بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید

عشق یکی از مضامین تکراری داستان های مختلف است. در حقیقت هر نوع داستانی بشنوید، عشق یکی از مضامین آن خواهد بود. در اغلب موارد عشق محرک اصلی زندگی افرادی است که داستان شان چه در قالب حکایت روایت می شود و چه در قالب فیلم. با وجود اینکه در طی سال ها داستان های عاشقانه زیادی روایت شده و شخصیت های جذابی به نمایش درآمده اند، اما قصه عشق هیچگاه تکراری نمی شود. در طی سال ها شاهد داستان های عاشقانه مختلف بوده ایم. داستان عاشقانه غم انگیز عشاقی که هرگز به هم نمیرسند، یا داستان عاشقانه زوجی که با وجود مشکلات در کنار هم قرار می گیرند. عاشقی که برای رسیدن به معشوق هرکاری می کند، عاشقی که برای رسیدن به معشوق همه را کنار می گذارد، یا دو عاشقی که ناگهان با هم رو به رو می شوند، همه و همه جذاب هستند.

شاید ژانر عاشقانه ژانر موردعلاقه همه نباشد، زیرا همه نمی توانند یک فیلم عاشقانه کامل بسازند. در سال 2018 با وجود فیلم های عاشقانه موفقی چون “ستاره ای متولد می شود” (A Star is Born)، انتظار ما برای برای فیلم های عاشقانه بالا رفته است. خوشبختانه در سال 2019 فیلم های عاشقانه موفقی آماده اکران است. در اینجا می خواهیم فیلم های مورد انتظار برای اکران در سال 2019 و 2020 را به شما معرفی کنیم. می توانید به دلایل مختلف از ژانر عاشقانه خوشتان بیاید، و اگر این ژانر را دوست داشته باشید، حتما از این فهرست خوشتان می آید. فیلم های عاشقانه نوجوانانه، کمدی رمانتیک، عاشقانه فانتزی و درام عاشقانه، در این فهرست قرار دارند. با پروشات همراه باشید.


15. آیا رمانتیک نیست – Isn’t It Romantic؟ – چهارده فوریه 2019

پریانکا چوپرا پس از حضور در “کوانتیکو” (Quantico) و “گارد ساحلی” (Baywatch) در این درام عاشقانه در کنار ربل ویلسون، لیام همسورث و ادم دوین قرار گرفت. تاد استراس-شولسون کارگردانی و ارین کاردیلو، دانا فاکس و کیتی سیلبرمن، نویسندگی این فیلم را برعهده دارند. ناتالی، یک معمار استرالیایی است که در نیویورک زندگی کرده و تامم وقایع فیلم های کمدی رمانتیک را غیرواقعی می داند. اما پس از متوقف کردن یک سارق در ایستگاه مترو ضربه خورده و پس از به هوش آمدن خود را در در یک “دنیای PG-13می بیند که برای عاشق شدن و خوشبخت بودن باید تمام کلیشه ها را یکی پس از دیگری از میان بردارد، تا به دنیای حقیقی بازگردد.

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های 2019 به همراه تریلر


14. گلوریا بل – Gloria Bell – هشت مارس 2019

داستان های عاشقانه معمولا عشق جوان ترها را به تصویر می کشند. این زوج ها یا عشق اول هم هستند یا اینکه سرانجام باهم رو به رو شده و تصمیم میگیرند تا آخر عمر با هم زندگی کنند. اما داستان “گلوریا بل” متفاوت است. گلوریا بل یک زن مسن است که ازدواج کرد و سرانجام جدا شد. فرزندان او اکنون بزرگ شده اند. گلوریای 58 ساله که به دور از همسر و فرزندان در تنهایی زندگی می کند، از این تنهایی خسته شده و تصمیم می گیرد به دنیای واقعی بازگردد و برای خود فردی را پیدا کند. تلاش های او به کجا می رسند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


13. پس از واقعه – The Aftermath – پانزده مارس 2019

کیرا نایتلی در دوره بازیگری  خود اغلب نقش زنان پیچیده را بازی کرده است. او با حضور در فیلم هایی چون “غرور و تعصب” (Pride and Prejudice)، “تاوان” (Atonement)، “آنا کارنینا” (Anna Karenina) و “بازی تقلید” (Imitation Game)، استعداد نقش آفرینی به عنوان زنان متفاوت را ثابت کرده است. در این فیلم هم چنین نقشی را ایفا می کند. جنگ جهانی دوم به پایان رسیده و اکنون وقتش رسیده تا ریچل مورگان به همسر خود که در ارتش بریتانیا کلنل است، بپیوندد. همسرش در هامبورگ برای خود و او خانه ای تدارک دیده و به همین دلیل مورگان به آنجا می رود. اما پس از رسیدن به آنجا متوجه می شود که صاحب پیشین خانه هم قرار است با آن ها زندگی کرده و شوکه می شود. عجیب تر اینکه این مرد آلمانی یک دختر هم دارد. اما او نمی داند که قضیه پیچیده تر خواهد شد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018


12. پنج فوت در بالا – Five Feet Apart – بیست و دو مارس 2019

داستان های عاشقانه غم انگیز همیشه در بین تماشاگران محبوب بوده است. در طی سال ها فیلمسازان و نویسندگان برای حذف کردن یا کشتن یکی از زوجین راه های جدیدی یافته اند. در سال های اخیر پایان های غم انگیز بسیار محبوب شده است، مانند داستان های “بخت پریشان” و “من پیش از تو” (The Fault in Our Stars) که در پایان داستان یکی از عشاق کشته می شود. گویا این ترفند قدیمی نمی شود. نویسندگان بیماری ها و مشکلات جدیدی را خلق می کنند تا به کمک آن ها داستان های عاشقانه را خاص کنند. و موضوع داستان “پنج فوت در بالا” نیز همین است. یکی از زوجین این داستان به فیبروز سیستیک مبتلاستو همین موضوع زندگی آن ها را در دارو و چکاپ خلاصه کرده و زندگی شان را محدود می کند. زمانی که باهم رو به رو می شوند تصمیم می گیرند این مرزها را کنار بزنند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی رمانتیک برتر که باید تماشا کنید


11. علاءالدین – Aladdin – بیست و چهار مه 2019

علاءالدین یکی از محبوب ترین داستان های عامیانه دوران طلایی کودکی ماست. مگر می تواین غول چراغ جادو را که سه آرزویمان را برآورده می کند فراموش کنیم؟ و چه کسی بهتر از گای ریچی، کارگردان فیلم های “قاپ زنی” (Snatch) و “شرلوک هولمز” (Sherlock Holmes) می تواند کارگردانی آن را برعهده بگیرد؟ گای ریچی به دلیل طبع طنز خود شهرت دارد و همین موضوع باعث تمایز این فیلم می شود. بهترین قسمت ماجرا اجرای ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادوست که اجرای آن دو سال طول کشید. بنابراین ” علاءالدین” می تواند یکی از بهترین فیلم های رمانتیک آینده باشد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند


10. تمام مکان های روشن – All the Bright Places – 2019

یک فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته جنیفر نیون، که لیز هانا (فیلمنامه نویس فیلم 2017 “پست” (The Post)) فیلمنامه نویسی آن را برعهده دارد. داستان درباره ویولت و تئودور است که به دلیل حوادث رخ داده برای خانواده شان دچار مشکلات روحی شده اند. ویولت پس از مرگ خواهرش به عذاب وجدان دچار شده و از آنجاییکه هیچکس متوجه موضوع نمی شود مشکل او در حال تشدید شدن است. تئودور هم به چنین مشکلی مبتلاست و هردوی آن ها تصمیم می گیرند در یک روز و یک مکان خودکشی کنند. زمانی که یکدیگر را میبینند، تعجب کرده و به شرایط یکدیگر پی میبرند. آیا می توانند به هم کمک کنند؟ داستان درباره مضامینی چون افسردگی و اختلال روانی در نوجوانان است، مشکلی که به ندرت شناسایی می شود. از آنجاییکه داستان فیلم منسجم تر است بنابراین بهتر است ابتدا رمان را بخوانید. ال فنینگ (مالیفیسنت (Maleficent) و شیطان نئونی (The Neon Demon)) و جاستیس اسمیت (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) و پوکمن: کارآگاه پیکاچو (Pokémon: Detective Pikachu)) نقش های اصلی را برعهده دارند.

همچنین بخوانید: 100 فیلم عاشقانه تاریخ سینما


9. لوسی و دیزی – Luci and Desi – 2019

لوسیل بال و دیزی آرناز در دهه 40 و 50 یک زوج سلبریتی هالیوودی بودند. همکاری آن دو بسیار موفقیت آمیز بود و کمپانی تولید دسیلو برنامه هایی نظیر “لوسی را دوست دارم” (I Love Lucy)، “استار ترک” (Star Trek) و “لمس ناپذیرها” (The Untouchables) را تولید کردند. گرچه فعالیت حرفه ای شان موفقیت آمیز بود اما در زندگی خصوصی چندان موفق نبودند. شخصیت زنانه دیزی و مصرف الکل توسط او یکی از دلایل فروپاشی رابطه شان بود. داستان این فیلم درباره عشق باشکوه اما شکست خورده آن هاست. آرون سورکین (کارگردان “بازی های مولی” (Molly’s Game)) کارگردانی فیلم را برعهده داشته و کیت بلانشت هم نقش بال را ایفا می کند. مضمون اصلی فیلم شخصیت دیزی است و منتظر یک داستان زیبا هستیم.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر عاشقانه در قرن 21


8. زنان کوچک – Little Women – بیست و پنج دسامبر 2019

فیلم “لیدی برد” (Lady Bird) یکی از فیلم های موفق سال 2017 بود که توسط تماشاگران و منتقدین مورد تحسین قرار گرفت. یکی از دلایل موفقیت آن روایت گرتا گرویگ بود. یک فیلم زیبا و دیدنی حاوی پیام های مهم که فیلم آینده “زنان کوچک” نیز شبیه آن خواهد بود. فیلمی اقتباسی از داستان لوییزا می الکات درباره چهار خواهر که شخصیت های متفاوت داشته و عاشق هم هستند. خواهران بزرگ تر معشوقه های خود را دارند و باوجود بازیگرانی چون اما واتسون، جیمز نورتون، سورشا رونان و تیموتی شالامی، باید منتظر یک داستان عاشقانه زیبا باشیم که در کریسمس آینده سرگرم مان کنند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کلاسیک عاشقانه


7. دوشنبه – Monday – 2019

سباستین استن به دلیل بازی در نقش هایی چون باکی بارنز/سرباز زمستانی/گرگ سفید در دنیای سینمایی مارول، شهرت یافته است. پس از حضور در “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War)، مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که حرفه کاری او در حال دگرگونی نیست. نقش اخیر همسر تونیا هاردینگ در فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya) باعث تحسین او شد . فیلم هایی چون “نابودگر” (Destroyer) در کنار نیکول کیدمن آماده اکران هستند. او در کنار این نقش ها قرار است در یک کمدی رمانتیک حضور یابد که باعث هیجان طرفداران شده است. استن در کنار دنیز گا، نقش میکی را ایفا می کند که در دیدار از مناطق دیدنی آتن، با زنی به نام کلوئه (گا) رو به رو می شود. اما کلوئه بارش را بسته و آماده بازگشت به آمریکاست و این مسئله میکی را می ترساند. با این حال این زمان کوتاه به زوج فرصتی می دهد تا در این مدت محدود کارهای عجیب انجام دهند. یک داستان عاشقانه در آتن زیبا و با شخصیت های جذاب. از یک فیلم عاشقانه دیگر چه می خواهید؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید


6.  امواج – Waves – 2019

لوکاس هجز با سن کم خود ثابت کرده که بازیگر قابلی است. او برای بازی در فیلم “منچستر در کنار دریا” (Manchester by the Sea) نامزد اسکار شد و مورد تحسین قرار گرفت. سپس در فیلم های “لیدی برد” (Lady Bird) و “سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری” (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri) ظاهر شد که هر دو در قسمت های مختلف نامزد اسکار شدند. در سال جدید در فیلم های “بن بازگشته” (Ben Is Back) و “پسر پاک شد” (Boy Erased) حضور یافته که هردوی استعداد بازیگری او را به چالش کشیدند. (که فیلم آخر احتمالا در اسکار خواهد درخشید.) احتمالا فیلم های موفق کارنامه او افزایش خواهد یافت و به همین دلیل درباره فیلم “امواج” امیدوار هستیم. او در این فیلم نقش نوجوانی را ایفا می کند که با عشق سروکار دارد. امی وینر، استرلینگ کی.براون و بازیگران جوانی مانند تیلور راسل و کلوین هریسون جونیور نیز در این فیلم حضور دارند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید


5. لگالی بلوند سه – Legally Blonde 3 – پانزده فوریه 2020

در سال 2001 فیلمی تولید شد که داستان تکراری و کلیشه واری داشت. ال وودز یک دختر بلوند و ثروتمند است که نماد کامل آنچه از یک زن ثروتند انتظار می رود می باشد. حتی دوست پسرش او را یک دختر معمولی و احمق دانسته و رهایش می کند، درنتیجه او تصمیم می گیرد خود را تغییر داده و دوست پسرش را بازگرداند. مانند او در رشته حقوق دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و با موفقیت مدرک را دریافت می کند. سپس باید سعی کند زندگی موفقی بسازد. اگر فیلم را دیده باشید از داستان خبر دارید. سریال های تلویزیونی و موزیکال های دیگری نیز ساخته شدند اما هیچکدام به اندازه فیلم اصلی موفق نبودند. احتمالا دلیلش عدم حضور ریس ویترسپون بود. اما او بازگشته و قرار است نقش ال وودز را تکرار کند. گرچه داستان در دست تولید است اما تاریخ اکران آن مشخص شده و منتظر آن هستیم.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


4. افسون زدایی – Disenchanted – اعلام خواهد شد

از زمانی که دیزنی داستان های جادویی را به تصویر کشیده با پرنسس های مختلف مواجه شده ایم. شخصیت و سرنوشت این پرنسس ها در طی سال ها تغییر کرده اند. جیزل، با بازی امی ادمز، یکی از این پرنسس هاست. یک پرنسس خاص که با دیگران تفاوت دارد. داستان او زمانی تغییر کرد که تصمیم گرفت شخصی که برای انتخاب کرده بودند را رها کرده و به دنبال فردی برود که خودش انتخاب کرد. اما این به سال های گذشته تعلق دارد. زیرا جیزل به زندگی خود ادامه داد و خوشبخت شد. اما خوشبختی چیست؟ بر سر جیزل و دوستانش چه آمد؟ در این فیلم به پاسخ این سوالات دست می یابیم. قرار است امی ادمز به این نقش بازگردد زیرا گفته که به هیچکس اجازه نمی دهد این نقش را برعهده بگیرد. احتمالا پاتریک دمپزی و جیمز مارسدن هم به نقش های خود بازگردند. فیلمنامه آن آماده است و باید منتظر فیلم باشیم.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


3. پرنس چارمینگ – Prince Charming – اعلام خواهد شد

در دنیای دیزنی اتفاقات مختلفی روی می دهد و پر از داستان های زیباست، داستانی که خنده و گریه تان را درمی آورد. فیلم اخیر “بازگشت مری پاپینز” (Mary Poppins Returns) برای دیزنی موفقیت بزرگی به همراه آورد و طرفداران منتظر اکران “علاءالدین” (Aladdin) هستند. دیزنی پروژه های بسیاری در دست ساخت دارد و در داستان های مختلف آن شخصیت های زیادی دیده می شود. اما در سال های طولانی برخی از این شخصیت ها از دید دیزنی پنهان مانده اند. پرنس چارمینگ یکی از این شخصیت هاست. پرنسس های دیزنی شخصیت ها و داستان های مخصوص خود را دارند و با گذشت زمان رشد کرده اند. اما چرا پرنس بیچاره چنین فرصتی ندارد؟ دیزنی تصمیم گرفته اوضاع را تحت کنترل گرفته و برای پرنس چارمینگ هم داستانی بسازد. این ایده در حال تولید بوده و هنوز نمی دانیم داستان چیست یا چه کسی نقش پرنس چارمینگ را برعهده دارد، اما برای دیدن این فیلم هیجان زده هستیم.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


2. شریر – Wicked – اعلام خواهد شد

جادوگر شهر از یکی از زیباترین داستان هایی است که شخصیت های مختلفی را معرفی نمود. جادوگر شریر مغرب یکی از آنهاست. با رسیدن دوروتی به از، با شخصیت های خیر و شر آشنا شده و متوجه می شویم که جادوگر سبز شریر است. اما او هم مانند هر شخصیت دیگری گذشته ای داشته و در این فیلم به گذشته او پی میبریم. داستان از زمانی آغاز می شود که الفابا هنوز یک شخصیت خوب بود. سپس به داستان او با گلیندا، جادوگر خوب معرفی می شویم، این دو با هم داستان هایی داشته و با تنش هایی مواجه می شوند که یکی از آن ها عشق است. با وجود عشق، هنوز این دو با هم مشکلاتی دارند که جادوگر سبز را به وضعیت فعلی اش می رساند.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


1. اغوا نمودن اینگرید برگمان – Seducing Ingrid Bergman – اعلام خواهد شد

اینگرید برگمان یکی از معروف ترین سلبریتی های زن هالیوود است که فیلم هایش هم در گیشه موفق بودند و هم نزد منتقدین. او نماد زنان آمریکایی بود (گرچه اصالت سوئدی داشت). با اینکه او در ظاهر موفق بود اما در درون یک انسان عادی بود و مشکلات خود را داشت. یکی از مشکلات زندگی او زمانی رخ داد که با رابرت کاپا آشنا شد. در آن زمان برگمان یک زن متاهل بود و کاپا هم عکاس جنگ بود و در آلمان کار می کرد. دیدار آن ها به عشق انجامید و هردو را در وضعیت پیچیده ای قرار دارد. این فیلم براساس کتابی از کریس گرینهالگ است. جسیکا چستین نقش برگمان را برعهده داشته و جیمز منگولد هم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. دوست

    فروردین 20, 1400

    در آیتم 12 با گفتن پایان 3 فیلم رسما گند زدی به 3تا فیلم عاشقانه که ندیده بودم و میخواستم ببینم خواستم تشکر کنم.

    پاسخ

  2. مریم

    مرداد 5, 1399

    مطلب عالی بود

    پاسخ

  3. باید منتظر شد بینیم تلیر ها چی چیزی نشون میدن از روی تبیر هم باید حدس بزنیم و تلیر مشخص میکنه عباس اقا یا علی مدد

    پاسخ