نگاهی به نقش بری لارسون در فیلم مورد انتظار Captain Marvel

بری لارسون (Brie Larson) بازیگر 29 ساله ی آمریکایی و برنده جایزه اسکار، در فیلم جدید و مورد انتظار “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) نقش یک ابر قهرمان را بازی می کند که این موضوع در میان فیلم های منتشر شده از سوی کمپانی مارول بی سابقه بوده است.

فیلم ابر قهرمانی “کاپیتان مارول” اولین فیلم کمپانی مارول است که در آن یک بازیگر زن نقش قهرمان اصلی داستان را بازی می کند.

در تریلرهای منتشر شده از این فیلم، جلوه های تصویری و ویژه ی آن مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفت. با این حال با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این فیلم، کمپانی دیزنی شروع به تبلیغات گسترده ای در زمینه معرفی آن کرده است.

سازندگان فیلم “کاپیتان مارول” مدام به این موضوع تاکید می کنند که شخصیت کاپیتان مارول در این فیلم یکی از قوی ترین و بهترین شخصیت ها در سراسر فیلم های منتشرشده از سوی این کمپانی است.

باید دید که آیا این فیلم پر طرفدار می تواند مانند فیلم “پلنگ سیاه” (Black Panther) که در فوریه 2018 از سوی همین کمپانی منتشر شد به نتایج خوبی دست پیدا کند یا خیر.

فیلم “کاپیتان مارول” قرار است در ماه مارس 2019 اکران شود.

“کاپیتان مارول” در تاریخ 8 مارس 2019 (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران خود را بطور گسترده در سالن‌های ایالات متحده آمریکا آغاز خواهد نمود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم