه خوب داداش سایتاما هم بادست خالی میزنه دیگه

                      پاسخ

                    • کرایسیس در پاسخ به HCHO

                      اردیبهشت 2, 1400

                      خب ببین سایتاما رو که نباید با بتمن و مرد عنکبوتی و فلان فلان مقایسه کرد. سایاتاما قدرت محدود نداره یعنی خیلی فانتزی هست. خب ابر قدرت رو با یه قدرت معمولی مقایسه نمی کنن. بتمن محبوب ترین شخصیت کنیم در تاریخ هست. نفر سوم هم مرد عنکبوتی هست. درضمن محبوبیت این هوایی که گفتم بیشتر از سایاتاما هست. و این یعنی هر کاری می تونن انجام بده و این جذابیت نداره. چون قدرتش محدود نیست. ولی مرد عنکبوتی و بتمن و غیره قدرتشون محدود هست

                      پاسخ

                    • HCHO در پاسخ به کرایسیس

                      اردیبهشت 2, 1400

                      بعدشم سایتاما با یک مشت تکرار میکنم یک مشت جلوی شهاب سنگ رو گرفته بتمن و ثور و مرد عنکبوتی باید جلوش لنگ بندازن

                      پاسخ

                    • کرایسیس در پاسخ به HCHO

                      اردیبهشت 20, 1400

                      تو هم میدونی بتمن سوپرمن رو شکست داده؟ داداش سوپرمن با یه عطسش یه کهکشان رو نابود کرد.

                      پاسخ

                    • بی نام و نشون در پاسخ به اوتاکو

                      بهمن 28, 1399

                      ببین اوتاکو یعنی اصلا این مرد تک مشتی یا هر چیزی ببین در برابر شخصیت های مارول و دیسی هیچ شانسی نداره حتی بلک ویدو حالا تو که از هیچی اطلاعات نداری برو یکم کمیک بخون یا حداقل یه فیلم MUCببین به خدا زرر نداره توکه به غیر از این انیمه هیچی ندیدی الکی چرا نظر میدی

                      پاسخ

                    • اوتاکو در پاسخ به بی نام و نشون

                      خرداد 6, 1400

                      چرا متوجه نمیشی که دارم میگم درباره فیلم حرف میزنم

                      پاسخ

                    • امیر محمد در پاسخ به امیررضا

                      اردیبهشت 22, 1400

                      ببین من کاملا قبول دارم رون کینگ ثور خیلی قویه ولی یه نسخه از ثور هست از اون هم قوی تره. بهش میگن:نکرو ثور.
                      برو تو گوگل سرچ کن کینگ تور،یه مقاله هست از سایت کمیک کان.برو توش میگه که چرا نکرو ثور قویتره.برو بخون اول بعد بیا بگو نخیر لطفا چون دو سه بار یه سایت و مطلبی رو گفتم با هر کی بودم اصلا طرف بدون این که به سرچ کردن اون مقاله فکر کنه شروع کرده به مخالفت کورکورانه

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 23, 1399

                      چیییییی؟؟؟؟؟ سایتاما؟؟؟؟ رون کینگ ثور؟؟؟؟وات؟؟؟؟ رون کینگ ثور خمیازه بکشه سایتاما رو باد میبره 380 تا یونیورس اونورتر!!!!( البته پودر شدش به 38 تا یونیورس اونورتر میرسه)منظورت از نسخه ی انتقام جویان چیه؟؟ منظورت دنیای سینماییه؟؟؟اگه منظورت دنیای سینماییه که من خودمم قبول دارم که سایتاما از ثور دنیای سینمایی قویتره!!!! منتاها اگه منظورت اینه از اول میگفتی ثور دنیای سینمایی دیگه!!!!

                      پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به اتاکو

                  آبان 23, 1399

                  اول اینکه واندروومن که زورش از سوپرمن کمتره، با یک دهم قدرتش زمینو از مدار خارج کرده!!!!چیییی؟؟؟؟ این حرفت خیلی مضخرف بود!!!!ثور با تمام آذرخش هاش به راحتی میتونه به سایتاما آسیب بزنه!!!! ضمنا دکترمنهتن با یه مشت میتونه میلیارد ها میلیارد سیاره رو تبديل به خاکستر کنه!!!! و تو که

                  پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به اتاکو

                  آبان 23, 1399

                  ادامه ی کامنت قبل:
                  و تو که فقط چارتا فیلم دیدی الکی نگو کل ابرقهرمانان!!!!!

                  پاسخ

                  • اوتاکو در پاسخ به تحلیل گر

                    آبان 23, 1399

                    آقا اصلا من اشتباه کردم که گفتم همه ی ابر قهرمانا
                    ولی دیگه میتونه همه ی گروه اونجرز رو با بتمن شکست بده راحت( داخل فیلم رو میگم)

                    پاسخ

            • TONI STARK در پاسخ به اوتاکو

              بهمن 20, 1399

              رون کینگ ثور تقریبا قادر مطلق،تقریبا دانای مطلقه
              سایتما در مقابلش هیچه و البته مرد آهنی هم می تونه شکستش با زره ققنوس باستر یا ارو باستر
              مرد آهنی تونست با زره ارو باستر که اودین به اون نیرو داده بود برادر شرور و قدرتمند اودین که ده ها برابر گالاکتوس نیرو داشت رو شکست بده حالا سایتما در برابر برادر اودین هیچه

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به اوتاکو

              اردیبهشت 21, 1400

              خو حد اقل می گفتی تو سایتاما وی اس گاد زد یوینورسو نابود کرد یه خدارد کشت ابعاد رو پاره کرد اینارو بگو حداقل بفهمن قویه
              دوستان بیگ بنگ انفجاریه که کل امنی ورس و ابعاد بی پایان رو ساخته و سایتاما قادره با یه مشت از صد در صد قدرتش بیگ بنگو ایکاد کنه

              پاسخ

          • محمد در پاسخ به امیررضا

            تیر 2, 1400

            سایتاما فوت کنه مشت آهنی میمیره

            پاسخ

        • عاقل در پاسخ به اوتاکو

          آبان 24, 1399

          انیمه ندیدم درسته ولی چه ربطی به این داره که کرکتر های دنیای انیمه رو نمیشناسم ؟
          صرفاً اومدی با یه استدلال بیخود کرکتر مورد علاقه ات رو تا چه حد گنده کردی
          این ویژگی هایی که تو نام بردی سایتاما تو خوابشم نمیتونه ببینه .
          تو هم حداقل بشن یه ۵۰ یا ۱۰۰ تا جلد کامیک از دیسی و مارول بخون همینجوری حرف رو هوا نزن
          درضمن اول مقایسه هات بگو معیار مورد نظرت سینماست یا کامیک …
          اومدی میگی سایتاما میتونه به یه مشت سوپرمن یا ثور پودرن /:
          اخه خودت اصن متوجه میشی چی میگی ؟
          تاسف اوره 😐

          پاسخ

          • اوتاکو در پاسخ به عاقل

            آبان 24, 1399

            آخه چرا نمیفهمی؟؟
            من کمیک نخوندم ولی فیلمش رو که دیدم!!!!
            من برای صدمین بار میگم:
            من درباره ی کمیک صحبت نمیکنم. منظورم از ثور هم ، ثور داخل انتقام جویان(فیلمش) هست
            حالا تو برو انیمه اش رو ببین ، میفهمی که سایتاما قدرتی داره که ثور و سوپرمن داخل خواب هاشون نمیبینن!!!!!

            پاسخ

            • عاقل در پاسخ به اوتاکو

              آبان 24, 1399

              # اوتاکو
              تو دیگه خیلی تعصب زیادی رو سایتاما داری ، کمی به حرفایی که میزنی تفکر کن .
              پس وقتی درباره کامیک حرف نمیزنی خودت همون اول مشخص کن تا اشتباه نشه .
              خب پس کلاً باید من اف استیل و جاستیس لیگ و BVS رو دیده باشی
              در مورد ثورم باید فیلم اولش و دارک ورلد و راگناروک هم دیده باشی ب علاوه ۴ تا فیلم اونجرز
              حالا اون موقع با شناخت کافی میتونی مقایسه شون کنی .
              درضمن منم داشتم کامیک رو میگفتم نه سینما
              فعلاً

              پاسخ

              • اوتاکو در پاسخ به عاقل

                آبان 24, 1399

                خب من مقایسه اشون کردم
                حالا میشه دلیل بیاری که چرا سایتاما نمیتونه گروه اونجرز رو شکست بده؟

                پاسخ

                • عاقل در پاسخ به اوتاکو

                  آبان 24, 1399

                  # اوتاکو
                  من نگفتم سایتاما تو نسخه سینمایی نمیتونه اونجرز رو شکست بده اصلاً هم نگفتم .
                  مگر اینکه گوش های جنابعالی مشکل و باید فوراً به پزشک مربوطه مراجعه کنی …
                  من حرفتو رد نکردم که سایتاما از اونجرز قویتر نیست فقط گفتم دلیلت واسه این حرف چیه ؟
                  وگرنه من ادعایی اصن نداشتم .

                  پاسخ

                  • اوتاکو در پاسخ به عاقل

                    آبان 24, 1399

                    دیگه واقعا چه دلیلی میخوای برات بیارم که سایتاما میتونه اونجرز رو شکست بده
                    خوبه خودت میگی که از سایتاما شناخت داری
                    تازه اگه خودت فکر میکنی میتونه شکستشون بده که دیگه دلیلی لازم نداره

                    پاسخ

                    • امیررضا در پاسخ به اوتاکو

                      آبان 24, 1399

                      تو داری یه انیمه رو که توش هرچیزی می تونند بزارن رو با یه فیلم مقایسه میکنی که فقدر می تونند یک درصد قدرت رو نشون بدن ؟ خب این واقعا نا عادلانس باید با ثور توی کمیک مقایسه کنی

                      پاسخ

                    • اوتاکو در پاسخ به امیررضا

                      آبان 24, 1399

                      من اعتراف میکنم که کمیک نخوندم تا حالا ، ولی من دارم میگم که سایتاما، میتونه گروه اونجرز رو بزنه(داخل فیلم)
                      ربطی به این ناعادلانه بودنش نداره
                      من چون ثور داخل کمیک رو ندیدم، اظهار نظر نمیکنم
                      اولش هم اشتباه کردم و به اشتباهم اعتراف کردم

                      پاسخ

            • منتقد در پاسخ به اوتاکو

              دی 6, 1399

              از لحاظ انیمه موجود ایکس بن تن کل بُعد ها همرو حریفه میتونه همرو پاک کنه از اولربسازه🤯 حالا اوکی

              پاسخ

              • امیررضا در پاسخ به منتقد

                دی 6, 1399

                رون کینگ ثور، دکتر منهتن ، فرانکلین ریچاردز و کازمیک ارمور سوپرمن و هزاران شخصیت دیگه که موجود ایکس جلوشون هیچی نیست.

                پاسخ

              • M در پاسخ به منتقد

                دی 6, 1399

                بن تن که انیمه نیست 🤦‍♂️🤦‍♂️

                پاسخ

        • رهام در پاسخ به اوتاکو

          اردیبهشت 21, 1400

          خوب تویی که نوبی حق نداری وقتی قدرتشو نداری با بقیه از کاراکتورای انیمه ای مقایسه راه بندازی

          پاسخ

      • kiana در پاسخ به عاقل

        آبان 22, 1399

        # زود قضاوت کردن ( همون چرت بودن حرف😂)

        پاسخ

        • عاق در پاسخ به kiana

          آبان 24, 1399

          #اسکی_نرویم
          #روی__انیمه_تعصب_نداشته_باشیم
          #با_شناخت_کامل_از_کرکتر_های_هردو_گروه_انها_رو_مقایسه_کنیم
          #دلایل_منطقی_ذکر_کنیم
          #دیگر_بعد_از_این_از_هشتک_استفاده_نکنیم

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به اوتاکو

      اردیبهشت 14, 1400

      نه داوش منم سایتاپا رو قوی می دونم اما حریف سوپرمن کازمیک و میلک نمیشه

      پاسخ

    • موری در پاسخ به اوتاکو

      تیر 1, 1400

      تانوس رو ک ثور فقط با ی ضربه ناکار کرد و خب راستش ی سوال، چند تا ابر قهرمان وجود دارن ک توی فضا زنده بمونن؟ یکی، ثور 💖

      پاسخ

  19. شهاب

    آبان 14, 1399

    من که میگم مرد عنکبوتی پیروزه

    پاسخ

  20. احمدرضا

    آبان 2, 1399

    معلوم نیس ای دیسی پولش زیادیه رشوه میده چیزی تو کراس اورر ها همیشه خدا اونا برنده میشن انیمیشن ساختن بتمن لاکپشت های نینجارو زد هر چهارتا شونو اقا مایکل زدی هیچ رافائل رو زدی هیچ داناترلو رو زدی هیچ چطور لئوناردو رو زده اونم تک به تک نزد هر چهارتا با هم اومدن واسش اون واسه من عجیب بود عجیب تر انکه اونه یک ضربه هم به بتمن نزدن

    پاسخ

    • بتمن در پاسخ به احمدرضا

      آبان 15, 1399

      منظورت چیه مرد حسابی

      پاسخ

      • احمدرضا در پاسخ به بتمن

        آبان 19, 1399

        فقط بری انیمیشن بتمن و لاکپشت های نینجا رو ببینی خودت میفهمی چطور بتمن هرچهار تارو با هم میزنه
        کل خانوادی بت فامیلی از پس لئوناردو بر نمیان بعد تو اون انیمیشن بتمن هرچهارتا رو زد

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به احمدرضا

          آبان 21, 1399

          😂😂😂😂😭😭😭😱😱😱😑😑😑باشه تو راس میگی( حرفت بسیار چرت بود)

          پاسخ

          • احمدرضا در پاسخ به تحلیل گر

            آذر 2, 1399

            حقیقت اینه لئوناردو جزو بهترین استراژیست هاست واقعا اگر لاکپشتها حداقل یک ضربه به بتمن میزدن این حرفو نمیزدم بابا یک ضربه هم نزدن عجیبه ولی لئوناردو خودش تنهایی راس العول رو زد

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به احمدرضا

              آذر 3, 1399

              من با اون انیمیشن مسخره کاری ندارم!!!! تو گفتی لئوناردو کل بت فمیلی رو حریفه در حالی که لئوناردو در نهایت حتی نمیتونه نایتوینگو بزنه!!!

              پاسخ