لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018

بدون شک امروزه درام های کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گرچه تماشای سریال های آمریکایی و بریتانیایی انگلیسی زبان را دوست داریم، اما به نظر می رسد که این سریال ها کمی تکراری شده اند. گرچه سریال های زیبایی وجود دارند، سریال هایی که ذهن و روح تان را به چالش می کشند، اما کمی تغییر به کسی آسیب نمی رساند. سریال های کره ای می توانند مفاهیم جدیدی را معرفی کنند. حتی اگر آن ها داستان های مشابه ای را ایفا کنند، اما آن را به شیوه متفاوتی بیان خواهند نمود.

هر بخش جهان به گونه ای متمایز است و آشنایی با فرهنگ و سبک های زندگی متفاوت بسیار جالب خواهد بود. نه اینکه برخی از فرهنگ ها بهتر باشند، حقیقت این است که تفاوت ایجاد شده می تواند جالب باشد. شهرت روزافزون سریال های کره ای ثابت می کند که مردم از تجربه های جدید خوششان می آید. با استفاده از زیرنویس ها می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. در این مقاله می خواهیم بهترین سریال های کره ای را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال تماشای سریال دیگری هستید پس این فهرست را دنبال کنید. با پروشات همراه باشید.


17. هنوز 17 – Still 17 – 2018

زمانی که گونگ وو-جین هفده ساله بود، تجربه وحشتناکی داشت. این موضوع بر ذهن جوانش تاثیر گذاشت و دیگر نمی توانست رابطه ای را آغاز کند. زمانی که سئو-ری هفده ساله بود، بیهوش شد. 13 سال بعد وقتی به هوش آمد، کاملا گیج شده بود. او از لحاظ جسمی یک زن بالغ اما از لحاظ روحی هنوز یک نوجوان بود. زمانی که وو-جین و سئو-ری باهم روبه رو می شوند، بخشی از زندگی خود را تجربه می کنند که هرگز تجربه نکرده بودند. آن ها عاشق هم شده و داستان زیبایی پدید می آید.

همچنین بخوانید: نگاهی به فیلم های دارن آرنوفسکی: از عدد پی تا مادر!


16. پدر بد – Bad Papa – 2018

یک فرد برای رسیدن به رویاهایش باید سخت تلاش کند. و با انجام این کار باید برای رسیدگی به زندگی اش هم پشتکار بیشتری داشته باشد. یو جی-چئول در جوانی به بهترین شکل زندگی کرده است. او یک بوکسور بی رقیب است، با دختر رویاهایش ازدواج کرده و پر از شور زندگی است. اما با شکست در یک مسابقه سابقه اش زیرسوال رفته و ورق برمی گردد. درنتیجه او به یک فرد شسکت خورده و افسرده بدل می شود. این موضوع او را از همسر و دخترش که درنتیجه این شکست تحت تاثیر قرار گرفته اند، دور می کند. اما زندگی یک شانس دیگر به او می دهد تا همه چیز را سامان بخشد. آیا او می تواند به روزهای اوج بازگردد؟ و برای رسیدن به آن حاضر است از چه چیزی بگذرد؟

همچنین بخوانید: فلسفی ترین فیلم های کل تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


15. به وایکیکی خوش آمدید – Welcome to Waikiki – 2018

سه مرد با رویاهای مختلف به دلیل داشتن یک شکست مشترک در کنار هم قرار می گیرند تا همه چیز را جبران کنند. کانگ دونگ-گو آدم بدی نیست، اما اتفاقات بدی برایش رخ می دهد. هرجا که برود و هرکاری که انجام دهد بدشانسی او را رها نمی کند. او دوست دارد یک کارگردان بزرگ باشد اما نمی داند چگونه می تواند به آن جا برسد. پدر لی  جون-کی یک بازیگر موفق بود، و جون-کی هم دوست داشت مانند پدرش یک بازیگر شود. اما استعداد او تحسین نشده و در نقش های فرعی حضور می یابد. بونگ دو-سیک یک نویسنده است اما نمی تواند در این عرصه چندان فعال باشد. این سه تن تصمیم می گیرند در کنار هم یک مسافرخانه به نام وایکیکی باز کنند. و در آنجاست که ماجراهای جدیدی پیش می آید و شخصیت های دیگری هم به داستان آن ها وارد می شوند.

همچنین بخوانید: 18 فیلم بحث برانگیز کل تاریخ سینما : از خشونت و وحشت تا سیاست


14. به افتخار شما – Your Honour – 2018

دوقلوها رابطه وصف نشدنی دارند و گرچه برخی از دوقلوها (دوقلوهای همسان) ظاهر یکسانی دارند، شخصیت هایشان متفاوت است. آنقدر متفاوت که ممکن است مسیر متفاوتی را برگزینند. هان کانگ-هو درست نقطه مقابل برادرش هان سو-هو بود. درحالی که سو-هو یک قاضی مشهور و خوش سابقه بود، اما کانگ-هو چندان موفق نبود. او به دلیل اعمال گذشته اش شهرت خوبی نداشت و پنج بار دستگیر شده بود. اما گم شدن برادرش اوضاع تغییر می کند. کانگ-هو متوجه می شود که می تواند با کمک جایگاه برادرش این راز را حل کند. بنابراین تصمیم می گیرد خود را به جای او جا بزند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم روان شناسی تاریخ سینما که اثری عمیق روی شما می گذارند


13. فرزندان هیچکس – Children of Nobody – 2018

ذهن انسان یک راز است و روان شناسی سعی می کند این راز را بگشاید. با افزایش سن به دلیل رخ دادن برخی حوادث فکر می کنیم. به عنوان یک بزرگسال زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود لب به سخن می گشاییم. و این حرفه روانشناس کودک را دشوارتر و مهم تر می کند. چا وو-کیونگ یک روان شناس کودک است که در حرفه اش موفق می باشد و درحالی که کودکان را به خوبی درک می کند اما با دیدن یک کودک عجیب به چالش برمی خورد. به زودی فرصتی می یابد تا راز این کودک را کشف کند و اشعار به کمک اش می آیند.

همچنین بخوانید: نگاهی به سینمای آندری تارکوفسکی: رده بندی هر 7 فیلم مفهومی و شاعرانه تارکوفسکی


12. دنیای بیرون پتوها خطرناک است – It’s Dangerous Beyond the Blankets – 2017-2018

درحالی که برخی از مردم از بیرون رفتن، بودن با دیگران و تفریح لذت می برند، برخی از مردم از این کارها خوششان نمی آید. این گروه دوست دارند به جای بیرون رفتن بخوابند. زیرا گرمای زیر پتو و نرمی تختخواب شان را به هرچیز دیگری ترجیح می دهند. این مردم خانه نشین هستند و اگر شما هم یکی از آن ها هستید باید این سریال را تماشا کنید. بهترین مورد آن این است که می توانید از روی تخت به تماشای آن بنشینید. در این برنامه تلویزیونی گروهی از خانه نشین ها به دور هم جمع شده و باید ماجراجویی های جدید را تجربه کنند. سری دوم این سریال نیز پخش شده و با واکنش مثبت منتقدین و مردم مواجه گشته است.

همچنین بخوانید: پیش بینی نامزدهای بهترین فیلم برای مراسم اسکار 2019


11. رستوران چهار چرخه – Four-Wheeled Restaurant – 2018

چه کسی خوراکی دوست ندارد؟ به همین دلیل است که سریال هایی مانند “سرآشپز استرالیا” (MasterChef Australia) در بین مردم معروف شده اند. این نوع برنامه ها غذاهایی را که هرگز امتحان نکرده ایم، تکنیک های سرآشپزهای حرفه ای و فرصت های شغلی در آشپزی، را معرفی می کنند. “رستوران چهار چرخه” نیز یک برنامه تلویزیونی درباره غذاست که از بسیاری جهات با برنامه های دیگر متفاوت می باشد. این برنامه در در جه اول رقابتی نیست. بلکه درباره یافتن اعتبار است. شاید در آمریکا باشید و بتوانید به راحتی غذای تایلندی بیابید، اما آیا این غذا واقعا تایلندی است؟ آشپزهای کره ای که آشپزی کشورهای دیگر را بلد هستند به کشورهای دیگر سفر می کنند و برای مردم آن کشور غذا می پزند تا آشپزی خود را بهتر کنند. آیا جالب به نظر نمی رسد؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


10. آقای سان شاین – Mr Sunshine – 2018

سال های اولیه 1900 برای کره جنوبی سال های دشواری بود و داستان این سریال نیز در همین دوره رخ می دهد. یوجین در یک خانواده فقیر به دنیا آمد و برای رهایی از فقر به ایالات متحده می رود. پشتکار و تلاش او باعث می شود در حرفه و زندگی اش موفق باشد. او افسر ارتش آمریکا شده و به زادگاهش بازمی گردد. او دختری را دیده و در نگاه اول عاشق او می شود. سپس متوجه نقشه های سیاهی می شود که تمدن کشورش را به خطر می اندازد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم عجیب و غریب تاریخ سینما که باید ببینید


9. سوتس – Suits – 2018

یکی از مشهورترین برنامه های تلویزیونی آمریکایی ها، که در ابتدا در ژاپن ساخته شده بود و سپس کره ای ها نیز نسخه مخصوص خود را ساختند. داستان یک وکیل موفق که یک مرد جوان با حافظه خارق العاده را کشف می کند. گرچه مدرک حقوق ندارد اما در شرکت وکیل معروف استخدام می شود. آن ها تنها باید رازهای خود را پنهان کنند. اگر شک برانگیز نباشند کسی به دنبال شان نخواهد آمد. با این حال رازشان برملا خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی20 فیلم برتر سینما که ذهن بیننده را به چالش می کشند


8. ورشکسته – Busted – 2018

رازگشایی همیشه یک کار مهیج است. و از آنجاییکه در زندگی روزمره رازگشایی چندانی نداریم به سریال ها و برنامه های جذاب کارآگاهی روی می آوریم. در این سریال، گروهی از کارآگاه های معروف به یک پرونده را می یابند. سپس متوجه می شوند تراشه ای حاوی DNA کارآگاه های معروف جهان در آنها کشت شده است. آن ها جزی از یک عملیات سری هستند و توسط یک رهبر شرور رهبری می شوند. هر قسمت با قسمت دیگری ادامه یافته و این DNA ها در حل پرونده ها به این افراد کمک می کنند. فصل دوم ان سریال پخش خواهد شد و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم با پیچیده ترین پایان بندی ها در تاریخ سینما


7. شاهزاده بزرگ – Grand Prince – 2018

عشق انگیزه بسیاری از چیزهاست. زمانی که یک فرد در مرکز عشق دو نفر قرار می گیرد داستان پیچیده خواهد شد. مخصوصا اگر این دو با هم برادر باشند. داستانی اقتباسی از شاهزاده بزرگ آنپیونگ و پادشاه سجو درباره مثلث عشقی دو برادر به یک زن که آن دو را در مقابل هم قرار می دهد. لی کانگ برادر بزرگ تر و ولیعهد است که بسیار بلندپرواز بوده و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود. او به دنبال سونگ جا-هیون است. یک دختر زیبا و محترم که به شاهزاده احترام گذاشته اما عاشق او نیست، بلکه عاشق لی هوی است، برادر جوان تر لی کانگ. با اضافه شدن سیاست های دربار، داستان پیچیده تر می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


6. مهمان – The Guest – 2018

یون هوا پیونگ با توانایی های روانی به دنیا آمد و گرچه چیزهای وحشتناکی را میبیند، اما ترسناک ترین تجربه او درباره سون بود. سون شرورترین اهریمنی است که نه تنها فرد تسخیر شده را کنترل می کند، بلکه اهریمن های دیگر را نیز تحت کنترل خود درمی آورد. چوی یون و کانگ کیل-یونگ تنها فرزندان خانواده ای هستند که به دست شیاطین افتاده اند. چوی یک کشیش شد و شیوه احضار را آموخت. کانگ مانند پدرش کارآگاه شد، اما هنوز هم درباره موجودات ماورایی شک دارد. در این میان سون ظاهر می شود. آیا این افراد می توانند مانع سون شوند؟ یا اینکه به دام شیاطین می افتند؟

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


5. آقای میستر – My Mister – 2018

سه برادر روش زندگی متفاوتی دارند. برادر بزرگ تر، پارک سانگ-هون فردی است که در دشوارترین شرایط شادی را می یابد. اما در حرفه اش چندان موفق نیست. برادر کوچک تر، پارک کی-هون قرار بود در بزرگسالی کارهای درست انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. او مدت زمان طولانی در یک جا گیر افتاده است. برادر وسط، شرایط بهتری دارد. پارک دونگ-هون در یک شرکت معماری کار کرده و تقریبا موفق است. رقابی او سعی دارند او را کنار بزنند، و اینجاست که لی جی-ان وارد می شود. او باید اعتماد دونگ –هون را جلب کرده و سپس او را شکست دهد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


4. زنده – Live – 2018

این سریال بر گروهی از افسران پلیس تمرکز می کند که جایگاه های شغلی بالاتر تا پایین تر یک اداره را به خود اختصاص داده اند. هر کدام از آن ها در زندگی شخصی یا کاری خود با مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. هان جونگ-او در کاری که انجام می دهد موفق است، اما به عنوان یک پلیس زن در برخورد با همکاران مرد خود مشکل دارد. یئوم سانگ-سو از زمان اخراج از ارتش با مشکلات زیادی رو به رو شده است. او حتی در زندگی عادی خود نیز دچار مشکل است. اوه یانگ-چون به دلیل موفقیت در حل کردن جرایم به ارتقا شغلی دست می یابد، اما با ارتکاب تنها یک اشتباه به آسانی کنار گذاشته می شود.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


3. تو انسان هستی؟ – Are You Human؟ – 2018

او لورا یک دانشمند نابغه بود که زندگی اش را به کارش اختصاص داده است. همین کار باعث می شود از پسر جوانش، نام شین، فاصله بگیرد و در نتیجه پسرش را از او بگیرند. او در طی سال ها نتوانسته این مشکل را حل کند، به همین دلیل در طی سال ها چند ربات هوش مصنوعی شبیه پسرش ساخته است. زمانی که پسرش بزرگ می شود، وارث چایبول شده و در موقعیت خطرناک قرار می گیرد. پس از مدتی براثر یک حادثه به کما رفته و مادرش تصور می کند دشمنان ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. درنتیجه شرایط او را فاش نکرده و یک هوش مصنوعی به جای او به شرکت می فرستد تا وظایف او را انجام دهد. کانگ سو-بونگ زمانی که رفتار متفاوت هوش مصنوعی مشابه نام شین را میبیند، به او شک کرده و رفته رفته به ربات مشکوک می شود، درنتیجه شرایط پیچیده تر خواهد شد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش سوم)


2. مدیریت برتر – Top Management – 2018

علاوه بر سینمای کره، در سال های اخیر موسیقی کره نیز شهرت یافته است. پاپ کره یک صنعت رقابتی است که شهرت داشته و البته تقاضا در این عرصه نیز بالاست. S.O.U.L یک گروه چهار نفره است که به صنعت موسیقی راه یافته اما به دلیل رقابت بالا و تبلیغات پایین، نمی توانند به جایگاه خوبی دست یابند. اما با آشنایی با یک زن همه چیز تغییر می کند. این زن مدیر برنامه آن ها شده و در صنعت موسیقی کره به آن ها کمک می کند. اما موفقیت او بی دلیل نیست، او می تواند آینده را ببیند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش دوم)


1. مادر – Mother – 2018

همیشه برای مردم اتفاقات بد رخ می دهد. گرچه اغلب درباره آن ها خبر نداریم اما معمولا در معرض آن ها قرار می گیریم. در این شرایط افراد احساس بیچارگی داشته و نمی دانند که چکار کنند. اما سوال این است که شرایط همیشه به همین گونه می ماند؟ اگر بدانیم اتفاق بدی در شرف وقوع است چگونه می توانیم به زندگی ادامه دهیم؟ یک فرد تا چه زمانی می تواند دیگران را نجات دهد؟ زمانی که یک معلم متوجه می شود یکی از شاگردهایش در خانه آزار دیده با این سوالات مواجه می شود. او گام جدیدی برداشته و می خواهد مانع شرایط سخت کودک شود. درنتیجه کودک را دزدیده و مانند مادرش رفتار می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش اول)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (209)

بستن فرم

  1. نسیم

    آذر 8, 1399

    سلام،وقت بخیر اسم یک فیلم کره ای رو میخواستم،زن چاق،و خیانت شوهرش رو میبینن می‌ره عمل زیبایی میکنه،و بعد کاری میکن شوهرش عاشقش میشه.یک قسمت کوتاهی از این فیلم رو دیدم ولی اسمش نمی‌دونم چی.ممنون میشم بگین

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به نسیم

      دی 30, 1399

      سریال تولد یک زیبا

      پاسخ

  2. زهرا

    آذر 6, 1399

    سلام ، میشه چند تا فیلم که ژانرش شبیه شکارچی شهر و هیلر باشه معرفی کنید؟

    پاسخ

  3. کارولاین

    آبان 17, 1399

    فیلم
    عاشقان ماه
    پسران فرا تر از گل
    وارثان
    ایا تو هم انسانی
    شاهزاده زیر شیر وانی
    هتل دل نونا
    دوبونگ سون زن قوی
    شکارچی شهر
    سلیقه شخصی
    دریای آبی
    هوارانگ
    دابلیو
    افسانه خورشید ماه
    دختر تکشاخ
    بانوی منحصر بفرد
    افسانه روباه نه دم
    ببر و گل رز

    حتما این فیلم ها رو ببنید

    پاسخ

  4. ریحانه

    آبان 9, 1399

    فیلم هایی که دیده ام وخیلی قشنگ بودن :
    وارثان
    توزیبایی
    هتل دل لونا
    عاشقان ماه
    دوبونگ سون زن قوی
    همسایه بغلی اکسو
    ملکه سازان پنهان
    شکارچی شهر
    دریای ابی
    پینوکیو
    باران عشق
    زیبای درون
    به توکه زیبایی

    پاسخ

  5. ریحانه

    آبان 9, 1399

    میشه فیلم از چانیول از اکسو بهم معرفی کنید

    پاسخ

    • لیلا در پاسخ به ریحانه

      آبان 12, 1399

      سریال خاطرات الحمرا و فیلم من با یک آنتی فن ازدواج کردم

      پاسخ

  6. ریحانه

    آبان 9, 1399

    میشه فیلمی مثل هتل دل لونا بهم معرفی کنید؟

    پاسخ

  7. ریحانه

    آبان 9, 1399

    سلام ببخشید میشه چندتا فیلم بهم معرفی کنید که خیلییییی پرطرفدار و زیبا باشه ممنون میشم

    پاسخ

    • NANI در پاسخ به ریحانه

      آبان 11, 1399

      این ده تا سریال جزو پر طرفدارترین سریال های عاشقانه ی کره ایه.
      1. Crash Landing on You / سقوط اضطراری بر روی تو
      2. Descendants of the Sun / نسل خورشید
      3. My Love From The Star / عشق م ناز ستاره ها اومده
      4. Goblin / گابلین
      5. Kill Me, Heal Me / بکش و خلاصم کن
      6. City Hunter / شکارچی شهر
      7. Reply 1997 / پاسخ به 1997
      8. Secret Garden / باغ مخفی
      9. Mister Sunshine / آقای آفتاب
      10. Cheese in the Trap / پنیر در تله
      و این سریال ها هم تو مایه های هتل دلونا ست.
      1. A Korean Odyssey / یک ادیسه ی کره ای
      2. W: Two Worlds / دبلیو دو جهان
      3. Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo / عاشقان ماه
      5. Arang and the Magistrate / آرانگ و دادرس
      6. Oh My Ghostess / اوه روح من
      7. 49 Days /49 روز
      8. Mirror of the Witch / آینه ی جادوگر
      9. Black / سیاه
      10. Uncontrollably Fond / عشق بی پروا
      امیدوارم خوشتون بیاد.

      پاسخ

      • نمد در پاسخ به NANI

        اسفند 22, 1399

        سلام میشه یکی به من سریال های کره ای کمدی معرفی کنه من واقعا عاشق ژانر های کمدی هستم

        پاسخ

    • TRN در پاسخ به ریحانه

      بهمن 30, 1399

      سونبه رژ نزن _در حال پخش_عاشقان ماه_دوبون سونگ زن قوی _ اقای ملکه _ تو فوق العاده ای

      پاسخ

  8. علی

    مهر 24, 1399

    سلام سریال دختر تک شاخ من و تو زیبایی رو دیدم خیلی واسم جذاب بود سریال های مشابه اون ها اگه میشناسید ممنون میشم بگید.

    پاسخ

    • NANI در پاسخ به علی

      مهر 25, 1399

      این سریال ها رو بهتون پیشنهاد می کنم و بعید میدونم که خوشتون نیاد.
      1.To the Beautiful You / به تو که زیبایی
      2.Coffee Prince / کافه پرنس
      3.Princess Hours / روزگار شاهزاده
      4.Boys Over Flowers / پسران برتر از گل
      5.Cinderella and Four Knights / سیندرلا و چهار شوالیه
      6.Moonlight Drawn by Clouds / مهتاب نقاشی شده ابرها
      7.Dream High / رویای بلند
      8.Flower Boy Ramen Shop / گل پسر رشته فروش
      9.Fight For My Way / نبرد در راه من
      10.Sungkyunkwan Scandal / رسوایی سونگ کیون کوان
      11.The Heirs / وارثان
      12.Personal Taste / ضائقه ی شخصی
      13.My Love From Another Star / عشق من از ستاره ها اومده
      14.My Princess / پرنسس من
      15.Strong Woman Do Bong Soon / زن قوی دو بونگ سون
      16.My Girlfriend Is a Gumiho / دوست دختر من روباه نه دمه
      17.The Greatest Love / برترین عشق
      18.I Am Not a Robot / من ربات نیستم
      امیدوارم خوشتون بیاد.

      پاسخ

      • Bonny در پاسخ به NANI

        آذر 27, 1399

        این سریالا بیشتراش آبکیه وداستانای ساده و آبکی

        پاسخ

  9. Jerome

    مهر 19, 1399

    والا این سریالایی که معرفی کردین به جز سه چهارتاشون بقیه شون محبوب نیستن :/

    پاسخ

  10. z.k

    شهریور 18, 1399

    من قبلا یه سریال کره ای دیدم یه قسمتشو
    که دو تا گروه موسیقی با هم مسابقه میزارن که یکی موسقی پاپ بود و یکی دیگه سنتی بعد شرط مسابقه این بود که هرکی باخت تا 1 سال باید خدمتکار طرف برنده باشه و دختره وسط اجرا سیم سازش پاره میشه و میبازه
    خیلی دنبالش گشتم میشه اگه کسی میدونه اسمش رو بگه؟؟

    پاسخ

    • هنا در پاسخ به z.k

      شهریور 21, 1399

      سلام اسمش عاشقم شدی یا ضربان قلب هستش

      پاسخ

    • Miss mary در پاسخ به z.k

      مهر 2, 1399

      سلام اسم سریالش عاشقم شدی یا ضربان قلب 😘

      پاسخ

  11. a.m

    شهریور 6, 1399

    حتتما حتما حتما سریال دبلیو رو ببینین فووووق العادس
    و اینکه میشه چنتا سریال مثل دبلیو بهم معرفی کنین؟

    پاسخ

    • NANI در پاسخ به a.m

      شهریور 13, 1399

      بهتون اطمینان میدم که این سریال ها کاملا باب میل شماست.
      1.My Love From Another Star / عشق من از ستاره ها اومده
      2.Pinocchio / پینوکیو
      3.Hotel Del Luna / هتل دلونا
      4.While You Were Sleeping / وقتی تو خواب بودی
      5.Strong Woman Do Bong Soon / زن قوی دو بونگ سون
      6.The Bride of the Water God / عروس الهه ی آب
      7.Goblin / گابلین
      8.I Am Not a Robot / من ربات نیستم
      9.The Legend of the Blue Sea / افسانه ی دریای آبی
      10.Romance is a Bonus Book / عشق یک کتاب جایزه است
      11.Memories of the Alhambra / خاطرات الحمرا
      12.A Korean Odyssey / یک ادیسه ی کره ای
      13.Descendants of the Sun / نسل خورشید
      14.City Hunter / شکارچی شهر
      15.Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo / عاشقان ماه
      16.Healer / شفا دهنده
      17.The K2 / کی 2
      18.My Girlfriend Is a Gumiho / دوست دختر من روباه نه دمه
      19.Vampire Flower / گل خون آشام
      20.Oh My Venus / اوه ونوس من
      21.Arthdal Chronicles / تاریخ آرسدال
      22.My Secret, Terrius / تریوس مخفی من
      23.Encounter / رویارویی
      24.The King in Love / پادشاه عاشق
      امیدوارم خوشتون بیاد.

      پاسخ

      • M در پاسخ به NANI

        اسفند 19, 1399

        سلام
        ببخشید میشه چندتا سریال مثل سریالای زن قوی دو بونگ سون و عشق مخفی رو معرفی کنید !؟ سریال هایی که دانشگاهی یا تو شرکت هستن یا حتی سریال هایی که به اجبار باهم دوست میشن و در اخر عاشق هم میشن
        ممنونم

        پاسخ

    • علی در پاسخ به a.m

      آبان 21, 1399

      بله واقعا سریال دبلیو عالی و بی نظیر بود سریال تو فوق العاده ای هم باحال بو و سریال فروشگاه ست بیول تازه کار این ها عالی بودن

      پاسخ

  12. melika

    شهریور 3, 1399

    سلام.
    ببخشيد ميشه يك سريال مثل منشي كيم چشه يا شريك مشكوك معرفي كنيد😁

    پاسخ

    • NANI در پاسخ به melika

      شهریور 3, 1399

      این سریال ها باید مناسبتون باشه.
      1.I Am Not a Robot / من ربات نیستم
      2.Cinderella and Four Knights / سیندرلا و چهار شوالیه
      3.Romance is a Bonus Book / عشق یک کتاب جایزه است
      4.Descendants of the Sun / نسل خورشید
      5.Fight For My Way / نبرد در راه من
      6.Crash Landing on You / سقوط اضطراری بر روی تو
      7.To the Beautiful You / به تو که زیبایی
      8.Oh My Venus / اوه ونوس من
      9.It’s Okay, That’s Love / مشکلی نیست این عشقه
      10.Kill Me, Heal Me / بکش وخلاصم کن
      11.Princess Hours / روزگار شاهزاده
      12.Birth of a Beauty / تولد یک فرشته
      13.Because This Is My First Life / چون این اولین زندگی من است
      14.Strong Woman Do Bong Soon / زن قوی دو بونگ سون
      15.While You Were Sleeping / وقتی تو خواب بودی
      16.Healer / شفا دهنده
      17.A Korean Odyssey / یک ادیسه ی کره ای
      18.My Love From Another Star / عشق من از ستاره ها اومده
      19.Jealousy Incarnate / حسادت آشکار
      20.ID: Gangnam Beauty / آیدی من خوشگل گانگامه
      21.Full House / خانه ی کامل
      22.My Secret, Terrius / تریوس مخفی من
      23.Arang and the Magistrate / آرانگ و دادرس
      24.The Heirs / وارثان
      25.Encounter / رویارویی
      26.I Remember You / بخاطر سپردمت
      27.Moonlight Drawn by Clouds / مهتاب نقاشی کشیده شده با ابرها
      28.Radio Romance / رادیو عاشقانه
      29.Cheer Up! / تشویق کن
      امیدوارم خوشتون بیاد.

      پاسخ

      • melika در پاسخ به NANI

        شهریور 12, 1399

        ممنونم❤️

        پاسخ

      • Ati در پاسخ به NANI

        مهر 14, 1399

        من عاسق وارثانم هنوز برام جذابیت داره ی سریال مثل اون بهم معرفی کنید

        پاسخ

        • NANI در پاسخ به Ati

          مهر 15, 1399

          این سریال ها تقریبا شبیه وارثانه.
          1.Boys Over Flowers / پسران برتر از گل
          2.Cinderella and Four Knights / سیندرلا و چهار شوالیه
          3.Princess Hours / روزگار شاهزاده
          4.Personal Taste / ضائقه ی شخصی
          5.School 2017 / مدرسه 2017
          6.Cheer Up! / تشویق کن
          7.Dream High / رویای بلند
          8.You Are Beautiful / تو زیبایی
          9.Coffee Prince / کافه پرنس
          10.To the Beautiful You / به تو که زیبایی
          11.Flower Boy Ramen Shop / گل پسر رشته فروش
          12.Pinocchio / پینوکیو
          13.The Legend of the Blue Sea / افسانه ی دریای آبی
          14.I Am Not a Robot / من ربات نیستم
          15.Reply 1997 / بازگشت به 1997
          16.Love Alarm / زنگ خطر عشق
          17.Extraordinary You / تو فوق العاده ای
          18.Cheese in the Trap / پنیر در تله
          امیدوارم خوشتون بیاد.

          پاسخ

          • مهدی در پاسخ به NANI

            اسفند 8, 1399

            سلام میشه چند تا سریال در سبک نابودی دنیا یا مسافرت زمات معرفی کنی یا چند تا سریال که میخ کوبم کنه پای صفحه نمایش ممنونم

            پاسخ

      • ŊIKÎE در پاسخ به NANI

        فروردین 24, 1400

        همه اینا کره ای ان؟

        پاسخ

    • hanie در پاسخ به melika

      بهمن 7, 1399

      وای منم این دو تا سریالو خیلی دوست داشتم. میشه یکی دوتا سریال تو این ژآنر که از همش قشنگ تره رو بگید. مخصوصا منشی کیم چشه عالی بود

      پاسخ

    • ★★ در پاسخ به melika

      اردیبهشت 8, 1400

      زندگی خصوصی او مثل منشی چشه است همون دختره هم توش بازی می کنه خیلی جالبه

      پاسخ

  13. Hmmm

    مرداد 30, 1399

    اولا نمیدونم این مطلب چرا اینقدر کامنت داشت و بعدش اینکه سریال های کره واقعا خوب نیستن و این نظر من نیست و نظر کل منتقدانه، اگه وقت فیلم دیدن دارین پس فیلم های خوب ببینین

    پاسخ

    • NANI در پاسخ به Hmmm

      مرداد 31, 1399

      اولا که این بخش کامنت زیاد داره چون سریال های کره ای واقعا پر طرفدارن نه تنها تو ایران بلکه تو کل جهان به خصوص اروپا و آمریکا.بعدش ما جز خوبی تو سریال های کره ای چیز دیگه ای ندیدیم.حداقلش از فساد های اخلاقی سریال های آمریکایی تو سریال های کره ای خبری نیست.حالا اگه فساد های اخلاقی رو از سریال های آمریکایی پاک کنی داستان نیست و نابود میشه.اما شما ببینید کره ای ها چقدر خلاقن که بدون فساد های اخلاقی سریال های به این خوبی تولید کردن.اگه یه عده از منتقدها نظرشون در مورد سریال های کره ای منفیه در عوض خیلی هاشون نظرشون مثبته.همین یه ماه پیش داشتم نظر یه منتقد هالیوودی رو در مورد سریال سقوط بر روی تو رو میخوندم که آنچنان ازش تعریف میکرد که خدا میدونه و گفت که همسرش دوبار این سریال رو دیده ولی هنوز سیر نشده.
      ما وقتمون رو صرف سریال های مفسد آمریکایی نمی کنیم.حالا هر چقدر هم خوب باشن.اما سریال های کره ای واقعا قشنگ هستن و نمی تونید نظرتون رو به تحمیل کنید.
      سریال های کره ای انواع و اقسام داره و نمی تونید با تماشای دوتا سریال آبکی قضاوت کنید.مثلا سریال کینگدم و غریبه و بی خانمان و مادر و سیگنال و … از این ماست بندی ها نیست.یا مثلا سریال دایه جویونگ که اصلا قابل توصیف نیست.بدون گرافیک صحنه های جنگی جذاب تر از گیم آف ترونز
      رو به تصویر کشیده.فقط باید ببینید تا بفهمید که چی میگم.ولی باز هم سلیقه ایه.نمیشه چون سلیقه ی ما با بقیه متفاوته دیگران رو سرزنش کنیم.

      پاسخ

      • Sara در پاسخ به NANI

        شهریور 11, 1399

        دم ات گرم حرفات کاملا درسته

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به NANI

        بهمن 10, 1399

        سلام دوست عزیز..سریالی تو سبکای سریال سقوط بر روی تو رو میتونین معرفی کنین که درباره کره شمالی هم توش باشه؟سریال سقوط بر روی تو واقعا عالی بود

        پاسخ

    • هانا در پاسخ به Hmmm

      شهریور 15, 1399

      اون منتقد هیچی سرش نیست.اصلا چنین منتقدی رو باید دهنش رو گل گرفت که هیچ علمی از سینما نداره و اومده سریال های بی نظیر کره ای رو میگه بد.اگه واقعا سریال های کره ای خوب نیستن پس این همه تقلید هالیوود از فیلمنامه های کره ای برای چیه؟؟شما ها که می گید سریال کره ای بده باید پاسخگو این سوال باشید.

      پاسخ

    • ATI در پاسخ به Hmmm

      شهریور 23, 1399

      تا اونجایی ک من میدونم سریالهای کره ای طرفداران خیلی زیادی داره حتی میتونم بگم نصف مردم ایران کره ای میبینن

      پاسخ

      • شاهدبت در پاسخ به ATI

        اسفند 15, 1399

        جومونگ به تنهایی باعث شده بگیم نود ونه درصد فیلم کره ای میبینن

        پاسخ

      • ★★ در پاسخ به ATI

        اردیبهشت 8, 1400

        دقیقا⁦👌🏻⁩
        شاید اولین فیلمی که از کره ایا دیدی رو دوست نداشتی من اولین فیلمی که تو بچگی دیدم دونگی بود و وقتی بزرگ شدم هم پاستا و این دو فیلم باعث شدن که واقعا از سریال های کره خوشم بیاد.سریال های کره ای اکثرا دارن موضوع مهمی رو آموزش می دن.
        اگر شما خوشت نمیاد شاید فیلم کره ای دیدن رو با یه فیلم مزخرف شروع کردی که بعید می دونم همچین فیلم مزخرفی داشته باشه

        پاسخ

  14. آوا

    مرداد 22, 1399

    این سریال ها هم خیلی قشنگن –> 1.دوبونگ سو زن قوی 2.افسانه دریای آبی 3.بکش خلاصم کن 4.همسایه بغلی اکسو 5.او زیبا بود

    پاسخ

  15. fatemeh

    مرداد 18, 1399

    سلام . بی زحمت سریال کره ای معرفی کنید که موضوعش مثل سریال من ربات نیستم باشه‌. ممنون.

    پاسخ

    • ATI در پاسخ به fatemeh

      شهریور 23, 1399

      بچه ها من دنبال یه سریالیم ک اسمشو نمیدونم و تقریبا قدیمیه و برمیگرده حدودای سالی ک سریال دوست دختر من پخش میشد تقریبا اون سالها
      درباره دختریه ک یه خواهر دوقلو داشته و از خانواده ثروتمندیه و در کودکی به علت اتش سوزی همه فک میکنن اون مرده درحالی ک پیرزنی اونو نجات داده ولی نمیدونست دختر کیه برای همین خودش بزرگش میکنه و خواهرشم وقتی بزرگ میشه عاشق مردی میکشه ک کارگردانه. روزی ک خواهرش و اون پسر تو ماشین بودن تصادف میکنن چون دختره انگشترش میوفته کف ماشین و پسره در حین رانندگی هم خم میشه کمکش کنه تا انگشتر رو پیدا کنه. دختره میمیره ولی پسره زنده میمونه چندسال بعد پسره برای فیلمبرداری یکی از فیلماش میره در یکی از روستاها ک از قضا خواهر دوقلوعه دختر اونجا زندگی میکنه و….
      کسی این سریالو تا حالا دیده و میدونه اسمش چیه؟

      پاسخ

  16. Ava

    مرداد 12, 1399

    سریال با موضوع خوانندگی سراغ ندارید؟

    پاسخ

    • shakila در پاسخ به Ava

      مرداد 21, 1399

      سلام من خیلی وقته دنبال ی سریال هستم ولی اسمش رو نمیدونم موضوعش در مورد ی مرد که معروفه که ی دختری دستیارش هست و مرد عاشق دستیارش میشه براش لباس می خره و اینکه ی شبی میرم تو کافه مرد با ی نفر دعوا میشه و طرف میاد شیشه بطری بزنه تو سر مرد که دختره میاد جلوش و شیشه میخوره تو سرش

      پاسخ

      • گمنام در پاسخ به shakila

        مرداد 30, 1399

        دختر شیشه به سر😐🙄😂😂😂😂😂😂

        پاسخ

      • لیلا در پاسخ به shakila

        شهریور 26, 1399

        اسم سریالش درخشان ترین ستارس من اینو امروز تموم کردم با بازی تاعو عضو سابق اکسو هس 44 قسمته خیلی قشنگه

        پاسخ

    • ATI در پاسخ به Ava

      شهریور 23, 1399

      رویای بزرگ 1 و 2- تو زیبایی- کشاورز مدرن (البته بیشتر کمدیه)

      پاسخ

    • ★★ در پاسخ به Ava

      اردیبهشت 8, 1400

      رویای بلند دو فصل هم هست

      پاسخ

  17. سپیده

    تیر 29, 1399

    سلام
    به سریال های نام برده شده توسط دوستان، این هم اضافه شه خاای از لطف نیست،:
    سریال خاطرات الحمرا به سفارش بکه نتفلیکس ساخته شده(نویسنده ی سریال همان نویسنده ی سریال دبلیو هست)

    پاسخ

  18. مرضیه

    تیر 27, 1399

    سریال خوب از هر جهت یعنی تاریخ ارتدال ( تاریخ اسادل).
    ببینید صرر نمیکنید و به خودتون میگید کاش زودتر دیده بودم . و به بقیه هم توصیه ش میکنید. من بهش ۹ از ۱۰ میدم .

    پاسخ

  19. Rasta

    تیر 6, 1399

    لطفا نام سریال رابهم بگید منتظرم ممنون

    پاسخ

  20. Rasta

    تیر 6, 1399

    سلام خدمت دوستان و عوامل سایت من چند وقته دنبال سریالی میگردم که نه زیاد معروفه نه اسمشو میدونم نه اسم بازیگران چون انها هم معروف نیستند و من حالا بخشی از ان سریال را توضیح میدهم لطفا اگر می دانید نام سریال را به من بگوید که واقعا سپاسگزارم🙏🙏🙏😘 توضیحاتی درباره سریال: دختری عاشق مدیر یه شرکت بود که هر طور شده به بهانه ی کمک به اون و شرکتش با اون کار کرد و دختره بدون اینکه متوجه بشه داشت اطلاعاتی رو حتی از شرکت پدرش که دشمن تجارتی پسره بودبه اون میداد و پسره داشت از اون سو استفاده میکرد تا اینکه دختره فهمید و اونجا بود که من سکانسی از اون سریال دیدیم که دختره در حال مست کردن و بهم ریخته بود و پسره هم اسم دختره رو رسمی صدا میزد در حالی که داشت تو خیابون میگشت و به اون میگفت که متاسفه و اینکه دختره بهش گفت یه پسر پیدا میکنه و باهاش میگرده که تو حسودیت بشه وبا این حال پسره گفت هنوز میتونه با اون کار کنه و با کمال تعجب اونو در حالی که مست بود تو بغلش گرفت و هر چی میگف پسره هم می گفت باشه باشه ممنون که وقتتون رو گذاشتین و مطالعه کردین لطفا نام سریال رو بهم بگید خیلی ممنون🙂🙏

    پاسخ

    • سمیه در پاسخ به Rasta

      مرداد 1, 1399

      این که تعریف کردی شبیه جامعه مرفه هست حالا ببین اونه یا نه

      پاسخ