چرا باید شرکت ها به تکنولوژی ربات chatbot توجه کنند

پیشرفت‌های ایجادشده در هوش مصنوعی به همراه اپلیکیشن های ارسال پیام، باعث پیشرفت chatbot شده‌اند – نرم‌افزارهای اینترنتی که برای انجام وظایف مختلف، از گزارش هوا تا کمک به کاربران، از پیام‌رسانی استفاده می‌کند.

رفته‌رفته تجارت‌های مختلفی برای ارتقا و پیشرفت اقتصادی خود از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. حتی نام‌های مهمی هستند که اساس کارشان بر تبادل اطلاعات و کانال‌های ارتباطی بنیان‌گذاری شده است، مانند HP، 1-800-Flowers و CNN. این تکنولوژی روزبه‌روز در حال گسترش است و پیشرفت آن بیشتر هم خواهد شد.

طبق گزارشی از BI Intelligence، با بررسی این chatbot‌ها، طرز استفاده تجارت‌ها از آن و حداکثر میزان تأثیر آن‌ها، بر میزان پیشرفت آن‌ها مطالعه نمودیم. سرانجام اکوسیستم chatbot‌های برتر را بر اساس بخش‌های آن طبقه‌بندی نموده، سپس شرکت‌ها، کانال‌ها و chatbot‌های واسطه، که از این تکنولوژی استفاده می‌کردند را بررسی نمودیم.

همچنین این گزارش‌ها پیش‌بینی نمودند، درصورتی‌که شرکت‌ها به‌جای خدمات مختلفشان از این chatbot‌ها استفاده کنند، سالانه چقدر سود خواهند کرد. سرانجام، پتانسیل درآمدی این chatbot‌ها در شبکه‌هایی مانند فیس‌بوک را با فروشگاه اپل iOS و گوگل، مقایسه نمودیم.

تمام این گزارشات نشان داد که استفاده از این تکنولوژی پیام‌رسان و ارتباطی باعث می‌شود که با مشتری‌ها ارتباط بیشتری برقرار کرده و پیشرفت و ارتقای شرکت مربوطه بیشتر باشد.

این chatbot‌های سخنگو در گوشی‌های موبایل بیشتر بهینه‌سازی شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید وظیفه اصلی گوشی موبایل پیام‌رسانی و ارتباط است.

اکوسیستم chatbot امروزه بسیار گسترش‌یافته و در chatbot‌های مختلف، کانال‌های ارتباطی و شرکت‌های مختلف تکنولوژی، استفاده می‌شود.

استفاده از این تکنولوژی در اپلیکیشن ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف، می‌تواند واقعاً درآمدزا باشد.

این گزارش درنهایت:

  • نقاط ضعف و قدرت این chatbot را نشان می‌دهد.
  • راه‌های مختلفی که یک شرکت یا تجارت می‌تواند خدمات مختلف خود را از طریق این chatbot ارائه دهد، را توضیح می‌دهد.
  • پتانسیل درآمدی این chatbot برای تجارت‌های مختلف را پیش‌بینی می‌کند.
  • موانع احتمالی رشد، سازگاری و استفاده از این chatbot را بررسی می‌کند.
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم