بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد

از میان تمامی کمپانی های فیلمسازی بدون شک دیزنی، بزرگترین و محبوب ترین است. فیلم های تولید شده توسط کمپانی دیزنی بسیار اصیل و بدیع بوده و نام این کمپانی را یدک می شوند. در روزهای اولیه فعالیت این کمپانی نام آن با فیلم های انمیشن و خانوادگی همراه بود. اما با گذشت زمان مرزها را کنار زد و به جایگاه امروزی دست یافت. امروزه این کمپانی یکی از موفق ترین کمپانی های فیلمسازی جهان است و با خرید سهام کمپانی فاکس قرن بیست و یک  توقف ناپذیر بودن خود را نشان داده است. موفقیت این کمپانی مرهون محبوبیت آن در میان مردم است.

از داستان های جادوگران تا قالیچه های جادویی و از زندگی زیر آب تا زندگی در جنگل، همه و همه در این کمپانی به تصویر کشیده شده اند. دیزنی بهترین فیلم های تاریخ را در اختیارمان قرار داده و داستان های آن هرگز محبوبیت خود را از دست نمی دهند. فیلم های این کمپانی در عین معناگرا بودن سرگرم کننده هستند و در عین جالب بودن هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهند. گرچه فیلم های انیمیشن مبنای اصلی دیزنی هستند، اما در آینده شاهد فیلم های مختلف خواهیم بود، مخصوصا فیلم های لایو اکشن که بازسازی فیلم های انیمیشن کلاسیک محسوب می شوند. از آنجاییکه دیزنی فیلم های مختلفی میسازد شاید حساب همه آن ها را نداشته باشید، بنابراین می خواهیم آن ها را به شما معرفی کنیم. در اینجا فیلم های آماده اکران در سال های 2019 و 2020 معرفی میشوند، امیدواریم این فیلم ها نیز همانند فیلم های اخیر این کمپانی موفق باشند. فیلم های انیمیشن، فیلم های پرنسسی، فیلم های پیکسار و فیلم های لایواکشن دیزنی در این فهرست قرار دارند. با پروشات همراه باشید.

پیشنهاد میکنیم از دست ندهید: بهترین فیلم های 2019


15. دامبو – Dumbo – بیست و نه مارس 2019

طرفداران دیزنی می دانند که دامبو یکی از قدیمی ترین فیلم های تولید شده این کمپانی است. در حقیقت این فیلم چهارمین فیلم انیمیشن این شرکت بود که در سال 1941 ساخته شد. باوجود اینکه داستان های دیگر این کمپانی بارها تکرار شدند اما این فیلم هرگز بازسازی نشد. دلیل این کار را نمی دانیم اما این موضوع مانع از بازسازی آن نمی شود. گرچه دیزنی بسیاری از آثار قبلی خود را به صورت لایواکشن تولید کرد و البته موفق هم بود، این بار می خواهد این فیلم را تولید کند. از اولین نمایش این فیل با گوش های بزرگش حدود هشتاد سال می گذرد و اکنون می خواهیم مجددا شاهد آن باشیم. تیم برتون، کارگردان فیلم های تاریک و گوتیک با عناصر وحشت، کارگردان این فیلم است و مسلما نمی تواند عناصر وحشت را به آن بیفزاید اما حتما یک بازسازی رنگارنگ و البته تیره تولید خواهد کرد. کولین فارل، مایکل کیتون و اوا گرین از بازیگران آن خواهند بود.

همچنین بخوانید: رده بندی تمام فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2018 اکران شدند


14. علاءالدین – Aladdin – بیست و چهار مه 2019

این بار گای ریچی قرار است کارگردانی نسخه جدید علاءالدین را برعهده بگیرد. مینا مسعود نقش علاءالدین، نائومی واتس نقش یاسمن و ویل اسمیت نقش غول را برعهده دارند. داستان از داستان های هزارویک شب اقتباس شده و مبارزه علاءالدین علیه جعفر و با کمک غول را نشان می دهد. جان اگست، گای ریچی و ونسا تیلور، فیلمنامه نویسی این اثر را برعهده داشتند. والت دیزنی پیکچرز، رایدبک و مارک پلت پروداکشن تولید این اثر را برعهده داشته و دیزنی هم آن را عرضه می کند.

همچنین بخوانید: 10 پرنسس محبوب دخترها در دنیای انیمیشن های دیزنی


13. داستان اسباب بازی چهار – Toy Story 4 – بیست و یک ژوئن 2019

همکاری شریف وودی و باز لایتیر همیشه درخشان بوده است و آن دو در کنار دوستانشان ماجراجویی های مختلفی را در معرض نمایش گذاشته اند. چندگانه داستان اسباب بازی اهمیت وجود دوستان در زندگی را نشان می دهد. این فیلم نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز سرگرم می کند. از آنجاییکه سه فیلم این چندگانه تولید شده اند، فیلم چهارم برای اکران در ژوئن 2019 آماده است. بنابراین برای دیدن وودی، باز و اسباب بازی هایشان در جستجوی بو پیپ، یک عروسک پرسلان، که عشق مخفی وودی است، هیجان زده هستیم.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن کوتاه برتر کمپانی پیکسار


12. شیرشاه – The Lion King – نوزده جولای 2019

این نسخه جدید از فیلم محصول سال 1994 توسط جان فاورو کارگردانی می شود. صداپیشگان آن عبارت اند از: دونالد گلاور در نقش سیمبا، جی دی مک کرری در نقش سیمبای جوان، بیانسه در نقش نالا، شهدی رایت جوزف در نقش نالای جوان، جیمز ارل جونز در نقش مصطفی، چویتل اجیوفور در نقش اسکار، بیلی ایکنر در نقش تیمون، سث روگن در نقش پومبا، جان کانی در نقش رفیکی، جان الیور در نقش زازو، آلفر وودارد در نقش سارابی، اریک آندره در نقش ازیزی، فلورانس کاسومبا در نقش شنزی و کیگان مایکل کی در نقش کاماری. داستان درباره یک شیر جوان به نام سیمبا است که وارث امپراتوری خانوادگی سرزمین های پراید است. پس از مرگ پدرش موفاسا توسط اسکار تشنه قدرت، سیمبا دور از خانواده رشد کرده و می خواهد انتقام بگیرد. این فیلم هم مانند “کتاب جنگل” با استفاده از تکنیک های لایو اکشن، جلوه های رایانه ای و تولید مجازی، ساخته شده است. در این فیلم شخصیت انسانی وجود ندارد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم انیمیشن پیکسار که تأثیر روان‌شناسانه عمیق داشتند


11. آرتمیس فاول – Artemis Fowl – نه اوت 2019

ساخت فیلم های اقتباسی از رمان ها بسیار رایج شده است. نویسندگان گاهی آنقدر داستان های زیبایی می نویسند که حیف است به فیلم تبدیل نشوند. این داستان هم یکی از داستان هایی است که حیف است به فیلم تبدیل نشود. یک فانتزی علمی تخیلی  نوشته اوئن کالفر در هشت کتاب، که با استقبال منتقدین مواجه شد و عجیب است که تا به حال به فیلم تبدیل نشده است. وجود هشت کتاب به این معناست که با موفقیت فیلم اول می توان سری های دیگر را ساخت. هیجان ساخت این فیلم از زمان توزیع کتاب نخست آغاز شد. با این حال، تولید آن دائما به تعویق افتاد و تغییر کرد. سرانجام دیزنی ساخت آن را آغاز کرد و قرار است به زودی اکران شود. بنابراین هنوز هم می توانید کتاب ها را خوانده و سپس فیلم را تماشا کنید. اگر نمی خواهید کتاب را بخوانید باید بدانید داستان درباره پسر دوازده ساله ای است که خانواده اش مجرم هستند. با خواندن داستان ها متوجه می شود پریان وجود دارند و تصمیم می گیرد یکی از آن ها را بگیرد. این فیلم قرار است داستان کتاب اول و دوم را به نمایش بگذارد. احتمالا سری های دیگر این فیلم ساخته شده و شش کتاب دیگر را به تصویر بکشد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


10. منجمد دو – Frozen 2 – بیست و دو نوامبر 2019

فیلم “منجمد” برنده جایزه اسکار، از داستان های کلاسیک “ملکه برفی” هانس کریستین اندرسون اقتباس شده و یکی از پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ است. داستان یک پرنسس خاص با قدرت های ماورایی که پس از یافتن پریان در خانه اش پنهان می شود. داستان زیبای این پرنسس می تواند ادامه داشته باشد و به همین دلیل قرار است نسخه بعدی آن ساخته شود. پس باید تا نوامبر 2019 منتظر شویم تا پرنسس آنا و السا را دوباره ببینیم.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


9. شمشیر در سنگ – The Sword in the Stone- 2019

داستان برداشتن شمشیر اکسکالیبر از سنگ توسط آرتور یکی از افسانه های محبوب است که در سال 1963 دیزنی داستان آرتور و مرلین را به تصور کشید. درباره ساخت لایو اکشن آن شایعات بسیاری شنیده شد اما اتفاقی رخ نداد. با وجود شکست فیلم “شاه آرتور” (King Arthur) گای ریچی، به نظر می رسد مردم دیگر به آن علاقه ندارند. البته این فیلم هم ضعیف بود. بنابراین دیزنی تصمیم گرفت خودش این پروژه را برعهده گرفته و این افسانه را به تصویر بکشد.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


8. مالیفیسنت دو – Maleficent II – بیست و نه مه 2020

داستان “زیبای خفته” یکی از معروف ترین داستان های پریان است که اولین بار در سال 1959 فیلم انیمیشن آن تولید شد. از آنجاییکه علاقه مردم به پریان کاهش می یافت بنابراین تا سال ها “زیبای خفته” آخرین فیلم بود. اما یک بار دیگر داستان این پرنسس به نمایش درآمد و این بار برای جلب توجه بیننده تغییراتی در آن رخ داد. بزرگترین تغییر این فیلم این است که این بار داستان براساس ویلن نامگذاری شد. این تغییرات توجه مخاطبین را برانگیخت و از این فیلم استقبال شد. درنتیجه مشخص است که می توان تغییرات دیگری اعمال کرد و سری دیگری ساخت. آنجلینا جولی و ال فانینگ در نقش های مالیفیسنت و زیبای خفته حضور می یابند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن هایی که در سال 2018 اکران شدند


7. فیلم مستقل غول چراغ جادو – اعلام خواهد شد

هربار که نام غول چراغ جادو را شنیدیم از داستان علاءالدین جدا نبوده است و هربار با علاءالدین آغاز شد که غول چراغ جادو را خارج می کرد. اما غول چراغ جادو چگونه در چراغ قرار گرفت؟ پیش از دیدن علاءالدین چگونه بود؟ از کجا آمده بود؟ درباره غول چراغ جادو سوالات بسیاری وجود دارد و برای هیچکدام پاسخی نداریم. با وجود ساخت یک فیلم مستقل از غول چراغ جادو به پاسخ سوالاتمان دست می یابیم.

همچنین بخوانید: 25 انیمیشن برتر تاریخ سینما


6. جیمز و هلوی غول پیکر – James and the Giant Peach – اعلام خواهد شد

گرچه هنوز چیزی اعلام نشده اما قرار است فیلم لایواکشن جیمز و هلوی غول پیکر ساخته شود. فیلم اول در سال 1996 ساخته شد و درباره پسری است که نسخه مردانه سیندرلا خواهد بود. اما او به قصر پادشاه نمی رود بلکه پس از مرگ والدین اش مجبور است با اقوام ظالم خود زندگی کرده و کارهای سخت انجام دهد. یک روز با مردی رو به رو می شود که یک دانه جادویی به او داده و زندگی اش متحول می شود. داستان ماجراجویی های جیمز بسیار جالب و بدیع است. یک لایواکشن جذاب که ارزش دیدن دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فانتزی خارجی که در سال 2018 اکران شدند


5. فانتازیا: شبی در کوه های بالد – Fantasia: Night on Bald Mountain – اعلام خواهد شد

“فانتازیا” یکی از اولین فیلم های انیمیشن دیزنی بود که احتمالا نمی تواند رضایت بیننده امروزی را جلب کند. اما در زمان اکران بسیار جذاب و دیدنی بود. این فیلم دارای هشت بخش بود که هر بخش داستان متفاوتی داشت. موسیقی زیبای فیلم با داستان و روایت همخوانی  دارد. این موسیقی از هنرمندانی نظیر باخ، بتهوون، چایکوفسکی  و استراوینسکی گرفته شده است. در طی سال ها قسمت های مختلف آن به فیلم تبدیل شده و جدیدترین آن ” فندق‌ شکن و چهار قلمرو ” (The Nutcracker and the Four Realms) است. داستان های “شاگرد جادوگر” (Sorcerer’s Apprentice)، “سمفونی شماره 6” (The Pastoral Symphony) و “پرستش بهار” (Rite of Spring) نیز از فانتازیا گرفته می شوند. اکنون قرار است فیلم لایواکشن “شبی در کوه بالد” از قسمت هشتم آن ساخته شود. فیلم درباره شخصیت شروری است که شب ها ارواح اهریمنی خارج می کند. این فیلم به یک اثر زیبا تبدیل می شود.


4. پرنس چارمینگ – Prince Charming – اعلام خواهد شد

از زمانی که پرنسس های زیبا وجود داشته اند، شوالیه های قهرمان وجود داشته اند. هر پرنسس دیزنی شاهزاده ای داشت که منتظرش بود. اما این شاهزاده نقش اصلی ماجرا را نداشته اند و تنها کارشان یافتن پرنسس ها و ازدواج با آن ها بود. باوجود تغییر و دگرگونی شخصیت پرنسس های دیزنی، شاهزاده ها یا پرنس ها بدون تغییر باقی مانده اند. اما اکنون زمان تغییر آن فرا رسیده است و پرنس ها نیز داستان خود را خواهند داشت. دیزنی قرار است فیلم پرنس چارمینگ را بسازد و گرچه داستان درباره اوست اما دراین باره اطلاعاتی موجود نیست. با این حال این فیلم می تواند تغییر جالبی باشد.

همچنین بخوانید: اگر به فیلم های هری پاتر علاقه دارید این 12 فیلم را از دست ندهید


3. لیلو و استیچ – Lilo and Stitch – اعلام خواهد شد

شاید داستان لیلو و استیچ یکی از شناخته شده ترین داستان های دیزنی نباشد، اما داستان جالبی است. فیلم انیمیشن سال 2002 با موفقیت تجاری و هنری رو به رو شد و به همین دلیل باید نسخه دیگر آن ساخته شود. با وجود لایواکشن های محبوب نسخه لایو اکشن آن تولید خواهد شد. باوجود زیبا بودن داستان باید نسخه قبلی را مشاهده نمایید تا نسخه جدید را بهتر درک نمایید. فیلم درباره یک دختر اهل هاوایی به نام لیلو است که یک ربات بیگانه را یافته و آن را به عنوان سگ خانگی اش استیچ نگه می دارد. بیگانه هم با این شانس به دست آمده از افرادی که به دنبالش هستند پنهان می ماند. این دختر و سگ رابطه عمیقی شکل داده و متوجه می شوند که همانند خانواده هم هستند.

همچنین بخوانید: اگر به سه گانه ارباب حلقه ها علاقه دارید این 12 فیلم را از دست ندهید


2. بانو و ولگرد – Lady and the Tramp – اعلام خواهد شد

در سال 1955 دیزنی فیلم موزیکال رمانتیکی ساخت که داستان عاشقانه دو سگ به نام های لیدی و ترامپ را نشان می دهد. لیدی یک سگ باکلاس و شیک و ترامپ یک سگ بیکار و ولگرد است. زمانی که این دو سگ متعلق به طبقات مختلف به هم نزدیک می شوند عاشق هم شده و ماجراجویی های جدیدی را آغاز می کنند. این فیلم به دلیل صحنه اسپاگتی آن معروف است. نسخه ویدیویی آن هم عرضه شد. اکنون قرار است نسخه لایواکشن این فیلم تولید شد. تسا تامپسون و جاستین تروکس صداپیشگی لیدی و ترامپ را برعهده داشته و اشلی جنسن، بندیکت وانگ، سام الیوت و جنل مونی صداپیشگی شخصیت های دیگر را برعهده دارند. کرسی کلمونس و توماس من صاحبین انسانی این سگ ها هستند.

همچنین بخوانید: معرفی 22 فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


1. کتاب جنگل دو – Jungle Book 2 – اعلام خواهد شد

خیلی وقت است که شخصیت موگلی و دوستانش را ندیده ایم. لایواکشن کتاب جنگل یک موفقیت بزرگ بود و احتمالا موفقیت آن باعث افزایش فیلم های لایواکشن دیزنی شد. جان فاورو در شخصیت پردازی و پایان فیلم بسیار موفق بود. در این فیلم موگلی به خانه، زادگاه و جایی که به آن تعلق دارد بازمی گردد. اما این اتفاق در کتاب رودیارد کیپلینگ رخ نمی دهد. کیپلینگ نسخه دیگری نوشت و موگلی را به دنیای انسان ها بازگرداند. یادتان باشد که این اتفاق در فیلم رخ نداد و قرار بود نسخه دیگر آن ساخته شود. فاورو تایید کرد که بسیاری از ایده های داستان بیان نشده و باید فیلم دیگری تولید شود تا آن ها را نشان دهد. گرچه تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده همه در دست تولید است. جان فاورو پروژه های دیگری نیز در دست ساخت دارد که یکی از آن ها “شیرشاه” است. اما امیدواریم اثر “کتاب جنگل دو” نیز اثر بسیار موفق و دیدنی از آب دربیاید. پس منتظر هستیم.

همچنین بخوانید: معرفی 20 فیلم ترسناک مورد انتظار که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (15)

بستن فرم

  1. (*_*)(*_*)

    اردیبهشت 5, 1400

    😭😭😭😭یعنی واقعا هیچ کس این فیلم و ندیده؟
    یه گروه بودن چهار تا دختر یکیشون ملکه بود قدرت یخ داشت یکیشون یه تفنگ داشت که گل های سمی ایجاد می کرد یکی هم سر موهاش یه بمب داشت یکی هم تو کاراته حرفه ای بود
    لطفاً اگه کسی می دونه اسمشو بگه
    خیلی ممنون🌺🌷🌹

    پاسخ

  2. Soroush

    آبان 4, 1399

    فیلم فرزندان۳(descendants) بهترین فیلم دیرتر در این سال بود

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به Soroush

      فروردین 22, 1400

      اره فرزندان واقعاً فوق العاده بود

      پاسخ

  3. Hanieh

    تیر 24, 1399

    واقعاً فیلم های کمپانی والت دیسنی عالی هست بخصوص “علاءالدین،مالفیسنت ۱ و ۲ ، شیر شاه و …

    پاسخ

  4. علی

    خرداد 1, 1399

    سلام خبر دارید frozen 3 کی میاد ممنون؟

    پاسخ

    • دینا در پاسخ به علی

      مرداد 18, 1399

      میگن سال ۱۴۰۱ میاد باطم مطمئن نیستم شایدم زودتر بیاد

      پاسخ

    • علیرضا در پاسخ به علی

      اسفند 17, 1399

      خودم هم منظرم ولی امیدوارم مثل دوش که 7 سال بعد از یکش امد نیاد

      پاسخ

  5. کوثر

    اسفند 18, 1397

    سلام فیلمایی که تا الان از والت دیزنی بوده ام یکجا بگین لطفا

    پاسخ

  6. سلام عباس اقا جواب ما بده یه خانومی همش بنده خدا جواب میده …..

    فیلم علا الدین یکش تاریخ درج شده و علا الدین چراغ جادو اعلام نکردید …. باز این چطوری هست و بعضی از فیلم ها را تاریخ شون درج نکردید ….

    من منتظر فیلم های لایو اکشن دامبو . علا الدین . شیر شاه . ما لیفسنت 2 هستم اینا حتمی هست که امسال اکران میشن غیر از مالیفسنت که

    پاسخ

    • سلام احمد جان،
      خانم اکیما هم از نویسنده های پروشات هستن احمد جان.
      یه سری فیلم ها تاریخ اکرانشون قطعیه و اعلام شده منتها یه سری از فیلم ها فقط اعلام شده که در دست ساخت هستن و هنوز تاریخ دقیقی برای اکران ندادن،
      البته همون فیلمایی هم که تاریخ اکرانشون اعلام شده احتمالش هست که دوباره به تاخیر بیفته

      پاسخ

      • مدیر جدید مبارک تازه استخدام کردی واقعا خیلی فعال هست 24 ساعته هنوز حرف توی دهن ادم هست جواب میده ….واقعا احسنت به این همه فعالیت خانوم اکیما که لطف دارنند و در اصرع وقت پاسخ سوالات ما را میدن …..خیلی خیلی کار خوبی کردی اینطوری روی تو هم فشار نیست …..

        در ضمن فیلم های همچون علا ا لدین 2019 شیر شاه 2019 دامبو تلیر ها شون منتشر شده احتمال خیلی زیاد توی همین تاریخ ها که گفتی اکران کنند …..

        در ضمن تاریخ شمسی را هم درج کن که متوجه بشیم ….

        راستی فیلم اکوامن کیفت بلوریش را نمیدونی کی میاد بیرون اکثرا فیلم ها 2018 اومدند وب دل بلوری ها شون تاریخ نخسه بلوری شون توی گوگل بودند ….ولی هنوز اکوامن تاریخ نخسه بلوریش اعلام کرده بردارن وانر

        پاسخ

      • عباس اقا اگر تاریخ بلوری فیلم ها را هم اعلام کنید عالیه میشه چون برای مخاطبان از اهمیت حاضر بر خودار هستش و دیگه انتظار نمیکشن …..این بخش را هم هم اضافه کنید به اشیور سایت ….مورد استقبال قرار میگرد ….

        پاسخ

  7. سلام راستی والت دیزنی فیلم لایو اکشن گوژپشت نوتردام هم امسال یا سال اینده اکران میکنه احتمال خیلی قوی امسال باشه

    در ضمن فیلم لا یو اکشن مولان که پر هزنیه ترین فیلم لا یو اکشن والت دیزنی هستش در سال 1399 روی پرده می ببرد

    پاسخ

  8. سلام عباس اقا والت دیزنی پر کار شده ….

    لطفا جلوی اسم هر کدام ذکر کن که لایو اکشن فیلم علا الدین یا انیمشن فروزن 2

    چون بدونیم که کدوم ها لایو اکشن هستش و کدوم ها انیمشن هستند ….الان والت دیزنی طرح جدیدی شروع کرده داره انمیشن های قدیمی خود را اونایی که از قدیم باز خورد های خوبی عالی داشته و معروف مشهور هستش و سر زبون ها افتاده داره ازشون نخسه بازسازی شون را میسازه که فیلم هستش که انسان و حیوان با هم در فیلم باشند بهش میگن لایو اکشن ….یعنی وقتی فیلم علا الدین یه فیلم واقعی هستش و میمیون علا ا لدین که ابو نام داره واقعی نیست انیمشنی هست ….یا فیلم دامبو که انسان ها واقعی هستش و فیل انیمشنی هستش ….میگن لایو اکشن ….

    او لویت بندی فیلم های والت دیزنی امسال که مورد انتظار ترین ها از نظر من

    علا الدین

    مالیفیسنت 2

    دامبو

    شیر شاه

    والت دیزنی قرار بود یکی از معروف ترین کارتون ها محبوب دوست داشتی که بین مردم داری جایگاهی محبوبیت خاصی داشت را بسازه ….سفید برفی هفت کوتوله …ایا سنیدر لا ….که فکر میکنم والت دیزنی فیلم لایو اکشن سنیدر لا 2015 ساخته منتشر کرده احتمال خیلی قوی سفید برفی هفت کوتو له باید باشه …..

    عباس در ضمن لیست را بروز رسانی کنید احتمالا والت دیزنی شرکت پولدار پول ساز که از انیمشن ها کارتون ها خودش انچنان پولی به دست اورده زده به جیبش احتملا هم فیلم های لایو اکشن و کارتون های در دست دارد در سالها اینده و بروز سارنی کنید به لیستتون لیست عالی بود خوب بود …..

    پاسخ