بهترین انیمه هایی که در سال 2019 و 2020 منتظر اکران شان هستیم

در سال های اخیر انیمه در سطح سریال و سینما رشد کرده است. به طور کلی انیمه از لحاظ فرهنگی و هنری تصور ما از فیلمسازی اقتباسی براساس کتاب و مانگا را تغییر داده است. با گسترش انیمه، البته تا به اینجا، شبکه های بیشتری به نمایش فیلم و سریال های این ژانر روی آورده اند. برای مثال، نتفلیکس در سال 2018 هر ماه 4 تا 5 فیلم و برنامه تلویزیونی انیمه اضافه کرد و تا پایان دسامبر 2018 حدود 40 فیلم و سریال انیمه پخش کرد. آماری که در سال 2019 و 2012 افزایش می یابد. البته بدون درنظر گرفتن انیمه هایی که اکران خواهند شد.

شاید برای علاقه مندان به کارتون، انیمه و مانگا تفاوتی نداشته باشند اما برای طرفداران انیمه/مانگا، هرکدام از آن ها دنیای خود را دارند. کارتون ژانر مورد علاقه کودکان است و شاید بزرگسالان از آن لذت نبرند. از سوی دیگر، بزرگسالان انیمه را دوست خواهند شد. به همین دلیل شاهد انیمه ها و مانگاهای جدید خواهیم بود. برای مثال، نتفلیکس سریال ها و فیلم های انیمه جدید را برای اکران آماده کرده است. تاریخ اکران برخی از این انمیه ها مشخص است. با وجود این اطلاعات از انیمه های آماده برای اکران در سال آینده فهرستی تهیه کرده ایم. از آنجاییکه این فهرست اکران اصلی نیست پس به تاریخ ها چندان اعتماد نکنید. چون ممکن است زودتر یا دیرتر از این تاریخ ها اکران شوند. با پروشات همراه باشید تا فهرستی از انیمه های نتفلیکس در سال 2019 و 2020 را به شما معرفی کنیم.


1. گودزیلای 3 – Godzilla Part 3: Hoshi Wo Kuu Mono – ژانویه 2019

انیمه اکران شده در نوامبر 2018 در ژاپن، که پادشاه هیولاها آماده حمله است. سری دوم این فیلم Godzilla: City on the Edge of Battle است که اخیرا اکران شده و با اشتیاق منتظر سری سوم هستیم. درحالی که در سری اول انسان ها در مقابل هیولا مبارزه می کردند، در سری دوم Mechagodzilla در مقابل قبیله Houtua مبارزه می کرد و همه این اتفاقات در یک دنیای مدینه فاسده رخ داد. گفته می شود که در سری سوم شخصیت های شاه Ghidorah و Haruo در مقابل هم قرار می گیرند.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


2. موجودات عجیب کانون – Cannon Busters – مارس 2019

یک انیمه اقتباسی از سری کتاب هایی به همین نام درباره داستان سم، ربات دوستی در سرزمین گربولت. یک ربات قدیمی به نام کیزی و کید فراری هم به او ملحق می شوند. هدف این گروه یافتن وارثی برای امپراتوری است. پس منتظر این انیمه هستیم.


3. هفت بذر – 7Seeds – آوریل 2019

یک شهاب سنگ قرار است به زمین برخورد کند. همه مردم در پی پروژه “هفت بذر”  هستند که طی آن از کشورهای مختلف مردمی انتخاب می شوند تا پس از نابودی جهان تمدن را آغاز کنند. فیلم سپس بر دولت ژاپن و پنج گروهی که با تونایی های مختلف پدید آمده اند تمرکز می کند، گروهی که در جزایز مختلف این سرزمین پراکنده شده اند. پس از برخورد شهاب سنگ این افراد خود را در دوردست ترین نقاط می یابند. مطمئنا این اثر بسیار پیچیده است پس باید حتما آن را تماشا کنیم.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


4. اولترامن – Ultraman  – آوریل 2019

یک سریال مانگا که در دهه 60 در ژاپن محبوب شد و مشابه “پاور رنجرز” (Power Rangers) است. داستان سال ها پس از ترک الترامن واقعی، شین هایاتا، پس از دفاع از سرزمین در برابر دشمنان، روی می دهد. سال ها بعد، پس از حمله بیگانگان، مشخص می شود که شینجیرو پسر شین هایاتا هم توانایی های پدرش را داراست و پس از آگاهی ازهویت الترامن وظیفه خود می داند که از این قهرمان فراموش شده در مقابل بیگانه ها دفاع کند. داستان مشابه “مرد آهنی” (Iron Man).


5. ریلاکوما و کائورو – Rilakkuma and Kaoru – آوریل 2019

ریلاکوما یکی از شخصیت های محبوب ژاپن است. سریال تلویزیونی آن درباره یک زن جوان به نام کائوروست که در ریلاکوما، یک خرس محبوب زیپ دار، یک همراه پیدا می کند. شخصیت های انیمیشن مشابه ریلاکوما هم وجود دارند، از جمله کوریلاکوما، یک خرس سفید و کیرویتوری، یک پرنده کوچک. گرچه هرکدام از این شخصیت ها دنیای خود را دارند اما دیدن شان در کنار هم جالب است.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


6. نئون جنسیس اونگلیون – Neon Genesis Evangelion – ژوئن 2019

پانزده سال پس از فاجعه جهانی، که بسیاری از شهرها از جمله شهر توکیو 3 با دیوارهای کشیده اش را هدف قرار دارد، یک پسر جوان به نام شینجی توسط پدرش به یک سازمان به نام نرو وارد می شود تا خلبان مکا، یک وسیله پرواز بیوشیمیایی باشد و علیه بیگانه هایی که فرشته خوانده می شوند مبارزه کند. این سریال ترکیبی از داستان ها و سریال های مختلف است زیرا داستان مبارزه خلبان ها و جنگ های آخرالزمانی را پیش از این همه دیده ایم. باید منتظر بهار 2019 باشیم.


7. شوالیه های زودیاک: سنت سیا – Knights of the Zodiac: Saint Seiya – سپتامبر 2019

پنج مبارز رازآلود که لباس های رزمی صورت های فلکی به نام کوروسو را پوشیده و شوالیه هایی با قدرت های کهکشانی هستند، قسم می خورند از آتنا، ایزدبانوی یونان، در برابر خدایان المپ محافظت کنند. سیا یک یتیم است که در این ماجراجویی با آن ها همراه می شود.

همچنین بخوانید: 15 انیمه جذاب شبیه بازی نباشه زندگی نیست (No Game No Life)


8. کنگان آشورا – Kengan Ashura – اکتبر 2019

کازوئو یک فروشنده مسن است که زندگی معمولی داشته و به اوهما برمی خورد، یک مبارز جون که به قول کازوئو پتانسیل کافی دارد. هیدکی مدیر گروه نوگی است که کازوئو را به دنیای بازی های گلادیاتوری کنگان معرفی می کند. مردمان ثروتمند از گلادیاتور ها کمک می گیرند تا به جای آن ها مبارزه می کنند. کازوئو این فرصت ها را به نفع اوهما می داند و او را به عنوان مبارز اصلی گروه نوگی انتخاب می کند. این انیمه با وجود شخصیت های متعدد یک انیمه موفق است.


9. اصلاح شدگان – Revisions – نوامبر 2019

سریال انیمه مخصوص نتفلکیس در آینده دوردست که شیبویا به سال 2388 می رود. یک نژاد سایبری به نام “اصلاح شده ها” به کره زمین وارد می شود. افرادی چون دایسوکه باید با این نژاد مبارزه کنند. این انیمه تا حدی شبیه “نئون جنسیس اونگلیون” است.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه نوراگامی (Noragami) علاقه دارید این 15 انیمه را از دست ندهید


10. سیس مانوس – Seis Manos – نوامبر 2019

یک سریال انیمه مکزیکی اسپانیایی درباره سه یتیم و مبارز هنرهای رزمی که به دنبال یک مامور مبارزه با مواد مخدر و مامودر فدرال مکزیکی می خواهند به حقیقت پی برده و راز قتل مربی خود را کشف کنند.


11. کارول و تیوزدی – Carole and Tuesday – دسامبر 2019

در آینده نزدیک که همه به مریخ سفر کرده اند، فرهنگ زاییده هوش مصنوعی است و انسان در آن کمتری دخالتی ندارد. شهر آلبا یک شهر بزرگ است. کارول دختری است که برای تبدیل شدن به یک موزیسین سخت تلاش می کند. تیوزدی که در شهر هرشل بزرگ شده تنهاست و اوهم می خواهد موزیسین شود، اما تعلق به یک خانواده ثروتمند چنین اجازه ای به او نمی دهد. تیوزدی و کارول باهم رو به رو شده و پس از دهه ها اولین موسیقی شان را خلق می کنند. جالب است مگر نه؟

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


12. اینگرس – Ingress – اعلام خواهد شد

ماکوتو یک محقق پلیس است که می تواند خاطرات هر شی که لمس می کند را ضبط کند. پس از انفجار یک آزمایشگاه براثر ماده ناشناخته به نام XM، حلقه زنی را لمس می کند که تنها بازمانده این اتفاق بود. تصاویری که می بیند بسیار پیچیده بوده و به دنیای دیگری وارد می شود که راه گریزی از آن نیست. زمان اکران آن مشخص نیست. احتمالا داستان آن شما را به یاد “پوکمان گو” (Pokemon Go) بیندازد.


13. حاشیه اقیانوس آرام – Pacific Rim – اعلام خواهد شد

داستان محبوبی که چندین فیلم لایو اکشن از آن ساخته شده است و اکنون نتفلیکس ساخت سریال انحصاری آن را برعهده دارد. احتمالا داستان درباره دختر و پسر جوانی است که گویی قرار است کنترل یاگر متروک را برعهده گرفته و در سراسر کشور به دنبال یافتن والدین خود باشند، درحالی که سایه سانحه کایجو هنوز به دنبال شان است. متاسفانه گی‌یرمو دل تورو، خالق اصلی حاشیه اقیانوس آرام در آن حضور ندارد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه غم انگیز و تماشایی در تاریخ انیمه‌سازی


14. کربن تغییر شکل یافته – Altered Carbon – اعلام خواهد شد

دومین سریال انیمه معرفی شده از نتفلیکس، که در حال حاضر لایو اکشن آن از تلویزیون پخش می شود. سریال لایواکشن فعلی در یک دنیای فاسده آینده رخ می دهد که خاطرات و خوداگاه فرد در یک قطعه ضبط شده و به نخاع یا اعضای مصنوعی بدن وصل می شود تا آن خاطرات و خودآگاه منتقل شوند. گرچه انیمه جدید جهان های موازی را نشان می دهد اما داستان مشابهی دارد. احتمالا این انیمه جدید نقص های سریال لایواکشن فعلی را نیز بپوشاند.


15. کاگستر قفس حشره – Cagaster of an Insect Cage – اعلام خواهد شد

Cagaster نوعی بیماری است که در مدینه فاسده آینده جهان را درگیر می کند. این بیماری انسان ها را به حشره تبدیل می کند. داستان در سال 2155 پس از میلاد رخ می دهد، سی سال پس از آغاز این بیماری. کیدو یک پسر جوان است که در مقابل این حشرات مبارزه می کند. هنوز درباره تاریخ دقیق پخش این سریال انیمه اگاه نیستیم.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


16. یاسوکه – Yasuke – اعلام خواهد شد

انیمه انحصاری نتفلیکس، درباره مبارزان سامورایی دوران مبارزان قرن 16 ژاپن، که یاسوکه به عنوان یک سامورایی بازنشسته باید برای نجات یک کودک درمقابل نیروهای سیاه مبارزه کند. داستان مراقبت یک فرد مسن از یک کودک از یک افسانه آفریقایی گرفته شده است. فلایینگ لوتوس تولید این انیمه را برعهده داشته و شاهد اولین سامورایی آفریقایی آمریکایی تلویزیون خواهیم بود.


17. تریز – Trese – اعلام خواهد شد

یک انیمه اقتباسی از کتاب کامیک فیلیپینی،درباره الکساندرا ترز، یک محقق ماوراطبیعه که در جرایم مختلف تحقیق می کند. در این تحقیقات ترز با هیولاهای فیلیپینی برخورد کرده و هربار با یکی از آن ها معامله می کند. با وجود پیچیده بودن این داستان، این انیمه می تواند آغازگر نوع جدیدی از انیمه از کشورهایی غیر از ژاپن و کره جنوبی باشد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه شبیه حمله به تایتان (Attack on Titan) که باید تماشا کنید


18. ارواح درون پوسته – Ghost in the Shell: SAC_2045 – 2020

سومین سری یک انیمه به کارگردانی شینجی آراماکی (کارگردان Appleseed) و کنجی کامیاما (کارگردان Ghost in the Shell: Stand Alone Complex). این انیمه سال 2030 را نشان می دهد، سال هایی که در شهر ژاپنی نیهاما مردم مصنوعی شده اند و جرایم هم اغلب سایبری هستند. دو سری پیشین به فسادهای دولت ژاپن پرداختند.


19. رتسوکوی خشن – Aggretsuko – فصل دو مجدد، 2019

پس از معرفی انیمه هایی درباره آینده فاسد و مبارزه بیگانه و داستان های علمی تخیلی، داستان رتسوکو را نشان می دهیم، یک پاندای قرمز رنگ انسان نما که نامش به معنای رتسوکوی خشن است. رتسوکو مجرد است و در یک شرکت تجاری کار می کند. او که از زندگی روتین و روزمره خسته شده هر شب به یک بار کارائوکه می رود و خود را تخلیه می کند. مشکلات شغلی اش باعث می شود که بیش از پیش به دوستان اش وابسته بوده و رشد کند. نتفلکیس قرار است سری دوم آن را پخش کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های عاشقانه سینمایی در همه زمان ها


20. آ:آغاز – B: The Beginning – فصل دو مجدد، 2019

کرمونا کشوری شامل مجمع الجزایر است. “قاتل آ” یک قاتل سریالی است که همه به دنبالش هستند و شهر را به آشوب کشیده است. کوکو و کیت برای سرویس تحقیقاتی سلطنتی کار می کنند. یک سازمان که مقاصد شوم دارد. فصل دوم داستان کیت و کوکو در دنیای پرآشوب را نشان می دهد. سریال جدید نتفلیکس.


21. جنگل پیانو –  Forest of Piano – فصل دو مجدد، 2019

انیمه انحصاری نتفلیکس درباره کای ایچینوسه، یک پسر جوان که به جنگل پناه می برد و در انجا می تواند هرشب پیانو بنوازد. کای پسر یک فاحشه است و درحالی که روزها به مدرسه می رود ساعت های دیگر را تنهاست. شوهی پسر یک پیانیست ثروتمند است که در کلاس قلدری می کند و همکلاسی ها را به نواختن پیانو در جنگل به رقابت می طلبد. شوهی و کای به هم نزدیک شده و شوهی به کای کمک می کند تا در کنار سوسوکه، معلم موسیقی مدرسه، مهارت های پیانو را بیاموزد. فصل دوم این سریال با شخصیت های پیشین آماده پخش است.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های اکشن که تاکنون ساخته شده اند


22. کاکگورو: یک قمارباز اجباری – Kakegurui: Compulsive Gambler – فصل دو مجدد، 2019

آکادمی خصوصی هیاکائو مکانی برای کودکان ثروتمند است. رتبه بندی دانش آموزان این اکادمی براساس یک روش قمار انجام می شود که ورقه هایی را در مقابل هم قرار می دهند. بازنده این شرط بندی به حیوان خانگی تبدیل شده و باید تمام دستورات ارباب ها را اطاعت کند تا در پایان ترم بدهی اش صاف شود. افرادی که نمی توانند تا پایان ترم بدهی را پرداخت کنند به زندگی بردگی دچار می شوند. یومکو دانش آموزی است که برای هیجان قمار می کند نه برای افزایش جایگاه. زیرا توانایی های او در این زمینه می تواند کل سیستم جایگاه بندی را کنار بزند. داستان پیچیده یک قهرمان که شیطان را شکست می دهد و فصل دوم داستان بیشتری از او را نشان خواهد داد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. امیر حسام

    اردیبهشت 28, 1399

    سلام 1 میشه بگید هفت بذر فصل 2 و همین طور قفس حشرات کاگاستر (می دونم چی نوشته می خوام بگم که از نظر من اینطوری خوندنش درست تر هست )فصل 2 کی میاد
    ممنون میشم

    پاسخ