آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی جهان در هفته گذشته

طبق گزارشی که هرهفته از وضعیت فروش فیلم های در حال اکران منتشر می شود، فیلم “آکوامن” (Aquaman) توانست با 750 میلیون دلار فروش جهانی صدر گیشه ی فروش فیلم های جهانی را از آن خود کند.

سایر فیلم های پر فروش هفته به شرح زیر می باشد.

5. “قاچاقچی” (The Mule)

این فیلم محصول کمپانی برادران وانر و به کارگردانی “کلینیت استوود” است که درتاریخ 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397) اکران شد.

فیلم “قاچاقچی” درباره ی مردی است که در آستانه هشتاد سالگی ورشکست می شود و تحت فشار کاری قرار می گیرد تا اینکه از طرف یک باند فروش مواد مخدر در مکزیک به او پیشنهاد شغلی می شود!

“قاچاقچی” در سومین هفته اکران خود توانست به فروش 11.7 میلیون دلاری دست پیدا کند و در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گیرد.

4. “مرد عنکبوتی؛ سفر به دنیای عنکبوتی” (Spider-Man: Into the Spider-Verse)

این فیلم جدیدترین اثر انیمیشن بلند کمپانی سونی است که “باب پرشیاتی” و “پیتر رمزی” کارگردانی آن را بر عهده داشته اند. داستان این انیمیشن درباره ی نوجوانی است که به طور اتفاقی با مرد عنکبوتی دیدار می کند و صاحب قدرت های خاصی می شود.

فیلم “مرد عنکبوتی؛ سفر به دنیای عنکبوتی” در تاریخ 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397) اکران شد و توانست در هفته سوم نمایش خود با 18.3 میلیون دلار فروش، در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گیرد.

3. “بامبلبی” (Bumblebee)

بامبلبی فیلمی تخیلی به کارگردانی “تراویس نایت” است که اتفاقات آن بیست سال قبل از قسمت اول فیلم “تبدیل شوندگان” (Transformers)، و در دهه ی هشتاد میلادی جریان دارد. این فیلم که در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) اکران شده است، تا کنون با بیست میلیون دلار فروش در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد.

2. “بازگشت مری پاپینز” (Mary Poppins Returns)

 

 

این فیلم به کارگردانی “راب مارشل” و بازی ستارگانی مثل “مریل استریپ” و “امیلی بلانت” می باشد و اتفاقات آن در دهه 1930 میلادی رخ می دهند.

فیلم  “بازگشت مری پاپینز” محصول کمپانی والت دیزنی است که در تاریخ 19 دسامبر 2018 (28 آذر 1397) منتشر شد و در هفته ی دوم اکران خود با 28 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

1. “آکوامن” (Aquaman)

این فیلم جدید ترین اثر اکشن کمپانی برادران وارنر است که کارگردانی آن را “جیمز وان” بر عهده داشته است.

داستان “آکوامن” درباره ی شخصیتی به نام “آرتور کری” است که متوجه می شود وارث امپراطوری زیر آب آتلانتیس است و باید برای رهبری مردمش و تبدیل شدن به یک ابر قهرمان قدم های بزرگی بردارد.

فیلم  “آکوامن” در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) اکران شد و توانست با 51 میلیون دلار فروش داخلی در صدر جدول فروش هفتگی قرار گیرد.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم