29 شهر آمریکا که در آنجا قیمت خانه کمتر از 250000 دلار است

29 شهر آمریکا که در آنجا قیمت خانه کمتر از 250000 دلار است

شکی نیست که با رکود اقتصادی بازار جهانی قیمت خانه و املاک افزایش زیادی داشته اما حقوق افراد تغییری نکرده است. بنابراین برخی از شهرها با قیمت‌های نجومی املاک فقط برای افراد مرفه و ثروتمند قابل سکونت هستند.

با این حال کسانی که همیشه رویای خرید خانه را داشته‌اند، نباید ناامید باشند. غیر از شهرهای بزرگ و گران آمریکا، هنوز هم شهرهایی هستند که با کمتر از 250000 دلار بتوان در آن صاحب خانه شد. شهرهای کوچک‌تری مانند چاتانوگا و تنسی با داشتن صنایع پیشرفته، تحولات فرهنگی و مناظر زیبا می‌توانند با گران‌ترین شهرهای جهان رقابت کنند.

در این مقاله 30 شهر را به شما معرفی می‌کنیم که بدون قرض‌وقوله بتوانید در آنجا صاحب خانه شوید.

1. آلبانی، نیویورک

پایتخت نیویورک همیشه در سایه نیویورک قرارگرفته است. اما آبلانی مزیتی دارد که نیویورک از آن بهره‌مند نیست و آن داشتن خانه‌های ارزان است. قیمت متوسط خانه در آلبانی حدود 195000 دلار است و از سال 2006 9.4% کاهش داشته است. علاوه بر قیمت مناسب خانه، شهروندان آلبانی دارای مشاغل صنعتی و پزشکی با حقوق و مزایای مناسب، هستند.

2. آلبوکرکی، نیومکزیکو

این شهر برای افرادی که به دنبال خانه‌های ارزان و مشاغل پردرآمد هستند، انتخاب خوبی است. قیمت خانه در این شهر حدود 187000 دلار است. این شهر به سمت صنعتی شدن و عرضه مشاغل صنعتی پیش می‌رود. به دلیل وجود دانشگاه‌هایی مانند نیومکزیکو و دانشگاه ملی آمریکا، مشاغل دولتی نیز در حال افزایش است.

3. آتلانتا، جورجیا

این شهر که به‌عنوان جواهر جنوب شناخته می‌شود بهترین مکان برای راه‌اندازی یک تجارت محسوب می‌شود. بیشتر شرکت‌های جهانی همانند کوکاکولا، دلتا، Home Depot، رادیو و تلویزیون ترنر و UPS، از آتلانتا کار خود را آغاز نمودند. همچنین، تجارت‌های جدید مانند Beltline و Ponce City Market شهر را برای بومیان پیشرفته‌تر کرده‌اند. قیمت خانه در آتلانتا حدود 183000 دلار است.

4. آگوستا، جورجیا

در دهه‌های اخیر آگوستا به دلیل برپایی تورنومنت های گلف شهرت یافته است. علاوه براین، این شهر به دلیل رشد شغلی 1.9% هم اعتبار یافته است، بااین‌حال قیمت خانه‌ها در آنجا افزایش نیافته است. قیمت خانه در این شهر حدود 127000 دلار است. دانشگاه پزشکی جورجیا نیز در این شهر واقع شده و برای افرادی که در عرصه علمی پزشکی فعالیت می‌کنند مشاغلی را ارائه می‌دهد.

5. بیکرزفیلد، کالیفرنیا

این شهر که در یک ساعتی لوس آنجلس واقع شده برای افرادی که به مشاغل کشاورزی و نفتی علاقه مندند یک شهر رؤیایی محسوب می‌شود. بیکرزفیلد در نزدیکی کرن کانتی قرار دارد که هم نفت از آن استخراج شده و هم فعالیت‌های کشاورزی به‌وفور در آن انجام می‌شود. به دلیل نزدیکی این شهر به لوس‌آنجلس جمعیت این شهر کم و حدود 883600 تن است. این شهر برای افرادی که به دنبال شغل متفاوت و خانه‌ای با قیمت مناسب هستند گزینه خوبی است. قیمت خانه در این شهر حدود 234000 دلار می‌باشد.

6. باتون روژ، لوئیزیانا

درحالی‌که بیتون روژ هنوز هم با مشکلات ناشی از سیل سال 2016 دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما هنوز هم قیمت املاک در آنجا معقول می‌باشد. قیمت خانه در این شهر حدود 182000 دلار است. البته باوجود قیمت کم خانه موقعیت‌های شغلی مناسبی در آنجا وجود دارد. بیشتر شرکت‌های انرژی و صنایع در این شهر شعبه‌های دارند و تعداد زیادی کارمند را استخدام می‌کنند. دانشگاه لوئیزیانا هم فرصت خوبی برای دانشجویان ایجاد می‌کند.

7. بوفالو، نیویورک

این شهر که در مرز نیویورک و کانادا واقع شده چیزی بیشتر از یک ایستگاه به سمت آبشار نیاگارا می‌باشد. قیمت متوسط خانه در این شهر تنها 134000 دلار است. هزینه زندگی در این شهر حدود 10.5% کمتر از مکان‌های دیگر است، بنابراین ساکنان آنجا سرمایه بیشتری دارند. افرادی که به کارهای مددکاری و پزشکی مشغول هستند می‌توانند در اردوگاه آبشار نیاگارا مشغول کار شوند.

8. شارلوت، کارولینای شمالی

درحالی‌که بسیاری تصور می‌کنند مرکز املاک تجاری آمریکا آسمان‌خراش‌های وال‌استریت است، شاید نمی‌دانند که کارولینای شمالی دومین مرکز تجاری بزرگ آمریکا می‌باشد. برخلاف قیمت‌های سرسام‌آور منهتن، هزینه زندگی در شارلوت بسیار معقول است. هزینه متوسط خرید خانه در این شهر 205000 دلار است که هنوز برای افراد پردرآمد بسیار معقول می‌باشد. سابقه درخشان شارلوت در امور ورزشی ممکن است برای خیلی‌ها جالب باشد.

9. چاتاگونا، تنسی

این شهر توسط کوهه‌ای جورجیای شمالی احاطه‌شده است. این شهر برخلاف نشویل یا آتلانتا، با داشتن اینترنت پرسرعت به یک مرکز صنعتی تبدیل‌شده است. علاوه براین، چاتاگونا جاذبه‌های گردشگری زیبایی مانند آکواریوم تنسی را دارا است. قیمت خانه در این شهر حدود 162000 دلار است که این شهر را به مقصد بسیاری از افراد تبدیل نموده است.

10. سین سیناتی، اوهایو

سین سیناتی برای افرادی که به دنبال پیشرفت تجاری و مالی هستند، مقصد جذابی محسوب می‌شود. شرکت‌های معروفی در این شهر فعالیت می‌کنند، مانند: Kroger, Proctor, Gamble و Marcy. به دلیل فعالیت این شرکت‌ها مردم این شهر درآمد خوبی دارند و متوسط درآمد این شهر 56000 دلار است. قیمت خانه در این شهر حدود 152000 دلار است.

11. کلولند، اوهایو

درخشش شهر کلولند به دلیل دریاچه آری است که باعث شده مردم آن زندگی راحت و مرفهی داشته باشند. از دیدنی‌های این شهر عبارت‌اند از: سالن راک‌اند رول، موزه علمی دریاچه و آکواریوم بزرگ کلولند. افرادی که دوست دارند در دانشگاه فعالیت داشته باشند باید بدانند که دانشگاه کلولند و کیس وسترن در این شهر قرار دارند. قیمت خانه در این شهر حدود 130000 دلار است.

12. کلمبیا، کارولیای جنوبی

همانند دیگر شهرهای جنوب شرق، کارولینای جنوبی هم برای افرادی که به دنبال یک زندگی راحت هستند، مقصد خوبی محسوب می‌شود. قیمت متوسط خانه در این شهر 166000 دلار و میزان درآمد شهروندان آنجا، 52000 دلار می‌باشد. این شهر با داشتن پایگاه‌های نظامی مشاغل نظامی پردرآمد در اختیارتان خواهد گذاشت. دانشگاه کلمبیا هم امکان تدریس و یا مشاغل علمی را مهیا می‌کند.

13. دالاس، تگزاس

دالاس یکی از معروف‌ترین و مناسب‌ترین شهرهای آمریکا است. قیمت متوسط خانه در این شهر 240000 دلار است. صنعت‌های انرژی، حمل‌ونقل، نیروی هوایی، در این شهر فعالیت دارند. فرودگاه دالاس هم باعث شده که شهروندان این شهر درآمد خوبی داشته باشند.

14. دلتونا، فلوریدا

اگرچه دلتونا یکی از شهرهای کوچک و ناشناخته آمریکا است، بااین‌حال قیمت خانه در آنجا حدود 172400 دلار است که از قیمت خانه در شهرهایی مانند میامی و اورلاندو کمتر است. به دلیل داشتن دریاچه و آب فراوان، صنعت توریسم در این شهر رونق دارد. با رشد 3.2% مشاغل این شهر، صنعت توریسم و درآمد ساکنین افزایش یافته است.

15. گرند رپیدز، میشیگان

این شهر که به مرکز تولید لوازم خانگی شهرت دارد، شهرت دیگرش به دلیل صنعت پررونق و قیمت مناسب خانه است. صنعت لوازم خانگی از قرن 19 ام در این شهر فعال بوده و باعث افزایش درآمد شهروندان شده است. شرکت‌هایی مانند Amway و Meijer نیز در این شهر شعبه داشته و حقوق و مزایای خوبی در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. باوجوداین صنایع قیمت خانه در این شهر هنوز معقول بوده و حدود 163900 دلار است.

16. گرینزبورو، کارولینای شمالی

این شهر به همراه وینستون سلم و های پوینت در مرز کارولینای شمالی قرار گرفته و فرصت‌های شغلی خوبی، از صنعت تنباکو تا مشاغل علمی، در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. شرکت‌های صنعتی مانند ولوو هم در این شهر فعالیت دارند. قیمت متوسط خانه در این شهر 153000 دلار است.

17. ایندیاناپولیس، ایندیانا

این شهر درآمد خوبی دارد، باوجود مالیات‌های 7%، قیمت خانه در این شهر حدود 130000 دلار است. این قیمت مناسب باعث شده که زندگی در این شهر راحت و بی‌دغدغه باشد. در این شهر رویدادهای مهمی مانند تورنمنت بسکتبال رخ می‌دهد. دانشگاه‌های ایندیانا و بال هم در این شهر واقع شده‌اند.

18. جکسون ویل، فلوریدا

اگرچه در مقایسه با شهرهای دیگر فلوریدا این شهر جاذبه توریستی چندانی ندارد اما برای داشتن یک زندگی مرفه شهر خوبی محسوب می‌شود. بندر موجود در این شهر باعث شده که این شهر با مراکز دیگر مبادله داشته باشد. نیروی دریایی جکسون ویل و نیروی هوایی می پورت هم مشاغل نظامی را مهیا نموده‌اند. باوجوداین رونق اقتصادی قیمت خانه در این شهر 211400 دلار است.

19. شهر کنسس

این شهر که در نزدیکی میسوری است برای افرادی مناسب است که می‌خواهند امکانات یک شهر بزرگ را در یک شهر کوچک تجربه کنند. جاذبه فرهنگی این شهر توریست‌های بسیاری را جذب می‌کند و مشاغل دولتی و کشاورزی نیز در این شهر مهیا است. قیمت خانه در این شهر تنها 181200 دلار بوده و ساکنان آن تنها 29% از درآمدشان را برای مخارج مصرف می‌کنند.

20. نوکسویل، تنسی

این شهر اقتصادی توسط رودخانه تنسی به دو قسمت تقسیم‌شده است. دانشگاه تنسی و نوکسویل دانشجویان بسیار را به این سمت می‌کشاند. برپایی فستیوال‌های موسیقی نیز دوست داران موسیقی را به این شهر می‌کشاند. این امکانات باعث شده که شهروندان این شهر درآمد خوبی داشته و قیمت خانه هم در این شهر 167000 دلار است. این شرایط باعث شده که دانشجویان این شهر را برای زندگی انتخاب کنند.

21. لیتل راک، آرکانزاس

این شهر که در میان تنسی و اوکلاهاما قرار گرفته دروازه‌ای به سمت غرب است و مقصد جذابی برای خریداران خانه محسوب می‌شود. این شهر با قیمت 136900 دلار برای خانه، ارزان‌ترین شهر موجود در این لیست است. قیمت ارزان خانه باعث شده که افراد زیادی برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری به این شهر بیایند. سازمان درمان و بهداشت منطقه هم مشاغل مرتبط را استخدام می‌کنند. قیمت ارزان خانه، صنعت و مشاغل مختلف باعث شده که این شهر مکان خوبی برای زندگی باشد.

22. میلواکی، ویسکانسین

این شهر که به مرکز آبجو معروف است فرصت‌های اقتصادی و مالی خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. به همین دلیل است که ملیت‌های مختلف یونانی، مکزیکی و آفریقایی در این شهر ساکن بوده و فستیوال‌های خود را برگزار می‌کنند. حدود 50 شرکت در این شهر فعالیت می‌کنند. قیمت خانه در این شهر حدود 227000 دلار است.

23. اوماها، نبراسکا

اوماها یکی از شهرهای روبه رشد نبراسکا است. قیمت خانه در این شهر 166200 دلار است که فرصت خوبی برای زندگی مهیا می‌کند. شرکت‌های صنایع پزشکی و بیمارستان‌های مختلفی مانند بیمارستان نبراسکا هزاران شهروند این شهر را استخدام نموده‌اند. معماری و موسیقی این شهر نیز با تلاش هنردوستان بیش‌ازپیش رونق گرفته است.

24. سانتیاگو

سانتیاگوی تگزاس یکی دیگر از شهرهایی است که قیمتش کمی بیشتر است: 205400 دلار است. البته این شهر میزان رشد اقتصادی و صنعتی بالاتری نیز دارد. در این شهر بیش از 30 کالج و دانشگاه وجود دارد مانند، دانشگاه سانتیاگو، دانشگاه ترینیتی و دانشگاه آی و ام. علاوه براین ارتش این شهر نیز شهروندان بسیاری را استخدام می‌کند.

25. ساراسوتا، فلوریدا

این شهر همانند یک گنج باارزش است که به دلیل سواحل زیبایش توسط عاشقان جشن و مهمانی کشف شده است. اگرچه این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد اما جاذبه‌های طبیعی آن افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. قیمت متوسط خانه در این شهر 192000 دلار است. همچنین این شهر به دلیل داشتن کالج دانش آموزان را نیز جذب می‌کند.

26. تولسا، اوکلاهاما

این شهر اولین بار به دلیل راه‌اندازی یک شرکت نفت به شهرت رسید. این شرکت قدیمی بعدها به یک سازه معماری تبدیل شد، اما اقتصاد تولسا روزبه‌روز بیشتر رونق یافت. شرکت‌ها و بانک‌های مختلفی در این شهر شعبه دارند. همچنین این شهر یک مرکز هنری نیز محسوب می‌شود. قیمت خانه در این شهر 148000 دلار است.

27. وینستون سالم، کارولینای شمالی

این شهر به دلیل داشتن شرکت تنباکوی آر، جی. رینولدز به‌عنوان یکی از مراکز تنباکوی جهان شهرت دارد. علاوه براین شرکت‌های بزرگ دیگری مانند کریسپی کرم و بی.بی.تی هم در این شهر قرار دارند. به همین دلیل این شهر برای داشتن خانه و شغل انتخاب خوبی محسوب می‌شود. قیمت خانه در این شهر 153000 دلار است.

28. ورسستر، ماساچوست

بوستون، ماساچوست به دلیل آسمان‌خراش‌هایش شهرت دارد، به همین دلیل هزینه زندگی در آن بالا است. شهر ورسستر در 40 مایلی بوستون قرار داشته و قیمت خانه در این شهر 245000 دلار است. اگرچه نسبت به سایر خانه‌های این لیست، قیمت خانه در ورسستر بالاتر است، اما در مقایسه با خانه‌های 440000 دلاری بوستون ارزان‌تر است.

29. یانگ استون، اوهایو

در دهه 70، صنعت استیل سازی که روزی باعث درخشش شهر بود، رکود پیدا کرد. امروزه این شهر به دلیل داشتن استارت آپ های صنعتی دوباره رونق یافته است و اقتصاد شهر روبه شکوفایی است. قیمت متوسط خانه در این شهر تنها 86000 دلار است.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. قاطع

    دی 27, 1397

    سلام دوستان خوبم
    من یکی از ثبت نام کنندگان لاتری 2020 هستم
    اگرخدا لطف کند که برنده شوم باتوجه به شغل مهندسی صنایع تولیدی کارخانجات ونفت که من دارم نمیدانم کدام شهر ویا ایالت را برای زندگی انتخاب کنم …
    اگررهنمایی بفرمایید ممنون میشوم.

    پاسخ

  2. rima

    شهریور 26, 1397

    NICE

    پاسخ