12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات

یکی از ترس‌های همیشگی بشریت این بوده که در تاریکی چه چیزهایی میتونه وجود داشته باشه. موجوداتی که نمیتونید ببینید و آنهایی که نمیتونید از خودتون در مقابلش دفاع کنین. بعضی از انیمه‌های خون آشامی، هیولاهایی را به نمایش میذارن که میخوان انسان باشن و انیمه‌هایی که هیولاهای اون انسان‌ها رو فقط به چشم غذا میبینن.

لیست درست کردن از انیمه‌های یک ژانر همیشه کار سختیه، و سعی شده که انواع زیادی از انیمه‌ها با سبک‌های متفاوت این ژانر اینجا قرار بگیره. با پروشات همراه باشید.


۱۲- Kekkai Sensen

میمونهای فراصوت، خون آشامها، مردماهیهایی که حرف میزنن و همه مدل هیولای ماوراءالطبیعه که در کنار انسانها زندگی میکنن. این وضعیت زندگی روزمره در منطقه “هلسالم” که قبلتر از این به اسم نیویورک شناحته میشده است. این اتفاق سه سال پیش، زمانی که دروازهای بین زمین و ماوراء سه سال پیش باز شد، افتاد. شهروندای نیویورک و موجودات ماورائی در کنار هم گیر افتادن و مجبور شدن در کنار هم زندگی کنن.”لیبرا” اسم یک سازمان مخفی که تشکیل شده از عجایب و ابرانسانهاست که مسئول نظم و ترتیب در شهر هستن و کارشون اینه که مطمئن باشن هرج و مرج بیشتر از این گسترش پیدا نکنه.


۱۱- Strike the Blood

روزهای معمولی زندگی”آکاتسوکی کوجو” به عنوان دانش آموز دبیرستانی در منطقه شیاطین جزیره ایتوگامی بعد از برخورد سرنوشت سازش که باعث میشه اون قدرتهای خون آشامی رو بدست بیاره، به پایان ناگهانی خودش میرسه.

وقتی که معلوم میشه که اون چهارمین نسل از یک خون آشام خیلی قدرتمند که تقریبا به عنوان افسانه شناخته میشه است، مدتی نمیگذره که کوجو تبدیل میشه به مرکز توجهات. از ترس قدرت تخریبی کوجو، سازمان” شیر شاه”  یکی از شاگردان شمشیر زن خودش به نام “هیمراگی یوکینا” میفرسته تا بر زندگی کوجو نظارت کنه و اگه احتمال تبدیل شدن کوجو به تهدید شده بود از شرش خلاص بشه. این دو نفر مجبور میشن تا با هم گروهی رو تشکیل بدن تا شهر رو در مقابل نیروهایی که باعث هرج و مرج میشن محافظت کنن.


۱۰- Vampire Knight

“آکادمی کراس” یک مدرسه شبانه روزی معروفه که دو کلاس کاملا از هم جدا داره: کلاس روز و کلاس شب. “یوکی کراس” و “زرو کیریو” دانش آموزان ممتاز مدرسه هستن و تلاش میکنن تا نظم رو بین دانش آموزها برقرار کنن. اونها به عنوان محافظانی تلاش میکنن تا راز کلاسهای شب رو نگهدارند و  امنیت دانش آموزان بی خبر از همه جای کلاسهای صبح را  تامین کنن.

به عنوان دختری که توسط رئیس آکادمی به فرزندی قبول شده، یوکی کارش رو  خیلی جدی و دقیق انجام میده. و این باعث میشه تا با رئیس خوابگاه دانش آموزان شبانه “کانامه کوران” عشق پنهانش در ارتباط باشه. زرو از اون طرف یک نفرت عمیق نسبت به خون آشام ها داره و گاهی اوقات بدون هبچ شکی اونها رو میکشه.


۹- Demi-chan wa Kataritai

“تاکاهاشی تتسو” ممکنه یک معلم زیست معمولی به نظر برسه اما زیر اون چهره آرومش علاقه خاص اون نسبت به “آجین” هاست که معمولا به عنوان  “دمی” شناخته میشن. اگرچه این نیمه انسان، نیمه هیولا ها به جامعه انسانی پیوستن تاکاهاشی معتقده که اگه خودش به طور مستقیم باهاشون در ارتباط نباشه، خیلی چیزها در مورد اونها ناشناخته میمونه.

این انیمه زندگی روزمره تاکاهاشی رو در دبیرستان “شیباساکی” همراه با ۳ شاگرد دمی اون. تاکاناشی هیکاری، یک خون آشام شاد، ماچی کیوکو، یک دولاهان آروم و کوساکابه یوکی، یک آدم برفی خجالتی. در طی داستان تاکاهاشی با معلمی به اسم “ساتو ساکی” آشنا میشه که از مردها متنفره برای اینکه تاکاهاشی به آرزوش در مورد شناخت دمی ها برسه سعی میکنه با دمی ها مصاحبه کنه تا بیشتر درباره قدرتهاشون و برخوردهاشون با جامعه انسانی یاد بگیره. با ادامه آشناییشون تاکاهاشی یاد میگیره اونقدر که فکر میکرده دمی ها با انسانها متفاوت نیستن.


۸- Blood Lad

“استاز چارلی بلاد” خون آشام قدرتمندی که منطقه ی شرقی دنیای شیاطین رو میگردونه. شایعات میگن اون تشنه خون و هیولایی بدون رحم، اما در واقعیت استاز یک اوتاکوست که عاشق فرهنگ ژاپنیه و هیچ علاقهی خاصی به خون انسانها نداره. اون مدیریت منطقه رو به دست نوچههاش میده و خودش روز رو در حال نگاه کردن انیمه و خوندن مانگا و بازی کردن میگذرونه.

وقتی که “یاناگی فویومی” یک دختر ژاپنی اتفاقی از یک دروازه که به دنیای شیاطین وصل میشه عبور میکنه، استاز از دیدنش خیلی خوشحال میشه؛ اما درست موقعی که داره یک احساس خاصی و عجیبی به دختره پیدا میکنه به منطقه اش حمله میشه که باعث میشه فویومی بمیره. فویومی تبدیل به یک روح سرگردان میشه. استاز قسم میخوره اون رو دوباره زنده کنه و این یعنی اینکه اون باید به دنیای انسان ها سفر کنه، دنیایی که همیشه آرزوی دیدنشو داشته.


۷- ‌‌+ Blood

“سایا اتونشی” یک دختر به ظاهر معمولیه که زندگی عادی رو با خانواده ای که اون رو به سرپرستی قبول کردن در شهر “اوکیناوا” میگذرونه. در واقع تنها چیز خاص در مورد اون کم خونی شدیدش و اینکه فقط خاطرات یکسال قبل از زندگیش رو میدونه.

یک شب اون در مدرسه توسط یک خون آشام بهش حمله شد. وقتی که هیچ امیدی نداشت، مرد مرموز به اسم “حاجی” سر میرسه و موجود رو به طور موقت  دور میکنه. اما وقتی نجات دهنده اش خون خودش رو به خوردش میده سایا در بیهوشی قدرت فوق‌العاده‌ای میگیره و هیولا رو از بین میبره .

سایا بعدا یاد میگیره که سازمانی به نام “سپر قرمز” برای هدف نابود کردن موجوات جهنمی ساخته شده. حالا سایا و حاجی باید باهم کار کنن تا این هیولاهای وحشتناک رو از بین ببرن و رازهای خاطرات گمشده ی سایا رو پیدا کنن.


۶- Vampire Hunter D

ده هزار سال بعد دنیا به یک جای خیلی متفاوت تبدیل شده. هیولاها آزادانه روی زمین حرکت میکنن و انسانها با اینکه با خوشون اسلحه های قوی حمل میکنن و اسب های سایبری سوار میشون اما زندگی معمولی رو که بیشتر به درد قرنها قبل تر میخورد میگذرونن. داستان روی دهکده کوچیکی تمرکز میکنه که هیولاها به اون حمله میکنن، که زیر سلطه “کنت ماگنوس لی” یک لرد قدرتمند خون آشام . وقتی که کنت یک دختر جوان رو گاز گرفت و انتخاب شد تا برده‌ی کنت بشه، اون دختر از یک غریبه سرگردان به اسم “دی” درخواست کمک کرد. اتفاقا دی یکی از بهترین شکارچی های خون آشام دنیاست و برای همین همه ی نوچه ها و زیردست های کنت رو میکشه و با کشتن کنت به حکومتش پایان میده.


۵- Owari no Seraph

بعد از پیدا شدن یک ویروس که همه ی انسانهای بالای سیزده سال رو میکشه، آدم‌ها، به وسیله خون آشام‌های پنهانی و تشنه ی قدرت به بردگی کشیده شدند. آنها با دادن وعده ی محافظت از نجات یافتگان در عوض گرفتن خون آنها تونستن به جامعه‌ی انسانی بپیوندند.

بین این نجات یافتگان “یوایچیرو” و “مایکلا هیاکویا” هستند، دو پسر جوان که از یتیم خانه به اسارات گرفته شدن به همراه بقیه بچه‌ها که برای هم مثل یک خانواده میمونن. آنها از اینکه باهاشون مثل حیوانات برخورد میشه ناراضین. مایکلا یک نقشه فرار میکشه که شکسته میخوره. تنها کسی که میتونه فرار کنه یوایچیرو که توسط سازمان “شیاطین ماه” پیدا میشه یک سازمان نظامی که کارش از بین بردن خون آشام ها در ژاپنه. چند سال بعد یوایچیرو که عضوی از ارتش امپراتوری شیاطین ژاپن شده تصمیم میگیره تا انتقام خانواده اش رو از خون آشام هایی که اونا رو کشتن بگیره.


۴- Shiki

“مگومی شیمیزو” ۱۵ ساله آرزوی زندگی در یک شهر بزرگ رو داره.  مرگ غیر منتظره اش در یک روستای آروم به اسم “سوتوبا” نقطه ی شروع یک اپیدمی وحشت میشه که تابستان رو به فصلی از خون و وحشت تبدیل میکنه. دکتر جوانی به اسم “توشیو اوزاکی” نسبت به اینکه بیماری چگونه اتفاق میافته شک میکنه و میفهمه که برای کشف حقیقت باید انسانیتش رو رها کنه، در همین حین مرگ ناگهانی مگومی، “ناتسونو یوکی” رو آزار میده، برای همین ناتسوتو و توشیو یک گروه میشن و با هم کار میکنن تا سوتوبا رو نجات بدن قبل از اینکه تبدیل به یک شهر خون آشام زده بشه.


۳- JoJo no Kimyou na Bouken

در سال ۱۸۶۸ “داریو براندو” زندگی یک اشراف زاده انگلیسی به نام “جرج جواستار” رو نجات میده. جرج با به فرزندی قبول کردن پسر داریو به اسم “دیو” سعی میکنه تا دین خودش رو ادا کنه. البته دیو از زندگیش ناراضیه و برای همین تصمیم میگیره کل زندگی جواستار رو تصاحب کنه و با بدست آوردن یک ماسک که قدرت‌های ویژه‌ای داره نقشه‌اش برای از بین بردن جرج و پسرش “جاناتان جوجو جواستار” رو عملی میکنه. این کارش باعث سلسله‌ای از وقایع مختلف میشه که در سالهای آینده تکراری میشن.

نیم قرن بعد در شهر نیویورک نوه‌ی جاناتان، “جوزف جواستار” ارثیه‌ای که پدربزرگش برای اون گذاشته رو پیدا میکنه. وقتی که یک دیرینه شناس در حفاری حقیقت پشت ماسک رو میفهمه، جوزف متوجه میشه که اون تنها کسی هست که میتونه “پیلارمن”، موجودی که قدرت بی‌انتهایی داره رو شکست بده.


۲- Monogatari Series

“کویومی آراراگی” دانش آموز سال سوم دبیرستان از یک حمله‌ی خون آشام جون سالم به در میبره؛ البته به کمک “اوشینو” یک مرد عجیب و غریب که در یک مدرسه متروکه زندگی میکنه. البته با اینکه آراراگی خون آشام نشد و انسان باقی موند اما هنوز بعضی از ویژگی‌های خون‌اشام‌ها رو داره مثل سریع خوب شدن زخمهاش یا بینایی فوق‌العاده؛ با این حال آراراگی تلاش میکنه زندگیش رو به عنوان یک دانش آموز معمولی ادامه بده. ولی اتفاق‌هایی که میافتن هرکدوم به نوعی باعث میشن که اراراگی بخواد به کسایی که مثل خودش که به مشکل برخوردن کمک کنه.


۱- Hellsing Ultimate

“هلسینگ” اسم کمپانی که مأموریتش نابودکردن قدرت‌های ماوراءالطبیعیه که حیات بشر رو تهدید میکنن. رئیس این کمپانی “اینتگرا فیربروک وینگاتس هلسینگ” که زندگیش رو با جنگیدن با نامیرایان میگذرونه. سلاح مخفی این کمپانی “آلوکارد” خون آشام که با همنوعان خودش میجنگه. آلوکارد علاوه بر هیولاها مسئولیت نابود کرده مخالفان کمپانی هلسینگ رو به عهده داره.


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظرات و پیشنهاداتتان هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (29)

بستن فرم

  1. مرجان

    اسفند 15, 1401

    اسرافیل پایانی بهترینه واقعا بدجوری منتظر فصل ٣ هستم

    پاسخ

  2. nemidonam

    تیر 25, 1401

    خوب بود مرسی ولی به نظرم بهتر انیمه های سرومپ و خاطرات وانیتاس و عاشقان شیطانی رو هم قرار میدادید

    پاسخ

  3. انیمه دیابولیک لاورز یا عاشقان شیطانی هم خیلی قشنگه و جاش واقعا خالیه

    پاسخ

  4. زینب

    مرداد 21, 1400

    انیمه سرومپ هم انیمه خون آشامی خیلی خوبیه حتما ببینیدش😍

    پاسخ

  5. hhh

    اردیبهشت 10, 1400

    سرافیل پایانی فصل 3 اش کی میاد؟

    پاسخ

  6. zeynab

    بهمن 27, 1399

    به نظرم خیلی بهتر بود که انیمه عاشقان شیطانی هم توی این لیست وجود داشت.
    ممکنه از نظر خیلی ها انیمه خوبی نباشه اما من به شخصه خیلی دوستش دارم.

    پاسخ

    • نازنین در پاسخ به zeynab

      خرداد 27, 1400

      اگه کسی دوست نداره انیمشو بخاطر اینه که یکم تحقیق نکرده دربارش مطالبی ازش نخونده به نظرم داستانش خیلی جالبه اگه یکم تحقیق کنن خودشون میفهمن چرا اینو میگم پایانشم کسی نمیتونه حدس بزنه به نظرمن که اخرش یا یویی برمیگرده به زندگی قبلیش یا با یکی از اونا ازدواج میکنه یا همه میمیرن و یه نفر زنده میمونه و…. اینا رو از جایی خوندم پس به نظرم اول یکم درباره انیمه ای که میخوایین ببینین تحقیق کنین بعد قضاوت کنین که خوبه یا بد چون خیلیا میگفتن انیمه مزخرفیه چون هیچی نمیدونستن دربارش بعدم میگن به هفت زبان ترجمه شده ولی بازم به پای فروزن نمیرسه الان چرا فروزن رو اورد وسط 😐

      پاسخ

  7. فرشته

    فروردین 16, 1399

    ممنونم بابت معرفی این لیست جای عاشقان شیطانی و برادران خون سیاه خالیه

    پاسخ

    • مانی در پاسخ به فرشته

      فروردین 18, 1399

      تا اخر فصل 2 دیدم کی میاد بقیش

      پاسخ

      • بیتا در پاسخ به مانی

        آذر 10, 1399

        تا حالا نیومده می گفتن سال 1399 میاد (می گفتن)!
        اما انگاری بعضی ها تجربه ای از بازی عاشقان شیطلنی (پلی استیشن ) ش رو دارن که میگن ل ایتو دوست دختر داشته !

        پاسخ

        • نازنین در پاسخ به بیتا

          خرداد 27, 1400

          اره لایتو دوست دختر داشته انقدر دوسش داشته که میکشتش الانم فک میکنه توی ماهه (دوست دخترش) اگه هم دقت کنیم یکی از قسمتاش لایتو به ماه خیره شده و یادم نی دقیق با ماه صحبت میکنه فک کنم😐

          پاسخ

          • ناشناس در پاسخ به نازنین

            تیر 28, 1401

            نه لایتو دوست دختر نداشته و اصلا دختره رو دوست نداشته؛ یکی از خدمتکارا بوده و لایتو بزور باهاش رابطه داشته. ( توی دیتا بوک نوشته بود منبعش معتبره )

            پاسخ

        • ناشناس جان در پاسخ به بیتا

          تیر 28, 1401

          توی گیم نشون داد که لایتو وقتی میخواست دختره رو بکشه گفت “آدما وقتی باهات همکاری میکنن خسته کننده میشن ” و به اون دختره هیچ حسی نداشت. رابطشون زوری بود از طرف لایتو و دختره هم یکی از خدمتکار هاشون بود.

          پاسخ

  8. pari-chan

    اسفند 15, 1398

    عا و سرومپ و اسرافیل پایانی هم قشنگن!
    بسی خوشمان امد…

    پاسخ

    • علیرضا در پاسخ به pari-chan

      اسفند 16, 1398

      فصل جدید اسرافیل پایانی نیومده؟
      فکرکنم چندسالی هست که نیومده

      پاسخ

      • Mahiro Hiragi در پاسخ به علیرضا

        اسفند 22, 1398

        ن دارن میسازنش میگن 2021 میدن بیرون

        پاسخ

  9. pari-chan

    اسفند 15, 1398

    انیمه عاشقان شیطانی و عاشقان شیطانی خون بیشتر هم طرفدارای خودشونو دارن البته بیشتر بخاطر گرافیک و کارکتراشه:|
    درضمن هرکسی ی سلیقه ای داره هرچند قبول دارم یویی خیلی باکا بود اما شخصا از محتوای داستان و برادران ساکاماکی خوشم اومدT-T

    پاسخ

    • Ali_kurosaki در پاسخ به pari-chan

      فروردین 18, 1399

      انیمه های
      بلیچ
      ناروتو
      بوروتو
      هانتر ایکس هانتر
      غول توکیو

      پاسخ

    • MM در پاسخ به pari-chan

      مرداد 1, 1399

      همچنین
      لیست خوبی بود فقط اون مایکلا نیس میکائلا هستش

      پاسخ

    • نازنین در پاسخ به pari-chan

      خرداد 27, 1400

      چرا همه به یویی چیزی میگن و فحش میدن :/ یکم دقت کنین یویی وقتی ایاتو بغلش کرد چقد عصبانی شد و بل بل زبون بود فک نکنم دختر ساده ای باشه زیرکه 😐

      پاسخ

    • کلؤ در پاسخ به pari-chan

      تیر 28, 1400

      ام نظر منم با تو یکیه من رو کو و ایاتو کراش زدم از بس خوشملن من چند تا فن و فیکم در موردشون نوشتم
      و دیه همین بدی این انیمه عاشقان شیطانی اینه گرافیک خیلی بالایی نداره ولس این به جذابیت کاراکترا اضافه میکنه ممنون از اینکه نظرم رو خوندین

      پاسخ

  10. Nazanin

    تیر 22, 1398

    انیمه ی عاشقان شیطانی خون بیشتر هم بذارید.
    فراموش نشه حرف نداره
    کمدی عاشقانه خوناشامی.❤

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Nazanin

      تیر 4, 1400

      اون انیمه ی بی سر و ته کحاش عاشقانه و کمدی بود ؟؟؟تو هر قسمت یجایی یکی از پسرا دختررو میگرفت خونشو نی خورد همین

      پاسخ

      • :/ در پاسخ به رهام

        تیر 28, 1401

        بچه جان انیمه نبود اصلا تبلیغ گیم بود بعدشم وقتی داستانو نمیفهمی نظر نده :/

        پاسخ

  11. متین

    تیر 1, 1398

    سرومپ رو یادتون نره

    پاسخ

  12. t.m kobayashi

    خرداد 2, 1398

    ممنون انیمه های شما عالیه هستنند ولی اگه میشه اسم انیمه ی bloodivores را هم در لیست قرار دهید …. (:

    پاسخ

    • Shiro yasha در پاسخ به t.m kobayashi

      اردیبهشت 6, 1399

      من این انیمه رو همه قسمتش رو پیدا نکردم

      پاسخ

    • در پاسخ به t.m kobayashi

      تیر 4, 1400

      فصل اولش بدون پایان تموم شد فصل دومم پیدا نمیشه |:

      پاسخ