بازیگران اسپین آف سریال Game of Thrones مشخص شدند

بعد از معرفی “نائومی واتس” (Naomi Watts) و “جاش وایت هاوس” (Josh Whitehouse) به عنوان اولین بازیگران اسپین آف سریال “بازی تاج و تخت”، به تازگی لیست کامل بازیگران و کارگردان این سریال اعلام شده است.

“اس جی کلارکسون” (S.J. Clarkson) که کارگردانی سریال هایی مثل “دکستر” (Dexter) و “قهرمانان” ( Heroes) را در کارنامه ی خود دارد، قرار است کارگردانی این سریال را انجام دهد.

“نائومی آکی” با سابقه ی بازی در فیلم “جنگ ستارگان: قسمت نهم” (Star Wars: Episode IX)، “دنیس گاف” با سابقه ی بازی در فیلم “کولت” (Colette)، “جیمی کمپل باور” با سابقه ی بازی در فیلم “گرگ و میش” (The Twilight Saga)، “شیلا اتیم” با سابقه ی بازی در سریال “Harlots”، “ایوونا جرمیا” با سابقه ی بازی در سریال “هیومنز” (Humans)، “جورجیا هنلی” با سابقه بازی در فیلم “سرگذشت نارنیا” (The Chronicles of Narnia)، “الکس شارپ” با سابقه ی بازی در فیلم “چطور با دختر ها در مهمانی ها گپ بزنیم” (How to Talk to Girls at Parties) و “توبی رگبو” با سابقه ی بازی در سریال “حکومت” (Reign) بازیگران جدیدی هستند که برای بازی در اسپین آف سریال “بازی تاج و تخت” معرفی شده اند و تا کنون نقش دقیق آنها مشخص نشده است.

داستان این سریال، هزاران سال پیش از اتفاقات سریال اصلی “بازی تاج و تخت” در جریان خواهد بود. علاوه بر این، عنوان احتمالی این سریال “شب بلند” (The Long Night) است که هنوز از طرف شبکه HBO تایید نشده است.

فیلمبرداری این سریال از ابتدای سال 2019 آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم