لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018

بدون شک امروزه درام های کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گرچه تماشای سریال های آمریکایی و بریتانیایی انگلیسی زبان را دوست داریم، اما به نظر می رسد که این سریال ها کمی تکراری شده اند. گرچه سریال های زیبایی وجود دارند، سریال هایی که ذهن و روح تان را به چالش می کشند، اما کمی تغییر به کسی آسیب نمی رساند. سریال های کره ای می توانند مفاهیم جدیدی را معرفی کنند. حتی اگر آن ها داستان های مشابه ای را ایفا کنند، اما آن را به شیوه متفاوتی بیان خواهند نمود.

هر بخش جهان به گونه ای متمایز است و آشنایی با فرهنگ و سبک های زندگی متفاوت بسیار جالب خواهد بود. نه اینکه برخی از فرهنگ ها بهتر باشند، حقیقت این است که تفاوت ایجاد شده می تواند جالب باشد. شهرت روزافزون سریال های کره ای ثابت می کند که مردم از تجربه های جدید خوششان می آید. با استفاده از زیرنویس ها می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. در این مقاله می خواهیم بهترین سریال های کره ای را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال تماشای سریال دیگری هستید پس این فهرست را دنبال کنید. با پروشات همراه باشید.


17. هنوز 17 – Still 17 – 2018

زمانی که گونگ وو-جین هفده ساله بود، تجربه وحشتناکی داشت. این موضوع بر ذهن جوانش تاثیر گذاشت و دیگر نمی توانست رابطه ای را آغاز کند. زمانی که سئو-ری هفده ساله بود، بیهوش شد. 13 سال بعد وقتی به هوش آمد، کاملا گیج شده بود. او از لحاظ جسمی یک زن بالغ اما از لحاظ روحی هنوز یک نوجوان بود. زمانی که وو-جین و سئو-ری باهم روبه رو می شوند، بخشی از زندگی خود را تجربه می کنند که هرگز تجربه نکرده بودند. آن ها عاشق هم شده و داستان زیبایی پدید می آید.

همچنین بخوانید: نگاهی به فیلم های دارن آرنوفسکی: از عدد پی تا مادر!


16. پدر بد – Bad Papa – 2018

یک فرد برای رسیدن به رویاهایش باید سخت تلاش کند. و با انجام این کار باید برای رسیدگی به زندگی اش هم پشتکار بیشتری داشته باشد. یو جی-چئول در جوانی به بهترین شکل زندگی کرده است. او یک بوکسور بی رقیب است، با دختر رویاهایش ازدواج کرده و پر از شور زندگی است. اما با شکست در یک مسابقه سابقه اش زیرسوال رفته و ورق برمی گردد. درنتیجه او به یک فرد شسکت خورده و افسرده بدل می شود. این موضوع او را از همسر و دخترش که درنتیجه این شکست تحت تاثیر قرار گرفته اند، دور می کند. اما زندگی یک شانس دیگر به او می دهد تا همه چیز را سامان بخشد. آیا او می تواند به روزهای اوج بازگردد؟ و برای رسیدن به آن حاضر است از چه چیزی بگذرد؟

همچنین بخوانید: فلسفی ترین فیلم های کل تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


15. به وایکیکی خوش آمدید – Welcome to Waikiki – 2018

سه مرد با رویاهای مختلف به دلیل داشتن یک شکست مشترک در کنار هم قرار می گیرند تا همه چیز را جبران کنند. کانگ دونگ-گو آدم بدی نیست، اما اتفاقات بدی برایش رخ می دهد. هرجا که برود و هرکاری که انجام دهد بدشانسی او را رها نمی کند. او دوست دارد یک کارگردان بزرگ باشد اما نمی داند چگونه می تواند به آن جا برسد. پدر لی  جون-کی یک بازیگر موفق بود، و جون-کی هم دوست داشت مانند پدرش یک بازیگر شود. اما استعداد او تحسین نشده و در نقش های فرعی حضور می یابد. بونگ دو-سیک یک نویسنده است اما نمی تواند در این عرصه چندان فعال باشد. این سه تن تصمیم می گیرند در کنار هم یک مسافرخانه به نام وایکیکی باز کنند. و در آنجاست که ماجراهای جدیدی پیش می آید و شخصیت های دیگری هم به داستان آن ها وارد می شوند.

همچنین بخوانید: 18 فیلم بحث برانگیز کل تاریخ سینما : از خشونت و وحشت تا سیاست


14. به افتخار شما – Your Honour – 2018

دوقلوها رابطه وصف نشدنی دارند و گرچه برخی از دوقلوها (دوقلوهای همسان) ظاهر یکسانی دارند، شخصیت هایشان متفاوت است. آنقدر متفاوت که ممکن است مسیر متفاوتی را برگزینند. هان کانگ-هو درست نقطه مقابل برادرش هان سو-هو بود. درحالی که سو-هو یک قاضی مشهور و خوش سابقه بود، اما کانگ-هو چندان موفق نبود. او به دلیل اعمال گذشته اش شهرت خوبی نداشت و پنج بار دستگیر شده بود. اما گم شدن برادرش اوضاع تغییر می کند. کانگ-هو متوجه می شود که می تواند با کمک جایگاه برادرش این راز را حل کند. بنابراین تصمیم می گیرد خود را به جای او جا بزند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم روان شناسی تاریخ سینما که اثری عمیق روی شما می گذارند


13. فرزندان هیچکس – Children of Nobody – 2018

ذهن انسان یک راز است و روان شناسی سعی می کند این راز را بگشاید. با افزایش سن به دلیل رخ دادن برخی حوادث فکر می کنیم. به عنوان یک بزرگسال زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود لب به سخن می گشاییم. و این حرفه روانشناس کودک را دشوارتر و مهم تر می کند. چا وو-کیونگ یک روان شناس کودک است که در حرفه اش موفق می باشد و درحالی که کودکان را به خوبی درک می کند اما با دیدن یک کودک عجیب به چالش برمی خورد. به زودی فرصتی می یابد تا راز این کودک را کشف کند و اشعار به کمک اش می آیند.

همچنین بخوانید: نگاهی به سینمای آندری تارکوفسکی: رده بندی هر 7 فیلم مفهومی و شاعرانه تارکوفسکی


12. دنیای بیرون پتوها خطرناک است – It’s Dangerous Beyond the Blankets – 2017-2018

درحالی که برخی از مردم از بیرون رفتن، بودن با دیگران و تفریح لذت می برند، برخی از مردم از این کارها خوششان نمی آید. این گروه دوست دارند به جای بیرون رفتن بخوابند. زیرا گرمای زیر پتو و نرمی تختخواب شان را به هرچیز دیگری ترجیح می دهند. این مردم خانه نشین هستند و اگر شما هم یکی از آن ها هستید باید این سریال را تماشا کنید. بهترین مورد آن این است که می توانید از روی تخت به تماشای آن بنشینید. در این برنامه تلویزیونی گروهی از خانه نشین ها به دور هم جمع شده و باید ماجراجویی های جدید را تجربه کنند. سری دوم این سریال نیز پخش شده و با واکنش مثبت منتقدین و مردم مواجه گشته است.

همچنین بخوانید: پیش بینی نامزدهای بهترین فیلم برای مراسم اسکار 2019


11. رستوران چهار چرخه – Four-Wheeled Restaurant – 2018

چه کسی خوراکی دوست ندارد؟ به همین دلیل است که سریال هایی مانند “سرآشپز استرالیا” (MasterChef Australia) در بین مردم معروف شده اند. این نوع برنامه ها غذاهایی را که هرگز امتحان نکرده ایم، تکنیک های سرآشپزهای حرفه ای و فرصت های شغلی در آشپزی، را معرفی می کنند. “رستوران چهار چرخه” نیز یک برنامه تلویزیونی درباره غذاست که از بسیاری جهات با برنامه های دیگر متفاوت می باشد. این برنامه در در جه اول رقابتی نیست. بلکه درباره یافتن اعتبار است. شاید در آمریکا باشید و بتوانید به راحتی غذای تایلندی بیابید، اما آیا این غذا واقعا تایلندی است؟ آشپزهای کره ای که آشپزی کشورهای دیگر را بلد هستند به کشورهای دیگر سفر می کنند و برای مردم آن کشور غذا می پزند تا آشپزی خود را بهتر کنند. آیا جالب به نظر نمی رسد؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


10. آقای سان شاین – Mr Sunshine – 2018

سال های اولیه 1900 برای کره جنوبی سال های دشواری بود و داستان این سریال نیز در همین دوره رخ می دهد. یوجین در یک خانواده فقیر به دنیا آمد و برای رهایی از فقر به ایالات متحده می رود. پشتکار و تلاش او باعث می شود در حرفه و زندگی اش موفق باشد. او افسر ارتش آمریکا شده و به زادگاهش بازمی گردد. او دختری را دیده و در نگاه اول عاشق او می شود. سپس متوجه نقشه های سیاهی می شود که تمدن کشورش را به خطر می اندازد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم عجیب و غریب تاریخ سینما که باید ببینید


9. سوتس – Suits – 2018

یکی از مشهورترین برنامه های تلویزیونی آمریکایی ها، که در ابتدا در ژاپن ساخته شده بود و سپس کره ای ها نیز نسخه مخصوص خود را ساختند. داستان یک وکیل موفق که یک مرد جوان با حافظه خارق العاده را کشف می کند. گرچه مدرک حقوق ندارد اما در شرکت وکیل معروف استخدام می شود. آن ها تنها باید رازهای خود را پنهان کنند. اگر شک برانگیز نباشند کسی به دنبال شان نخواهد آمد. با این حال رازشان برملا خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی20 فیلم برتر سینما که ذهن بیننده را به چالش می کشند


8. ورشکسته – Busted – 2018

رازگشایی همیشه یک کار مهیج است. و از آنجاییکه در زندگی روزمره رازگشایی چندانی نداریم به سریال ها و برنامه های جذاب کارآگاهی روی می آوریم. در این سریال، گروهی از کارآگاه های معروف به یک پرونده را می یابند. سپس متوجه می شوند تراشه ای حاوی DNA کارآگاه های معروف جهان در آنها کشت شده است. آن ها جزی از یک عملیات سری هستند و توسط یک رهبر شرور رهبری می شوند. هر قسمت با قسمت دیگری ادامه یافته و این DNA ها در حل پرونده ها به این افراد کمک می کنند. فصل دوم ان سریال پخش خواهد شد و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم با پیچیده ترین پایان بندی ها در تاریخ سینما


7. شاهزاده بزرگ – Grand Prince – 2018

عشق انگیزه بسیاری از چیزهاست. زمانی که یک فرد در مرکز عشق دو نفر قرار می گیرد داستان پیچیده خواهد شد. مخصوصا اگر این دو با هم برادر باشند. داستانی اقتباسی از شاهزاده بزرگ آنپیونگ و پادشاه سجو درباره مثلث عشقی دو برادر به یک زن که آن دو را در مقابل هم قرار می دهد. لی کانگ برادر بزرگ تر و ولیعهد است که بسیار بلندپرواز بوده و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود. او به دنبال سونگ جا-هیون است. یک دختر زیبا و محترم که به شاهزاده احترام گذاشته اما عاشق او نیست، بلکه عاشق لی هوی است، برادر جوان تر لی کانگ. با اضافه شدن سیاست های دربار، داستان پیچیده تر می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


6. مهمان – The Guest – 2018

یون هوا پیونگ با توانایی های روانی به دنیا آمد و گرچه چیزهای وحشتناکی را میبیند، اما ترسناک ترین تجربه او درباره سون بود. سون شرورترین اهریمنی است که نه تنها فرد تسخیر شده را کنترل می کند، بلکه اهریمن های دیگر را نیز تحت کنترل خود درمی آورد. چوی یون و کانگ کیل-یونگ تنها فرزندان خانواده ای هستند که به دست شیاطین افتاده اند. چوی یک کشیش شد و شیوه احضار را آموخت. کانگ مانند پدرش کارآگاه شد، اما هنوز هم درباره موجودات ماورایی شک دارد. در این میان سون ظاهر می شود. آیا این افراد می توانند مانع سون شوند؟ یا اینکه به دام شیاطین می افتند؟

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


5. آقای میستر – My Mister – 2018

سه برادر روش زندگی متفاوتی دارند. برادر بزرگ تر، پارک سانگ-هون فردی است که در دشوارترین شرایط شادی را می یابد. اما در حرفه اش چندان موفق نیست. برادر کوچک تر، پارک کی-هون قرار بود در بزرگسالی کارهای درست انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. او مدت زمان طولانی در یک جا گیر افتاده است. برادر وسط، شرایط بهتری دارد. پارک دونگ-هون در یک شرکت معماری کار کرده و تقریبا موفق است. رقابی او سعی دارند او را کنار بزنند، و اینجاست که لی جی-ان وارد می شود. او باید اعتماد دونگ –هون را جلب کرده و سپس او را شکست دهد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


4. زنده – Live – 2018

این سریال بر گروهی از افسران پلیس تمرکز می کند که جایگاه های شغلی بالاتر تا پایین تر یک اداره را به خود اختصاص داده اند. هر کدام از آن ها در زندگی شخصی یا کاری خود با مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. هان جونگ-او در کاری که انجام می دهد موفق است، اما به عنوان یک پلیس زن در برخورد با همکاران مرد خود مشکل دارد. یئوم سانگ-سو از زمان اخراج از ارتش با مشکلات زیادی رو به رو شده است. او حتی در زندگی عادی خود نیز دچار مشکل است. اوه یانگ-چون به دلیل موفقیت در حل کردن جرایم به ارتقا شغلی دست می یابد، اما با ارتکاب تنها یک اشتباه به آسانی کنار گذاشته می شود.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


3. تو انسان هستی؟ – Are You Human؟ – 2018

او لورا یک دانشمند نابغه بود که زندگی اش را به کارش اختصاص داده است. همین کار باعث می شود از پسر جوانش، نام شین، فاصله بگیرد و در نتیجه پسرش را از او بگیرند. او در طی سال ها نتوانسته این مشکل را حل کند، به همین دلیل در طی سال ها چند ربات هوش مصنوعی شبیه پسرش ساخته است. زمانی که پسرش بزرگ می شود، وارث چایبول شده و در موقعیت خطرناک قرار می گیرد. پس از مدتی براثر یک حادثه به کما رفته و مادرش تصور می کند دشمنان ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. درنتیجه شرایط او را فاش نکرده و یک هوش مصنوعی به جای او به شرکت می فرستد تا وظایف او را انجام دهد. کانگ سو-بونگ زمانی که رفتار متفاوت هوش مصنوعی مشابه نام شین را میبیند، به او شک کرده و رفته رفته به ربات مشکوک می شود، درنتیجه شرایط پیچیده تر خواهد شد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش سوم)


2. مدیریت برتر – Top Management – 2018

علاوه بر سینمای کره، در سال های اخیر موسیقی کره نیز شهرت یافته است. پاپ کره یک صنعت رقابتی است که شهرت داشته و البته تقاضا در این عرصه نیز بالاست. S.O.U.L یک گروه چهار نفره است که به صنعت موسیقی راه یافته اما به دلیل رقابت بالا و تبلیغات پایین، نمی توانند به جایگاه خوبی دست یابند. اما با آشنایی با یک زن همه چیز تغییر می کند. این زن مدیر برنامه آن ها شده و در صنعت موسیقی کره به آن ها کمک می کند. اما موفقیت او بی دلیل نیست، او می تواند آینده را ببیند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش دوم)


1. مادر – Mother – 2018

همیشه برای مردم اتفاقات بد رخ می دهد. گرچه اغلب درباره آن ها خبر نداریم اما معمولا در معرض آن ها قرار می گیریم. در این شرایط افراد احساس بیچارگی داشته و نمی دانند که چکار کنند. اما سوال این است که شرایط همیشه به همین گونه می ماند؟ اگر بدانیم اتفاق بدی در شرف وقوع است چگونه می توانیم به زندگی ادامه دهیم؟ یک فرد تا چه زمانی می تواند دیگران را نجات دهد؟ زمانی که یک معلم متوجه می شود یکی از شاگردهایش در خانه آزار دیده با این سوالات مواجه می شود. او گام جدیدی برداشته و می خواهد مانع شرایط سخت کودک شود. درنتیجه کودک را دزدیده و مانند مادرش رفتار می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش اول)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (209)

بستن فرم

  1. یکی

    تیر 3, 1399

    سلام میشع سریال کره ای با موضوعی مثل “born agin” معرفی کنید

    پاسخ

  2. Kodra

    خرداد 24, 1399

    اسم فیلم کره ای که دختره صورتش پرجوشه پسره عاشقش میشه چیه؟

    پاسخ

    • Kai در پاسخ به Kodra

      خرداد 27, 1399

      اون که هنوز ساخته نشده.. دارن میسازنش …. اسمش زیبایی حقیقیه که مانهواش رو می تونی بخونی

      پاسخ

  3. lU

    اردیبهشت 21, 1399

    بهترین سریال های کره ای که دیدم
    1_مبارزه در راه من2_هوارانگ3_منشی کیم چشه؟4_خنده در وایکیکی2(یکش رو اصلا پیشنهاد نمیکنم)5_عاشقان ماه(آخرش رو زیادی کش دادن)6_هتل دل لونا عالی بود7_عشق در مهتاب8_شوهر100روزه9_آیا توهم انسانی؟10_وارثان11_دبلیو (از قسمت دومش عاشقانه داشت😍)12_ارباب ماسک13_گوبلین14_مموریست15_میو پسر اسرار آمیز ساده است16_عشق ملکه اینهیون17_آرلام عشق18-رویای بلند19_ماه در آغوش خورشید20_دکتر غریبه
    21_شاهزاده زیراتاق شیروونی22_مدرسه2015(توکی هستی؟)23_افساه دریای نیلگون24_شاهزاده بزرگ

    پاسخ

    • Foofoo در پاسخ به lU

      مرداد 18, 1399

      چقدر نظرتون برعکسه منه حقیقتا نظر ادم ها باهم فرق داره

      پاسخ

      • Hmmm در پاسخ به Foofoo

        مرداد 30, 1399

        بله، درسته 🤧

        پاسخ

  4. mahan

    اردیبهشت 9, 1399

    سریال مثل رویای بلند 1 معرفی می کنید

    پاسخ

  5. ایکس

    اردیبهشت 4, 1399

    پینوکیو
    تو فوق العاده ای(کیم رو وون توشه)
    مدرسه2017
    نسل خورشید
    مرا به آرامی ذوب کن
    هیلر
    کی2
    باران عشق
    عشق بی پروا(ولی خیییلی غمگین)
    خنده در وایکیکی(روده پر میشی)
    دبلیو
    عشق در دبیرستان
    آبیس
    پسر روان سنج
    آیدی من خوشگل گانگنامه
    حالا با عشق تمیز کن
    دوبونگ سون زن قوی
    منشی کیم چشه
    او زیبا بود
    گابلین
    بیگ
    و….خیلی زیبان
    (ولی واقعا از پسران برتر از گل بدم میومد مخصوصا بازی دختره تو اون)

    پاسخ

  6. شيدا

    اسفند 28, 1398

    ميشه يه سريال خفن كره اي تو ژانر ترسناك و موزيكال معرفي كنيد

    پاسخ

    • Foofoo در پاسخ به شيدا

      مرداد 18, 1399

      ترسناک جنایی صدا ۱و۲

      پاسخ

  7. setayesh

    اسفند 19, 1398

    سلام میشه سریال عاشقانه ای معرفی کنین که شخصیت های جذابی داشته باشن 🙂

    پاسخ

    • ریما در پاسخ به setayesh

      اسفند 25, 1398

      باران عشق

      پاسخ

      • سیمین در پاسخ به ریما

        فروردین 23, 1399

        منم پیشنهاد میدم. عالی بود

        پاسخ

      • سیمین در پاسخ به ریما

        فروردین 23, 1399

        عالی. منم پیشنهاد میدم اینو.

        پاسخ

      • سیمین در پاسخ به ریما

        فروردین 23, 1399

        سلام بچه ها
        من اینا رو دوست داشتم:
        عاشقان ماه
        باران عشق
        تو زیبایی 🙂
        چیزی در باران (؟ اسمش همین بود؟)
        آجوشی من
        وارثان
        اولین سریالی که دیده م و هنوزم دوسش دارم: پسران برتر از گل

        اصلا هم هیلر و تو از ستاره ها اومدی و گابلینو دوست نداشتم.

        پاسخ

        • رها در پاسخ به سیمین

          اردیبهشت 5, 1399

          اونا رو کاری ندارم ولی گابلین فوق العاده بود تو سلیقه نداری

          پاسخ

          • فاطمه در پاسخ به رها

            خرداد 11, 1399

            چرا فکر می کنید کسی سلیقه اش با شما یکی نباشه سلیقه نداره شاید بی سلیقه بودن از شماست که می خوایید نظر خودتون به بقیه تحمیل کنید

            پاسخ

            • سیمین در پاسخ به فاطمه

              خرداد 25, 1400

              دمت گرم 🙂 نمیدونم چرا بعضیا اونجورین

              پاسخ

          • رز در پاسخ به رها

            شهریور 2, 1399

            راس میگه

            پاسخ

      • Raha در پاسخ به ریما

        خرداد 8, 1399

        پایان خوش یا غمگین؟

        پاسخ

    • ZAHRA در پاسخ به setayesh

      فروردین 14, 1399

      سقوط اضطراری روی تو
      بهترین سریال کره ای ک دیدم با بازی هیون بین معروف و خوشتیپ

      پاسخ

      • melika در پاسخ به ZAHRA

        مرداد 3, 1399

        عالییییییی بود

        پاسخ

      • عاطفه در پاسخ به ZAHRA

        بهمن 3, 1399

        موافقم سریال سقوط بر روی تو عاااالی بود
        البته
        چیزی در باران هم واقعا عاااالیه

        پاسخ

    • سنا در پاسخ به setayesh

      اردیبهشت 24, 1399

      از نظرم اغواگر بزرگ خیلی قشنگه

      پاسخ

    • ali در پاسخ به setayesh

      تیر 19, 1399

      my country

      پاسخ

    • Foofoo در پاسخ به setayesh

      مرداد 18, 1399

      آقای آفتاب_نسل خورشید_ماشین تحریر شیکاگو

      پاسخ

    • گل بهار در پاسخ به setayesh

      مرداد 25, 1399

      اگه سریال تو زیبایی رو ندیدید حتما پیشنهاد میکنم ببینید من سریال های گابلین…زن قوی دوبونگ سون… عاشقان ماه… پسران برتر از گل… افسانه دریای ابی و پینوکیو رو دیدم اما لنظرم تو زیبایی از همشون قشنگ تر بود

      پاسخ

    • Hmmm در پاسخ به setayesh

      مرداد 30, 1399

      Friends ببین ، زیاد عاشقانه نیس ولی شخصیت های باحالی داره و اگه دوست داشتی، سریال The Office نسخه آمریکا هم ببین

      پاسخ

      • Ayda در پاسخ به Hmmm

        شهریور 8, 1399

        کلا در تلاشی که سریال آمریکایی رو بجای کره ای توصیه کنی؟😂😂😂
        تلاشت واقعا ستودنیه😂😂
        تعداد زیادی نظر خوندم دیدم چند تاشو ریپلای زدی خب تو ک خوشت نمیاد اینجا چه میکنی؟😂😂

        پاسخ

    • ★★ در پاسخ به setayesh

      اردیبهشت 8, 1400

      هتل دل لونا
      عاشقان ماه
      منشی کیم کشه
      سقوط بر روی تو (واقعا فوق العاده بود)

      پاسخ

    • Z.m در پاسخ به setayesh

      خرداد 24, 1400

      عاشقان ماه
      هتل دل لونا
      وکیل بی قانون

      پاسخ

    • Z.m در پاسخ به setayesh

      خرداد 24, 1400

      میشه سریال های قشنگ لی جونگی رو معرفی کنین ؟
      ممنون

      پاسخ

  8. m.m

    بهمن 24, 1398

    سریال مدرسه ای معرفی میکنین؟

    پاسخ

    • ملکه سئوندوک در پاسخ به m.m

      بهمن 27, 1398

      سگ سیاه-استاد شیطان 3- آکادمی سوپر استار-عجله برای تابستان مرده-جوانی من-جایی که تنها ما می شناسیم-یک لیتر اشک-برو برو ماهی مرکب-تنها چیزی که برای عشق میخواهم تو هستی-شکست عشقی-یک چیز کوچک به نام عشق اول-در آینده منتظرتم-وقتی که جوان بودیم-آیدی من زیبایی گانگنامه-گل پسر رشته فروش-ضربان قلب(از همه قشنگتره)-باغ شهاب سنگ- قهرمانان غیرمنتظره-عشق خیلی زیباست-به زیبایی تو(خیلی قشنگه)-نه ثانیه: عشق ابدی-ضربه تپنده ۲-ضربه تپنده- زمانی که عاشق نبودیم-انتقام شیرین ۲-بعد از مدرسه خوش شانسی یا نه-پاسخ به ۱۹۹۷-تو فوق العاده ای(این هم قشنگه)-معلم هیپ هاپ-پرنسس کوچولوی من-دوکگو ریوایند-پیشنهاد تاثیر گذار-روزگار شاهزاده(محشره)-قهرمان عجیب من-عشق در دبیرستان- معلم کابوس-قلعه آسمان(جزو برترین هاست)-وارثان(این که اصلا نمی شه توصیف کرد)-روزگار شاهزاده-من معلمت هستم-بازگشت زوجین-پری وزنه بردار کیم بوک جو-روزهای رنگین کمانی-رویای بلند ۲-رویای بلند ۱- موسیقی فردا-محققان دبیرستان دخترانه سئونام-چاپلوسان-ماهی خال خالی- پسران برتر از گل(شاهکاره)- راز روستای آچیارا-ستاره بزرگ-فقط برقص- آلارم عشق(اینکه دیگه خیلی قشنگه)-مدرسه موریم-تشویق کن-دانشکده رازآلود-خدای درس-مربای پرتقال-ورق برگردان-شهادت دروغ سلیمان-دختران نسل ۱۹۷۹-روی قلبت کلیک کن- مامان عصبانی- عواقب-مدرسه ۲۰۱۷- تو کی هستی: مدرسه ۲۰۱۵-مدرسه ۲۰۱۳- پسر کارشناسی ارشد-سرت رو بذار روی شونم- دنیای زیبا-یهویی عاشق شدن- آقای پری دریایی من-یک نوجوان فصل دوم-یک نوجوان-کلاس دروغ-لحظه ای در هجده سالگی
      خدا کنه به درتون بخوره.به سختی در آوردم اسماشون رو…

      پاسخ

    • Badgirl در پاسخ به m.m

      فروردین 4, 1399

      مدرسه ۲۰۱۳
      مدرسه ۲۰۱۵
      مدرسه ۲۰۱۷
      مدرسه موریم
      خدای درس

      پاسخ

    • Parisa در پاسخ به m.m

      شهریور 18, 1399

      مدرسه ۱۰۱۷
      مدرسه ۲۰۱۵
      رویای بلند یک و دو

      پاسخ

  9. آذین

    دی 22, 1398

    سلام
    میشه یه نفر به من یه سریال کره ای معرفی کنه موضوعش خوانندگی باشه رقص و….مثل گروه بی اساس یا سریال ساکت شو گروه گل پسر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلییبیییییییی مهمه
    لطفاً بگییییید
    مرسی،😻😍😘

    پاسخ

    • ملکه سئوندوک در پاسخ به آذین

      بهمن 27, 1398

      اینها همه خوب اند اما همه نیستند.مثلا سریال هایی مثله Vagabond و Mother و Stranger و … رو هم باید می نوشتید.من متاسفانه خیلی وقت تماشای سریال ندارم.اما از دیگران شنیده ام این سریال ها معرکه اند و نباید از دست شون داد.
      اگه می خواین یه لیست بدم.

      پاسخ

      • محمد در پاسخ به ملکه سئوندوک

        فروردین 23, 1399

        سلام ممنون ازتون که اسم سریال رو گفتید میشه لطف کنید فیلم‌های سینمایی یا سریال‌های درام هم برام ایمیل کنید من خیلی دوست دارم ببینم ممنون از لطفتون 🙏🙏🙏

        پاسخ

    • ملکه سئوندوک در پاسخ به آذین

      بهمن 27, 1398

      استاد ایدول کره ای- یک چیز کوچک به نام عشق اول-همسایه من نمیتونه بخوابه-دروغگو و معشوقه اش-ضربان قلب(این خیلی قشنگه)-تو زیبایی(این هم همین طور)-مصاحبه نهایی کی پاپ-پشتکار گو هائه را-آهنگ مرگ-سی اما هفده ساله-معلم هیپ هاپ-پرنسس کوچولوی من-ما به هم زدیم- ادامه دارد- درباره زمان-موزیکال-معشوقه-رویای بلند ۲-رویای بلند ۱-دختر دوست داشتنی من-موسیقی فردا-ستاره بزرگ-ستاره جهان- آیریس- ورق برگردان-همسایه بغلی اکسو-پنج انگشت- هنرمندان-بخاطر جنی-درخشان ترین ستاره در آسمان-میخواهم آهنگتو بشنوم-پادشاه هیپ هاپ:خیابان ناسنا-وقتی که شیطان نام تو را صدا میزند
      انشاا… که به درد شما هم بخوره.کاش زودتر می اومدم این سایت و نام این سریال ها رو بهتون معرفی می کردم.خدا کنه یه سر بزنید.

      پاسخ

      • Mona در پاسخ به ملکه سئوندوک

        فروردین 27, 1399

        سلام میشه سریال عاشقانه و کمدی که در یک سریال هست رو معرفی کنید ممنون خیلی زیاد😊

        پاسخ

        • ملکه سئوندوک در پاسخ به Mona

          اردیبهشت 22, 1399

          ببخشید که زودتر سر نزدم.ولی از این ژانر خیلی زیاده.یعنی اگه نام ببرم به اندازه ی یه طومار میشه.با این حال سریال “دبلیو” رو بهتون پیشنهاد میکنم.امیدوارم خوشتون بیاد.

          پاسخ

        • 2007 در پاسخ به Mona

          تیر 12, 1399

          نسل‌ خورشید

          پاسخ

        • گل بهار در پاسخ به Mona

          مرداد 25, 1399

          تو زیبایی رو اگه ندیدید حتماااا ببینید..مطمینا خوشتون میاد😍

          پاسخ

    • mahan در پاسخ به آذین

      اردیبهشت 11, 1399

      رویای بلند 1 و2

      پاسخ

    • Raha در پاسخ به آذین

      خرداد 8, 1399

      رویای بلند

      پاسخ

    • مبی در پاسخ به آذین

      خرداد 13, 1399

      رویای بلند ۱و۲

      پاسخ

    • Mobi در پاسخ به آذین

      خرداد 13, 1399

      سلام به نظر من رویای بلند یک ودو
      گوبلین
      عاشقان ماه
      دروغه عشق معشوقه
      ))))))))))))شربک‌مشکوک با همکار مشکوک)))))))؟؟؟؟؟
      یکه تنها(مینی فیلمه)
      ایا تو انسانی
      وارثان
      ))))))))))تو زیبایی بی نظیره))))))))))

      پاسخ

    • Parisa در پاسخ به آذین

      شهریور 18, 1399

      رویای بلند ۱و۲

      پاسخ

  10. نازنین

    دی 20, 1398

    این فرزندان هیچکس رو اصلا از دست ندید 🙂

    پاسخ

  11. Nanaz

    آذر 29, 1398

    بهترین سریال هایی که دیدم و جذاب بودن:😊😊
    تو از ستاره ها اومدی
    رویای بلند 1
    وارثان
    باران عشق
    عاشقان ماه
    من ربات نیستم
    تو زیبایی
    خنده در وایکیکی
    افسانه دریای آبی
    سی اما هفده ساله
    شکارچی شهر
    دبلیو
    عشق در دبیرستان
    قهرمان عجیب من
    دلم برات تنگ شده
    گابلین
    نوازش قلبت
    خوشگل گانگنام
    پسر روانسنج
    آخرین ماموریت فرشته عشق

    پاسخ

    • فرن در پاسخ به Nanaz

      بهمن 22, 1398

      پسران فراتر از گل رو ندیدی یعنی هیچی ندیدی

      پاسخ

      • amirhossein در پاسخ به فرن

        فروردین 22, 1399

        آره باهات موافقم .مخصوصا با بازی لی مین هو و بوم سوک.

        پاسخ

        • kaari در پاسخ به amirhossein

          مرداد 17, 1399

          منم همینطور فوق العاده زیبا توی یه روز تمام قسمتاشو تموم کردم

          پاسخ

      • mahan در پاسخ به فرن

        اردیبهشت 11, 1399

        بنظر من اصلا قشنگ نبود و نتونستم نگاه کنم

        پاسخ

      • صبا در پاسخ به فرن

        مرداد 6, 1399

        من که ازش بدم اومد

        پاسخ

    • الی در پاسخ به Nanaz

      مرداد 30, 1399

      ببخشید سوال داشتم ، شما سریال ها رو دانلود میکنین ؟ از کجا ؟

      پاسخ

  12. ریحانه

    شهریور 29, 1398

    مستر سان شاین عالیه. حرف نداره. بابازی لی بیانگ هان عالی تر هم شده. فیلمبرداری هنری و نورپردازی خلاقش اون رو از همه سریال های کره ای که دیده بودم متمایز کرده. بدون هیچ صحنه ای یه عشق پاک و خالص رو به تصویر کشیده. پایان تلخی داشت و وقتی دیدمش گفتم خدایا عدالتت کجا بود؟ ولی ارزش دیدن داره. تا وقتی نبینید نمی تونید قضاوت کنید. من اولین بار که عکسش رو توی سایت دیدم گفتم سریال چرته ای و سلیقه ی من نیست. ولی بعد از دیدنش دیگه هیچ سریالی به چشمم قشنگ نمی یاد. اگه هم می خواید ببینید(البته اگه دوست داشتید) دوبله فارسی ش رو ببینید. دوبله اش حرفه ای با صدای مینو غزنوی(صدای یانگوم) و صدای پرویز نعمتی(صدای کیم سورو تو سریال سرزمین اهن). دوبله هم طنز جالبی داره. بازهم پیشنهاد می کنم. حتما ببینید. من خودم اتفاقی باهاش اشنا شدم و اگه آشنا نمی شدم تو جهالت خودم که سریال چرتیه می موندم. ولی با بازی لی بیانگ هان( که بازیگر بین الملی و هالیوودیه و بعد از نه سال برگشته کره) و با دین قسمت دو (هرچند همه قسمت هاش عالی بود) نظرم عوض شد و به شخصه می تونم بگم شاهکار کره است. از شبکه نت فیلیکس امریکایی هم که پخش شده و کلی اواردز جهانی هم گرفته. دیگه چی می خواین؟ بازهم می گم. قضاوت نکنید و ببینید. قسمت اولش شاید به نظرتون مسخره باشه ولی قسمت دوش فوق العاده اس. پس اگه قسمت اول رو دیدین و خوشتون نیومد صبر کنید چون کلی سوپرایز در پیش داره. باز هم می گم ببینید. با دوبله فارسی هم ببینید.

    پاسخ

    • The Fiery Phoenix در پاسخ به ریحانه

      دی 17, 1398

      ممنون از راهنمایی تون.حالا هوس کردم که برم این سریال رو نگاه کنم.چون من هم مثل شما فکر کردم این سریال باب میل ام نیست.اما در کل نباید هیچ سریال کره ای رو از پیش قضاوت کرد. چون اول باید دید بعد نظر داد.

      پاسخ

    • Negar در پاسخ به ریحانه

      بهمن 21, 1398

      فوق العاده بود تاثیر گذارترین سریالی بود که تا حالا دیده بودم من بندرت اشک میریزم ولی قسمت آخر این سریال واقعا بغض هر کسی رو میترکونه

      پاسخ

  13. فاطمه

    شهریور 13, 1398

    سلام من سریال های کره ای ه خیلی دوست داشتم اگر شما این فیلم هاراندیدید بهتون پیشنهاد میکم
    1-توزیبایی 2-هیلر3-تقدیم به توکه زیبایی4-وارثان5-من ربات نیستم 6-شارچی شهر 7-افسانه دریای ابی8-ضربان قلب 9-پینوکیو10-ماهی خال خالی11-بوسه شیطنت امیز12-پسران فراتراز گل13-عشق در دبیرستان14-نامزد من روباه15-عاشقان ماه16-عشقم اهل ستاره هاست
    من اسم فیلم هایی که نوشتمو به ترتیب ننوشتم ولی همش قشنگه

    پاسخ

  14. Sh

    تیر 16, 1398

    میشه یکی به من سریال مثلث عشقی جدید معرفی کنه مرسی اه 🤨😄🙈

    پاسخ

    • ★★ در پاسخ به Sh

      اردیبهشت 10, 1400

      عشق من اهل ستاره هاست
      منشی کیم چشه
      عاشقان ماه
      سقوط بر روی تو

      پاسخ

  15. lindi

    خرداد 16, 1398

    سلام خسته نباشین
    به عنوان کسی که ۷ ساله کیدرامره و بیشتر از ۱۰۰ تا سریال دیده میخواستم چند تا سریال پیشنهاد کنم
    مطمئنم از دیدنشون پشیمون نمیشین البته اگه با ژانرش مشکلی نداشته باشین
    هیلر (اکشن)
    کی ۲(اکشن)
    زن قوی(فانتزی )
    عشقم از ستاره ها(فانتزی)
    ملکه کی(تاریخی)
    عاشقان ماه(تاریخی)
    نسل خورشید(اکشن)
    گوبلین(تخیلی)
    زندگی روی مریخ(تخیلی)
    مدافع(حقوقی)
    دبلیو(تخیلی)

    پاسخ

    • نازی در پاسخ به lindi

      تیر 4, 1398

      بنظرم باید فصل های 1 و 2 و 3 سریال صدا رو بهش اضافه کنی محشره

      پاسخ

    • saba در پاسخ به lindi

      تیر 29, 1398

      سلام
      اره واقعا همه اینا عالی بودن
      اگه میشه بازم معرفی کنین

      پاسخ

      • زهرا در پاسخ به saba

        مهر 24, 1398

        شاهزاده زیر شیروونی رو ببین عاشقش میشی

        پاسخ

    • گل در پاسخ به lindi

      مرداد 6, 1398

      دبلیو عالییییییی بود حتما پیشنهاد میکنم

      پاسخ

    • نگب در پاسخ به lindi

      شهریور 25, 1398

      از اونجایی ک لایک نداره مجبور شدم ریپلای کنم درووود بر تو ( : ‍

      پاسخ

    • مهران در پاسخ به lindi

      فروردین 1, 1399

      شکارچیان برده رو ندیدی یعنی هیچی ندیدی

      پاسخ

    • mahan در پاسخ به lindi

      اردیبهشت 11, 1399

      زندگی رو مریخ کره ای؟

      پاسخ

  16. melina

    خرداد 9, 1398

    می خواستم یه انتقادی داشته باشم . اولا طبق نظرسنجی بین اکثر کی درامر ها توی یه سایت دیگه سریال خنده در وایکیکی ، اقای افتاب ، منشی کیم چشه به ترتیب از اول تا سوم انتخاب شده بودند . به نظر خودم که بیشتر از ده ساله که سریال کره ای می بینم باید رده بندی تون رو اصلاح و دوباره تنظیم کنید . ممنون

    پاسخ

  17. B.s

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام خسته نباشید!
    متن لیست اشتباهاتی توش داره لطفا درستشون کنید چون دچار اشتباه میکنه افرادیو که میخوان ببینن!
    ۱_هنوز ۱۷ دحتره بعد از ۱۳ سال که ۳۰ ساله شده از کما بیرون میاد
    ۲_دنیای بیرون پتو+ورشکسته+رستوران چهارچرخ برنامه تلوزیونیه نه سریال
    ۳_وایکیکی نمیخوان فیلم بسازن دچار مشکل بی پولی میشن ویه بچه تو مسافرخونه پیدا میشه!
    ۴_قاضی محترم داداشته قاضیه نه وکیل
    ۵_مهمان دختره مثله مادرش پلیس میشه نه پدرش
    ۶_تو انسانی بچشو ازش میگیرن خودش دور نمیشه+یه ربات درست میکنه نه چندتا
    ۷_مدیریت عالی عکسش ماله یه سریال دیگه به اسم سرگرم کننده هاس

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به B.s

      اردیبهشت 21, 1398

      سلام،
      اکثر مواردی که گفتین بررسی و اصلاح شد
      خیلی ممنون بابت فیدبک ها 🌹

      پاسخ

    • مهمان در پاسخ به B.s

      خرداد 6, 1398

      شما که خودت پر سوتی هستی جناب
      هنوز 17: ایشونم نوشتن که 17 سالشون بود 13 سال بعد خودت اینارو جمع کنی میشه 30
      واکیکی درسته دچار بی پولی میشن ولی می خواستن از اولم فیلم بسازن و قسمت اخرم موفق می شن
      مدیریت عالی هم این عکس خود فیلم هست شما خودت برو اسم سریال سرگرم کننده هارو سرچ کن حتی بازیگراش هم یکی نیستن که باعث اشتباه بشه با بقیه سریال ها هم متاسفانه اشنا نیستم

      پاسخ

    • M… در پاسخ به B.s

      خرداد 8, 1398

      وایکیکی میخان فیلم بسازن درسته

      پاسخ

    • یبادبثس در پاسخ به B.s

      تیر 15, 1399

      تو انسانی بچشو که گرفتن مجبورش میکنن دور بشه
      سه تا روبات درست میکنه یکی از بچگیاش یکی از نوجوونی هاش و یکی از بزرگیاش

      پاسخ

  18. ریرا

    اردیبهشت 13, 1398

    ای گل گفتی دختر هیلر عالی بود

    پاسخ

  19. نازی

    اسفند 27, 1397

    اوه راستی یادم رفت هنوز 17 یا اسم دیگش سی اما هفده هم جالب بود ولی یه کمدی عاشقانه خیلی خیلی سادس که حاشیه نداره اگه دوست داشتین ی سریال اروم و با کلیشه نگاه کنین خوبه

    پاسخ

  20. نازی

    اسفند 27, 1397

    مای میستر درام خیلی خوبی داشت و سخت کوشی و مهربونی رو نشون میداد عشق جی ان هم بهترش کرده بود سریال ایا تو هم انسانی فوق العاده بود بنظرم این که ی ربات چجوری میتونه وارد دنیای ادما بشه و ارتباط برقرار کنه باهاشون جالبترش کرده بود حتما ببینید
    مستر ساین شاین شروع فوق العاده قوی داشت ولی بعدش کشش دادن
    بقیه رو هم ندیدم هنوز^_^
    ولی هنوزم هیچی واسم هیلر نمیشه 🙂

    پاسخ

    • Love u jg در پاسخ به نازی

      تیر 21, 1398

      سلام من سریال تولید کننده رو دوست داشتم بهتون پیشنهاد کنم. و اینکه لطفا سریال های قوی رو پیشنهاد بدید . ممنون

      پاسخ

      • Mina در پاسخ به Love u jg

        مرداد 2, 1398

        گابلین و نسل خورشیدوببین فیلمنامه واقعاقویه

        پاسخ

      • mahan در پاسخ به Love u jg

        اردیبهشت 11, 1399

        بی خانمان از بیخانمان قوی تر من ندیدم بین تموم سریالایی ک دیدم

        پاسخ

        • Mahla در پاسخ به mahan

          اردیبهشت 29, 1399

          من ک تا عمر دارم منتظر فصل دومش هستم.فووووووق العااده بود.😍

          پاسخ

          • Dead King(Amir)B در پاسخ به Mahla

            تیر 15, 1399

            نه بابا:)

            پاسخ

            • NANI در پاسخ به Dead King(Amir)B

              مهر 22, 1399

              یعنی چی نه بابا؟؟!!اصلا این سریال رو دیدی که این رو میگی؟هر کی دیده منتظر فصل دومشه.تو هم ببینی همین طور تو کفش می مونی!

              پاسخ

              • zakiye در پاسخ به NANI

                آبان 5, 1399

                سلام من فیلم های وارثان باغ شهاب سنگ پسران برتر از گل بوسه شیطنت امیز خانه تایلندی عشق در مدرسه
                مدرسه ۲۰۱۸
                ملکه کی رو دیدم عالی هستن بهترینن اگه فیلم کره ای دوست دارید لطفا این فیلم ها رو ببینید 😁

                پاسخ

        • عاطفه در پاسخ به mahan

          بهمن 3, 1399

          کاملا باهاتون موافقم
          البته آجوشی من یا مای میستر هم فیلمنامه و ساخت قوی داره

          پاسخ