سورپرایزی برای طرفداران گینتاما در جامپ فستا ۲۰۱۹

“هیداکی سوراچی” (Hideaki Sorachi)، مانگاکای گینتاما، یک بار دیگر طرفدارانش را شوکه کرد. بعد از اخباری که پیش از این مبنی بر پایان  مانگای گینتاما در سال جاری اعلام شد، مشخص شد که مانگای گینتاما فقط قصد جابجایی به یکی دیگر از مجلات انتشارات جامپ را داشته است.

تریلری در مراسم جامپ فستا ۲۰۱۹ به مناسبت شروع کار این مانگا در مجله “جامپ گیگا”، پخش شد.

بعد از اعلام شروع کار گینتاما در جامپ گیگا، هیداکی سوراچی احساس خودش را اینگونه با طرفداران در میان گذاشت: «به تمام کسانی که در طی این ۱۴ سال گینتاما را دنبال می کردند، خیلی از شما ممنونم و خیلی متاسف؛ خب بعد از این هفته گینتاما در شونن جامپ به چاپ نخواهد رسید؛ اما به این معنی نیست که مانگا به پایان خودش رسیده است؛ فقط برای یک مدت کم این کار را در جایی دیگر ادامه میدهیم. صادقانه من ترجیح میدادم تا پایان کار در شونن جامپ باشم، به همین خاطر برای به هم ریختن اوضاع از شما عذرخواهی میکنم. این خداحافظی من با تمام آنهایی است که گینتاما را در جامپ دنبال می کردند. امیدوارم که شما حتی با نبود گینتاما هم بتوانید از خواندن جامپ لذت ببرید.»

گینتاما، یک مانگای اورجینال نوشته هیداکی سوراچی است که کار خودش را از سال ۲۰۰۳ در مجله “شونن جامپ” شروع کرد. داستان در دوره ی ادو از تاریخ ژاپن اتفاق میافتد که موجودات فضایی به نام “آمانتو” به آن هجوم آورده‌اند؛ بعد از تسلیم شدن شوگان انسان ها مجبور شدند که در کنار آمانتو ها زندگی کنند. داستان این مانگا، زندگی یک سامورایی به نام “ساکاتا گینتوکی” را دنبال میکند.

مانگای گینتاما از این پس در مجله جامپ گیگا به چاپ خواهد رسید.

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. ممد

    اسفند 16, 1399

    یعنی داره تموم میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ حتی با فکرشم احساس پوچی بهم دست میدهه

    پاسخ

  2. آ

    تیر 28, 1399

    سلام
    یعنی بعد از قسمت 367 بازم ادامه دارهههه؟!!!

    پاسخ

  3. Hu

    خرداد 16, 1399

    سلام انیمه گینتاما قسمتاش در حال پخش هستش؟

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به Hu

      خرداد 16, 1399

      سلام دوست عزیز،
      نه فصل هشتم این انیمه سال 2018 منتشر شده و فکر میکنم فصل آخرش هم بوده.

      پاسخ

  4. M.s

    اسفند 1, 1398

    یعنی بعد از جلد ۷۷ هم ادامه داره؟؟؟

    پاسخ