بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در سال 2017

سیستم اندروید رفته‌رفته مایکروسافت را شکست می‌دهد و محبوب‌تر و محبوب‌تر می‌شود. بنابراین تعجبی ندارد که تعداد اپلیکیشن های اندروید به‌تدریج بیشتر می‌شود. یکی از مزایای اپلیکیشن های اندروید نسبت به iOS رایگان بودن آن‌هاست و همچنین با پرداخت پول می‌توان تبلیغات آن را نیز حذف نمود. البته همیشه می‌توانید از نسخه‌های پولی اپلیکیشن ها استفاده نمایید و در صورت عدم رضایت وجه خود را از فروشگاه گوگل پس بگیرید.

در اینجا بهترین نرم‌افزارهای ارائه‌شده در سال 2017 را خواهید دید:

Meteor: برای آزمایش سرعت اینترنت و عملکرد اپلیکیشن ها

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید سرعت اینترنت گوشی خود و یا عملکرد یک اپلیکیشن را بررسی کنید. برای مثال، ممکن است بدانید که سرعت اینترنت شما 2 مگابایت در ثانیه است، اما Meteor به شما می‌گوید که با این سرعت در یوتیوب می‌توانید یک فیلم 480P را تماشا کنید، یا HD و یا Full HD. این اپلیکیشن، اپلیکیشن های رایج مانند Netflix، یوتیوب، Spotify و غیره را پشتیبانی می‌کند.

عملکرد این نرم‌افزار از نرم‌افزارهای دیگر بهتر است. همچنین این اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد ک در کدام نقطه سرعت بالاتری دارید.

FastKey Launcher: یک لانچر زیبا و مناسب

همه ما به دنبال بهترین Launcher زمینه اندروید هستیم تا آیکون‌های صفحه مرتب شده و در جای مناسب قرار بگیرند. با کمک این اپلیکیشن، تنها با تایپ نام اپلیکیشن آیکون آن ظاهر می‌شود. حتی می‌توانید میانبر آیکون‌های موردعلاقه خود را در صفحه زمینه ایجاد کنید. این اپلیکیشن حتی دفترچه تماس شما را نیز جستجو می‌کند، بنابراین با واردکردن نام مخاطب در کیبورد این اپلیکیشن، اطلاعات او برایتان نمایش داده می‌شود.

Today Weather: بهترین اپلیکیشن رایگان برای پیش‌بینی هوا

این اپلیکیشن اطلاعات موردنظر شما را همراه با تصاویر زیبا نمایش می‌دهد. حتی می‌توانید این تصاویر را به همراه گزارش هوا با دیگران به اشتراک بگذارید. باعث شگفتی است که این اپلیکیشن کاملاً رایگان می‌باشد.

YouTube Go: بازدید از یوتیوب در هنگام مشکلات اینترنتی

پس از Facebook Lit و Messenger Lite، اکنون یوتیوب نیز به‌سختی وصل می‌شود. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای موردعلاقه‌تان را دانلود کنید. همچنین می‌توانید میزان اطلاعات دریافتی از این اپلیکیشن را محدود کنید. علاوه براین، این اپلیکیشن درست مانند اپلیکیشن اصلی یوتیوب است، بنابراین چیزی را از دست نخواهید داد.

در حال حاضر این اپلیکیشن تنها در هند قابل دانلود است، اما می‌توانید APK آن را دانلود کرده و نصب کنید.

APKUpdater: به‌راحتی APK ها را به‌روز کنید

یکی از مشکلات اپلیکیشن های اندروید به‌روز نشدن آن است. ازآنجایی‌که این اپلیکیشن ها در فروشگاه گوگل هستند، به‌صورت خودکار به‌روز نمی‌شوند. بنابراین باید آن‌ها را به‌صورت دستی به‌روز کنید.

این اپلیکیشن کار شما را راحت‌تر نموده و لیست اپلیکیشن ها نصب‌شده شما را اسکن نموده و آن دسته از اپلیکیشن هایی را که باید به‌روز شوند را یادآوری می‌کند. البته این اپلیکیشن به‌صورت خودکار عمل به‌روز کردن را انجام نمی‌دهد، اما نصب و استفاده از آن مفید است.

Truecaller 8: با پشتیبانی از SMS و تماس تصویری

این اپلیکیشن در سال جدید به‌روز شده است و ویژگی‌های بهتری به دست آورده است، مانند دریافت SMS از شماره‌های ناشناخته و مسدود نمودن.

ویژگی جدید این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌رسانی کنید و یا ایموجی ارسال کنید. این اپلیکیشن همچنین به همراه اپلیکیشن Google Due امکان تماس تصویری را مهیا می‌کند.

BatON: مشاهده میزان باتری دستگاه‌های بلوتوث

اگر دستگاه اندروید شما به هدست های بی‌سیم یا بلوتوث وصل شود، می‌دانید که کاهش باتری چقدر آزاردهنده است. در گوشی آیفون می‌توانید میزان باتری را مشاهده کنید. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان باتری دستگاه‌های بلوتوث را کنترل کنید. البته شرایطی وجود دارد مانند پشتیبانی از بلوتوث 4 یا نسخه‌های جدیدتر آن. اما بیشتر دستگاه‌های بلوتوث دار امروز این امکانات را دارا هستند.

Podcast Go: بهترین اپلیکیشن رایگان Podcast برای اندروید

شکی نیست که PocketCast ها بهترین اپلیکیشن های Podcast هستند. اما این اپلیکیشن پولی است، به همین دلیل PodCast Go در رتبه اول قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن بیشتر امکانات PocketCast را دارا است. بنابراین می‌توانید این اپلیکیشن را به‌روز نموده و از آن استفاده کنید.

برای استفاده آفلاین، این اپلیکیشن می‌تواند اپیزودهایی را در حافظه تلفن یا مموری دانلود کند. اگر در اندروید Marshmallow هستید، می‌توانید با سرعت بیشتری آن را استفاده نمایید.

Laughly: Spotify برای تماشای استندآپ کمدی

اگر تماشای استندآپ کمدی را دوست دارید می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید. این برنامه کلیپ‌های صوتی استندآپ های مختلف از افرادی چون لوئیز سی.کی، امی شومر، عزیز انصاری، سارا سیلورمن، جورج کالین و دیگران، را جمع‌آوری نموده و در اختیارتان قرار می‌دهد. البته برای استفاده از این اپلیکیشن مانند Spotify، Netflix و برنامه‌های دیگر، باید اشتراک خریداری کنید (ماهانه 3.99 دلار).

پس از نصب و ثبت‌نام، در استفاده از این اپلیکیشن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

Google Family Link: کنترل گوشی فرزندانتان

برای کنترل گوشی تلفن توسط والدین برنامه‌های مختلفی موجود است که بهترین آن Google Family Link است. والدین باید این اپلیکیشن را در گوشی فرزندان زیر 13 سال خود نصب کنند. این اپلیکیشن برای استفاده فرزندان از گوشی محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند تا در ساعات خوابشان از گوشی استفاده نکنند.

اگر فرزندانتان در زمان درس خواندن یا آمدن مهمان از گوشی خود استفاده کنند، می‌توانید تلفنشان را قفل کنید. این اپلیکیشن گزارش مصرف را برای والدین ارسال می‌کنند. همچنین فرزند شما برای دانلود به اجازه شما نیاز خواهد داشت. البته این دستگاه فقط در آمریکا فعال می‌شود و گوشی فرزند شما باید اندروید 7 باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم