5 راه برای خرید بهترین و ارزان‌ترین بلیت هواپیما

ترِوُر نوح (Trevor Noah) در استندآپ کمدی خویش در Neflix جمله زیبایی می‌گوید: “تنها کاری که با انجام آن هرگز پول خود را هدر نداده‌اید، سفر کردن است.” اما این جمله به این معنا نیست که می‌توانید پول خود را هدر دهید.

مسافران حرفه‌ای چون و چند سفر کردن را می‌دانند. آن‌ها در وب سایت‌های مناسب به دنبال بلیت‌های ارزان می‌گردند و از مسیرهای مختلف باخبر هستند.

شما چگونه می‌توانید از تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوید؟ در این مقاله اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌های مناسب را به شما معرفی خواهیم نمود.

اپلیکیشن SkipLagged (تحت وب، اندروید، iOS): یافتن بلیت شهرهای مختلف با بهترین تخفیف

معمولاً برای سفر به شهرهای مختلف می‌توان از میان‌برهای دیگری نیز استفاده نمود. اگر بدانید که میانبر مقصد موردنظر شما چگونه است، می‌توانید با ارزان‌ترین شیوه ممکن سفر کنید.

برای مثال، فرض کنید که می‌خواهید از نیویورک به سان‌فرانسیسکو بروید. اگر بلیت نیویورک- سان‌فرانسیسکو- سیاتل موجود باشد، در آن صورت سفر شما ارزان‌تر تمام می‌شود، تا اینکه بخواهید بلیت نیویورک- سان‌فرانسیسکو را خریداری کنید. اما معمولاً آژانس‌ها این میانبرها را معرفی نمی‌کنند.

این اپلیکیشن مخصوص پیدا کردن میانبرهای سفر است، اما بیشتر مربوط به شهرهای آمریکا می‌باشد. این تخفیف‌ها بسیار به‌صرفه هستند. برای مثال، بلیت نیویورک- لوس‌آنجلس 240 دلار بود، درحالی‌که با این اپلیکیشن می‌توان آن بلیت را به ارزش 215 دلار به دست آورد.

البته دلیل ارزان‌تر بودن این‌گونه بلیت‌ها این است که با محدودیت‌هایی مواجه هستید، برای مثال در رابطه با میزان بار یا مقصدی که پیاده می‌شوید. اما شاید هزینه صرفه‌جویی شده به این محدودیت‌ها بی ارزد.

اپلیکیشن Hopper (اندروید، iOS): بهترین زمان برای خرید بلیت ارزان

قیمت بلیت بر اساس این‌که چند روز تا سفر مانده مدام افزایش و کاهش می‌یابد. معمولاً در زمان خاصی قیمت‌ها کاهش اساسی پیدا می‌کند. ازآنجایی‌که نمی‌توان هرروز این تغییرات را بررسی کرد پس بهتر است که از Hopper استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید مبدأ، مقصد و تاریخ سفر را وارد کرده تا لیست پرواز برایتان نمایش داده شود. سپس بر اساس تاریخ و الگوی تغییرات، زمان اعلام تخفیف به شما معرفی می‌شود. سپس می‌توانید از طریق این اپلیکیشن یا اپلیکیشن موردعلاقه خودتان، بلیت رزرو کنید.

همچنین می‌توانید درباره میانبرها و قیمت صندلی‌های مختلف نیز باخبر شوید. Hopper همچنین به شما می‌گوید که آیا تخفیف ارائه‌شده مناسب است یا خیر.

اپلیکیشن MadFientist CardRatings (تحت وب): خرید کارت اعتباری با قیمت مناسب

برای سفر به کارت اعتباری نیاز خواهید داشت. اما کارت‌های اعتباری با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شوند و اگر واقعاً مایل به خرید باشید، باید وقت زیادی صرف نموده و قیمت‌ها را بررسی کنید. اما این اپلیکیشن پرسرعت تمام کارت‌های اعتباری که دارای تخفیف و مزایا هستند را به شما معرفی می‌کنند. همچنین این اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد که برای استفاده از مزایای کارت باید چه مقدار مصرف مالی داشته باشید. این نکته مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن است.

MadFientist برای خرید بهترین کارت، هتل و یا چیزهای دیگر شما را راهنمایی می‌کند. همچنین می‌توانید طبقه‌بندی کارت‌های شخصی یا تجاری را مشاهده کنید.

اپلیکیشن TripStreak (تحت وب): طبقه‌بندی گزینه‌های خودتان

موتورهای جستجوگر پرواز تمام جزئیات موردنیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند. سپس باید این جزئیات را بر اساس سلایق خود بررسی کنید. میانبرهای خود را انتخاب کنید. سپس خط هوایی موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس باید امکاناتی نظیر وای فای را بررسی و انتخاب کنید.

در این اپلیکیشن می‌توانید تمام موارد مرتبط با خویش را وارد نموده و طبقه‌بندی کنید. مواردی که برایتان مهم‌تر است را در صدر قرار دهید. سپس زمانی که به دنبال بلیت موردنظر خود هستید، این اپلیکیشن بر اساس این موارد پروازهای مناسب را در صدر لیست نتایج قرار می‌دهد. بنابراین این برنامه بسیار مفید خواهد بود.

لیست اولویت‌ها این موارد را شامل می‌شود: قیمت کمتر، تداخلات کمتر، نوع هواپیما، نوع خط هوایی، مدت‌زمان استفاده از خط میانبر، بلیت‌های قابل تعویض، خودداری از پرواز در شب، و امکانات وای فای.

All The Flights Deals: یافتن بلیت‌های ارزان مقصدهای مختلف

خطوط هوایی معمولاً در دوره‌های محدودی برای مقصدهای خاصی تخفیف می‌دهند. اما متأسفانه نمی‌توان از تمام این تخفیف‌ها باخبر بود. وبلاگ‌هایی مانند The Points Guy یا اپلیکیشنی All The Flights Deals این کار را برایتان انجام می‌دهند.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید مبدأ خود را انتخاب کنید. سپس این اپلیکیشن تمام پروازهایی که از شهر شما انجام می‌شود، چه داخلی و چه خارجی، را برایتان نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن تمام اطلاعات منابع مختلف را جمع‌آوری می‌کند تا تخفیف‌های لحظه آخری را به شما معرفی کند. پرواز به مقصدی که نمی‌شناسید می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی باشد.

همچنین می‌توانید مقصد خود را بر اساس قاره، کشور و شهر، مشخص کنید. البته این گزینه درصورتی‌که مقصد را نشناسید ریسک به‌حساب می‌آید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم