کارگردان انیمشن های کوکو و داستان اسباب بازی 3 با کمپانی پیکسار خداحافظی کرد

طبق جدید ترین اخبار منتشر شده در برخی از سایت های معتبر، “لی آنکریچ” (Lee Unkrich)، کارگردان آثار محبوبی مثل “کوکو” (Coco)، “داستان اسباب بازی 3” (Toy Story 3) و “در جستجوی نمو” (Finding Nemo)، بعد از 25 سال کمپانی پیکسار را ترک خواهد کرد.

این کارگردان 51 ساله ی آمریکایی در جدید ترین مصاحبه اش گفت: قصد ندارم بعد از ترک کمپانی پیکسار، در کمپانی جدیدی مشغول به کار شوم، بلکه در واقع دلیل رفتنم از این کمپانی این است که می خواهم وقت بیشتری را به خانواده ام اختصاص دهم.

انیمیشن “کوکو” که یکی از پر مخاطب ترین آثار “لی آنکریچ” محسوب می شود، در سال 2017 و در نودمین دوره ی برگزاری مراسم اسکار، موفق به کسب دو جایزه ی بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه شد.

انیمیشن “در جستجوی نمو” نیز، بیست و ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکا است و از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ده انیمیشن برتر جهان به حساب می آید.

علاوه بر این، “لی آنکریچ” یکی از نویسندگان فیلم مورد انتظار “داستان اسباب بازی 4” هم هست که قرار است در ژوئن 2019 (تیر ماه 1398) توسط کمپانی پیکسار اکران شود.

با این وجود، مشخص نیست چه چیزی باعث شده است که این کارگردان موفق چنین تصمیمی بگیرد؛ اما بنا به گفته ی خودش، قصد ندارد جای دیگری فعالیت کند و در حال حاضر هم مشغول به انجام پروژه ی جدیدی نیست.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم