لیست 20 تایی از بهترین فیلم های ژانر کودک در سال 2019-2020

داستانی که در کودکی شنیده اید بر شخصیت امروزی تان تاثیر می گذارد. در دنیای معاصر این فیلم ها می تواند نقطه عطف زندگی تان باشد. امروزه با وجود فیلم های مختلف نمی دانید فیلم مناسب برای کودک تان چیست و باید چه اثری را به او نشان دهید (مخصوصا اگر کودک تان لجباز باشد). اما نگران نباشید. در هالیوود برای هر سنی داستان و فیلمی وجود دارد. مخصوصا برای کودکان. زیرا امروزه کودکان زیاد کتاب نمی خوانند و مسئولیت آموزش بر دوش فیلم ها است. خوشبختانه چنین فیلم هایی ساخته می شود و چه انیمیشن باشد یا لایواکشن یا انواع دیگر، در هر صورت پیام های کودکانه جالبی دارد. اما از آنجاییکه این فیلم ها اندک هستند می توانند آن ها را فهرست بندی نمود. تا به اینجا شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد فیلم های کودکانه سال های 2019 و 2020 کدام اند؟ خوشبختانه برای این سوال پاسخی وجود دارد. در اینجا فهرستی از فیلم های کودکانه سال 2019 و 2020 را به شما معرفی می کنیم. فیلم های کودکانه جالب، کودکانه وحشت، کودکانه دیزنی و کودکانه انیمیشن در این فهرست قرار دارند. امیدواریم این فیلم ها مانند فیلم های کودکانه پیشین باشند. با پروشات همراه باشید.


20. کودکی که پادشاه خواهد شد – The Kid Who Would Be King – بیست و پنج ژانویه 2019

داستان بیرون کشیدن شمشیر توسط شاه آرتور یک داستان مشهور است. این فیلم همان داستان را در دنیای معاصر نشان می دهد. الکس همیشه توسط کودکان دیگر کتک می خورد و نمی تواند از خود دفاع کند. اما زمانی که شمشیر اکسکالیبر را از زمین بیرون کشیده و متوجه می شود با مقابله با مورگانا باید جهان را نجات دهد اعتماد به نفسش احیا خواهد شد. مرلین، یک جادوگر قدیمی در هیبت یک پسر به او کمک می کند.

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های 2019 به همراه تریلر


19. فیلم لگو ۲: بخش دوم – The Lego Movie 2: The Second Part – هشت فوریه 2019

هر کودک دوست دارد با لگو بازی کرده و دنیا و داستان خود را خلق کند. با وجود موفقیت این اسباب بازی یک فیلم درباره آن ساخته شد. فیلم لگو درباره شخصیت امت بود، یک کارگر که همیشه قوانین را دنبال می کرد اما از پتانسیل خود آگاه نبود. در پایان این فیلم باورهای او تغییر می کند. در سری دوم امت در مقابل چالش های جدید قرار می گیرد. این فیلم می تواند برای کودکان جذاب باشد و خنده را بر لبان شان بنشاند.


18. چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ – How to Train Your Dragon: The Hidden World – بیست و دو فوریه 2019

یک فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته کرسیدا کوول، درباره داستان یک وایکینگ جوان که با یک اژدها دوست می شود و از آن فیلم هایی است که شما و کودک تان دوست خواهید داشت. این فیلم همه عناصر موردعلاقه کودکان را داراست، اکشن، ماجرجویی، کمدی و اژدها. شخصیت های داستان ماجراهای خود را داسته و درس های جدیدی می گیرند. این فیلم هم سرگرم کننده است و هم آموزش دهنده.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


17. دامبو – Dumbo – بیست و نه مارس 2019

معمولا کودکان مورد زورگیری و قلدری قرار می گیرند مخصوصا اگر ضعیف باشند. افراد قلدر زندگی افراد دیگر را دردناک می کنند. این مسائل می تواند برای کودکان ترسناک باشد اما باید بفهمند که به خودشان باور داشته و به دیگران توجه نکنند. اما چه چیزی بهتر از یک داستان قدیمی می تواند این پیام را منتقل کند؟ این فیلم داستان فیل جوانی است که به دلیل گوش های بزرگش مسخره می شود اما با رسیدن سختی ها تصمیم می گیرد در برابر این مسائل ایستادگی کند.


16. پارک شگفت انگیز – Wonder Park – پانزده مارس 2019

داستان دختری به نام جون که تخیل قوی داشته و دنیای به نام پارک شگفت انگیز داشت که در انجا با حیوانات حرف زده و بازی می کند. با بزرگ شدن این دنیا را رها کرده و تخیل خود را از دست می دهد. با گذشت زمان اتفاقاتی رخ داده که باعث می شود به پارگ شگفت انگیز بازگشته و اهمیت تخیل خود را درک کند. او متوجه می شود این فضا در خطر بوده و حیوانات آن به کمکش نیاز دارند.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


15. لینک گم شده – Missing Link – دوازده اوریل 2019

همیشه در زمان خواب داستان های موجودات عجیب و رازآلود را برای کودکان تعریف می کنیم. زمانی که کودکان بزرگ می شوند متوجه می شوند آنچه که برایشان جالب بوده تنها بخشی از داستان بود و نمی تواند حقیقت داشته باشد. دوستان لیونل فراست همین باور را دارند. اما او نه. او می داند که هیولاها تنها در داستان وجود ندارند، اما بقیه او را باور نکرده و مسخره اش می کنند. زمانی که می خواهد گفته خود را ثابت کند ماجراجویی را آغاز می کند تا آقای لینک را بیابد. این ماجراجویی زندگی او را تغییر می دهد.


14. هدف یک سگ 2 – A Dog’s Purpose 2 – هفده مه 2019

هر موجود زنده در این جهان دوره زندگی متفات دارد. درحالی که عمر انسان ها طولانی است، سگ ها عمر کوتاهی دارند. در دوره زندگی مان به چیزهایی فکر می کنیم که برایمان مهم است. هرکس در زندگی به دنبال چیزی است که برایش اهمیت دارد. درباره سگ ها هم چنین است. این فیلم از دید سگی است که چندین زندگی را تجربه کرده درحالی که یک انسان تنها یک زندگی را تجربه می کند. سری اول درباره سگی بود که در هر زندگی هدف جدیدی انتخاب می کرد. فیلم دوم نیز زوایای جدیدی را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


13. علاءالدین – Aladdin – بیست و چهار مه 2019

با اینکه کودکان داستان پریان را دوست دارند اما شاید از دیدن پرنسس ها خوششان نیاید. مخصوصا پسرها که به دنبال اکشن و ماجراجویی هستند. داستان علاءالدین تمام این عناصر را داراست. داستان اقتباسی از هزار و یک شب درباره مرد جوانی که از یک خانواده فقیر آمده و عاشق دختر سلطان می شود. اما با یافتن چراغ و غول چراغ جادو مشکلاتش حل می شود. اما نیروهای شر دیگر وجود دارد که به دنبال چراغ و پرنسس هستند. بنابراین این داستان پر از ماجراجویی است و شما را ناامید نمی کند. چه فرزندتان پسر باشد چه دختر از آن لذت می برد.


12. زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 – The Secret Life of Pets 2 – هفت ژوئن 2019

همه کودکان حداقل یک بار از والدین خود می خواهند که برایشان حیوان خانگی خریداری کند. فرقی نمی کند سگ باشد یا گربه، در هر صورت کودکان دوست دارند یک حیوان خانگی داشته باشند. اما درباره این حیوانات چه فکری می کنند؟ زمانی که کودکان به مدرسه می روند این حیوانات چه می کنند؟ در ذهن این حیوانات چه می گذرد؟ اگر در ذهن کودک تان چنین سوالاتی موج می زند باید این فیلم را به او نشان دهید. فیلم داستان مکس، یک سگ و دوستانش است که عبارت اند از سگ ها، یک خرگوش، یک گربه و یک شاهین. زمانی که صاحبان آن ها به محل کارشان می رود این حیوانات ماجراجویی های خود را آغاز می کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فانتزی خارجی که در سال 2018 اکران شدند


11. داستان اسباب بازی 4 – Toy Story 4 – بیست و یک ژوئن 2019

کودکان اسباب بازی ها را دوست دارند. با گذشت زمان نوع اسباب بازی ها تغییر می کند اما شکی وجود ندارد که کودکان همیشه اسباب بازی های پلاستیکی را دوست دارند. این فیلم از دید اسباب بازی ها ساخته شده و زندگی آن ها متاثر از کودکان را نشان می دهد. سه سری این فیلم را باید به کودک خود نشان داده و پیام آن را به کودک منتقل کنید. داستان آن دوست داشتنی بوده و مضامین برادری، همراهی، صداقت و دوستی را منتقل می کند. بنابراین می تواند برای کودکان آموزنده باشد.


 10. شیرشاه – The Lion King – نوزده جولای 2019

شیرشاه یکی از داستان های فراموش نشدنی است که هیچگاه خسته کننده نمی شود. نسخه انیمیشن آن در سال 1994 ساخته شد، زمانی که احتمالا شما هم کودک بودید. محبوبیت این فیلم برای کودکان آن زمان مانند محبوبیت فیلم “منجمد” برای کودکان امروز بود. نسخه لایواکشن این فیلم درحال بازسازی است و تریلر آن بسیار نوستالژیک بوده است. این فیلمی است که نه تنها کودک تان بلکه خودتان هم باید تماشا کنید. این فیلم درباره خانواده مضامین مهمی داشته و به همین دلیل تماشای آن توصیه می شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید


9. دورای مکتشف – Dora the Explorer – دو اوت 2019

کودکان شبکه و برنامه های مختلفی دارند. این فیلم یکی از فیلم های کودکانه است درباره ماجراجویی های دختری به نام دورا که با حیوانات همراه می شود. این فیلم درباره ماجراجویی های اوست. با اینکه همیشه به جاهای مختلف سفر می کند اما برای یک چیز آماده نیست و آن دبیرستان است. او که نمی تواند با یک زندگی پیچیده کنار بیاید به یک ماجراجویی دیگر وارد می شود. این بار دورا می خواهد راز تمدن اینکا را کشف کند.


8. آرتمیس فاول – Artemis Fowl – نه اوت 2019

کودکان تخیل قدرتمندی دارند و بنابراین ژانر فانتزی برایشان جذاب است. یک فانتزی علمی تخیلی  نوشته اوئن کالفر در هشت کتاب درباره پسری به نام آرتمیس فاول که متوجه می شود پریان وجود دارند. او یک کودک شرور است و بادیگاردش دومووی باتلر در شرارت هایش به او کمک می کند. خانواده مجرم او دلیل شرارت هایش هستند. زمانی که پدرش دستگیر می شود آرتمیس تصمیم می گیرد به کمک پریان او را نجات دهد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن هایی که در سال 2018 اکران شدند


7. پرندگان خشمگین دو – The Angry Birds Movie 2 – شانزده اوت 2019

کودکان امروزی به بازی های ویدیویی نزدیک ترند تا زمین های بازی. زمانی که بازی پرنده های خشمگین به بازار آمد به سرعت محبوب  شد و فیلم اقتباسی از بازی های ویدیوی نیز در سال 2016 اکران شد. اگر کودک تان از طرفداران این بازی بود پس این فیلم که ادامه سری اول است می تواند او را سرگرم کند. داستان پرنده خشمگین قرمز، چاک و بامب که برای کودکان آشنا بوده و آن ها را سرگرم می کند.


6. جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise – سیزده سپتامبر 2019

همه داستان های جاسوسی را دوست دارند، حتی کودکان. درحالی که بزرگسالان تعداد نامحدودی فیلم جاسوسی دارند، نمی توانند فیلم های “جیمز باند” (James Bond) و “گنجشک سرخ” (Red Sparrow) را به کودکان خود نشان دهند. این فیلم نه تنها پر از صحنه های خشونت و برهنگی هستند بلکه زبان و روایت آن برای کودکان سنگین بوده و ممکن است آن ها را بترساند. درنتیجه می توانید این فیلم را به کودکان خود نشان دهید. این انیمیشن داستان یک جاسوس جیمزباندی است که با کمک یک نابغه می خواهد جهان را نجات دهد. یک فیلم جالب و سرگرم کننده که کودکان تان را خوشنود می کند.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


5. خانواده آدامز – The Addams Family – هجده اکتبر 2019

شاید از نمایش این فیلم برای کودکان خود تردید داشته باشید اما این فیلم ارزش تماشا کردن دارد. شخصیت های ترسناک ممکن است کودکان را بترسانند و عناصر گوتیک هم دیده شود اما حقیقتا ترسناک نیست. بلکه یک فیلم کمدی است. زیرا درباره یک خانواده عجیب ساخته شده است. خانواده ادمز فیلمی است که می توانید در کنار خانواده تماشا کنید و همه تان از آن لذت ببرید. مضامین شخصی داستان فیلم را جذاب تر و دیدنی تر می کنند.


4. منجمد 2  – Frozen 2 – بیست و دو نوامبر 2019

اگر کودکان شما این کارتون را دوست دارند پس نگران نباشید. تماشای این سری هم جالب است. یک داستان اقتباسی از هانس کریستین اندرسون درباره دو خواهر که با برملا شدن قدرت های خواهر بزرگ تر عشق آن ها به بوته آزمایش گذاشته می شود. این فیلم بین کودکان محبوب شد و تولیدکنندگان سری دیگر آن را نیز تولید کردند. با ورود آنا و السا به قلمرویشان شاهد موسیقی، جادو و ماجراجویی بیشتری خواهیم بود. اولاف محبوب هم بازمی گردد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


3. گربه ها – Cats – بیست دسامبر 2019

کودکان حیوانات و هر داستانی که درباره حیوانات باشند را دوست دارند. بنابراین فیلمی که گربه ها در آن هم حرف بزنند و هم آواز بخوانند قطعا برای کودکان دوست داشتنی است. یک فیلم الهام گرفته از شهر تی.اس. الیوت و یک نمایش برادوی درباره گروهی از گربه های خاص. آن ها جلیکلز نام داشته و یک شب اتفاقی رخ داده که یکی از آن ها شانس تولد دوباره به دست می آورد. جنیفر هادسون، تیلور سوئیفت، جیمز کوردن و ایان مک کلن نقش های اصلی را برعهده دارند.


2. پیتر خرگوشه دو – Peter Rabbit 2 – هفت فوریه 2020

یک کمدی انیمیشن لایواکشن به کارگردانی ویل گلوک و نویسندگی راب لیبر و گلاک، براساس داستان های پیتر خرگوشه که توسط بئاتریکس پاتر خلق شد. از آنجاییکه نویسنده و کارگردان فیلم نخست در سری دوم نیز فعالیت دارند، احتمالا این فیلم به داستان فیلم اول بپردازد. گرچه فیلم اول از لحاظ تجاری موفق بود، اما به دلیل موفقیت فیلم “پدینگتون دو” (Paddington 2) در نظر منتقدین، احتمالا فیلمنامه این فیلم تقویت شود. فیلم قبلی داستان پیتر خرگوشه بود: در لیک دیستریکت انگلستان، پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین بانی، خواهران سه قلویش فلاپسی، ماپسی و کاتونتیل بیشتر اوقات خود را در زمین آقای جو مک گروگر سپری کرده و سبزیجات باغچه او را می دزدند. آن ها با زنی به نام بئا که در آنجا زندگی می کند و از آن ها نقاشی می کشد دوست هستند. مرگ والدین خرگوش ها توسط مک گروگر باعث می شود که بین آن ها و بئا رابطه مادر و فرزندی ایجاد شود. احتمالا نسخه جدید نقص نسخه پیشین را رفع کند.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


1. مینیون های دو – Minions 2 – سه جولای 2020

مینیون ها به زبان ترکیبی هندی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند و با این وجود زبان شان بسیار جالب است. موجودات زردرنگ زیبایی که به دنبال یافتن ابرقهرمان ها به تی رکس ها برخورده و و سرانجام به اسکارلت اورکیل برمی خورند. سری دوم مینیون ها قرار است در سال 2020 اکران شود، پس منتظر آن خواهیم بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. xfibmxbmnv

    بهمن 7, 1400

    لیست 20 تایی از بهترین فیلم های ژانر کودک در سال 2019-2020 – پروشات
    [url=http://www.g3w42aizt95n06u95vu6kjc93la2t104s.org/]uxfibmxbmnv[/url]
    xfibmxbmnv http://www.g3w42aizt95n06u95vu6kjc93la2t104s.org/
    axfibmxbmnv

    پاسخ

  2. رج

    اردیبهشت 23, 1400

    ممنون از شما خیلی عالی بود

    پاسخ

  3. Parisatis

    تیر 27, 1398

    ممنون خیلی مفید بود

    پاسخ