معرفی دو بازیگر جدید برای بازی در فیلم پیش درآمد سریال The Sopranos

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی برادران وارنر، “جان برنثال” (Jon Bernthal) و “ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga) به فیلم پیش درآمد سریال “خانواده سوپرانو” (The Sopranos) اضافه شدند.

“جان برنثال”  سابقه ی بازی در سریال محبوب “مجازات گر” (The Punisher) و فیلم “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) را دارد. “ویرا فارمیگا” نیز در فیلم “احضار” (The Conjuring) حضور داشته است.

تا کنون اطلاعات دقیقی از جزئیات نقش این دو بازیگر در این فیلم اعلام نشده است.

عنوان انتخاب شده برای این فیلم، “قدیسان فراوان نیوآرک” (The Many Saints of Newark) است و “آلن تیلور” (Alan Taylor) وظیفه ی کارگردانی آن را بر عهده دارد. “ثور: دنیای تاریک” (Thor: The Dark World) و “نابودگر: جنسیس” (Terminator Genisys) از جمله فیلم هایی هستند که “آلن تیلور” آنها را کارگردانی کرده است.

سریال “خانواده سوپرانو” از سال 1999 تا 2007 و در شش فصل با ژانر دارم و مافیایی از شبکه ی HBO پخش شده و “دیوید چیس” (David Chase) کارگردانی این مجموعه ی تلویزیونی را بر عهده داشته است.

داستان این سریال مربوط به خانواده ی مافیایی “سوپرانو” است. “آنتونی سوپرانو”، رئیس مافیای شهر های نیوجرسی و نیویورک است که با مشکلات زیادی از جمله مشکلات کاری، خانوادگی و مشکلات روحی روانی دست و پنجه نرم می کند.

کمپانی سازنده ی فیلم “قدیسان فراوان نیوآرک”، نیو لاین سینما است و کمپانی برادران وارنر منتشر کننده ی این فیلم خواهد بود که تا کنون تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم اعلام نکرده است.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم