تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Bad Boys for Life منتشر شد

بعد از اینکه “ویل اسمیت” (Will Smith) با انتشار عکسی در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود، شروع فیلم برداری قسمت جدید فیلم “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) را اعلام کرد، به تازگی دو تصویر از مراحل فیلم برداری این فیلم محبوب منتشر شده است که در ادامه می توانید ببینید:

اولین قسمت از مجموعه فیلم های “پسران بد” (Bad Boys) در سال 1995 میلادی (1374) به کارگردانی “مایکل بِی” (Michael Bay) منتشر شد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و موفق شد در مجموع 141 میلیون دلار فروش داشته باشد.

بعد از بازخورد های مثبتی که این فیلم داشت، سازندگان این فیلم محبوب در سال 2003 (1382) قسمت دوم این فیلم را با عنوان “پسران بد 2” (Bad Boys II) و با بودجه ای 130 میلیون دلاری تولید و منتشر کردند که در مجموع توانست به فروشی 273 میلیون دلاری دست پیدا کند.

اکنون بعد از گذشت 15 سال از انتشار آخرین قسمت مجموعه فیلم های کمدی- جنایی “پسران بد”، تایید ساخت قسمت سوم این فیلم باعث خوشحالی طرفداران شده است. دو بازیگر اصلی این فیلم، “ویل اسمیت” و “مارتین لارنس”، همانطور که تصاویر هم مشاهده می کنید در این قسمت نیز حضور خواهند داشت.

فیلم جدید “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) قرار است در تاریخ 17 ژانویه 2020 (27 دی 1398) اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم