بیلی زین به عنوان بازیگر نقش مارلون براندو انتخاب شد

در پی تصمیم برای ساخت فیلمی با اقتباس از کتاب “رقص والتز با براندو” (Waltzing with Brando)، نوشته ی “برنارد جاج” (Bernard Judge)، “بیلی زین” (Billy Zane)، بازیگر 52 ساله ی آمریکایی، به عنوان بازیگر نقش “مارلون براندو” انتخاب شد.

“بیلی زین”، سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “تایتانیک” (Titanic)، “هولمز و واتسون” (Holmes & Watson) و “شبح” (The Phantom) را دارد و قرار است علاوه بر بازی در نقش “مارلون براندو”، تهیه کنندگی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد.

“مارلون براندو” (Marlon Brando)، یکی از مشهور ترین بازیگران سینمای آمریکا در قرن بیستم میلادی است که دارای دو جایزه ی اسکار و یک جایزه از جشنواره فیلم کن می باشد. “براندو”، سال 2004 و در سن هشتاد سالگی از دنیا رفت.

افراد زیادی “مارلون براندو” را با بازی در فیلم “پدر خوانده” (The Godfather) می شناسند؛ برخی بر این باور اند که بازی او در نقش “ویتو کورلئونه” در این فیلم، بهترین نقشی است که او در سال های فعالیتش در عرصه ی سینما بازی کرده است.

“بیل فیشمن” (Bill Fishman) قرار است نویسنده و کارگردان این فیلم جدید باشد و تا کنون عنوان مشخصی برای این فیلم اعلام نکرده است. علاوه بر این، سایر بازیگران این فیلم هم هنوز مشخص نشده اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم