لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018

بدون شک امروزه درام های کره ای بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گرچه تماشای سریال های آمریکایی و بریتانیایی انگلیسی زبان را دوست داریم، اما به نظر می رسد که این سریال ها کمی تکراری شده اند. گرچه سریال های زیبایی وجود دارند، سریال هایی که ذهن و روح تان را به چالش می کشند، اما کمی تغییر به کسی آسیب نمی رساند. سریال های کره ای می توانند مفاهیم جدیدی را معرفی کنند. حتی اگر آن ها داستان های مشابه ای را ایفا کنند، اما آن را به شیوه متفاوتی بیان خواهند نمود.

هر بخش جهان به گونه ای متمایز است و آشنایی با فرهنگ و سبک های زندگی متفاوت بسیار جالب خواهد بود. نه اینکه برخی از فرهنگ ها بهتر باشند، حقیقت این است که تفاوت ایجاد شده می تواند جالب باشد. شهرت روزافزون سریال های کره ای ثابت می کند که مردم از تجربه های جدید خوششان می آید. با استفاده از زیرنویس ها می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. در این مقاله می خواهیم بهترین سریال های کره ای را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال تماشای سریال دیگری هستید پس این فهرست را دنبال کنید. با پروشات همراه باشید.


17. هنوز 17 – Still 17 – 2018

زمانی که گونگ وو-جین هفده ساله بود، تجربه وحشتناکی داشت. این موضوع بر ذهن جوانش تاثیر گذاشت و دیگر نمی توانست رابطه ای را آغاز کند. زمانی که سئو-ری هفده ساله بود، بیهوش شد. 13 سال بعد وقتی به هوش آمد، کاملا گیج شده بود. او از لحاظ جسمی یک زن بالغ اما از لحاظ روحی هنوز یک نوجوان بود. زمانی که وو-جین و سئو-ری باهم روبه رو می شوند، بخشی از زندگی خود را تجربه می کنند که هرگز تجربه نکرده بودند. آن ها عاشق هم شده و داستان زیبایی پدید می آید.

همچنین بخوانید: نگاهی به فیلم های دارن آرنوفسکی: از عدد پی تا مادر!


16. پدر بد – Bad Papa – 2018

یک فرد برای رسیدن به رویاهایش باید سخت تلاش کند. و با انجام این کار باید برای رسیدگی به زندگی اش هم پشتکار بیشتری داشته باشد. یو جی-چئول در جوانی به بهترین شکل زندگی کرده است. او یک بوکسور بی رقیب است، با دختر رویاهایش ازدواج کرده و پر از شور زندگی است. اما با شکست در یک مسابقه سابقه اش زیرسوال رفته و ورق برمی گردد. درنتیجه او به یک فرد شسکت خورده و افسرده بدل می شود. این موضوع او را از همسر و دخترش که درنتیجه این شکست تحت تاثیر قرار گرفته اند، دور می کند. اما زندگی یک شانس دیگر به او می دهد تا همه چیز را سامان بخشد. آیا او می تواند به روزهای اوج بازگردد؟ و برای رسیدن به آن حاضر است از چه چیزی بگذرد؟

همچنین بخوانید: فلسفی ترین فیلم های کل تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


15. به وایکیکی خوش آمدید – Welcome to Waikiki – 2018

سه مرد با رویاهای مختلف به دلیل داشتن یک شکست مشترک در کنار هم قرار می گیرند تا همه چیز را جبران کنند. کانگ دونگ-گو آدم بدی نیست، اما اتفاقات بدی برایش رخ می دهد. هرجا که برود و هرکاری که انجام دهد بدشانسی او را رها نمی کند. او دوست دارد یک کارگردان بزرگ باشد اما نمی داند چگونه می تواند به آن جا برسد. پدر لی  جون-کی یک بازیگر موفق بود، و جون-کی هم دوست داشت مانند پدرش یک بازیگر شود. اما استعداد او تحسین نشده و در نقش های فرعی حضور می یابد. بونگ دو-سیک یک نویسنده است اما نمی تواند در این عرصه چندان فعال باشد. این سه تن تصمیم می گیرند در کنار هم یک مسافرخانه به نام وایکیکی باز کنند. و در آنجاست که ماجراهای جدیدی پیش می آید و شخصیت های دیگری هم به داستان آن ها وارد می شوند.

همچنین بخوانید: 18 فیلم بحث برانگیز کل تاریخ سینما : از خشونت و وحشت تا سیاست


14. به افتخار شما – Your Honour – 2018

دوقلوها رابطه وصف نشدنی دارند و گرچه برخی از دوقلوها (دوقلوهای همسان) ظاهر یکسانی دارند، شخصیت هایشان متفاوت است. آنقدر متفاوت که ممکن است مسیر متفاوتی را برگزینند. هان کانگ-هو درست نقطه مقابل برادرش هان سو-هو بود. درحالی که سو-هو یک قاضی مشهور و خوش سابقه بود، اما کانگ-هو چندان موفق نبود. او به دلیل اعمال گذشته اش شهرت خوبی نداشت و پنج بار دستگیر شده بود. اما گم شدن برادرش اوضاع تغییر می کند. کانگ-هو متوجه می شود که می تواند با کمک جایگاه برادرش این راز را حل کند. بنابراین تصمیم می گیرد خود را به جای او جا بزند.

همچنین بخوانید: 25 فیلم روان شناسی تاریخ سینما که اثری عمیق روی شما می گذارند


13. فرزندان هیچکس – Children of Nobody – 2018

ذهن انسان یک راز است و روان شناسی سعی می کند این راز را بگشاید. با افزایش سن به دلیل رخ دادن برخی حوادث فکر می کنیم. به عنوان یک بزرگسال زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود لب به سخن می گشاییم. و این حرفه روانشناس کودک را دشوارتر و مهم تر می کند. چا وو-کیونگ یک روان شناس کودک است که در حرفه اش موفق می باشد و درحالی که کودکان را به خوبی درک می کند اما با دیدن یک کودک عجیب به چالش برمی خورد. به زودی فرصتی می یابد تا راز این کودک را کشف کند و اشعار به کمک اش می آیند.

همچنین بخوانید: نگاهی به سینمای آندری تارکوفسکی: رده بندی هر 7 فیلم مفهومی و شاعرانه تارکوفسکی


12. دنیای بیرون پتوها خطرناک است – It’s Dangerous Beyond the Blankets – 2017-2018

درحالی که برخی از مردم از بیرون رفتن، بودن با دیگران و تفریح لذت می برند، برخی از مردم از این کارها خوششان نمی آید. این گروه دوست دارند به جای بیرون رفتن بخوابند. زیرا گرمای زیر پتو و نرمی تختخواب شان را به هرچیز دیگری ترجیح می دهند. این مردم خانه نشین هستند و اگر شما هم یکی از آن ها هستید باید این سریال را تماشا کنید. بهترین مورد آن این است که می توانید از روی تخت به تماشای آن بنشینید. در این برنامه تلویزیونی گروهی از خانه نشین ها به دور هم جمع شده و باید ماجراجویی های جدید را تجربه کنند. سری دوم این سریال نیز پخش شده و با واکنش مثبت منتقدین و مردم مواجه گشته است.

همچنین بخوانید: پیش بینی نامزدهای بهترین فیلم برای مراسم اسکار 2019


11. رستوران چهار چرخه – Four-Wheeled Restaurant – 2018

چه کسی خوراکی دوست ندارد؟ به همین دلیل است که سریال هایی مانند “سرآشپز استرالیا” (MasterChef Australia) در بین مردم معروف شده اند. این نوع برنامه ها غذاهایی را که هرگز امتحان نکرده ایم، تکنیک های سرآشپزهای حرفه ای و فرصت های شغلی در آشپزی، را معرفی می کنند. “رستوران چهار چرخه” نیز یک برنامه تلویزیونی درباره غذاست که از بسیاری جهات با برنامه های دیگر متفاوت می باشد. این برنامه در در جه اول رقابتی نیست. بلکه درباره یافتن اعتبار است. شاید در آمریکا باشید و بتوانید به راحتی غذای تایلندی بیابید، اما آیا این غذا واقعا تایلندی است؟ آشپزهای کره ای که آشپزی کشورهای دیگر را بلد هستند به کشورهای دیگر سفر می کنند و برای مردم آن کشور غذا می پزند تا آشپزی خود را بهتر کنند. آیا جالب به نظر نمی رسد؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


10. آقای سان شاین – Mr Sunshine – 2018

سال های اولیه 1900 برای کره جنوبی سال های دشواری بود و داستان این سریال نیز در همین دوره رخ می دهد. یوجین در یک خانواده فقیر به دنیا آمد و برای رهایی از فقر به ایالات متحده می رود. پشتکار و تلاش او باعث می شود در حرفه و زندگی اش موفق باشد. او افسر ارتش آمریکا شده و به زادگاهش بازمی گردد. او دختری را دیده و در نگاه اول عاشق او می شود. سپس متوجه نقشه های سیاهی می شود که تمدن کشورش را به خطر می اندازد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم عجیب و غریب تاریخ سینما که باید ببینید


9. سوتس – Suits – 2018

یکی از مشهورترین برنامه های تلویزیونی آمریکایی ها، که در ابتدا در ژاپن ساخته شده بود و سپس کره ای ها نیز نسخه مخصوص خود را ساختند. داستان یک وکیل موفق که یک مرد جوان با حافظه خارق العاده را کشف می کند. گرچه مدرک حقوق ندارد اما در شرکت وکیل معروف استخدام می شود. آن ها تنها باید رازهای خود را پنهان کنند. اگر شک برانگیز نباشند کسی به دنبال شان نخواهد آمد. با این حال رازشان برملا خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی20 فیلم برتر سینما که ذهن بیننده را به چالش می کشند


8. ورشکسته – Busted – 2018

رازگشایی همیشه یک کار مهیج است. و از آنجاییکه در زندگی روزمره رازگشایی چندانی نداریم به سریال ها و برنامه های جذاب کارآگاهی روی می آوریم. در این سریال، گروهی از کارآگاه های معروف به یک پرونده را می یابند. سپس متوجه می شوند تراشه ای حاوی DNA کارآگاه های معروف جهان در آنها کشت شده است. آن ها جزی از یک عملیات سری هستند و توسط یک رهبر شرور رهبری می شوند. هر قسمت با قسمت دیگری ادامه یافته و این DNA ها در حل پرونده ها به این افراد کمک می کنند. فصل دوم ان سریال پخش خواهد شد و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم با پیچیده ترین پایان بندی ها در تاریخ سینما


7. شاهزاده بزرگ – Grand Prince – 2018

عشق انگیزه بسیاری از چیزهاست. زمانی که یک فرد در مرکز عشق دو نفر قرار می گیرد داستان پیچیده خواهد شد. مخصوصا اگر این دو با هم برادر باشند. داستانی اقتباسی از شاهزاده بزرگ آنپیونگ و پادشاه سجو درباره مثلث عشقی دو برادر به یک زن که آن دو را در مقابل هم قرار می دهد. لی کانگ برادر بزرگ تر و ولیعهد است که بسیار بلندپرواز بوده و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود. او به دنبال سونگ جا-هیون است. یک دختر زیبا و محترم که به شاهزاده احترام گذاشته اما عاشق او نیست، بلکه عاشق لی هوی است، برادر جوان تر لی کانگ. با اضافه شدن سیاست های دربار، داستان پیچیده تر می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


6. مهمان – The Guest – 2018

یون هوا پیونگ با توانایی های روانی به دنیا آمد و گرچه چیزهای وحشتناکی را میبیند، اما ترسناک ترین تجربه او درباره سون بود. سون شرورترین اهریمنی است که نه تنها فرد تسخیر شده را کنترل می کند، بلکه اهریمن های دیگر را نیز تحت کنترل خود درمی آورد. چوی یون و کانگ کیل-یونگ تنها فرزندان خانواده ای هستند که به دست شیاطین افتاده اند. چوی یک کشیش شد و شیوه احضار را آموخت. کانگ مانند پدرش کارآگاه شد، اما هنوز هم درباره موجودات ماورایی شک دارد. در این میان سون ظاهر می شود. آیا این افراد می توانند مانع سون شوند؟ یا اینکه به دام شیاطین می افتند؟

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


5. آقای میستر – My Mister – 2018

سه برادر روش زندگی متفاوتی دارند. برادر بزرگ تر، پارک سانگ-هون فردی است که در دشوارترین شرایط شادی را می یابد. اما در حرفه اش چندان موفق نیست. برادر کوچک تر، پارک کی-هون قرار بود در بزرگسالی کارهای درست انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. او مدت زمان طولانی در یک جا گیر افتاده است. برادر وسط، شرایط بهتری دارد. پارک دونگ-هون در یک شرکت معماری کار کرده و تقریبا موفق است. رقابی او سعی دارند او را کنار بزنند، و اینجاست که لی جی-ان وارد می شود. او باید اعتماد دونگ –هون را جلب کرده و سپس او را شکست دهد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


4. زنده – Live – 2018

این سریال بر گروهی از افسران پلیس تمرکز می کند که جایگاه های شغلی بالاتر تا پایین تر یک اداره را به خود اختصاص داده اند. هر کدام از آن ها در زندگی شخصی یا کاری خود با مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. هان جونگ-او در کاری که انجام می دهد موفق است، اما به عنوان یک پلیس زن در برخورد با همکاران مرد خود مشکل دارد. یئوم سانگ-سو از زمان اخراج از ارتش با مشکلات زیادی رو به رو شده است. او حتی در زندگی عادی خود نیز دچار مشکل است. اوه یانگ-چون به دلیل موفقیت در حل کردن جرایم به ارتقا شغلی دست می یابد، اما با ارتکاب تنها یک اشتباه به آسانی کنار گذاشته می شود.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


3. تو انسان هستی؟ – Are You Human؟ – 2018

او لورا یک دانشمند نابغه بود که زندگی اش را به کارش اختصاص داده است. همین کار باعث می شود از پسر جوانش، نام شین، فاصله بگیرد و در نتیجه پسرش را از او بگیرند. او در طی سال ها نتوانسته این مشکل را حل کند، به همین دلیل در طی سال ها چند ربات هوش مصنوعی شبیه پسرش ساخته است. زمانی که پسرش بزرگ می شود، وارث چایبول شده و در موقعیت خطرناک قرار می گیرد. پس از مدتی براثر یک حادثه به کما رفته و مادرش تصور می کند دشمنان ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. درنتیجه شرایط او را فاش نکرده و یک هوش مصنوعی به جای او به شرکت می فرستد تا وظایف او را انجام دهد. کانگ سو-بونگ زمانی که رفتار متفاوت هوش مصنوعی مشابه نام شین را میبیند، به او شک کرده و رفته رفته به ربات مشکوک می شود، درنتیجه شرایط پیچیده تر خواهد شد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش سوم)


2. مدیریت برتر – Top Management – 2018

علاوه بر سینمای کره، در سال های اخیر موسیقی کره نیز شهرت یافته است. پاپ کره یک صنعت رقابتی است که شهرت داشته و البته تقاضا در این عرصه نیز بالاست. S.O.U.L یک گروه چهار نفره است که به صنعت موسیقی راه یافته اما به دلیل رقابت بالا و تبلیغات پایین، نمی توانند به جایگاه خوبی دست یابند. اما با آشنایی با یک زن همه چیز تغییر می کند. این زن مدیر برنامه آن ها شده و در صنعت موسیقی کره به آن ها کمک می کند. اما موفقیت او بی دلیل نیست، او می تواند آینده را ببیند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش دوم)


1. مادر – Mother – 2018

همیشه برای مردم اتفاقات بد رخ می دهد. گرچه اغلب درباره آن ها خبر نداریم اما معمولا در معرض آن ها قرار می گیریم. در این شرایط افراد احساس بیچارگی داشته و نمی دانند که چکار کنند. اما سوال این است که شرایط همیشه به همین گونه می ماند؟ اگر بدانیم اتفاق بدی در شرف وقوع است چگونه می توانیم به زندگی ادامه دهیم؟ یک فرد تا چه زمانی می تواند دیگران را نجات دهد؟ زمانی که یک معلم متوجه می شود یکی از شاگردهایش در خانه آزار دیده با این سوالات مواجه می شود. او گام جدیدی برداشته و می خواهد مانع شرایط سخت کودک شود. درنتیجه کودک را دزدیده و مانند مادرش رفتار می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر آسیایی در قرن 21 (بخش اول)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (209)

بستن فرم

  1. زهرا

    بهمن 24, 1400

    همه سریالایی گفتین بیشترشو دیدم و مدت زیادی کیدرامرم و مطمیئنم بقیه هم قشنگن ولی من دوست دارم شخصیت اصلی مرد داستان خوشگل باشه اما بهترین سریالایی دیدم اولیش دبلیو بعدش عشق عبور کرده همین الان تمومش کردم عالیه من طرفدار وای فور شدم اگه لنزاشون واقعی بود میخریدم اینجوری بود که یه مرد چهارتا پسر جیگرو میدوزده و تو یه خونه زندادنی میکنه و بهشون میگه که من نجاتتون دادم همچی واسشون فراهم میکنه ولی نمیتونن بیرون برن و هر روز میرقصن و مرده با انرژی رقصشون لنزایی میسازه که واسه عشقه وقتی میزنی اون چهارتا جیگرو میبینی و خانما میزنن و از اون چهار نفر یکی انتخاب میکنن عاشقش میشنو و اگه لنزو دربیارن میرن اسم فناوریشو(اربا عمش) میزاره لاو بویز یعنی پسران عشق بعد خاله مرده میخواد پسرا رو در بیاره یه دختر میاره خدمتکار خونه که اونم لنز میزده و وقتی عشقشو میبینه و میفهمه واقعیه خیلی حال میکنه و بعد بهشون میگن که دنیا خیلی بزرگه و اینا و نجاتشون میدن به شخصه عاشق شیائو لو هستم ببینید پشیمون نمیشید و اگه میشه فیلمایی با پسرای جیگر معرفی کنید

    پاسخ

  2. هانیه

    دی 23, 1400

    سلام دوستان لطفا چندتا سریال معرفی کنید صحنه نداشته باشه در حد بوس مشکلی نیست

    سبک سریالهایی ک میپسندم اجوشی من و اقای افتاب و عشق مخفی و سقوط بروی تو

    و اینکه کافه پرنس صحنه داره یا نه ؟

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به هانیه

      اسفند 1, 1400

      بی خانمان،وارثان،سلطنت ابدی،من ربات نیستم،بک دونگ سو دلاور،گل برفیییییی(این محشررره یعنی تکه هاااا؛اول اینو ببین😅)و…

      پاسخ

  3. فاطمه

    دی 7, 1400

    منم کیدرامای زیادی دیدم

    پاسخ

  4. ARMY.MOA

    مهر 21, 1400

    وای من اینجا عاشق سونگ جونگ کی پارک هیونگ شیک و چا اون وو ام. فعلا اینجا سریال یا فیلم های ۳ تا عشق های منو آورده.واقعا ممنون💜💙

    پاسخ

  5. s

    مرداد 23, 1400

    البته «بیرون پتو خطرناکه» سریال نیست.

    پاسخ

  6. سحر

    مرداد 22, 1400

    سریال های خوبی دیدیم این چند سال
    وینچنزو روباه نه دم کایروس کلاس ایته وان بار مرموز سنگاب
    زیبایی حقیقی عشق انقلابی من عاشق نسل خورشیدم هنوز
    سقوط بر روی عشق هتل دلونا خنده در وایکیکی و خیلی سریال های خوب دیگه

    پاسخ

  7. Avin

    مرداد 15, 1400

    واقعا وینچنزو رو خیلی دوست دارم(:

    پاسخ

  8. Avin

    مرداد 15, 1400

    وینچنزو واقعا عالیه((:

    پاسخ

  9. Avin

    مرداد 15, 1400

    وینچنزو خداست(((:

    پاسخ