احتمال ساخت دنباله ی فیلم The Social Network از زبان نویسنده ی این فیلم

“آرون سورکین” (Aaron Sorkin)، نویسنده ی 57 ساله ی آمریکایی، که در سال 2010 نویسندگی فیلم “شبکه اجتماعی” (The Social Network) را انجام داده بود، در جدید ترین مصاحبه اش درباره ی لزوم ساخت دنباله ی این فیلم صحبت کرده است.

“آرون سورکین” اظهار داشت: فقط من نیستم که فکر می کنم دنباله ی این فیلم باید ساخته شود، “اسکات رودین”،یکی از تهیه کنندگان فیلم، هم چندین بار از من درباره ی این موضوع سوال کرده است.

فیلم “شبکه اجتماعی” (The Social Network)، به کارگردانی “دیوید فینچر” (David Fincher) است که بر اساس کتابی به نام “میلیاردر های تصادفی” (The Accidental Billionaires)، نوشته ی “بن مزریک” (Ben Mezrich)، ساخته شده و در پاییز سال 2010 اکران شده است. این فیلم توانست در هشتاد و سومین دوره ی مراسم اسکار، جایزه ی بهترین فیلمنامه ی اقتباسی، بهترین تدوین و بهترین موسیقی اورجینال را به دست آورد.

داستان این فیلم چگونگی به وجود آمدن شبکه ی اجتماعی “فیس بوک” را روایت می کند. “مارک زاکربرگ” پسری دانشجو است که بعد از شکست در برقراری رابطه با دختری به نام “اریکا”، وب سایتی طراحی می کند که در آن می توان به دختر های دانشگاه از نظر جذابیتی که دارند نمره داد. این وب سایت خیلی زود در سراسر دانشگاه معروف می شود تا جایی که پایگاه اینترنتی دانشگاه به مشکل بر می خورد و مسئولان دانشگاه “مارک زاکربرگ” را به مدت شش ماه از تحصیل محروم می کنند. بعد از این اتفاق، دوقلو های وینکلوس با مارک آشنا می شوند و از او می خواهند تا وب سایتی برای دوست یابی برای آنها طراحی کند. بعد از مدتی وب سایت فیس بوک خلق می شود که مورد توجه میلیون ها نفر قرار می گیرد.

اکنون بعد از گذشت نه سال از ساخت و انتشار فیلم “شبکه اجتماعی”، و همچنین با گشترس یافتن استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف در میان مردم، سازندگان این فیلم قصد دارند دنباله ی این فیلم را تولید کنند.

نظر شما درباره ی ساخت دنباله ی این فیلم چیست؟

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم