لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018

بدون شک امروزه درام های کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گرچه تماشای سریال های آمریکایی و بریتانیایی انگلیسی زبان را دوست داریم، اما به نظر می رسد که این سریال ها کمی تکراری شده اند. گرچه سریال های زیبایی وجود دارند، سریال هایی که ذهن و روح تان را به چالش می کشند، اما کمی تغییر به کسی آسیب نمی رساند. سریال های کره ای می توانند مفاهیم جدیدی را معرفی کنند. حتی اگر آن ها داستان های مشابه ای را ایفا کنند، اما آن را به شیوه متفاوتی بیان خواهند نمود.

هر بخش جهان به گونه ای متمایز است و آشنایی با فرهنگ و سبک های زندگی متفاوت بسیار جالب خواهد بود. نه اینکه برخی از فرهنگ ها بهتر باشند، حقیقت این است که تفاوت ایجاد شده می تواند جالب باشد. شهرت روزافزون سریال های کره ای ثابت می کند که مردم از تجربه های جدید خوششان می آید. با استفاده از زیرنویس ها می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. در این مقاله می خواهیم بهترین سریال های کره ای را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال تماشای سریال دیگری هستید پس این فهرست را دنبال کنید. با پروشات همراه باشید.


17. هنوز 17 – Still 17 – 2018

زمانی که گونگ وو-جین هفده ساله بود، تجربه وحشتناکی داشت. این موضوع بر ذهن جوانش تاثیر گذاشت و دیگر نمی توانست رابطه ای را آغاز کند. زمانی که سئو-ری هفده ساله بود، بیهوش شد. 13 سال بعد وقتی به هوش آمد، کاملا گیج شده بود. او از لحاظ جسمی یک زن بالغ اما از لحاظ روحی هنوز یک نوجوان بود. زمانی که وو-جین و سئو-ری باهم روبه رو می شوند، بخشی از زندگی خود را تجربه می کنند که هرگز تجربه نکرده بودند. آن ها عاشق هم شده و داستان زیبایی پدید می آید.

همچنین بخوانید: نگاهی به فیلم های دارن آرنوفسکی: از عدد پی تا مادر!


16. پدر بد – Bad Papa – 2018

یک فرد برای رسیدن به رویاهایش باید سخت تلاش کند. و با انجام این کار باید برای رسیدگی به زندگی اش هم پشتکار بیشتری داشته باشد. یو جی-چئول در جوانی به بهترین شکل زندگی کرده است. او یک بوکسور بی رقیب است، با دختر رویاهایش ازدواج کرده و پر از شور زندگی است. اما با شکست در یک مسابقه سابقه اش زیرسوال رفته و ورق برمی گردد. درنتیجه او به یک فرد شسکت خورده و افسرده بدل می شود. این موضوع او را از همسر و دخترش که درنتیجه این شکست تحت تاثیر قرار گرفته اند، دور می کند. اما زندگی یک شانس دیگر به او می دهد تا همه چیز را سامان بخشد. آیا او می تواند به روزهای اوج بازگردد؟ و برای رسیدن به آن حاضر است از چه چیزی بگذرد؟

همچنین بخوانید: فلسفی ترین فیلم های کل تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


15. به وایکیکی خوش آمدید – Welcome to Waikiki – 2018

سه مرد با رویاهای مختلف به دلیل داشتن یک شکست مشترک در کنار هم قرار می گیرند تا همه چیز را جبران کنند. کانگ دونگ-گو آدم بدی نیست، اما اتفاقات بدی برایش رخ می دهد. هرجا که برود و هرکاری که انجام دهد بدشانسی او را رها نمی کند. او دوست دارد یک کارگردان بزرگ باشد اما نمی داند چگونه می تواند به آن جا برسد. پدر لی  جون-کی یک بازیگر موفق بود، و جون-کی هم دوست داشت مانند پدرش یک بازیگر شود. اما استعداد او تحسین نشده و در نقش های فرعی حضور می یابد. بونگ دو-سیک یک نویسنده است اما نمی تواند در این عرصه چندان فعال باشد. این سه تن تصمیم می گیرند در کنار هم یک مسافرخانه به نام وایکیکی باز کنند. و در آنجاست که ماجراهای جدیدی پیش می آید و شخصیت های دیگری هم به داستان آن ها وارد می شوند.

همچنین بخوانید: 18 فیلم بحث برانگیز کل تاریخ سینما : از خشونت و وحشت تا سیاست


14. به افتخار شما – Your Honour – 2018

دوقلوها رابطه وصف نشدنی دارند و گرچه برخی از دوقلوها (دوقلوهای همسان) ظاهر یکسانی دارند، شخصیت هایشان متفاوت است. آنقدر متفاوت که ممکن است مسیر متفاوتی را برگزینند. هان کانگ-هو درست نقطه مقابل برادرش هان سو-هو بود. درحالی که سو-هو یک قاضی مشهور و خوش سابقه بود، اما کانگ-هو چندان موفق نبود. او به دلیل اعمال گذشته اش شهرت خوبی نداشت و پنج بار دستگیر شده بود. اما گم شدن برادرش اوضاع تغییر می کند. کانگ-هو متوجه می شود که می تواند با کمک جایگاه برادرش این راز را حل کند. بنابراین تصمیم می گیرد خود را به جای او جا بزند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم روان شناسی تاریخ سینما که اثری عمیق روی شما می گذارند


13. فرزندان هیچکس – Children of Nobody – 2018

ذهن انسان یک راز است و روان شناسی سعی می کند این راز را بگشاید. با افزایش سن به دلیل رخ دادن برخی حوادث فکر می کنیم. به عنوان یک بزرگسال زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود لب به سخن می گشاییم. و این حرفه روانشناس کودک را دشوارتر و مهم تر می کند. چا وو-کیونگ یک روان شناس کودک است که در حرفه اش موفق می باشد و درحالی که کودکان را به خوبی درک می کند اما با دیدن یک کودک عجیب به چالش برمی خورد. به زودی فرصتی می یابد تا راز این کودک را کشف کند و اشعار به کمک اش می آیند.

همچنین بخوانید: نگاهی به سینمای آندری تارکوفسکی: رده بندی هر 7 فیلم مفهومی و شاعرانه تارکوفسکی


12. دنیای بیرون پتوها خطرناک است – It’s Dangerous Beyond the Blankets – 2017-2018

درحالی که برخی از مردم از بیرون رفتن، بودن با دیگران و تفریح لذت می برند، برخی از مردم از این کارها خوششان نمی آید. این گروه دوست دارند به جای بیرون رفتن بخوابند. زیرا گرمای زیر پتو و نرمی تختخواب شان را به هرچیز دیگری ترجیح می دهند. این مردم خانه نشین هستند و اگر شما هم یکی از آن ها هستید باید این سریال را تماشا کنید. بهترین مورد آن این است که می توانید از روی تخت به تماشای آن بنشینید. در این برنامه تلویزیونی گروهی از خانه نشین ها به دور هم جمع شده و باید ماجراجویی های جدید را تجربه کنند. سری دوم این سریال نیز پخش شده و با واکنش مثبت منتقدین و مردم مواجه گشته است.

همچنین بخوانید: پیش بینی نامزدهای بهترین فیلم برای مراسم اسکار 2019


11. رستوران چهار چرخه – Four-Wheeled Restaurant – 2018

چه کسی خوراکی دوست ندارد؟ به همین دلیل است که سریال هایی مانند “سرآشپز استرالیا” (MasterChef Australia) در بین مردم معروف شده اند. این نوع برنامه ها غذاهایی را که هرگز امتحان نکرده ایم، تکنیک های سرآشپزهای حرفه ای و فرصت های شغلی در آشپزی، را معرفی می کنند. “رستوران چهار چرخه” نیز یک برنامه تلویزیونی درباره غذاست که از بسیاری جهات با برنامه های دیگر متفاوت می باشد. این برنامه در در جه اول رقابتی نیست. بلکه درباره یافتن اعتبار است. شاید در آمریکا باشید و بتوانید به راحتی غذای تایلندی بیابید، اما آیا این غذا واقعا تایلندی است؟ آشپزهای کره ای که آشپزی کشورهای دیگر را بلد هستند به کشورهای دیگر سفر می کنند و برای مردم آن کشور غذا می پزند تا آشپزی خود را بهتر کنند. آیا جالب به نظر نمی رسد؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


10. آقای سان شاین – Mr Sunshine – 2018

سال های اولیه 1900 برای کره جنوبی سال های دشواری بود و داستان این سریال نیز در همین دوره رخ می دهد. یوجین در یک خانواده فقیر به دنیا آمد و برای رهایی از فقر به ایالات متحده می رود. پشتکار و تلاش او باعث می شود در حرفه و زندگی اش موفق باشد. او افسر ارتش آمریکا شده و به زادگاهش بازمی گردد. او دختری را دیده و در نگاه اول عاشق او می شود. سپس متوجه نقشه های سیاهی می شود که تمدن کشورش را به خطر می اندازد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم عجیب و غریب تاریخ سینما که باید ببینید


9. سوتس – Suits – 2018

یکی از مشهورترین برنامه های تلویزیونی آمریکایی ها، که در ابتدا در ژاپن ساخته شده بود و سپس کره ای ها نیز نسخه مخصوص خود را ساختند. داستان یک وکیل موفق که یک مرد جوان با حافظه خارق العاده را کشف می کند. گرچه مدرک حقوق ندارد اما در شرکت وکیل معروف استخدام می شود. آن ها تنها باید رازهای خود را پنهان کنند. اگر شک برانگیز نباشند کسی به دنبال شان نخواهد آمد. با این حال رازشان برملا خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی20 فیلم برتر سینما که ذهن بیننده را به چالش می کشند


8. ورشکسته – Busted – 2018

رازگشایی همیشه یک کار مهیج است. و از آنجاییکه در زندگی روزمره رازگشایی چندانی نداریم به سریال ها و برنامه های جذاب کارآگاهی روی می آوریم. در این سریال، گروهی از کارآگاه های معروف به یک پرونده را می یابند. سپس متوجه می شوند تراشه ای حاوی DNA کارآگاه های معروف جهان در آنها کشت شده است. آن ها جزی از یک عملیات سری هستند و توسط یک رهبر شرور رهبری می شوند. هر قسمت با قسمت دیگری ادامه یافته و این DNA ها در حل پرونده ها به این افراد کمک می کنند. فصل دوم ان سریال پخش خواهد شد و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم با پیچیده ترین پایان بندی ها در تاریخ سینما


7. شاهزاده بزرگ – Grand Prince – 2018

عشق انگیزه بسیاری از چیزهاست. زمانی که یک فرد در مرکز عشق دو نفر قرار می گیرد داستان پیچیده خواهد شد. مخصوصا اگر این دو با هم برادر باشند. داستانی اقتباسی از شاهزاده بزرگ آنپیونگ و پادشاه سجو درباره مثلث عشقی دو برادر به یک زن که آن دو را در مقابل هم قرار می دهد. لی کانگ برادر بزرگ تر و ولیعهد است که بسیار بلندپرواز بوده و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود. او به دنبال سونگ جا-هیون است. یک دختر زیبا و محترم که به شاهزاده احترام گذاشته اما عاشق او نیست، بلکه عاشق لی هوی است، برادر جوان تر لی کانگ. با اضافه شدن سیاست های دربار، داستان پیچیده تر می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


6. مهمان – The Guest – 2018

یون هوا پیونگ با توانایی های روانی به دنیا آمد و گرچه چیزهای وحشتناکی را میبیند، اما ترسناک ترین تجربه او درباره سون بود. سون شرورترین اهریمنی است که نه تنها فرد تسخیر شده را کنترل می کند، بلکه اهریمن های دیگر را نیز تحت کنترل خود درمی آورد. چوی یون و کانگ کیل-یونگ تنها فرزندان خانواده ای هستند که به دست شیاطین افتاده اند. چوی یک کشیش شد و شیوه احضار را آموخت. کانگ مانند پدرش کارآگاه شد، اما هنوز هم درباره موجودات ماورایی شک دارد. در این میان سون ظاهر می شود. آیا این افراد می توانند مانع سون شوند؟ یا اینکه به دام شیاطین می افتند؟

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


5. آقای میستر – My Mister – 2018

سه برادر روش زندگی متفاوتی دارند. برادر بزرگ تر، پارک سانگ-هون فردی است که در دشوارترین شرایط شادی را می یابد. اما در حرفه اش چندان موفق نیست. برادر کوچک تر، پارک کی-هون قرار بود در بزرگسالی کارهای درست انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. او مدت زمان طولانی در یک جا گیر افتاده است. برادر وسط، شرایط بهتری دارد. پارک دونگ-هون در یک شرکت معماری کار کرده و تقریبا موفق است. رقابی او سعی دارند او را کنار بزنند، و اینجاست که لی جی-ان وارد می شود. او باید اعتماد دونگ –هون را جلب کرده و سپس او را شکست دهد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


4. زنده – Live – 2018

این سریال بر گروهی از افسران پلیس تمرکز می کند که جایگاه های شغلی بالاتر تا پایین تر یک اداره را به خود اختصاص داده اند. هر کدام از آن ها در زندگی شخصی یا کاری خود با مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. هان جونگ-او در کاری که انجام می دهد موفق است، اما به عنوان یک پلیس زن در برخورد با همکاران مرد خود مشکل دارد. یئوم سانگ-سو از زمان اخراج از ارتش با مشکلات زیادی رو به رو شده است. او حتی در زندگی عادی خود نیز دچار مشکل است. اوه یانگ-چون به دلیل موفقیت در حل کردن جرایم به ارتقا شغلی دست می یابد، اما با ارتکاب تنها یک اشتباه به آسانی کنار گذاشته می شود.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


3. تو انسان هستی؟ – Are You Human؟ – 2018

او لورا یک دانشمند نابغه بود که زندگی اش را به کارش اختصاص داده است. همین کار باعث می شود از پسر جوانش، نام شین، فاصله بگیرد و در نتیجه پسرش را از او بگیرند. او در طی سال ها نتوانسته این مشکل را حل کند، به همین دلیل در طی سال ها چند ربات هوش مصنوعی شبیه پسرش ساخته است. زمانی که پسرش بزرگ می شود، وارث چایبول شده و در موقعیت خطرناک قرار می گیرد. پس از مدتی براثر یک حادثه به کما رفته و مادرش تصور می کند دشمنان ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. درنتیجه شرایط او را فاش نکرده و یک هوش مصنوعی به جای او به شرکت می فرستد تا وظایف او را انجام دهد. کانگ سو-بونگ زمانی که رفتار متفاوت هوش مصنوعی مشابه نام شین را میبیند، به او شک کرده و رفته رفته به ربات مشکوک می شود، درنتیجه شرایط پیچیده تر خواهد شد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش سوم)


2. مدیریت برتر – Top Management – 2018

علاوه بر سینمای کره، در سال های اخیر موسیقی کره نیز شهرت یافته است. پاپ کره یک صنعت رقابتی است که شهرت داشته و البته تقاضا در این عرصه نیز بالاست. S.O.U.L یک گروه چهار نفره است که به صنعت موسیقی راه یافته اما به دلیل رقابت بالا و تبلیغات پایین، نمی توانند به جایگاه خوبی دست یابند. اما با آشنایی با یک زن همه چیز تغییر می کند. این زن مدیر برنامه آن ها شده و در صنعت موسیقی کره به آن ها کمک می کند. اما موفقیت او بی دلیل نیست، او می تواند آینده را ببیند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش دوم)


1. مادر – Mother – 2018

همیشه برای مردم اتفاقات بد رخ می دهد. گرچه اغلب درباره آن ها خبر نداریم اما معمولا در معرض آن ها قرار می گیریم. در این شرایط افراد احساس بیچارگی داشته و نمی دانند که چکار کنند. اما سوال این است که شرایط همیشه به همین گونه می ماند؟ اگر بدانیم اتفاق بدی در شرف وقوع است چگونه می توانیم به زندگی ادامه دهیم؟ یک فرد تا چه زمانی می تواند دیگران را نجات دهد؟ زمانی که یک معلم متوجه می شود یکی از شاگردهایش در خانه آزار دیده با این سوالات مواجه می شود. او گام جدیدی برداشته و می خواهد مانع شرایط سخت کودک شود. درنتیجه کودک را دزدیده و مانند مادرش رفتار می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش اول)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (209)

بستن فرم

  1. Be.10

    تیر 28, 1400

    سریال های خوب زیاد هست
    ولی وینچنزو و کشیش بی اعصاب رو حتما ببینید.

    پاسخ

  2. زهرا

    خرداد 31, 1400

    سلام بچه ها کسی سریال چینی رویاهای شیرین رو دیده؟؟؟زیرنویسشو از کجا پیدا کردین ؟؟؟؟🙏🙏🙏من هر چی میگردم پیدا نمیکنم 🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭

    پاسخ

  3. شب

    خرداد 26, 1400

    سلام
    دنبال اسم فیلم هستم
    تو فیلم پسره پیدند قلب اتجام میده بعد ب جای دختری ک قلبشو پیوند کرده میره معلم میشه

    پاسخ

  4. 🌹🌹

    خرداد 24, 1400

    میشه یه فیلم مثل وکیل بی قانون معرفی کنین؟
    خیلی زیبا بود ممنون💮

    پاسخ

  5. Mehraban

    خرداد 5, 1400

    بدنبال سریالی میگردم کانال جم نشان میدادکره ای بود
    نقاشی بود که بخاطراثارش می‌کشن بعدروحش وارد تن شخصی می‌شود که دختر نقاش رادوست دارد ممنون میشم اگه اسم این سریال رابمن بگید

    پاسخ

    • علی در پاسخ به Mehraban

      خرداد 15, 1400

      اسمش دبلیو هست

      پاسخ

  6. لیلی

    اردیبهشت 19, 1400

    سلام یه سریال کره ای بود که دختره هر دردی داشت پسره هم همون درد رو احساس میکرد میشه اگه اسمش رو میدونین بهم بگین
    واینکه قشنگ هست سریالش یانه؟

    پاسخ

    • دلوین در پاسخ به لیلی

      تیر 2, 1400

      اسمش فکر کنم غیر منتظره باشه حالا بزن ببین اون هست یا نه

      پاسخ

    • دلوین در پاسخ به لیلی

      تیر 2, 1400

      سریال تایلندی هم قشنگه

      پاسخ

    • زهرا در پاسخ به لیلی

      خرداد 6, 1401

      اسمش عشق غیر منتظره هست کره ای نیست چینی

      پاسخ

  7. آرمی

    اردیبهشت 13, 1400

    آیا تو هم انسانی خیلی قشنگه میشنهاد میکنم حتمن ببینیدش
    یکی از قشنگرین سریال هایی ک دیدم

    پاسخ

  8. Narges

    فروردین 21, 1400

    دوستان سریال گابلین قشنگه؟ من دیدم که بازیگرش لی دون ووکه همون که تو افسانه روباه نه دم بازی کرد خیلی خوشم اومد ازش حالا نمیدونم گابلین قشنگه یا چی

    پاسخ

    • ستایش در پاسخ به Narges

      فروردین 21, 1400

      یکی از بهترین سریالاییه که دیدم.کمدی و عاشقانه و درامه.خیلییییییییی جالبه از دستش نده

      پاسخ

  9. Narges

    فروردین 21, 1400

    من سریال روباه نه دم رو خیلی پیشنهاد میکنم عالی بود
    سریال دختر تک شاخ من،خوشبختی کوچک من، باغ شهاب سنگ هم فیلمای قشنگیه و همه در ژانر عاشقانه طنز هستند.بازممم خیلییییی خیلییی سریال روباه نه دم رو پیشنهاددددد میکنم از دستتتتت ندینننننن تا داغه ببینین

    پاسخ

    • ستایش در پاسخ به Narges

      فروردین 21, 1400

      منم همین ژانر فیلما رو می بینم …اره همشون خیلی قشنگن
      گابلین و خنده در وایکیکی و زیبای حقیقی هم خوبن

      پاسخ

  10. Fariba

    فروردین 19, 1400

    میشه سریال های بدون صحنه معرفی کنید

    پاسخ

    • ستایش در پاسخ به Fariba

      فروردین 21, 1400

      گابلین رو ببین
      مطمِنم خوشت میاد:)

      پاسخ

    • 🌼🌼 در پاسخ به Fariba

      تیر 21, 1400

      دانشکده حقوق
      با خیال راحت ببینش⁦🤦🏻‍♀️⁩😂

      پاسخ

    • هانیه در پاسخ به Fariba

      آذر 30, 1400

      سلام
      اقای افتاب
      مستر سان شاین حتی بوسه نداره ولی خیلی عاشقانش زیباست
      اپ تیوی همه سریالهاش سانسوره

      پاسخ

    • ABRTMSY در پاسخ به Fariba

      دی 19, 1400

      هنرمندان

      پاسخ

    • هانیه در پاسخ به Fariba

      دی 23, 1400

      سلام گلم . سریال مالیخولیا رو ببین تاجایی ک یادمه فقط قسمت اخرش ی بوس داره .ولی مدرسه ای دامنا کوتاه
      چندتا صحنه هم لباسا در حد دکلته هست

      بازم قبلش بپرس

      پاسخ

  11. زهرا

    اسفند 21, 1399

    سلام ،کسانی که گل شیطان رو ندیدین بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما ببینید واقعا قشنگ بود مخصوصا کسانی که ژانر عاشقانه/هیجانی/جنایی/معمایی دوست دارن ……….

    پاسخ

  12. یگانه

    اسفند 14, 1399

    سلام ببخشید من یه تکه کوچکی از یک فیلم دیدم امانمیدونم اسمش چیه
    پسره و دختره تو دانشگاه هستند پسره دختره رو هی اذیت میکنه اب میریزه رو صورتش و بعدش دستمال گچی به دختره میده و تا پاک کنه و صورتش گچی بشه بعد دختره رو میخواد سوپرایز کنه یک جعبع که به شکل جعبه حلقه رو بر میداره و توش صوصک میزار دختر رو میترسونه دختره ناراحت میشه ومدرسه ترک میکنه بعدش پسره دفتر نقاشی دختررو بر میداره و میبینی که دختر عکساش رو کشید لطفا بهم بگو اسمش چیه

    پاسخ

    • متین در پاسخ به یگانه

      اسفند 17, 1399

      اگر اسمشو فهمیدی به منم بگو برم ببینم

      پاسخ

  13. Trn

    بهمن 30, 1399

    آااا سریال افسانه روباه نه دم و زیبای حقیقی و اقای ملکه بهتریییینن

    پاسخ

    • Shima در پاسخ به Trn

      اسفند 17, 1399

      سریال چینی دختر تک شاخ من
      سریال چینی باغ شهاب سنگ
      سریال کره ای همسایه بغلی اکسو

      پاسخ

    • ashkan_dolatkhah در پاسخ به Trn

      اسفند 18, 1399

      عااااااااااااااااااااااالیه فوق العاده بود بی نظیر

      پاسخ

    • ashkan_dolatkhah در پاسخ به Trn

      اسفند 18, 1399

      فیلم کاراگاه زامبی رو حتما ببینید خیلی خفن بود…..

      پاسخ

    • ftm در پاسخ به Trn

      اسفند 20, 1399

      آقای ملکه عااالی بود از ته دل باهاش میخندیدم ولی از قسمتای آخرش خوشم نیومد
      زیبایی حقیقیم فقط اون سکانسش که دختره رفته بود خونشون خواهرشو آرایش کنه یهو هندفری توی گوش از اتاق اومد بیرون .. ینی سر اون صحنه من مردم از خنده

      پاسخ

  14. زهرا

    بهمن 21, 1399

    سلام میشه چند تا فیلم عاشقانه معرفی کنید که فضای شادی داشته باشه و پایانش هم خوش باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • Trn در پاسخ به زهرا

      بهمن 30, 1399

      دوبون سونگ زن قوی_عروس خدای اب

      پاسخ

      • زهرا در پاسخ به Trn

        بهمن 30, 1399

        سلام ممنون از راهنماییت ولی متاسفانه دوتاشو دیدم.

        پاسخ

    • محدثه در پاسخ به زهرا

      مهر 6, 1400

      اقای ملکه و خنده در وایکیکی۱ و من ربات نیستم (اینو من خودم خیلی دوس داشتم ) منشی کیم چشه و پسران فراتر از گل

      پاسخ

  15. زهرا

    بهمن 12, 1399

    سلام کسی سریال واحد 38 پلیس با بازی سئو این گوک رو دیده؟قشنگه؟عاشقانه هم هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

  16. صدرا

    بهمن 11, 1399

    من سریال کره ای زیاد دیدم
    اوائل از دیدن وارثان _ هیلر_ شکارچی شهر_ k2. و خاطرات الحمرا لذت بردم ولی با دیدن سریال my mister همه رنگ باختن. واقعا عالی بود با دیالوگ های قوی و مفاهیم عمیق
    بعد از دیدن این سریال دیگه از دیدن بقیه ی سریالها حس خوبی ندارم و توقعم بالا رفته. در یک کلام نامبر وان و به دور از کلیشه

    پاسخ

    • محدثه در پاسخ به صدرا

      مهر 6, 1400

      من ربات نیستم بنظرم خیلی خوب بود منم این فیلمایی که تو دیدی رو دیدم اما اینو بیشتر از همه دوس داشتم بنطرم بقیه فیلم به اندازه اون قسنگ نبوده

      پاسخ

  17. Exo_kyung

    بهمن 3, 1399

    بین اینا تو هم انسانی و باستد بهترینن❤❤❤تو هم انسانی رو حتما ببینید

    پاسخ

  18. هچ

    دی 30, 1399

    سلام
    سریال های هیلر شکارچی شهر سرنوشت افسانه دریای آبی ومرا ذوب کن (یا به آرومی ذوبم کن یا ذوبم کن یه همچین چیزایی 😐😂) و ‌k2ب نظرم جالب میومد …
    میشه یکی بهم بگه سریال جذاب دیگ ای ک با این علاقه من بخوره چیه!؟
    ژانرش میشه حدودا اکشن عاشقانه هیجانی….
    نمی‌خوام دبیرستانی باشه مگر اینکه خیلی خاص باشه

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به هچ

      بهمن 3, 1399

      ژانر های اکشن و عاشقانه:سلام هیولا-صداتو میشنوم -وقتی تو خواب بودی-پینوکیو- بی خانمان- نسل خورشید-دکتر غریبه
      سریال دبیرستانی :وارثان-بوسه شیطنت آمیز
      سریال های w/ایمان/ملکه کی/بک دونگ سو دلاور/سلطنت ابدی/بهترین ضربه/اینها هم سریال های خوبی هستند!(ملکه کی و بک دونگ سو دلاور رو بشدت توصیه میکنم)

      پاسخ

      • هچ در پاسخ به زهرا

        بهمن 5, 1399

        صداتو میشنوم و وقتی تو خواب بودی و وارثان و بوسه شیطنت آمیر رو دیدم ولی ب نظرم ضعیف میان
        Wو ایمان و سلطنت ابدی و تو از ستاره ها اومدی خوب بودن
        مرسی از شما

        پاسخ

    • زهرا در پاسخ به هچ

      بهمن 3, 1399

      سریال شریک مشکوک هم هیجانی و عاشقانه است/
      سریال تو از ستاره ها اومدی هم کمدی و وعاشقانه و تخیلی هست.

      پاسخ

    • Army در پاسخ به هچ

      بهمن 11, 1399

      سلام
      من خیلی سریال دیدم اگه بخوام بهت معرفی کنم
      افسانه روباه نه دم و عقش کتابچه راهنماست و زیبایی حقیقی(مدرسه ایه پلی خیلی خوبه چون خودمم از مدرسه ای خوشم نمیاد اما این خوبه) و هتل دل لونا و افسانه دریای ابی و افسانه سلطنت ابدی و اغواگر ماهر و اقای ملکه و هوارانگ و سیندرلا و چهار شوالیه
      دیگه یادم نیس😂

      پاسخ

      • هچ در پاسخ به Army

        بهمن 16, 1399

        راستش افسانه روباه نه دم رو یکمی دیدم دیگ دلم نخواست ببینمش ی طوری بود 😬
        ولی افسانه دریای ابی و سلطنت ابدی خوب بود
        😂😂مرسی 😊

        پاسخ

    • تی ان در پاسخ به هچ

      بهمن 13, 1399

      وااایاگه افسانه دریای ابی رودیدی و خوشت اومده حتما زن قوی دو بون سو، منشی کیم چشه ، و ست بیول تازه کار رو حتما ببین
      سریال مدرسه ای هم پسران برتر از گل از همه بهتر بود .
      فایتینگ

      پاسخ

      • هچ در پاسخ به تی ان

        بهمن 16, 1399

        بله دو بونگ‌سون دختر قوی بانمکه

        پاسخ

      • هچ در پاسخ به تی ان

        بهمن 16, 1399

        ی پ اومد چی بود😐😂
        دوبونگ‌سون دختر قوی رو دیدم بانمک بود مرسییی
        فایتینگ🙃

        پاسخ

    • الا در پاسخ به هچ

      بهمن 19, 1399

      اغواگر بزرگ رو ببین خیلی قشنگه مدرسه ای نی یعنی از مدرسه فارغ التحصیل شدن بعد هیجانش متوسطه ولی داستان عشقش متفاوته خیلی قشنگه در کل عررر

      پاسخ

      • هچ در پاسخ به الا

        بهمن 21, 1399

        😂😂😂😂😂تنکس

        پاسخ

    • زهرا در پاسخ به هچ

      بهمن 22, 1399

      سلام سریال قهرمان عجیب من رو حتما ببین خیلی قشنگه….

      پاسخ

  19. ریحاته

    دی 22, 1399

    سلام من خیلی از این سریالهایی که گفتین دیدم واقعا عالی بودن
    و به بقیه هم اینا رو پیشنهاد میکنم ببینین
    اینا بهترین سریالای کره ای که من دیدم هستن
    دوبونگ سون زن قوی
    آلارم عشق که بهترین سریال توی عمرم بود واقعا عالی بود
    پسران برتر از گل
    و دبلیو

    پاسخ

  20. Raha

    آذر 9, 1399

    سلام اسم ی سریال میخواستم ک پسره و دوستاش دختره رو توی مدرسه اذیت میکنن تا اینک بعد چند وقت پسره عاشق دختره میشه‌.
    موهای پسره صورتیه و دختره هم عینکیه😂اگه اسمشو میدونین بهم بگین لطفا

    پاسخ

    • احمد در پاسخ به Raha

      آذر 16, 1399

      دختر آتشین

      پاسخ