ساخت مستند باب دیلن به کارگردانی اسکورسیزی

طبق جدید ترین اخبار منتشر شده، شبکه نتفلیکس قصد دارد مستندی درباره ی خواننده ی معروف آمریکایی، “باب دیلن” (Bob Dylan) را تولید کند و “مارتین اسکورسیزی” (Martin Scorsese) کارگردانی این مستند را بر عهده خواهد داشت.

“باب دیلن” خواننده، ترانه سرا، آهنگ ساز و نویسنده ی 77 ساله ی آمریکایی است که در سال 2016 موفق به کسب جایزه ی نوبل شده است. وی به عنوان یک پدیده در صنعت موسیقی آمریکا شناخته می شود و یکی از تاثیر گذار ترین چهره ها در موسیقی معاصر آمریکا است.

عنوان این مستند “نمایش رولینگ تاندر: داستانی از باب دیلن اثر مارتین اسکورسیزی” انتخاب شده است و شبکه نتفلیکس تا کنون جزئیات دقیقی از تاریخ انتشار و محتوای این مستند در حال ساخت منتشر نکرده است.

“اسکورسیزی” پیش از این، در سال 2005 مستندی با عنوان “باب دیلن: راهی به خانه نیست” (Bob Dylan: No Direction Home) درباره ی “باب دیلن” ساخت که در آن به عوامل معروف شدن و به شهرت رسیدن این خواننده می پردازد.

گفته می شود در این مستند جدید، “اسکورسیزی” قصد دارد به یکی از مهم ترین تور های “باب دیلن” که در سال 1975 با عنوان “نمایش رولینگ تاندر” (Rolling Thunder Revue) برگزار شده بپردازد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم