تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them به اواخر پاییز 2019 موکول شد

بعد از اکران دو قسمت از سری فیلم های “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” (Fantastic Beasts And Where To Find Them) در سال های 2016 و 2018 که با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد، کمپانی برادران وارنر ساخت قسمت سوم این مجموعه را رسما تایید کرد و شروع فیلم برداری و مراحل تولید این فیلم را تابستان 2019 اعلام کرد. اما این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که  تولید فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3” (Fantastic Beasts and Where to Find Them 3)، با تاخیر و از پاییز 2019 آغاز خواهد شد؛ دلیل این تاخیر هم نیاز به زمان بیشتر برای آماده سازی این فیلم بیان شده است.

فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” در پاییز سال 2016 به کارگردانی “دیوید ییتس” (David Yates) اکران شد. این فیلم که با بودجه ای 200 میلیون دلاری ساخته شد، توانست 814 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد؛ علاوه بر این، موفق شد جایزه ی اسکار بهترین طراحی لباس را از آن خود کند. بازیگرانی مثل “ادی ردمین” و “کالین فارل” در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بعد از موفقیت هایی که این فیلم کسب کرد، قسمت دوم از مجموعه فیلم های “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” با عنوان “جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)، در پاییز سال 2018 اکران شد که با 200 میلیون دلار بودجه، موفق شد به فروشی 648 میلیون دلاری دست پیدا کند. “جانی دپ” و “جود لا” از جمله بازیگران مشهوری هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلمنامه های این آثار نیز توسط “جی. کی. رولینگ” (J. K. Rowling)، خالق کتاب های محبوب “هری پاتر”، به عنوان پیش درآمدی بر داستان اصلی هری پاتر نوشته شده است.

فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها 3” قرار است در پاییز سال 2020 (1399) اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم