افزایش میلیونی بینندگان نتفلیکس با پخش فیلم Bird Box

شبکه ی نتفلیکس با پخش فیلم “لانه پرنده” (Bird Box) موفق به جذب بیش از 45 میلیون بیننده در کمتر از هفت روز شد.

طبق آمار منتشر شده، فیلم ترسناک و هیجانی “لانه پرنده” (Bird Box) که به تازگی از شبکه نتفلیکس منتشر شده است، توسط 45 میلیون حساب کاربری تماشا شده و به پربیننده ترین فیلم در هفته اول تبدیل شده است.

شبکه ی نتفلیکس ادعا کرد که این بهترین هفته برای یک فیلم پخش شده از این شبکه است. گرچه مشخص نیست که آیا این آمار شامل فیلم هایی غیر از فیلم های این شبکه هم می شود یا خیر. همچنین معلوم نیست که آیا همه ی این 45 میلیون نفر این فیلم را به طور کامل دیده باشند یا فقط قسمتی از آن را.به هر حال با در نظر گرفتن این موضوع که ممکن است اکثر بینندگان این شبکه “لانه پرنده” (Bird Box) را به همراه افراد دیگری تماشا کرده باشند، میتوان فرض کرد که بیش از 45 میلیون نفر حداقل قسمتی از این فیلم را دیده اند.

یکی از عوامل موفقیت فیلم “لانه پرنده” (Bird Box)، معروف شدن آن در شبکه های اجتماعی طی هفته گذشته است. بسیاری از کاربران صحنه هایی از فیلم را به “میم” (meme) تبدیل کرده اند و بسیاری دیگر استفاده از  چشم بند های فیلم را موضوع شوخی قرار داده اند.فیلم “لانه پرنده” (Bird Box)، درباره ی مادری تنها به نام “بلاک” است که به همراه فرزندانش در دنیایی پسا آخرالزمانی زندگی می کنند و در آن موجوداتی نا شناخته با استفاده ازترس های عمیقی که به جان انسانها می اندازند آنها را به کشتن یکدیگر ترغیب می کنند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم