جیلین اندرسون برای بازی در نقش مارگارت تاچر در سریال The Crown انتخاب شد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “جیلین اندرسون” (Gillian Anderson)، بازیگر 50 ساله ی بریتانیایی- آمریکایی، برای بازی در نقش “مارگارت تاچر” (Margaret Thatcher)، نخست وزیر اسبق بریتانیا، در سریال “تاج” (The Crown) انتخاب شده است.

“جیلین اندرسون” سابقه ی نقش آفرینی در سریال هایی مثل “هانیبال” (Hannibal) و “سقوط” (The Fall) را داشته است، و برنده یک جایزه ی گلدن گلوب نیز می باشد.

پیش از این، ستارگانی مانند “مریل استریپ”، “گرتا اسکاکی” و “آندره‌آ ریسبرو” نقش “مارگارت تاچر” را در فیلم های مختلفی ایفا کرده اند.

فصل اول سریال درام و تاریخی “تاج”، پاییز سال 2016 از شبکه نتفلیکس پخش شد و بعد از استقبال بی نظیر مخاطبان از آن، فصل دوم این سریال هم در سال 2017 تولید و پخش شد.

شبکه نتفلیکس سریال “تاج” را برای فصل های سوم و چهارم هم تمدید کرده است اما تا کنون تاریخ دقیقی از انتشار فصل جدید این سریال از سوی این شبکه اعلام نشده است.

سریال “تاج”، داستان زندگی و سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را از زمان عروسی وی در سال 1947 تا امروز را روایت می کند و “پیتر مورگان” (Peter Morgan) سازنده و نویسنده ی این سریال است.

“کلر فوی”، “مت اسمیت”، و “وانیسا کربی” از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

“جیلین اندرسون” نیز قرار است در فصل چهارم این سریال حضور داشته باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم